Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!

27-04-2024 12:48 3266 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Lorrelies schreef:
21-02-2025 17:39
Dat was dan hier misschien wel de enige echt gepaste reactie ipv ongepaste vragen weglachen en daarmee gedogen.

Victor greep de interviewer bij de keel en bedreigde hem met de woorden dat als hij het zou uitzenden, hij het persoonlijk zou maken.
Daarmee laat hij zien dat hij zijn emoties niet onder controle heeft, dan wel een agressieveling is.
Hoe ongepast een vraag ook is, zoiets doe je niet.
OlleGrieze schreef:
21-02-2025 15:15
Tja, ik ben nu eenmaal een naar mens. Gelukkig heb jij geen last van nare trekjes!

Dit is een roddeltopic en roddel is a priori niet bepaald aardig.
Je schuift hem een moord(aanslag) in zijn schoenen o_o
Frankly my dear, I don"t give a damn
MissNuada schreef:
21-02-2025 17:16
Hij heeft ook al eens vaker gedoe gehad met agressie en relaties.
En ook op de werkvloer zijn er door de jaren heen geruchten geweest mbt hem en zijn moeilijke gedrag.
Ja, er duiken al weet ik hoe lang allerlei verhalen op, die er altijd weer op neer komen dat hij op z'n minst een kort lontje lijkt te hebben. Ik herinner me ook nog dat hij tegen Angela Schijf was uitgevallen omdat zij zwanger was en hij zich druk maakte om het volgende seizoen. Hij neemt zichzelf en zijn werk te serieus.
Hij heeft trouwens altijd jongere vriendinnen, dat stinkt ook altijd een beetje, vind ik persoonlijk.
MissNuada schreef:
21-02-2025 17:16
Hij heeft ook al eens vaker gedoe gehad met agressie en relaties.
En ook op de werkvloer zijn er door de jaren heen geruchten geweest mbt hem en zijn moeilijke gedrag.
Ook op een hockeyclub waar ik wel eens kwam, gedroeg hij zich agressief. Dat had wel een reden: zijn toenmalige vrouw was de dochter van filmproducent Laurens Geels, en zij had hem beschuldigd van seksueel misbruik in haar jeugd. Inmiddels had Laurens Geels 3 dochters gekregen met zijn tweede vrouw en zij speelden op dezelfde club als de kinderen van Reinier en zijn vrouw. Ze kwamen elkaar daar dus wel eens tegen. Heftige confrontaties. Is uiteindelijk opgelost met een contactverbod voor Geels, die niet meer op de club mocht komen. Victor Reinier heeft veel drama in zijn leven, dat is zeker.
calvijn1 schreef:
21-02-2025 17:52
Nou ja, de politie heeft er ook onderzoek naar gedaan, dus een verdenking van een misdrijf is er toen wel geweest. Moord maak jij ervan.
calvijn1 schreef:
OlleGrieze benoemt gewoon wat destijds uitgebereid in het nieuws was hoor. Nu doe jij alsof zij daar persoonlijk verantwoordelijk voor is.
calvijn1 schreef:
Jij kunt dingen wel enorm opblazen zeg. Is zeker woke of zo :P
De scharrel is maar 5 jaar jonger. Maar hij heeft ze vaker stuk jonger idd. Hij is al 61 zag ik.
Nyco schreef:
21-02-2025 18:04
Jij kunt dingen wel enorm opblazen zeg. Is zeker woke of zo :P
Victor kan natuurlijk wel Jezus spelen zo’n lekker agressieve mannelijke man :lol:
Yildizlar2 schreef:
21-02-2025 18:45
Victor kan natuurlijk wel Jezus spelen zo’n lekker agressieve mannelijke man :lol:

Nou inderdaad, geknipt voor die rol
MissClooney schreef:
21-02-2025 16:27
Een aantal jaar geleden was hij bij een celebrity- iets en toen werd aan de celebs op rode loper een vraag gesteld door een interviewer, er werd een behoorlijk ongepaste vraag gesteld waar iedereen een beetje grappend op reageerde, maar waar Victor Reinier echt boos om werd. Behoorlijk boos.

Die 'interviewer' was Tim Hofman die op pad was voor Slikken en spuiten en 'de behoorlijk ongepaste vraag' was: '‘Nooit meer seks of seks met je moeder’.

https://www.mediacourant.nl/2025/02/ook ... j-de-keel/

De reactie van Tim Hofman destijds op dit incident was overigens:

"LOL (!?) VICTOR REINIER WILDE ME SLAAN OMDAT IK EEN KUTVRAAG STELDE! ACHTEROM KOMEN EN HAND OM M'N KEEL ALLES!"

Allebei fout geweest vind ik.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
24-02-2025 14:47
Die 'interviewer' was Tim Hofman die op pad was voor Slikken en spuiten en 'de behoorlijk ongepaste vraag' was: '‘Nooit meer seks of seks met je moeder’.

https://www.mediacourant.nl/2025/02/ook ... j-de-keel/

De reactie van Tim Hofman destijds op dit incident was overigens:

"LOL (!?) VICTOR REINIER WILDE ME SLAAN OMDAT IK EEN KUTVRAAG STELDE! ACHTEROM KOMEN EN HAND OM M'N KEEL ALLES!"

Allebei fout geweest vind ik.
Tim Hofman inderdaad. Zo'n vraag stel je natuurlijk niet. Dat gaat echt over alle grenzen heen.
Maar Victor Reinier had daar boven moeten staan en geen lichamelijk geweld moeten gebruiken.
Die Tim Hofman was toen begin 20 ofzo. Dan ga je als volwassen kerel toch niet helemaal uit je plaat omdat er vanuit Spuiten en Slikken een beetje provocerende vraag wordt gesteld?

Er is er dan echt maar één fout, vind ik. Wat een mafkees.
apppie schreef:
24-02-2025 15:56
Die Tim Hofman was toen begin 20 ofzo. Dan ga je als volwassen kerel toch niet helemaal uit je plaat omdat er vanuit Spuiten en Slikken een beetje provocerende vraag wordt gesteld?

Eens. Dit zijn van die vraag-spelletjes die mijn dochter van 16 met vriendinnen doet: andermans plas drinken of je eigen poep eten? Het is dus meer een leeftijdskwestie, Victor is te oud om het te snappen maar hij is zeker te oud om er zo agressief op te reageren.
Precies. Dat Victor Reinier een dreigement uitte naar Tim Hofman en hem ook nog eens bij de keel pakte gaat echt alle grenzen over.
Het laat zien dat hij zichzelf niet in de hand heeft.
choca schreef:
21-02-2025 18:45
De scharrel is maar 5 jaar jonger. Maar hij heeft ze vaker stuk jonger idd. Hij is al 61 zag ik.
Ik wist niet beter dat hij met Aimee Kiene van de Volkskrant ging en dacht huh, een scharrel? Maar ik loop hopeloos achter want dat is inderdaad voorbij. Maar met die nieuwe vriendin/scharrel is toch 35? Of is dat ook alweer achterhaald?
In elk geval is daar ook weer een hoop gedoe mee aan aan de hand (eerder getrouwd geweest, jong kind). Die Victor heeft het drama wel aan zijn kont hangen inderdaad.
Nothing happens for a reason
broadway schreef:
20-02-2025 10:48
Eens. De kleur vind ik niet eens interessant, maar de vorm wel. dus idd man of vrouw als dat echt onderdeel van het wezen is, maar ook vorm. Peter Lusse zal nooit een geloofwaardige Hulk kunnen spelen en doornroosje door henny huisman is ook gek.
Jezus zou toch de zoon van God zijn volgens de bijbel? Waarom wordt dit dan nu gespeeld door een vrouw?
jules wijzigde dit bericht op 24-02-2025 18:08
0.24% gewijzigd
apppie schreef:
24-02-2025 15:56

Ik vind het echt een achterlijke vraag. Zeker als je al 20 bent. Had Victor nog niet agressief hoeven te worden inderdaad.
Jules schreef:
24-02-2025 17:44
Jezus zou toch de zoon van God zijn volgens de bijbel? Waarom wordt dit dan nu gespeeld door een vrouw?
Het zal verdorie eens tijd worden! En God is ook een vrouw, Ariana vindt dit ook.
Jules schreef:
24-02-2025 17:44
Als acteur speel je toch per definitie een rol. En als je iemand speelt die ooit echt bestaan heeft zijn er altijd aspecten die afwijken. Lengte/oogkleur/huidskleur/afkomst noem maar op. En nu dus ook geslacht. Ik vind het prima.
Yakuzakiko schreef:
24-02-2025 20:43
Het zal verdorie eens tijd worden! En God is ook een vrouw, Ariana vindt dit ook.
Die hele bijbel is toch gebaseerd op Jezus als man. De zoon van god. Kunnen we het 'verdorie wel tijd' vinden voor wat anders maar dan moet dat hele boek herschreven worden.
jules wijzigde dit bericht op 24-02-2025 22:11
Reden: Dubbele tekst
11.94% gewijzigd
Yakuzakiko schreef:
24-02-2025 20:43
Vind jij het verdorie ook tijd worden dat er een mogelijkheid bestaat dat allah een vrouw kan zijn geweest of staat dit wel vast?
Bonte_specht schreef:
24-02-2025 20:56
Als acteur speel je toch per definitie een rol. En als je iemand speelt die ooit echt bestaan heeft zijn er altijd aspecten die afwijken. Lengte/oogkleur/huidskleur/afkomst noem maar op. En nu dus ook geslacht. Ik vind het prima.
Maar gaat Cynthia hem als man spelen of als vrouw?

Jezus was een man en geen vrouw.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jules schreef:
24-02-2025 21:38
Die hele bijbel is toch gebaseerd op Jezus als man. De zoon van god. Kunnen we het 'verdorie wel tijd' vinden voor wat anders maar dan moet dat hele boek herschreven worden.

Er staan wel meer gekke dingen in hoor, waarom niet. Lekker boeiend.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven