Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
vrijdag 10 oktober 2025 om 17:55
Het lijkt wel een artikel uit De Speld.Yildizlar2 schreef: ↑10-10-2025 17:29Nog nooit zoveel gebrabbel gehoord
Gestopt met havermelk drinken woehoe en vier jaar leeftijdsverschil is enorm natuurlijk ja dan zit je echt in een andere levensfase![]()
vrijdag 10 oktober 2025 om 18:31
vrijdag 10 oktober 2025 om 18:31
vrijdag 10 oktober 2025 om 18:37
Jeetje wat n idioterie over die havermelk .was zelfs net in Editie N.L.Nog nooit zon onzin gehoord.
Voor n tijdje terug de quinona. Tot n huisarts begon te roepen dat de mensen met die achterlijke eetgewoontes eens moesten stoppen .
Jeetje ik eet smorgen drie sneetjes brood met n mok koffie. Zal ook wel niet goed zijn .maar het smaakt mij prima..
Voor n tijdje terug de quinona. Tot n huisarts begon te roepen dat de mensen met die achterlijke eetgewoontes eens moesten stoppen .
Jeetje ik eet smorgen drie sneetjes brood met n mok koffie. Zal ook wel niet goed zijn .maar het smaakt mij prima..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 10 oktober 2025 om 22:15
vrijdag 10 oktober 2025 om 23:19
Yildizlar2 schreef: ↑10-10-2025 22:15Ja zeker als er een generatiekloof van vier jaar is dan zit je in zooo’n andere fase niet meer te redden dat huwelijk .

Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 11 oktober 2025 om 06:56
zaterdag 11 oktober 2025 om 09:58
Ik zou me ook klemzuipen als mijn partner vindt dat ik altijd 4 jaar achterloop op zijn enorme wijsheid.Yildizlar2 schreef: ↑11-10-2025 06:56En geen alcohol meer en dat is waar ze altijd verbinding hadden samen dronken worden . Dan is je huwelijk wel dood ja zonder alcohol . Wat een armoede
Kom op, dit klinkt toch ook enorm denigrerend tegenover zijn partner. "ik ben al een stuk verder dan jij, maar jij komt nog wel op het punt waar ik nu zit". Braak.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 11 oktober 2025 om 12:00
Maar als ze vier jaar verschillen en hij stopt twee jaar eerder met het drinken van havermelk dan zij dan loopt hij dus twee jaar achterYildizlar2 schreef: ↑10-10-2025 17:29Nog nooit zoveel gebrabbel gehoord
Gestopt met havermelk drinken woehoe en vier jaar leeftijdsverschil is enorm natuurlijk ja dan zit je echt in een andere levensfase![]()

zaterdag 11 oktober 2025 om 12:22
calvijn1 schreef: ↑10-10-2025 17:16https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... n-der-ligt
Wat is dit nu weer voor geneuzel?
Is de volgende scheiding in zicht?
![]()

Staat die havermelk symbool voor lijnen cocaïne snatsen o.i.d.? Wie kondigt nou zo vreemd aan dat 'ie is 'gestopt met havermelk drinken' ?! Of is dit het begin van afglijden in achterlijke anti-vax conservatieve retoriek?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zaterdag 11 oktober 2025 om 12:24
ik snap sowiso niet dat mensen altijd aankondigen maken als ze ergens mee stoppen, niemand cared..
teminste ik niet
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 11 oktober 2025 om 12:53
Ja nu word ik ook nieuwsgierig. Waarmee vervangt hij de havermelk dan nu? Dát staat er dan weer niet bij!
zaterdag 11 oktober 2025 om 13:03
Ik vind dat het tijd wordt voor een maandkalender genaamd mannen-maffiteiten-maandkalender. Iedere maand een onzinnig leuterverhaaltje over een bekende man. Het verhaal van Yuk(i) kan erin en ook bijvoorbeeld het verhaaltje van Waylon en dat hij zijn zwangere vrouw bedroog omdat zijn pielemuis het volgens hem niet meer deed en hij op andere vrouwen moest testen of de boel nog allemaal wel werkte.
En omdat ik de flauwste niet ben opteer ik ook voor een maffe-meiden-maandkalender. Linda kom er maar in!
En omdat ik de flauwste niet ben opteer ik ook voor een maffe-meiden-maandkalender. Linda kom er maar in!
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
zaterdag 11 oktober 2025 om 13:10
O dat zou leuk zijn! Als eerste kan Lieke van Lexmond met haar maankalender en nep edelstenen!Morgan-Salander schreef: ↑11-10-2025 13:03
zaterdag 11 oktober 2025 om 13:22
Morgan-Salander schreef: ↑11-10-2025 13:03Ik vind dat het tijd wordt voor een maandkalender genaamd mannen-maffiteiten-maandkalender. Iedere maand een onzinnig leuterverhaaltje over een bekende man. Het verhaal van Yuk(i) kan erin en ook bijvoorbeeld het verhaaltje van Waylon en dat hij zijn zwangere vrouw bedroog omdat zijn pielemuis het volgens hem niet meer deed en hij op andere vrouwen moest testen of de boel nog allemaal wel werkte.
Ik ben voor! Ook nog een plekje voor ons Marco met z'n verdrietholletje, Kasper van Kooten die door zijn nieuwe neukertje éindelijk een druipkaars werd en de cocon van liefde ver van de hustle and bustle van Bart van Olphen....
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
zaterdag 11 oktober 2025 om 13:43

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in