Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!

27-04-2024 12:48 3267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Koffieleut123 schreef:
18-01-2025 16:01
Wat mij betreft alle lof daarvoor maar snap niet dat dat dan weer “vermarkt” moet worden met een theatershow.
Nou dat vind ik niet eens zo gek, hij is tenslotte zanger.
Het programma lang leve de liefde wordt aangepakt

https://www.mediacourant.nl/2025/01/lan ... at-slopen/
Abby schreef:
18-01-2025 17:42
Het programma lang leve de liefde wordt aangepakt

https://www.mediacourant.nl/2025/01/lan ... at-slopen/
Ik ken het programma verder niet en haar ook niet, maar mij valt vooral op dat Sylvana het verschil tussen suggereren en speculeren niet kent.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
dolfje schreef:
18-01-2025 17:24
Nou dat vind ik niet eens zo gek, hij is tenslotte zanger.
Ja ik verwoord het verkeerd. Ik bedoel dat ik het storend vind als iemand zijn persoonlijke sores verkoopt. Dat is wel hoe het gaat bij artiesten maar sommige dingen mag je ook wel voor jezelf houden of meer veralgemeniseren. Maar wellicht doet hij dat. Ik ben met mijn zoon van 15 naar een vorige show geweest maar die wil nu niet meer met me mee. Hij vindt het nu een jankerd.
Lebow schreef:
18-01-2025 17:46
Ik ken het programma verder niet en haar ook niet, maar mij valt vooral op dat Sylvana het verschil tussen suggereren en speculeren niet kent.
Ja inderdaad of degene die dit artikel schreef.
Ik vraag me af of Carice van Houten en Guy Pearce nog bij elkaar zijn. In een eerder artikel met Guy van deze week las ik dat hij zo vaak mogelijk in NL is om zijn zoon te zien.

In dit artikel staat wel dat hij bij Carice en zijn zoon woont maar hij zegt dan wel dat zijn ex-vrouw zijn grootste liefde was (maar nu is dat veranderd in zijn zoon). Niet zo leuk om dan te horen voor Carice als ze nog wel samen zijn, lijkt mij...

https://www.theguardian.com/culture/202 ... ved-on-now
Wat een om te janken zo slecht interview. Nou ja, interview is het niet, een q&a van random vragen. En hij is wel heel open, zou ik niet zo op prijs stellen als zijn partner.
Abby schreef:
18-01-2025 18:02
Ja inderdaad of degene die dit artikel schreef.
Diegene quote haar, compleet met aanhalingstekens: “Ik zat ook een beetje te suggereren waarover het zou gaan.”
Yavanna schreef:
18-01-2025 18:58
Ik vraag me af of Carice van Houten en Guy Pearce nog bij elkaar zijn. In een eerder artikel met Guy van deze week las ik dat hij zo vaak mogelijk in NL is om zijn zoon te zien.

In dit artikel staat wel dat hij bij Carice en zijn zoon woont maar hij zegt dan wel dat zijn ex-vrouw zijn grootste liefde was (maar nu is dat veranderd in zijn zoon). Niet zo leuk om dan te horen voor Carice als ze nog wel samen zijn, lijkt mij...

Met deze opmerking denk ik van wel ‘ How often do you have sex?
Because we’re trying to get Monte to sleep in his bedroom, I’m sleeping above his bunk bed so not a lot at the moment‘.
Het is een vaste vragenlijst die celebrities invullen elke week dus het is niet echt een interview nee. Er staat in de intro duidelijk dat hij in Nederland woont met Carice en hun zoon, dus op basis daarvan zou ik zeggen: niet uit elkaar. Maar omdat Carice, en gelijk heeft ze, nooit iets over haar privéleven zegt kan het wel lijken alsof ze niet samen zijn.
Koffieleut123 schreef:
18-01-2025 22:14
Het is een vaste vragenlijst die celebrities invullen elke week dus het is niet echt een interview nee. Er staat in de intro duidelijk dat hij in Nederland woont met Carice en hun zoon, dus op basis daarvan zou ik zeggen: niet uit elkaar. Maar omdat Carice, en gelijk heeft ze, nooit iets over haar privéleven zegt kan het wel lijken alsof ze niet samen zijn.
Blijft staan dat Guy Pierce op de vraag wie zijn grootste liefde was, antwoordt: “Kate, my ex-wife.”

Dat zou ik niet zo leuk vinden als ik Carice was. Zij is nú met hem samen, en ze hebben een zoon. Die dit interview ook (ooit) leest. Raar toch?

Verderop in het interview komt hij er nogmaals op terug als hij zegt dat hij zijn scheiding (van Kate dus) beschouwt als zijn grootste mislukking of zoiets. Mijn god, zeg. Hoe lang is dat allemaal geleden en welke rol speelt Carice dan precies in zijn leven?
Koffieleut123 schreef:
18-01-2025 22:14
[…]
Maar omdat Carice, en gelijk heeft ze, nooit iets over haar privéleven zegt kan het wel lijken alsof ze niet samen zijn.
Wat Claire ook zegt. Carice zegt nooit iets en hij zegt hier best wel veel, dat lijkt me niet fijn. Echt tmi ook om zo de wereld in te slingeren. Maar hopelijk is zij heel relaxt en heeft ze daar totaal geen problemen mee. Ik zou dat wel hebben.
Yavanna schreef:
18-01-2025 18:58

Oei, als je dat leest, dan lijkt het inderdaad alsof ze niet meer samen zijn. Waarom zou hij anders zeggen dat zijn exvrouw zijn grootste liefde was? Zij heeft destijds een punt achter hun huwelijk gezet, dat was dus geen gezamenlijk besluit.

Helemaal niet leuk om te lezen voor hun zoon dat zijn moeder kennelijk niet de grootste liefde van zijn vader was.

Heel pijnlijk.
anoniem_67cfc6f5be087 wijzigde dit bericht op 18-01-2025 23:25
0.25% gewijzigd
Lebow schreef:
18-01-2025 23:06
Wat Claire ook zegt. Carice zegt nooit iets en hij zegt hier best wel veel, dat lijkt me niet fijn. Echt tmi ook om zo de wereld in te slingeren. Maar hopelijk is zij heel relaxt en heeft ze daar totaal geen problemen mee. Ik zou dat wel hebben.
Nee klopt. Ook die opmerking over hun seksleven zou ik in haar plaats niet echt gewaardeerd hebben.
Lebow schreef:
18-01-2025 23:06
Ja, ik ook. Houd die persoonlijke informatie gewoon privé, want nu komt het over alsof Carice een soort tweede keuze is. Sowieso komt hij in dit interview over als een psychisch labiele man, met al zijn twijfels en onzekerheden (prima hoor, maar niet ten koste van anderen). Ook dat geklaag over te weinig seks… zó onaantrekkelijk om dat te delen met een random journalist. Ik denk eigenlijk dat deze meneer Pierce behoorlijk vol is van zichzelf.
Het zal wel niet heel aardig zijn om dit zo te schijven: maar Carice komt op mij over als een heel doelgerichte vrouw, die haar carriere op 1 heeft gezet, maar die nog wel voordat het niet meer kon nog snel een kind wilde rond haar 40ste.

Het zou mij niet verbazen wanneer dit meer een arrangment is dan een huwelijk.

Guy Pierce heeft recent het werken Christopher Nolan aan zijn neus voorbij zien gaan.
Carice heeft al jaren geen werk meer in Hollywood. Het productiebedrijf met Halina Reijn daar maakt zij geen onderdeel meer van uit, omdat zij al tijden geen actieve bijdrage meer leverde.
Zij houdt zich nu vooral bezig met haar kind en extinction rebellion.

In 2018 was er een al een interview waarin werd gesproken van een rebound relatie: https://www.nu.nl/achterklap/5344877/re ... bound.html
Pierce wilde niet scheiden, geen kinderen en Carice was vrij snel in de relatie onverwacht zwanger.
Ik lees overigens op datzelfde nu.nl dat er later dit jaar een serie met haar erin uitkomt dus ze is weer een beetje gaan werken. Maar ze is inderdaad vooral klimaatactivist nu waardoor ze ook zo min mogelijk vliegt. Toen Guy zijn moeder overleed in Australië was ze volgens mij ook niet mee. Ik verbaas me overigens over die opmerking dat ze bezig zijn om Monte in zijn eigen bed te leren slapen. Hij is toch al minimaal 8 inmiddels?
Het lijkt dat hem (Guy) alles overkomt en hij behoorlijk wat antennes mist. En als je geen kinderen wil, dan neem je toch de juiste voorzorgsmaatregelen?
Het zal maar over je gezegd worden wat hier allemaal staat.. :|
Hoe het ook zit met Guy en Carice, hij komt moeilijk en ongezellig over in dit stuk.
Yakuzakiko schreef:
19-01-2025 08:57
Is ook wel weer zo. Wat ik schreef staat er negatiever dan ik bedoel. Het stuk kan ik niet lezen, lees wel ergens anders dat hij op zijn 8e zijn vader is verloren, daarna is opgegroeid bij moeder en gehandicapte zusje (ook reden om zelf geen kinderen te willen vanwege al jong zorgen-voor) en dat hij zijn ex al kent hij vanaf zijn 12e jaar. Schetst een beeld van iemand die al jong het een en ander heeft meegemaakt en die, net zoals velen, ook maar wat worstelt in het leven. De trouw aan zijn ex die hij dus al bijna zijn hele leven kent, pleit ook wel voor hem vind ik.
Yakuzakiko schreef:
19-01-2025 08:57
Wat wordt er voor vreselijks gezegd? Dat hij loslippig is en Carice juist heel gesloten en dat die dat misschien niet waardeert? Dat hij wellicht antennes mist daarin?
Of had je het niet over Guy Pearce?
Koffieleut123 schreef:
19-01-2025 08:40
Ik verbaas me overigens over die opmerking dat ze bezig zijn om Monte in zijn eigen bed te leren slapen. Hij is toch al minimaal 8 inmiddels?
Er zijn wel meer kinderen met angst om alleen te zijn/te slapen, op die leeftijd.
Denk dat mijn jongste pas rond zijn 9e, 10e? zoiets? Uit zichzelf steeds vaker naar zijn eigen kamer ging.
Stressed is just desserts spelled backwards
FaceofOZ schreef:
19-01-2025 06:46
Het zal wel niet heel aardig zijn om dit zo te schijven: maar Carice komt op mij over als een heel doelgerichte vrouw, die haar carriere op 1 heeft gezet, maar die nog wel voordat het niet meer kon nog snel een kind wilde rond haar 40ste.

Het zou mij niet verbazen wanneer dit meer een arrangment is dan een huwelijk.

Guy Pierce heeft recent het werken Christopher Nolan aan zijn neus voorbij zien gaan.
Carice heeft al jaren geen werk meer in Hollywood. Het productiebedrijf met Halina Reijn daar maakt zij geen onderdeel meer van uit, omdat zij al tijden geen actieve bijdrage meer leverde.
Zij houdt zich nu vooral bezig met haar kind en extinction rebellion.

In 2018 was er een al een interview waarin werd gesproken van een rebound relatie: https://www.nu.nl/achterklap/5344877/re ... bound.html
Pierce wilde niet scheiden, geen kinderen en Carice was vrij snel in de relatie onverwacht zwanger.
Ik heb die relatie altijd al raar gevonden. Hij is toch wel stukje ouder. Hij was echt 20 jaar samen met zijn ex, toen ging het over, hij liefdesverdriet en toen binnen no time carice leren kennen en hoppa zij is zwanger. Ik vind dat apart.
Maar hé, het is hun leven.
Volgens mij hebben ze ook een soort lange afstandsrelatie groot deel van het jaar.
Lebow schreef:
19-01-2025 11:01
Wat wordt er voor vreselijks gezegd? Dat hij loslippig is en Carice juist heel gesloten en dat die dat misschien niet waardeert? Dat hij wellicht antennes mist daarin?
Of had je het niet over Guy Pearce?
Er wordt flink gespeculeerd, men vraagt zich af welke rol Carice precies in zijn leven speelt, hij komt over als een psychisch labiele man, hij is behoorlijk vol van zichzelf, het lijkt alsof hem alles overkomt. Carice is een doelgerichte vrouw met carrière op 1 en nog even snel een kind voor het niet meer kon, uit een gearrangeerd huwelijk. Zij houdt zich vooral bezig met kind en Extinction Rebellion.
Kind is al 8, verbazing waarom hij niet in zijn eigen bed slaapt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven