Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 2!
maandag 21 september 2020 om 09:05
Ja voor de kijkcijfers willen ze haar wel even een volle tien minuten afkraken. Mooi ook dat ze haar een item van tien minuten geven. Dat is zo ongeveer een lifetime in dat soort programma’s.fashionvictim schreef: ↑21-09-2020 08:58Ja, dat was ook zo apart inderdaad. Sylvie roept kennelijk bij heel veel mensen enorme agressie op. Gisteren bij Shownieuws zaten alle hosts ook al zo raar haar helemaal af te zeiken en uit te lachen en allemaal rotopmerkingen te maken. Maar dan wel weer een item van ruim 10 minuten over haar vullen compleet met afgereisde reporter die in de bosjes lag.
Ze is natuurlijk flawless in control die meid en dat wekt afgunst op. Van wat ik via via heb gehoord is ze enorm professioneel. Altijd voorbereid en altijd op tijd. Als je zelf je dagen achter de desk van een roddelprogramma moet slijten wekt een en ander misschien wat afgunst op.
maandag 21 september 2020 om 09:08
Ja bah. Heel laag vind ik dat. Op mij komt ze ook over als een lieve moeder. In de 7 jaar na de scheiding heeft hij ook altijd haar als vaste thuisbasis gehad en niet Rafael. Dat zal niet geweest zijn omdat zij niet goed voor hem is.fashionvictim schreef: ↑21-09-2020 09:03Ik heb juist altijd de indruk dat Sylvie een lieve moeder is. Ik vind dat je haar hele houding en uitdrukking altijd ziet veranderen als ze naar haar zoon kijkt, dan wordt ze ineens heel zacht. Zag je ook op dat filmpje van de bruiloft, dat ze helemaal ontspande toen ze met Damian aan het knuffelen was.
Ik vind het ook echt zo laag, die rotopmerkingen over haar moederschap steeds. Niemand heeft haar ooit op iets bijzonders kunnen betrappen met dat kind, maar toch blijft men maar vrijelijk roepen dat ze een waardeloze moeder is wiens kind tegen haar beschermd moet worden. "Maar goed dat hij bij zijn vader is gaan wonen!" Eh... waarom dan?

maandag 21 september 2020 om 09:31
Ik denk zeker dat ze een lieve moeder is en je ziet dat ze een goede band met haar zoon heeft. Ik denk echter wel dat de thuisbasis meer bij Dörte(de nanny) lag dan bij de ouders.
maandag 21 september 2020 om 09:34
Waarom denk je dat? Sylvie is toch het merendeel van de tijd gewoon thuis?Jojanneke12 schreef: ↑21-09-2020 09:31Ik denk zeker dat ze een lieve moeder is en je ziet dat ze een goede band met haar zoon heeft. Ik denk echter wel dat de thuisbasis meer bij Dörte(de nanny) lag dan bij de ouders.
Am Yisrael Chai!
maandag 21 september 2020 om 09:36
Hoezo?Jojanneke12 schreef: ↑21-09-2020 09:31Ik denk zeker dat ze een lieve moeder is en je ziet dat ze een goede band met haar zoon heeft. Ik denk echter wel dat de thuisbasis meer bij Dörte(de nanny) lag dan bij de ouders.
maandag 21 september 2020 om 09:39
En dat is ook goed ouderschap. Dat altijd dezelfde persoon voor jou zorgt als je moeder een tv show heeft in de avond, of als je vader op trainingskamp is in het buitenland. Heel voorspelbaar en veilig voor een jong kind.Jojanneke12 schreef: ↑21-09-2020 09:31Ik denk zeker dat ze een lieve moeder is en je ziet dat ze een goede band met haar zoon heeft. Ik denk echter wel dat de thuisbasis meer bij Dörte(de nanny) lag dan bij de ouders.
Wij doen de kinderen allemaal naar de BSO als we werken, waar personele wisselingen zijn, etc.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 21 september 2020 om 10:00
Sylvie is 1 van de mooiste vrouwen van Nederland, maar er zit echt 0 humor bij. Dat maakt het nogal ongemakkelijk om naar te kijken vind ik. Het is alleen maar het perfecte plaatje etaleren. Ook als ze praat klinkt het erg gemaakt en gerepeteerd, bedacht. Dat moet ze allemaal zelf weten en ze verdiend er goed aan. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat wat wij zien, niet zoveel te maken heeft met de echte Sylvie.
maandag 21 september 2020 om 10:08
Dit denk ik Ook. Ze is erg geregiseerd en zij bepaalt wat het publiek van haar ziet en op welke manier. Ze is daar ook heel consequent in. Ze zet zichzelf neer als merk en dat doet ze bij alles wat ze doet naar de buitenwereld.Baudolino schreef: ↑21-09-2020 10:00Sylvie is 1 van de mooiste vrouwen van Nederland, maar er zit echt 0 humor bij. Dat maakt het nogal ongemakkelijk om naar te kijken vind ik. Het is alleen maar het perfecte plaatje etaleren. Ook als ze praat klinkt het erg gemaakt en gerepeteerd, bedacht. Dat moet ze allemaal zelf weten en ze verdiend er goed aan. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat wat wij zien, niet zoveel te maken heeft met de echte Sylvie.
Ik denk ook niet dat dat beeld veel te maken heeft met de echte Sylvie.
maandag 21 september 2020 om 10:13
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Ik bedacht van de week toen de eerste bruiloftsfoto met die rode jurk met split in het nieuws kwam, dat Sylvie eigenlijk heel ouderwets is. Zij is echt een beetje zo'n jaren 80 ster, waarvan we eigenlijk niks weten maar alleen maar mooie plaatjes zien en die zodra ze naar buiten gaat haar "sterrenjas" aantrekt en dat pas weer uit zet als ze achter gesloten deuren is.Baudolino schreef: ↑21-09-2020 10:00Sylvie is 1 van de mooiste vrouwen van Nederland, maar er zit echt 0 humor bij. Dat maakt het nogal ongemakkelijk om naar te kijken vind ik. Het is alleen maar het perfecte plaatje etaleren. Ook als ze praat klinkt het erg gemaakt en gerepeteerd, bedacht. Dat moet ze allemaal zelf weten en ze verdiend er goed aan. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat wat wij zien, niet zoveel te maken heeft met de echte Sylvie.
Misschien wekt ze daarom zoveel irritatie op, dat zijn we sinds het bestaan van reality tv en social media niet meer gewend, dat we niet met elke scheet en elk drama mee mogen genieten.
Am Yisrael Chai!
maandag 21 september 2020 om 10:20
Is er nog wel wel een andere, echtere Sylvie? Ook als ze op vakantie gaat is alles tot in de details geregisseerd en gaat er personeel mee. Misschien als ze 's nachts in bed ligr. Maar vanaf het moment dat ze opstaat, zit ze weer in haar rol.Baudolino schreef: ↑21-09-2020 10:00Sylvie is 1 van de mooiste vrouwen van Nederland, maar er zit echt 0 humor bij. Dat maakt het nogal ongemakkelijk om naar te kijken vind ik. Het is alleen maar het perfecte plaatje etaleren. Ook als ze praat klinkt het erg gemaakt en gerepeteerd, bedacht. Dat moet ze allemaal zelf weten en ze verdiend er goed aan. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat wat wij zien, niet zoveel te maken heeft met de echte Sylvie.
impala wijzigde dit bericht op 21-09-2020 10:22
0.83% gewijzigd
.
maandag 21 september 2020 om 10:21
Ben ik met je eens. Zoals Mary Borsato beaamt 'zij weet zichzelf heel goed neer te zetten'. Positief bedoeld vanuit Mary Borsato, die zeer te spreken is over Silvie's trouwjurk en haar bruidslook.meisje22 schreef: ↑21-09-2020 10:08Dit denk ik Ook. Ze is erg geregiseerd en zij bepaalt wat het publiek van haar ziet en op welke manier. Ze is daar ook heel consequent in. Ze zet zichzelf neer als merk en dat doet ze bij alles wat ze doet naar de buitenwereld.
Ik denk ook niet dat dat beeld veel te maken heeft met de echte Sylvie.
maandag 21 september 2020 om 10:23
Je weet natuurlijk helemaal niet of ze “vanaf het moment dat ze opstaat weer in haar rol zit”. Dat zie je namelijk helemaal niet. Je ziet niet hoe ze thuis is. Je ziet haar zoals ze zich in het openbaar gedraagt als het publiek haar ziet.
maandag 21 september 2020 om 10:26
maandag 21 september 2020 om 10:27
Ze plaatst ook wel eens 'prive' dingetjes en ook die zijn nooit spontaan. Ik denk dat ze inmiddels haar rol is geworden. En daar zal ze heus wel eens uitvallen, maar niet vaak. Ik heb de laatste jaren echt nooit meer iets van haar gezien dat spontaan, ongedwongen, niet opgetut en niet bedacht was. Heel vroeger was dat nog wel eens anders. Toen had ze nog wat expressie in haar gezicht en als ze praatte.
.
maandag 21 september 2020 om 10:31
Omdat ze er heel duidelijk voor kiest om dat NIET te laten zien. Ze laat het merk ‘Sylvie’ zien. Ook in de filmpjes die een een ‘privé’ zetting zijn opgenomen en thuis. Wat zij doet heet marketing. Marketing van het merk Sylvie. En dat verdient blijkbaar enorm goed. Zij zorgt er wel voor dat je haar niet uit haar rol ziet vallen, want dat wil ze helemaal niet laten zien.impala schreef: ↑21-09-2020 10:27Ze plaatst ook wel eens 'prive' dingetjes en ook die zijn nooit spontaan. Ik denk dat ze inmiddels haar rol is geworden. En daar zal ze heus wel eens uitvallen, maar niet vaak. Ik heb de laatste jaren echt nooit meer iets van haar gezien dat spontaan, ongedwongen, niet opgetut en niet bedacht was. Heel vroeger was dat nog wel eens anders. Toen had ze nog wat expressie in haar gezicht en als ze praatte.
maandag 21 september 2020 om 10:33
Ja ook wel mee eens inderdaad. Na haar scheiding heeft ze ook expliciet gezegd dat ze geen uitspraken meer doet over privé dingen.Maleficent schreef: ↑21-09-2020 10:26Ik heb het idee dat ze voorheen wel meer de echte ik liet zien. Maar ze is na en tijdens haar ziekte best hard gepakt in de media.
Dat ze besloten heeft zich niet meer kwetsbaar op te stellen. Het is niet alleen een merk neerzetten. Denk ik.
Daar KIEST ze dus heel bewust voor. Het lijkt me ook een enorme controlfreak en ik vermoed dat dat beeld daarom zo consequent is en ze nooit uit haar rol valt. Zelfs als ze zogenaamd uit haar rol lijkt te vallen is dat geregiseerd.
meisje22 wijzigde dit bericht op 21-09-2020 10:34
0.07% gewijzigd

maandag 21 september 2020 om 10:39
Ik vind Sylvie qua uiterlijk prachtig. Ik zou de discipline niet kunnen opbrengen wat zij allemaal voor haar figuur doet. Zelfs niet als ik 1 x pj zelfs het hoorntje van het ijsje mag opeten
.
Ik vind dat ze erg goed Duits spreekt en dat het bewonderenswaardig is hoe zij haar carrière heeft opgebouwd. Verder denk ik ook dat zij absoluut nooit de echte sylvie laat zien maar altijd de vakvrouw. Moet je ook maar kunnen. Lijkt mij dodelijk vermoeiend om altijd het perfecte plaatje te willen laten zien maar als zij er gelukkig van wordt vooral doen. Ik zou het haar gunnen dat als zij over 10/15 jaar genoeg geld heeft om zich compleet terug te trekken uit het openbare leven en lekker anoniem verder te gaan. Volgevreten en make-up loos lekker anoniem op een tropisch eiland.. heerlijk.

Ik vind dat ze erg goed Duits spreekt en dat het bewonderenswaardig is hoe zij haar carrière heeft opgebouwd. Verder denk ik ook dat zij absoluut nooit de echte sylvie laat zien maar altijd de vakvrouw. Moet je ook maar kunnen. Lijkt mij dodelijk vermoeiend om altijd het perfecte plaatje te willen laten zien maar als zij er gelukkig van wordt vooral doen. Ik zou het haar gunnen dat als zij over 10/15 jaar genoeg geld heeft om zich compleet terug te trekken uit het openbare leven en lekker anoniem verder te gaan. Volgevreten en make-up loos lekker anoniem op een tropisch eiland.. heerlijk.
anoniem_6884fb0aa599b wijzigde dit bericht op 21-09-2020 10:40
0.63% gewijzigd
maandag 21 september 2020 om 10:39
Aan die filmpjes van haar bruiloft te zien met joelende gasten die aangekleed het zwembad in sprongen, valt er best lol met Sylvie te beleven. Ze lijkt er alleen voor te kiezen om die lol niet met het grote publiek te willen delen. Prima, toch. Het is niet zo dat we recht hebben om haar katjelam bovenop een bar te zien karaoke-en.
Ik bedenk me nu dat er nog iemand is die net als Sylvie doet: Linda de Mol. Alleen komt die er door haar "oh-oh-ik-ben-zo'n-dikke-moeke-en-voel-me-zo-onzeker" act mee weg.
Ik bedenk me nu dat er nog iemand is die net als Sylvie doet: Linda de Mol. Alleen komt die er door haar "oh-oh-ik-ben-zo'n-dikke-moeke-en-voel-me-zo-onzeker" act mee weg.
Am Yisrael Chai!
maandag 21 september 2020 om 10:43
Ja dat is ook een makkelijker typje om mee weg te komen, omdat dat een rol is die beter past bij veel vrouwen.fashionvictim schreef: ↑21-09-2020 10:39
Daar kun je je beter mee identificeren. Sylvie moet enorm hard werken voor dat prachtige figuur.
Linda de Mol is ook een actrice.
maandag 21 september 2020 om 10:59
Prima. Maar ik vind een bruiloft bij uitstek iets privés. Niet iets om in te zetten voor je marketing. Als het je echt om de liefde gaat, maak je er geen mediacircus van, terwijl je eigen ouders er niet eens bij zijn. Het is volgens mij niet zo dat ze gebrouilleerd is met haar ouders. En haar man houdt ook niet van al die publiciteit, zegt hij. Dat doet er ook niet toe kennelijk.meisje22 schreef: ↑21-09-2020 10:31Omdat ze er heel duidelijk voor kiest om dat NIET te laten zien. Ze laat het merk ‘Sylvie’ zien. Ook in de filmpjes die een een ‘privé’ zetting zijn opgenomen en thuis. Wat zij doet heet marketing. Marketing van het merk Sylvie. En dat verdient blijkbaar enorm goed. Zij zorgt er wel voor dat je haar niet uit haar rol ziet vallen, want dat wil ze helemaal niet laten zien.
.
maandag 21 september 2020 om 11:04
Oh ja zo mee eens! Ik vind Linda de Mol ook zo nep! Zo lekker gewoon gebleven die vrouw, not.fashionvictim schreef: ↑21-09-2020 10:39
De mannelijke variant is Marco Borsato. Kijk mee eens de brave huisvader zijn. Lekker samen met Tien, de liefde van zijn leven. Heb die man nooit vertrouwd, maar als je hier iets zei over Marcoooootje werd je ook verguisd.
maandag 21 september 2020 om 11:06
Nee hoor, ik bash Marcol al jaren zonder problemen hier