Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 682 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Maleficent schreef:
06-06-2025 20:42
Nou.... daar ben ik het niet helemaal mee eens. Op mijn vorige werk zat een opvang op het bedrijventerrein, naast ons pand. Daar was regelmatig overlast, met name alcohol overlast. Zoals dat er weer 1 dronken lag in de ochtend bij onze ingang, vaak glaswerk kapot gegooid op onze parking. Of er was weer gekotst in ons buiten-rookhok. Maar verder viel het wel mee :P

Klinkt als het wonen in de binnenstad van een studentenstad.
OlleGrieze schreef:
06-06-2025 19:32
Zev hebben een camperverhuurbedrijf: Hotel on Wheels
Volgens google is dit niet zo.
Oh, Sylvie heeft weer verkering, een Duitse multimiljonair. Ene Patrick.
Je verwacht het niet.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
yasmijn schreef:
11-06-2025 18:47
Je verwacht het niet.
Dat zo'n man daar nog vertrouwen in heeft.....
Ha lekker bezig Syl! Pak ze! :winkie:
Afbeelding
En dan zo'n tekst ergens van de Mediacourant "Waarom is liefdesleven Sylvie Meis mislukt?" Hoezo mislukt? Volgens mij lukt het prima. Zoiets wordt nou weer niet over een man gezegd die veel veroveringen heeft, dat is gewoon een rokkenjager.
yasmijn schreef:
Je verwacht het niet.
Sylvie is zelf ook multimiljonair, dus zo gek is dat niet, dat ze in die kringen ‘vist’.
Where is my mind?
Over haar en Patrick gaat toch al veel langer het gerucht.
TAFKAPML
yasmijn schreef:
Je verwacht het niet.

Wat verwacht je dan? De plaatselijke groenteboer?
vivapimpelmees schreef:
12-06-2025 16:24
Wat verwacht je dan? De plaatselijke groenteboer?

Waarom niet?

Als je verliefd wordt, word je verliefd toch? Of heeft dat toch te maken met geld?
Yakuzakiko schreef:
12-06-2025 15:45
En dan zo'n tekst ergens van de Mediacourant "Waarom is liefdesleven Sylvie Meis mislukt?" Hoezo mislukt? Volgens mij lukt het prima. Zoiets wordt nou weer niet over een man gezegd die veel veroveringen heeft, dat is gewoon een rokkenjager.
Ja triestige reacties altijd over haar.
Strikje schreef:
12-06-2025 16:42
Waarom niet?

Als je verliefd wordt, word je verliefd toch? Of heeft dat toch te maken met geld?
Alles kan. Maar de kans is natuurlijk wel een stuk kleiner. In het sociale verkeer ga je vaker om met mensen die ook net zoals jij makkelijk wekelijks naar een sterrenrestaurant (ik geef maar een voorbeeld) gaat.
Where is my mind?
Yakuzakiko schreef:
12-06-2025 15:42
Ha lekker bezig Syl! Pak ze! :winkie:
Afbeelding
Ik ben meer bezig met de gigantische knot op haar hoofdje. Of hoort dat vlechtwerk bij een mevrouw die achter haar zit en is het optisch bedrog?
Claire45 schreef:
12-06-2025 17:07
Ik ben meer bezig met de gigantische knot op haar hoofdje. Of hoort dat vlechtwerk bij een mevrouw die achter haar zit en is het optisch bedrog?
Is haar van haar :-)
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Strikje schreef:
12-06-2025 16:42
Waarom niet?

Omdat zij de plaatselijke groenteboer niet kent. Haar kennissenkring is anders dan die van een doorsnee Nederlander.
Ik heb niks met Sylvie maar dit gezeur is gewoon sneu. Acteurs hebben ook relaties met actrices of andere beroemdheden en niet met de kapster om de hoek.
Strikje schreef:
12-06-2025 15:30
Dat zo'n man daar nog vertrouwen in heeft.....
Hè, getsie. Ik vind het knap van haar dat zíj er nog vertrouwen in heeft en durft te daten en durft verliefd te worden. Zeker als de halve wereld meekijkt en zure reacties geeft.
vivapimpelmees schreef:
12-06-2025 17:31
Omdat zij de plaatselijke groenteboer niet kent. Haar kennissenkring is anders dan die van een doorsnee Nederlander.
Ik heb niks met Sylvie maar dit gezeur is gewoon sneu. Acteurs hebben ook relaties met actrices of andere beroemdheden en niet met de kapster om de hoek.

Maar je wordt toch niet alleen maar verliefd op iemand uit je bubbel?

Zij zal toch ook wel eens iemand ontmoeten buiten haar kring, net zoals iedereen?
Strikje schreef:
12-06-2025 18:31

Zij zal toch ook wel eens iemand ontmoeten buiten haar kring, net zoals iedereen?
Zeer zelden gok ik. Net zo zelden als wij in miljonairskringen terechtkomen.
bij de groenteboer zal je je toch altijd afvragen of hij jou echt leuk vindt om jou of om je poen
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
vivapimpelmees schreef:
12-06-2025 19:20
Zeer zelden gok ik. Net zo zelden als wij in miljonairskringen terechtkomen.

Nou ja, ze zal toch ook wel familie hebben die verjaardagen viert? Vriendinnen die dat doen die geen miljonair zijn?

Ik gok dat ze best wel wat 'gewone mensen' tegenkomt hoor. Ze zit vast wel eens op een terrasje of gaat wel eens winkelen, zal wel eens uitgaan of naar een oudjaarfeest gaan, een festival, of weet ik veel wat.
Dat ze nooit andere mensen dan miljonairs tegenkomt, geloof ik niet. Ze moet het zelf weten natuurlijk.
Strikje schreef:
12-06-2025 19:32
... Ze moet het zelf weten natuurlijk.

Nou gelukkig maar.
TAFKAPML
Purrmaid schreef:
12-06-2025 19:33
Nou gelukkig maar.
:mrgreen:
Strikje schreef:
12-06-2025 19:32
Nou ja, ze zal toch ook wel familie hebben die verjaardagen viert? Vriendinnen die dat doen die geen miljonair zijn?

Ik gok dat ze best wel wat 'gewone mensen' tegenkomt hoor. Ze zit vast wel eens op een terrasje of gaat wel eens winkelen, zal wel eens uitgaan of naar een oudjaarfeest gaan, een festival, of weet ik veel wat.
Dat ze nooit andere mensen dan miljonairs tegenkomt, geloof ik niet. Ze moet het zelf weten natuurlijk.
Ben jij haar plaatselijke groenteboer?
Where is my mind?
Sylvie haalt even een mandje aardappels en sperziebonen voor een lekker Hollands prakkie.
Afbeelding
Strikje schreef:
12-06-2025 18:31

Waarschijnlijk wel, maar het is echt compleet toevallig dat ze alleen maar op miljonairs valt, aldus elke keer het vivaforum :P
Such fun!1

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven