Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!

zondag 19 januari 2025 om 15:46
Exact. Hij had ook diplomatiek kunnen antwoorden, het is niet verplicht om de keiharde waarheid te vertellen. Dan gaan mensen terecht speculeren; ‘terecht’ omdat geïnterviewden doorgaans de tekst van tevoren ter inzage krijgen, dus hij wist wat er gepubliceerd zou worden. (Overigens wordt dit soort format-interviews vaak per mail gedaan, dan heeft hij de antwoorden gewoon ingetypt en dus precies geweten wat er gepubliceerd zou worden). Maar goed, misschien had hij er een goede reden voor. Carice even wakker schudden, bijvoorbeeld

zondag 19 januari 2025 om 18:58
Ik lees dan weer nergens dat hij dat ontkent.
Such fun!1

zondag 19 januari 2025 om 19:19
Daarom is het jammer dat het geen interview was. Dan had een journalist kunnen doorvragen. Want als je geen kind wil, dan zorg je daar toch voor?
De antenne opmerking maakte ik trouwens omdat de scheiding voor hem onverwacht kwam, en ik dat wel vaker hoor bij mensen (mannen) waarbij de ex dan aangeeft dat er echt wel gesprekken, signalen etc zijn geweest. Dat werd dan toch niet opgepikt ofzo. En dat hij bepaalde zaken de wereld ingooit die misschien niet zo handig zijn voor Carice en zoon.

zondag 19 januari 2025 om 19:36
Nou.....niet zo handig ....ik vind het behoorlijk kwetsend.Voornu schreef: ↑19-01-2025 19:19Daarom is het jammer dat het geen interview was. Dan had een journalist kunnen doorvragen. Want als je geen kind wil, dan zorg je daar toch voor?
De antenne opmerking maakte ik trouwens omdat de scheiding voor hem onverwacht kwam, en ik dat wel vaker hoor bij mensen (mannen) waarbij de ex dan aangeeft dat er echt wel gesprekken, signalen etc zijn geweest. Dat werd dan toch niet opgepikt ofzo. En dat hij bepaalde zaken de wereld ingooit die misschien niet zo handig zijn voor Carice en zoon.
Waarom zeg je tegen een journalist dat je geen kinderen had gewild en dat je besloot er toch maar voor te gaan toen je er achter kwam dat de vriendin waar je net mee samen bent, zwanger bleek te zijn?
Wat is het doel van die opmerking?
Hij weet toch dat zijn zoon dat misschien ook te horen of te lezen krijgt?

zondag 19 januari 2025 om 19:51
En je mag hopen dat zoon er niet nu al mee gepest gaat worden dat hij niet alleen durft te slapen.MissClooney schreef: ↑19-01-2025 19:36Nou.....niet zo handig ....ik vind het behoorlijk kwetsend.
Waarom zeg je tegen een journalist dat je geen kinderen had gewild en dat je besloot er toch maar voor te gaan toen je er achter kwam dat de vriendin waar je net mee samen bent, zwanger bleek te zijn?
Wat is het doel van die opmerking?
Hij weet toch dat zijn zoon dat misschien ook te horen of te lezen krijgt?
Ik weet de intentie van die Guy verder niet, misschien onhandigheid, misschien bewust kwetsend, kan allemaal.

zondag 19 januari 2025 om 19:58
zondag 19 januari 2025 om 22:54
Ik las ooit in een interview met Carice dat ze niet echt een serieuze relatie hadden toen zij zwanger raakte. Zij besloot het kind te houden, maar hij wilde eigenlijk geen kinderen. Uiteindelijk is de relatie wel aangegeven maar leven ze een deel van het jaar gescheiden en woont haar kind bij haar en Guy soms.Voornu schreef: ↑19-01-2025 19:19Daarom is het jammer dat het geen interview was. Dan had een journalist kunnen doorvragen. Want als je geen kind wil, dan zorg je daar toch voor?

maandag 20 januari 2025 om 17:07
Ze had al aangegeven er niet bij te zijn maar geen reden gegeven.
"Ik haat je grote engnek" zal wel niet geaccepteerd zijn denk ik.
maandag 20 januari 2025 om 17:40
Er gaan wat geruchten dat het niet zo lekker gaat tussen die twee. Bijvoorbeeld:
https://economictimes.indiatimes.com/ne ... s?from=mdr

maandag 20 januari 2025 om 18:14
Op twitter ging zelfs de roddel rond dat Barack een affaire heeft met Jennifer AnistonStar⁴ schreef: ↑20-01-2025 17:40Er gaan wat geruchten dat het niet zo lekker gaat tussen die twee. Bijvoorbeeld:

Melania ziet er trouwens uit alsof ze bij een begrafenis is.
maandag 20 januari 2025 om 18:15
Tis geen geheim dat Michelle geen fan is van Trump.
Dus ik geef haar ook groot gelijk.
Die denkt natuurlijk; gaan we weer nogmaals 4 jaar in dat klote huis

Dit was niet het plan.
rouge__ wijzigde dit bericht op 20-01-2025 18:18
36.00% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition

maandag 20 januari 2025 om 18:17
Die ze zelf ontkracht hebben met ern mooie post op de verjaardag van Michelle.Star⁴ schreef: ↑20-01-2025 17:40Er gaan wat geruchten dat het niet zo lekker gaat tussen die twee. Bijvoorbeeld:
maandag 20 januari 2025 om 18:34
Denk niet dat kinderen van 8 dit gaan lezen.
Buiten dat hij zegt ook lieve dingen zoals: and the greatest love of my life is my child, Monte.
En dat voor een man die geen kinderen wilde.