Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
zaterdag 30 augustus 2025 om 18:43
zaterdag 30 augustus 2025 om 18:43
zaterdag 30 augustus 2025 om 18:51
Ik snap ook niet waarom ze denkf dat Borsato nog relevant is. Wat wil ze dan precies dat 'wij' doen qua ontcancelen?charlottew88 schreef: ↑30-08-2025 18:28Bij mij ook. Ik walg nu van haar. Als ze nog een talkshow had, had ze vast Marco Borsato op de bank gehad zoda t Marco het weer over zijn verdrietholletjezou kunnen hebben nu hij gecanceld wordt.
En dan ook Jeroen op de bank want hij heeft ingezien dat hij fout bezig is geweest.
Ik kijk geen programma's meer waar Linda in verschijnt of die zij heeft geproduceerd of presenteert.
Dat we weer massaal voor 30k per half uur gekweel over wilde nachten en de kleur van lippen gaan aanhoren op het bedrijfsfeest? Die man is inmiddels 60 en wordt vervolgd.
Misschien moet De Mol haar realiteitszin even zoeken. Ooit was ze een voorbeeld voor mijn generatie. Echt niets meer van over.
zaterdag 30 augustus 2025 om 19:25
Logisch als je zulke bizarre uitspraken doet als Linda doet.
Dat is door andere ( vrouwen) toch ook niet te snappen?
zaterdag 30 augustus 2025 om 19:37
Ik snap haar sowieso niet. Ze inderdaad haar realiteitszin kwijt.Loren schreef: ↑30-08-2025 18:51Ik snap ook niet waarom ze denkf dat Borsato nog relevant is. Wat wil ze dan precies dat 'wij' doen qua ontcancelen?
Dat we weer massaal voor 30k per half uur gekweel over wilde nachten en de kleur van lippen gaan aanhoren op het bedrijfsfeest? Die man is inmiddels 60 en wordt vervolgd.
Misschien moet De Mol haar realiteitszin even zoeken. Ooit was ze een voorbeeld voor mijn generatie. Echt niets meer van over.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 30 augustus 2025 om 21:02

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 31 augustus 2025 om 06:21
Het lijkt wel alsof Linda bevestiging zoekt, net als hoe ze altijd over haar gewicht loopt te zeuren.
Alsof ze hoopt dat iemand tegen haar zegt, nou het is goed hoor meid, als jij hem vergeeft doen wij dat ook.
Verwijder ons alsjeblieft uit de groepchat.
Alsof ze hoopt dat iemand tegen haar zegt, nou het is goed hoor meid, als jij hem vergeeft doen wij dat ook.

Verwijder ons alsjeblieft uit de groepchat.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 31 augustus 2025 om 08:41
Klopt helemaal!
zondag 31 augustus 2025 om 09:27
zondag 31 augustus 2025 om 09:40
Ja, bijzondere combi, altijd van zichzelf willen verstoppen achter de desk en toch ijdel genoeg zijn voor de rode.loper en tv.
Onbegrijpelijk dat ze haar positie en macht niet heeft ingezet om juist op te staan tegen het gedrag van de mannen in haar omgeving.
zondag 31 augustus 2025 om 09:53
Ja. Maar ik snap dat ergens ook wel.
Als je afhankelijk bent van haar, dan ben je wel geneigd om te zeggen. ' ja hoor, ik snap dat je.hem vergeeft', terwijl je natuurlijk iets heel anders denkt.
Maar er zullen ook mensen zijn, die ondanks haar macht, haar links laten.liggen, wat ik dapper vind.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in