Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 1418 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
janine schreef:
30-08-2025 18:15
Pedofielen, zijn mensen die gevoelens hebben voor voor kinderen, maar er niets mee doen.

Pedoseksuelen zijn mensen die gevoelens hebben voor kinderen en er ook wat mee doen.
Dat weet ik.
apppie schreef:
30-08-2025 18:28
Ja, die heeft behoorlijk haar eigen stijl. Stoer.
Dat vind ik dus ook leuk om te zien
Niet zo'n insta perfect poppetje als haar moeder.
Op wie lijkt zij eigenlijk vinden jullie? Mama kim of papa Kanye? Kan het niet echt goed duiden.
muts87 schreef:
30-08-2025 18:43
Dat vind ik dus ook leuk om te zien
Niet zo'n insta perfect poppetje als haar moeder.
Op wie lijkt zij eigenlijk vinden jullie? Mama kim of papa Kanye? Kan het niet echt goed duiden.
Nou dat is een kopietje van Ye.
charlottew88 schreef:
30-08-2025 18:28
Bij mij ook. Ik walg nu van haar. Als ze nog een talkshow had, had ze vast Marco Borsato op de bank gehad zoda t Marco het weer over zijn verdrietholletje :@ zou kunnen hebben nu hij gecanceld wordt.

En dan ook Jeroen op de bank want hij heeft ingezien dat hij fout bezig is geweest.

Ik kijk geen programma's meer waar Linda in verschijnt of die zij heeft geproduceerd of presenteert.
Ik snap ook niet waarom ze denkf dat Borsato nog relevant is. Wat wil ze dan precies dat 'wij' doen qua ontcancelen?

Dat we weer massaal voor 30k per half uur gekweel over wilde nachten en de kleur van lippen gaan aanhoren op het bedrijfsfeest? Die man is inmiddels 60 en wordt vervolgd.

Misschien moet De Mol haar realiteitszin even zoeken. Ooit was ze een voorbeeld voor mijn generatie. Echt niets meer van over.
canis-felis schreef:
30-08-2025 13:30
Goed idee. Het gaat al pagina's lang over haar uitlatingen.

Logisch als je zulke bizarre uitspraken doet als Linda doet.
Dat is door andere ( vrouwen) toch ook niet te snappen?
Loren schreef:
30-08-2025 18:51
Ik snap ook niet waarom ze denkf dat Borsato nog relevant is. Wat wil ze dan precies dat 'wij' doen qua ontcancelen?

Dat we weer massaal voor 30k per half uur gekweel over wilde nachten en de kleur van lippen gaan aanhoren op het bedrijfsfeest? Die man is inmiddels 60 en wordt vervolgd.

Misschien moet De Mol haar realiteitszin even zoeken. Ooit was ze een voorbeeld voor mijn generatie. Echt niets meer van over.
Ik snap haar sowieso niet. Ze inderdaad haar realiteitszin kwijt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Misschien herkenning :P Marco zingt alleen gekopieerde liedjes (vertaald uit het Italiaans) en Linda doet net alsof ze programma’s bedenkt, die ook gekopieerd zijn.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
30-08-2025 20:40
Misschien herkenning :P Marco zingt alleen gekopieerde liedjes (vertaald uit het Italiaans) en Linda doet net alsof ze programma’s bedenkt, die ook gekopieerd zijn.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het lijkt wel alsof Linda bevestiging zoekt, net als hoe ze altijd over haar gewicht loopt te zeuren.
Alsof ze hoopt dat iemand tegen haar zegt, nou het is goed hoor meid, als jij hem vergeeft doen wij dat ook. :bonk:

Verwijder ons alsjeblieft uit de groepchat.
Rouge__ schreef:
31-08-2025 06:21
Het lijkt wel alsof Linda bevestiging zoekt, net als hoe ze altijd over haar gewicht loopt te zeuren.
Alsof ze hoopt dat iemand tegen haar zegt, nou het is goed hoor meid, als jij hem vergeeft doen wij dat ook. :bonk:

Klopt helemaal!
Die bevestiging zal ze ws nog veel krijgen ook. Met haar bankrekening en macht altijd genoeg kontenlikkertjes in de buurt
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Die bevestiging zal ze ws nog veel krijgen ook. Met haar bankrekening en macht altijd genoeg kontenlikkertjes in de buurt
VGM1980 schreef:
31-08-2025 09:03
Die mensen mogen zich ook even goed achter hun oren krabbelen of zichzelf laten nakijken
Rouge__ schreef:
31-08-2025 06:21

Ja, bijzondere combi, altijd van zichzelf willen verstoppen achter de desk en toch ijdel genoeg zijn voor de rode.loper en tv.

Onbegrijpelijk dat ze haar positie en macht niet heeft ingezet om juist op te staan tegen het gedrag van de mannen in haar omgeving.
Dat over haar gewicht zeuren is natuurlijk ook een vorm van een act. Mensen houden van herkenbaarheid.
Dat over haar gewicht zeuren is natuurlijk ook een vorm van een act. Mensen houden van herkenbaarheid.
VGM1980 schreef:
31-08-2025 09:03

Ja. Maar ik snap dat ergens ook wel.
Als je afhankelijk bent van haar, dan ben je wel geneigd om te zeggen. ' ja hoor, ik snap dat je.hem vergeeft', terwijl je natuurlijk iets heel anders denkt.

Maar er zullen ook mensen zijn, die ondanks haar macht, haar links laten.liggen, wat ik dapper vind.
Ik begreep gisteren dat het liever niet meer over Linda mocht gaan?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven