Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!

27-04-2024 12:48 3267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Het is een roddeltopic, het is een beetje zoals bij de tandsarts de Privé lezen.
Ik vind ze allebei niet sympathiek.. in dat opzicht passen ze wel bij elkaar. Carice en Guy dan.
Bij een titel met riooljournalistiek verwacht ik de lat ook niet erg hoog liggen.
Maar goed, het is wel wat je krijgt als je een interview geeft en een beetje rare dingen zegt.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
19-01-2025 13:16
Bij een titel met riooljournalistiek verwacht ik de lat ook niet erg hoog liggen.
Maar goed, het is wel wat je krijgt als je een interview geeft en een beetje rare dingen zegt.
Exact. Hij had ook diplomatiek kunnen antwoorden, het is niet verplicht om de keiharde waarheid te vertellen. Dan gaan mensen terecht speculeren; ‘terecht’ omdat geïnterviewden doorgaans de tekst van tevoren ter inzage krijgen, dus hij wist wat er gepubliceerd zou worden. (Overigens wordt dit soort format-interviews vaak per mail gedaan, dan heeft hij de antwoorden gewoon ingetypt en dus precies geweten wat er gepubliceerd zou worden). Maar goed, misschien had hij er een goede reden voor. Carice even wakker schudden, bijvoorbeeld :mrgreen:
Voornu schreef:
19-01-2025 08:42
Het lijkt dat hem (Guy) alles overkomt en hij behoorlijk wat antennes mist. En als je geen kinderen wil, dan neem je toch de juiste voorzorgsmaatregelen?

Precies dit.
Hij is er zelf verantwoordelijk voor.
MissClooney schreef:
19-01-2025 16:51
Precies dit.
Hij is er zelf verantwoordelijk voor.

Ik lees dan weer nergens dat hij dat ontkent.
Such fun!1
MarindaH schreef:
19-01-2025 18:58
Ik lees dan weer nergens dat hij dat ontkent.
Daarom is het jammer dat het geen interview was. Dan had een journalist kunnen doorvragen. Want als je geen kind wil, dan zorg je daar toch voor?

De antenne opmerking maakte ik trouwens omdat de scheiding voor hem onverwacht kwam, en ik dat wel vaker hoor bij mensen (mannen) waarbij de ex dan aangeeft dat er echt wel gesprekken, signalen etc zijn geweest. Dat werd dan toch niet opgepikt ofzo. En dat hij bepaalde zaken de wereld ingooit die misschien niet zo handig zijn voor Carice en zoon.
Voornu schreef:
19-01-2025 19:19
Daarom is het jammer dat het geen interview was. Dan had een journalist kunnen doorvragen. Want als je geen kind wil, dan zorg je daar toch voor?

De antenne opmerking maakte ik trouwens omdat de scheiding voor hem onverwacht kwam, en ik dat wel vaker hoor bij mensen (mannen) waarbij de ex dan aangeeft dat er echt wel gesprekken, signalen etc zijn geweest. Dat werd dan toch niet opgepikt ofzo. En dat hij bepaalde zaken de wereld ingooit die misschien niet zo handig zijn voor Carice en zoon.
Nou.....niet zo handig ....ik vind het behoorlijk kwetsend.
Waarom zeg je tegen een journalist dat je geen kinderen had gewild en dat je besloot er toch maar voor te gaan toen je er achter kwam dat de vriendin waar je net mee samen bent, zwanger bleek te zijn?

Wat is het doel van die opmerking?

Hij weet toch dat zijn zoon dat misschien ook te horen of te lezen krijgt?
MissClooney schreef:
19-01-2025 19:36
Nou.....niet zo handig ....ik vind het behoorlijk kwetsend.
Waarom zeg je tegen een journalist dat je geen kinderen had gewild en dat je besloot er toch maar voor te gaan toen je er achter kwam dat de vriendin waar je net mee samen bent, zwanger bleek te zijn?

Wat is het doel van die opmerking?

Hij weet toch dat zijn zoon dat misschien ook te horen of te lezen krijgt?
En je mag hopen dat zoon er niet nu al mee gepest gaat worden dat hij niet alleen durft te slapen.

Ik weet de intentie van die Guy verder niet, misschien onhandigheid, misschien bewust kwetsend, kan allemaal.
Voornu schreef:
19-01-2025 19:51
En je mag hopen dat zoon er niet nu al mee gepest gaat worden dat hij niet alleen durft te slapen.

Ik weet de intentie van die Guy verder niet, misschien onhandigheid, misschien bewust kwetsend, kan allemaal.

Ja ook dat inderdaad. :cry:
Ik vind het onbegrijpelijk.
Voornu schreef:
19-01-2025 19:19

Ik las ooit in een interview met Carice dat ze niet echt een serieuze relatie hadden toen zij zwanger raakte. Zij besloot het kind te houden, maar hij wilde eigenlijk geen kinderen. Uiteindelijk is de relatie wel aangegeven maar leven ze een deel van het jaar gescheiden en woont haar kind bij haar en Guy soms.
Zit de inauguratie van Trump te kijken en Obama is er zonder Michelle.
Zit zij thuis in een huispak, sloffen en krullers in op de bank voor de buis?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
20-01-2025 17:05

Ze had al aangegeven er niet bij te zijn maar geen reden gegeven.

"Ik haat je grote engnek" zal wel niet geaccepteerd zijn denk ik.
calvijn1 schreef:
20-01-2025 17:05
Er gaan wat geruchten dat het niet zo lekker gaat tussen die twee. Bijvoorbeeld:

https://economictimes.indiatimes.com/ne ... s?from=mdr
Michelle zal wel denken; Onder de vorige inauguratie kon ik niet uit want first Lady maar nu zoeken ze het maar lekker uit zonder mij.
En gelijk heeft ze.
Star⁴ schreef:
20-01-2025 17:40
Er gaan wat geruchten dat het niet zo lekker gaat tussen die twee. Bijvoorbeeld:

Op twitter ging zelfs de roddel rond dat Barack een affaire heeft met Jennifer Aniston :rofl:

Melania ziet er trouwens uit alsof ze bij een begrafenis is.
Purrmaid schreef:
20-01-2025 17:07
Ze had al aangegeven er niet bij te zijn maar geen reden gegeven.

"Ik haat je grote engnek" zal wel niet geaccepteerd zijn denk ik.
Tis geen geheim dat Michelle geen fan is van Trump.
Dus ik geef haar ook groot gelijk.
Yavanna schreef:
20-01-2025 18:14
Op twitter ging zelfs de roddel rond dat Barack een affaire heeft met Jennifer Aniston :rofl:

Die denkt natuurlijk; gaan we weer nogmaals 4 jaar in dat klote huis :hihi:
Dit was niet het plan.
rouge__ wijzigde dit bericht op 20-01-2025 18:18
36.00% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Yavanna schreef:

Een begrafenis voor de rechten van de vrouw.
Pluviofiel
Star⁴ schreef:
20-01-2025 17:40

Die ze zelf ontkracht hebben met ern mooie post op de verjaardag van Michelle.
Melania ziet eruit als een amazone.
Geen bijzonderheden
Voornu schreef:
19-01-2025 19:51

Denk niet dat kinderen van 8 dit gaan lezen.

Buiten dat hij zegt ook lieve dingen zoals: and the greatest love of my life is my child, Monte.

En dat voor een man die geen kinderen wilde.
Dahlia74 schreef:
20-01-2025 18:17
Die ze zelf ontkracht hebben met ern mooie post op de verjaardag van Michelle.
Dat is natuurlijk niks nieuws bij dat soort publieke personen.
Yavanna schreef:
Ah, dan zal zij wel weer zwanger zijn ook.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Echt niet te geloven dat sommige mensen geld betalen om bij die poppenkast aanwezig te zijn. Die inauguratie en wat er soms uitgekraamd wordt. Heb soms echt moeten lachen om bepaalde uitspraken van Trump omdat ze gewoon zo idioot zijn.
Clarice heeft de achter ingang genomen op het feestje van Halina. Die voelde de bui natuurlijk al hangen nav dat interview en ontliep de pers.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven