Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
donderdag 12 juni 2025 om 22:28
Nouja, volgens mij zou ze wel een langdurige stabiele relatie willen en dat lijkt niet echt te lukken, dus een groot succes zou ik het niet willen noemen. En volgens mij zou hetzelfde over een man gezegd worden hoor, door Mediacourant, of welk ander roddelkanaal dan ook.Yakuzakiko schreef: ↑12-06-2025 15:45En dan zo'n tekst ergens van de Mediacourant "Waarom is liefdesleven Sylvie Meis mislukt?" Hoezo mislukt? Volgens mij lukt het prima. Zoiets wordt nou weer niet over een man gezegd die veel veroveringen heeft, dat is gewoon een rokkenjager.
Nothing happens for a reason
donderdag 12 juni 2025 om 22:42
donderdag 12 juni 2025 om 22:46
Doorgaans werken relaties het beste als mensen wat opleiding, inkomen, normen en waarden ed op elkaar lijken.
In haar geval kan ik mij ook nog voorstellen dat ze niet op een golddigger zit te wachten en er zeker van wil zijn dat een man niet bij haar is vanwege haar geld.
vrijdag 13 juni 2025 om 00:23
En dan ontmoet ze 'een gewone man' en die past dan net zo goed niet als die miljonair.Strikje schreef: ↑12-06-2025 19:32Nou ja, ze zal toch ook wel familie hebben die verjaardagen viert? Vriendinnen die dat doen die geen miljonair zijn?
Ik gok dat ze best wel wat 'gewone mensen' tegenkomt hoor. Ze zit vast wel eens op een terrasje of gaat wel eens winkelen, zal wel eens uitgaan of naar een oudjaarfeest gaan, een festival, of weet ik veel wat.
Dat ze nooit andere mensen dan miljonairs tegenkomt, geloof ik niet. Ze moet het zelf weten natuurlijk.
Ik geef haar groot gelijk dat ze zo kritisch is; de gewone man is in deze leeftijdscategorie al bijzonder weinig uitdagend, dus dan maar beter selecteren naar dat weinig uitdagends in je miljonairskring.
vrijdag 13 juni 2025 om 08:29
Of niet, dat kan ook. Er zijn zoveel leuke mannen, waarom zou je je settelen?juliet64 schreef: ↑12-06-2025 22:28Nouja, volgens mij zou ze wel een langdurige stabiele relatie willen en dat lijkt niet echt te lukken, dus een groot succes zou ik het niet willen noemen. En volgens mij zou hetzelfde over een man gezegd worden hoor, door Mediacourant, of welk ander roddelkanaal dan ook.
vrijdag 13 juni 2025 om 10:33
vrijdag 13 juni 2025 om 18:20
Ze zal niet naar de Primark gaan, schat ik zo, ze reist vast niet met de bus en de feestjes die ze bezoekt zullen ook niet ergens op driehoog achter worden gegeven. Dus natuurlijke komt zij voornamelijk mensen tegen die ook goed in de slappe was zitten. Vind ik allemaal niet zo gek. Die knot dan weer wel - geen gezicht, zo'n voetbal van haar op je hoofd.Strikje schreef: ↑12-06-2025 19:32Nou ja, ze zal toch ook wel familie hebben die verjaardagen viert? Vriendinnen die dat doen die geen miljonair zijn?
Ik gok dat ze best wel wat 'gewone mensen' tegenkomt hoor. Ze zit vast wel eens op een terrasje of gaat wel eens winkelen, zal wel eens uitgaan of naar een oudjaarfeest gaan, een festival, of weet ik veel wat.
Dat ze nooit andere mensen dan miljonairs tegenkomt, geloof ik niet. Ze moet het zelf weten natuurlijk.
vrijdag 13 juni 2025 om 18:31
Niks mis met een leuke, lieve, beetje aantrekkelijke miljonair hoor. Ik ken er te weinig maar anders wist ik het welPeertjes schreef: ↑13-06-2025 00:23En dan ontmoet ze 'een gewone man' en die past dan net zo goed niet als die miljonair.
Ik geef haar groot gelijk dat ze zo kritisch is; de gewone man is in deze leeftijdscategorie al bijzonder weinig uitdagend, dus dan maar beter selecteren naar dat weinig uitdagends in je miljonairskring.

vrijdag 13 juni 2025 om 20:41
vivapimpelmees schreef: ↑13-06-2025 20:10Ik vind Leonardo echt niet aantrekkelijk. Nooit gevonden ook. Grappig hoe smaken verschillen.
Ik vind knap en aantrekkelijk dan weer niet hetzelfde.
•
vrijdag 13 juni 2025 om 21:00
Ik denk dat ze dan misschien wel heel bang is dat zo'n man gebruik /misbruik maakt van haar geld.
Zij is ook best veel belazerd hoor. Een man die net zoals zij vermogen heeft voelt misschien wel veiliger.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 13 juni 2025 om 22:38
Maleficent schreef: ↑13-06-2025 21:00Ik denk dat ze dan misschien wel heel bang is dat zo'n man gebruik /misbruik maakt van haar geld.
Zij is ook best veel belazerd hoor. Een man die net zoals zij vermogen heeft voelt misschien wel veiliger.
Snap ik ergens wel. Maar toch zijn er ik weet niet hoe veel voetballers die met een onbekende vrouw getrouwd zijn. Die waarschijnlijk zelf geen miljonair zijn en misschien niet eens werken.
Waarom zou dat andersom, als een vrouw een relatie heeft met een man, opeens anders zijn?
Het is niet altijd ' soort zoekt soort'.
vrijdag 13 juni 2025 om 22:55
Omdat heel veel voetballers bij hun jeugdliefde blijven. En dan emigreert zo'n meisje mee naar het buitenland bij een transfer. Veel voetballers zijn ook hartstikke jong vader.Strikje schreef: ↑13-06-2025 22:38Snap ik ergens wel. Maar toch zijn er ik weet niet hoe veel voetballers die met een onbekende vrouw getrouwd zijn. Die waarschijnlijk zelf geen miljonair zijn en misschien niet eens werken.
Waarom zou dat andersom, als een vrouw een relatie heeft met een man, opeens anders zijn?

vrijdag 13 juni 2025 om 22:56
Strikje schreef: ↑13-06-2025 22:38Snap ik ergens wel. Maar toch zijn er ik weet niet hoe veel voetballers die met een onbekende vrouw getrouwd zijn. Die waarschijnlijk zelf geen miljonair zijn en misschien niet eens werken.
Je bijt je er wel in vast zeg.

vrijdag 13 juni 2025 om 23:15
zaterdag 14 juni 2025 om 10:33
Dat zijn meestal mensen die hun partner hebben leren kennen in hun jeugd en al heel wat jaren samen zijn.Strikje schreef: ↑13-06-2025 22:38Snap ik ergens wel. Maar toch zijn er ik weet niet hoe veel voetballers die met een onbekende vrouw getrouwd zijn. Die waarschijnlijk zelf geen miljonair zijn en misschien niet eens werken.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in