Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 2!

maandag 21 september 2020 om 11:08
Nou niet bepaald hoor. De insinuaties (is ie weer) over zijn vermeende voorkeur voor bepaalde zeer jonge meisjes waren hier niet van de lucht. Al jaren.meisje22 schreef: ↑21-09-2020 11:04Oh ja zo mee eens! Ik vind Linda de Mol ook zo nep! Zo lekker gewoon gebleven die vrouw, not.
De mannelijke variant is Marco Borsato. Kijk mee eens de brave huisvader zijn. Lekker samen met Tien, de liefde van zijn leven. Heb die man nooit vertrouwd, maar als je hier iets zei over Marcoooootje werd je ook verguisd.

maandag 21 september 2020 om 11:10
Bijna alle bners zetten een bepaald beeld van zichzelf neer.Maleficent schreef: ↑21-09-2020 10:43Ja dat is ook een makkelijker typje om mee weg te komen, omdat dat een rol is die beter past bij veel vrouwen.
Daar kun je je beter mee identificeren. Sylvie moet enorm hard werken voor dat prachtige figuur.
Linda de Mol is ook een actrice.
maandag 21 september 2020 om 11:10
Je mag hier alleen mannen bashen.
Anders is het allemaal afgunst.
(Witte mannen trouwens. Want anders is het weer racisme. Van zwarte vrouwen moet je al helemaal afblijven, anders ben je dubbel fout.)
impala wijzigde dit bericht op 21-09-2020 11:12
24.82% gewijzigd
.
maandag 21 september 2020 om 11:11
Dit mag je natuurlijk allemaal vinden. Staat je vrij. Alleen weet jij wederom niet wat zij met de personen in haar prive leven deelt en bespreekt. Ze zal de zegen van haar ouders wel hebben om het zo te doen, want ze zijn inderdaad niet gebrouileerd.impala schreef: ↑21-09-2020 10:59Prima. Maar ik vind een bruiloft bij uitstek iets privés. Niet iets om in te zetten voor je marketing. Als het je echt om de liefde gaat, maak je er geen mediacircus van, terwijl je eigen ouders er niet eens bij zijn. Het is volgens mij niet zo dat ze gebrouilleerd is met haar ouders. En haar man houdt ook niet van al die publiciteit, zegt hij. Dat doet er ook niet toe kennelijk.
Haar man zal het ook allemaal wel prima vinden zoals het gaat. Anders zou hij niet met haar trouwen. Het is immers een volwassen man en geen klein kind. Misschien hebben ze er wel afspraken over gemaakt. Dat weten we niet.
Either way lijkt ze het niet goed te kunnen doen.
maandag 21 september 2020 om 11:12
Ik wil even rectificeren dat ik daar niet aan mee deed, en ik bashte hem al voor hij meedeed aan The Voice.
Gewoon omdat hij stomme muziek maakt en een vreselijke stage performance heeft. Die handgebaartjes, brrrr.
Ik vind hem, en die liedjesschrijver van hem, John Ewbank, enorm overgewaardeerd.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 21 september 2020 om 11:13
Oh ja, is dat zo. Ik meen me te herinneren dat er een forummer was die anders een waarschuwing kreeg toen ze aamgaf Marco te verdenken van schuinmarcheerderij.
En ik heb zelf ook meerdere reacties van forummers gelezen die het niet aan leken te kunnen dat die kwijler niet zo zuiver was met de huwelijkse trouw. Misschien waren zij van zijn van fanclub.
maandag 21 september 2020 om 11:14
maandag 21 september 2020 om 11:15
Ja pffffffffffff. Vind die man al mijn hele leven verschrikkelijk. Wat een jankerd.Maleficent schreef: ↑21-09-2020 11:14Stiekem ben ik wel echt enorm jaloers ja.
Vooral op dat jarenlange gejank in de media over zijn 'faillissement'.
maandag 21 september 2020 om 11:17
Ze zou bij mij wel puntjes gescoord hebben als ze het intiem had gehouden.meisje22 schreef: ↑21-09-2020 11:11Dit mag je natuurlijk allemaal vinden. Staat je vrij. Alleen weet jij wederom niet wat zij met de personen in haar prive leven deelt en bespreekt. Ze zal de zegen van haar ouders wel hebben om het zo te doen, want ze zijn inderdaad niet gebrouileerd.
Haar man zal het ook allemaal wel prima vinden zoals het gaat. Anders zou hij niet met haar trouwen. Het is immers een volwassen man en geen klein kind. Misschien hebben ze er wel afspraken over gemaakt. Dat weten we niet.
Either way lijkt ze het niet goed te kunnen doen.
Maar ik snap ook dat mijn mening haar geen donder kan schelen.
Als buidegom zou ik me wel ernstig afgevraagd hebben waar het die dag /dagen nou eigenlijk om draaide.
.
maandag 21 september 2020 om 11:19
Nou gelukkig maar dat ze niet met jou is getrouwd dan.

maandag 21 september 2020 om 11:23
En jij? Lid van de Sylvie Meis fanclub?meisje22 schreef: ↑21-09-2020 11:13Oh ja, is dat zo. Ik meen me te herinneren dat er een forummer was die anders een waarschuwing kreeg toen ze aamgaf Marco te verdenken van schuinmarcheerderij.
En ik heb zelf ook meerdere reacties van forummers gelezen die het niet aan leken te kunnen dat die kwijler niet zo zuiver was met de huwelijkse trouw. Misschien waren zij van zijn van fanclub.
maandag 21 september 2020 om 11:27
Ik las alleen mensen (waaronder ik) die verbaasd waren dat Marco niet zo’n brave man bleek te zijn als we dachten.meisje22 schreef: ↑21-09-2020 11:13Oh ja, is dat zo. Ik meen me te herinneren dat er een forummer was die anders een waarschuwing kreeg toen ze aamgaf Marco te verdenken van schuinmarcheerderij.
Daarna werd hij voor een soort van pedo uitgemaakt, daar vielen mensen over.
Lijkt me ook logisch: dat iemand vreemdgaat wil niet zeggen dat hij het ook met hele jonge meisjes doet. Gaat in mijn beleving ook wel te ver (en nee, ik ben geen fan).
maandag 21 september 2020 om 11:32
Oh ja dat gaat absoluut te ver! Dat heb ik niet gelezen.minnimouse schreef: ↑21-09-2020 11:27Ik las alleen mensen (waaronder ik) die verbaasd waren dat Marco niet zo’n brave man bleek te zijn als we dachten.
Daarna werd hij voor een soort van pedo uitgemaakt, daar vielen mensen over.
Lijkt me ook logisch: dat iemand vreemdgaat wil niet zeggen dat hij het ook met hele jonge meisjes doet. Gaat in mijn beleving ook wel te ver (en nee, ik ben geen fan).
Maan is meerderjarig dus prima als ze met geviezelevoos in heeft gestemd.
Maar goed, ik ben dan weer heel verbaasd dat mensen daar heel verbaasd over waren. In mijn ogen was het zo klaar als een klontje met dat gekweel altijd. Blijkt nu natuurlijk uit dit topic ook hoe verschillend mensen naar andere mensen kijken. Ik had al geen hoge pet op van Marco en daarom verbaasde mij het ook niet. Net zoals er mensen geen hoge pet van Sylvie op hebben en dan ook een hele hoop gedrag van haar als een bevestiging van die mening zien. Denk ik.

maandag 21 september 2020 om 11:36
Ik vind het op zich niet zo raar. Er zijn gewoon veel mensen uit op geld en roem en bieden zichzelf zo'n beetje aan aan artiesten. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om er nooit op in te gaan.minnimouse schreef: ↑21-09-2020 11:27Ik las alleen mensen (waaronder ik) die verbaasd waren dat Marco niet zo’n brave man bleek te zijn als we dachten.
Ik vind het gekker dat je zin hebt om het met Marco Borsato te doen, maar goed, dat komt meer omdat ik het er niet op zou kunnen.

maandag 21 september 2020 om 11:37
Ik vind dat wel raar want er is geen enkel bewijs dat hij het met hele jonge meisjes doet. Dus iemand voor pedo uitmaken gaat te ver. Ik vind dat best wel een grove beschuldiging.Maleficent schreef: ↑21-09-2020 11:36Ik vind het op zich niet zo raar. Er zijn gewoon veel mensen uit op geld en roem en bieden zichzelf zo'n beetje aan aan artiesten. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om er nooit op in te gaan.
Ik vind het gekker dat je zin hebt om het met Marco Borsato te doen, maar goed, dat komt meer omdat ik het er niet op zou kunnen.![]()
maandag 21 september 2020 om 11:41
Wat ik net zei ging puur over dat hij vreemd ging, met meerdere vrouwen (Iris de Hond en die andere volwassen vrouw).minnimouse schreef: ↑21-09-2020 11:37Ik vind dat wel raar want er is geen enkel bewijs dat hij het met hele jonge meisjes doet. Dus iemand voor pedo uitmaken gaat te ver. Ik vind dat best wel een grove beschuldiging.
Dat is ook breed uitgemeten in de pers en waarheid.
maandag 21 september 2020 om 11:43
Het is De waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarheiiiiiiiiiiidMaleficent schreef: ↑21-09-2020 11:41Wat ik net zei ging puur over dat hij vreemd ging, met meerdere vrouwen (Iris de Hond en die andere volwassen vrouw).
maandag 21 september 2020 om 11:45
Zó mee eensminnimouse schreef: ↑21-09-2020 11:37Ik vind dat wel raar want er is geen enkel bewijs dat hij het met hele jonge meisjes doet. Dus iemand voor pedo uitmaken gaat te ver. Ik vind dat best wel een grove beschuldiging.
Frankly my dear, I don"t give a damn

maandag 21 september 2020 om 11:56
Ik weet of we inmiddels toe zijn aan wat inhoudelijk nieuws... Naar aanleiding van een berichtje over Kim Feenstra in de Televaag ben ik eens op de insta van Kim gaan kijken. Maar die zit dus bij de club van Lange Frans en Doutzen. Mijn god, wat een complotgekte kraamt zij uit zeg.
En ze heeft zich laten sponsoren bij het inrichten van haar (“genderneutraal” ingerichte
) babykamer. Toch krap bij kas kennelijk.
En ze heeft zich laten sponsoren bij het inrichten van haar (“genderneutraal” ingerichte

maandag 21 september 2020 om 11:58
Nee hoor, dat is een forummer die mij ervan bleef betichten dat ik haar een ban had aangenaaid om die hele Borsato affaire. Daar is niks van waar, maar maak dat iemand maar eens wijs.meisje22 schreef: ↑21-09-2020 11:13Oh ja, is dat zo. Ik meen me te herinneren dat er een forummer was die anders een waarschuwing kreeg toen ze aamgaf Marco te verdenken van schuinmarcheerderij.
maandag 21 september 2020 om 12:00
Dan heb ik je verkeerd begrepen.Maleficent schreef: ↑21-09-2020 11:41Wat ik net zei ging puur over dat hij vreemd ging, met meerdere vrouwen (Iris de Hond en die andere volwassen vrouw).
Ja, hij zal gerust vrouwen achter zich aan gehad hebben omdat ze het interessant vinden om het met Marco Borsato te doen. Maar ik viel vooral over het feit dat hij destijds bijna voor pedo uitgemaakt werd. Dat gaat te ver.
Speculeren dat hij het wellicht nog met anderen (volwassenen) gedaan heeft, daar is dit topic voor bedoeld.
maandag 21 september 2020 om 12:07
Ah ok. De details heb ik niet helemaal mee gekregen.minnimouse schreef: ↑21-09-2020 11:58Nee hoor, dat is een forummer die mij ervan bleef betichten dat ik haar een ban had aangenaaid om die hele Borsato affaire. Daar is niks van waar, maar maak dat iemand maar eens wijs.
maandag 21 september 2020 om 12:11
neem het haar maar kwalijk (ik zeg niet dat jij dat doet) als je ziet hoeveel gal zij al over zich heen gekregen heeft...impala schreef: ↑21-09-2020 10:27Ze plaatst ook wel eens 'prive' dingetjes en ook die zijn nooit spontaan. Ik denk dat ze inmiddels haar rol is geworden. En daar zal ze heus wel eens uitvallen, maar niet vaak. Ik heb de laatste jaren echt nooit meer iets van haar gezien dat spontaan, ongedwongen, niet opgetut en niet bedacht was. Heel vroeger was dat nog wel eens anders. Toen had ze nog wat expressie in haar gezicht en als ze praatte.
En doooooor!