Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 3!

23-10-2020 18:00 3221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Hier weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Kim en Kourtney en die kinderen heel mooi toen ze gingen dopen in Armenië.

Afbeelding

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Turtlerain schreef:
23-10-2020 19:44
Op deze voor foto ziet Kim er trouwens echt niet uit vind ik.
Echt hele slechte make-up
Tiana_76 schreef:
23-10-2020 19:12
Die is niet naturel, maar dat zijn er meer niet. Kendall wel geloof ik, die kan ook niet zo met haar gezicht kloten als model.

Afbeelding
Kendall heeft ook het een en ander laten doen.
Maleficent schreef:
23-10-2020 20:06
Ik vond Kim en Kourtney en die kinderen heel mooi toen ze gingen dopen in Armenië.
Ik vind die mond dus echt niks. Vooral de nude lippenstift en dan zulke onnatuurlijk grote lippen.
anoniem_366925 wijzigde dit bericht op 23-10-2020 21:28
Reden: pics even weg
34.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2020 20:06
Ik vond Kim en Kourtney en die kinderen heel mooi toen ze gingen dopen in Armenië.

Afbeelding

Afbeelding
Eens
Tiana_76 schreef:
23-10-2020 20:09
Ik vind die mond dus echt niks. Vooral de nude lippenstift en dan zulke onnatuurlijk grote lippen.
Vind ik ook. Verder vind ik haar erg mooi hoor, prachtig gezicht, mooie haren. Maar die lippen zijn hier wel echt over de top. Dat vind ik van haar kont ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Het is vooral leeg.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
23-10-2020 20:18
Het is vooral leeg.
Wat?
Alle reacties Link kopieren
tvp, sorry. :-D
Maleficent schreef:
23-10-2020 20:06
Ik vond Kim en Kourtney en die kinderen heel mooi toen ze gingen dopen in Armenië.

Afbeelding

Afbeelding
Daar is flink photoshop overheen gaan .
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
23-10-2020 19:28
Die voorfoto van Kylie is niet helemaal eerlijk natuurlijk, daar was ze pas 12 ofzo.
begon al heel jong met sleutelen, en ze bleef het maar ontkennen tot dat het helemaal fout ging met de kyliejennerchallange toen gaf ze toe dat ze lipfillers had :bonk:

Vond Khloe wel het mooist, maar nu lijkt ze wel een karikatuur :-? denk ze heel onzeker is
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
23-10-2020 19:13
Afbeelding

even de hele fam erbij gepakt :hihi:
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik zo voor en na zie, ik het wel mee vind vallen hoeveel ze nou precies gedaan heeft. Die nose job (of meerdere nose jobs) zijn natuurlijk al enorm bepalend voor hoe een gezicht eruit ziet, en ze heeft zo te zien ook haar haarlijn en wenkbrauwen gedaan en veeeeeeeeel betere make up.

Kylie lijkt van allemaal het meest gedaan te hebben. Die lijkt zelfs spontaan een andere etniciteit gekregen te hebben.
Am Yisrael Chai!
Misschien een idee om bij het quoten van een foto de link weg te halen? Nu komen dezelfde foto's tig keer achter elkaar langs.
Alle reacties Link kopieren
De relatie van Glennis Grace en haar vriend is op de klippen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
23-10-2020 21:24
Misschien een idee om bij het quoten van een foto de link weg te halen? Nu komen dezelfde foto's tig keer achter elkaar langs.
Nou, graag en ook te stoppen met tvp'en.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
23-10-2020 21:26
Nou, graag en ook te stoppen met tvp'en.
Nou ja je kan toch ook prima tvp-en met een korte inhoudelijke reactie ergens op? Zelfde effect :D
SweetFirefly schreef:
23-10-2020 21:25
De relatie van Glennis Grace en haar vriend is op de klippen.
Waarom verbaast me dit niks? Ik schaar haar beetje in de categorie Fajah Lourens. Lijken me moeilijke vrouwen die nogal vol van zichzelf zijn.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
23-10-2020 21:36
Waarom verbaast me dit niks? Ik schaar haar beetje in de categorie Fajah Lourens. Lijken me moeilijke vrouwen die nogal vol van zichzelf zijn.
Dat laatste ben ik met je eens:

"In een videoboodschap die ze deelt op haar sociale mediakanalen spreekt een zichtbaar emotinele Glennis haar volgers toe: „Lieve allemaal, normaal gesproken ben ik niet zo van het naar buiten brengen van mijn privédingen. Maar aangezien ik een publiek persoon ben en ik het volgende wat ik jullie ga mededelen het beste vanuit mijzelf kan vertellen, zonder dat het een lang verhaal wordt, leek mij dit het beste.”

Sinds twee maanden zijn de 43-jarige zangeres en de zestien jaar jongere Lévy niet meer bij elkaar. „Ik heb heel erg de tijd moeten nemen om het naar buiten te brengen. En ik ben steeds bezig geweest met een statement dat normaal gesproken iedereen in mijn positie zou doen. Maar dat vond ik voor wat wij met z’n tweetjes hebben meegemaakt, qua onze relatie, te onpersoonlijk. Dus bij deze: wij zijn helaas uit elkaar. En dat doet mij heel erg veel pijn. En hem ook. Maar voor nu is dit het beste.(.....) Voor mij is het nu in ieder geval ’heel erg loslaten’. Want ik ben nog steeds heel erg gek van hem, en hij ook van mij. Er zijn geen rare dingen gebeurd. En als dat wel was gebeurd, dan had ik daar geen aandacht aan geschonken.(......)

"Aangezien ik een publiek persoon ben"...... nou nou nou. Alsof iedereen alles van haar bij houdt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
23-10-2020 21:26
Nou, graag en ook te stoppen met tvp'en.
Kom op joh, niet zo zeuren.
SweetFirefly schreef:
23-10-2020 21:43
"Aangezien ik een publiek persoon ben"...... nou nou nou. Alsof iedereen alles van haar bij houdt.
Wat dacht je van ‘bezig geweest met een statement dat normaal gesproken iedereen in mijn positie zou doen’ :hihi:
SweetFirefly schreef:
23-10-2020 21:43


"Aangezien ik een publiek persoon ben"...... nou nou nou. Alsof iedereen alles van haar bij houdt.
Aangezien ik totaal vol van mezelf ben, de wereld stopt met draaien zonder nieuws van mij.... (het is beetje Gordon gedrag).

Al twee maanden is het uit. Al twee maanden heeft hier of in de bladen niemand dat opgepikt dus niemand in hun omgeving vond het boeiend genoeg om de mond er over open te trekken. Dus doet ze het zelf maar want stel je voor dat zoiets stilletjes voorbij gaat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven