Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 3!

23-10-2020 18:00 3221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Hier weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
Tiana_76 schreef:
23-10-2020 19:12
Die is niet naturel, maar dat zijn er meer niet. Kendall wel geloof ik, die kan ook niet zo met haar gezicht kloten als model.

Afbeelding



Dat loeistrakke haar vind ik zo lelijk! Ik krijg al hoofdpijn als ik er naar kijk. Dan heb je zulk mooi haar en draag je het alsof je zo'n netje op je hoofd hebt waar een pruik over heen moet. Vreselijk lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Khloe vind ik soms best sneu, die kreeg heeft veel kritiek op haar neus, zelfs van Kris! Ze werd al vanaf het begin gezien als de minst mooie Kardashian, dat doet toch wel wat met je denk ik. Ze heeft eind 2019 haar neus echt flink laten opereren.
Alle reacties Link kopieren
Van al die zussen vind ik Kendall Jenner zeker de mooiste.
Alle reacties Link kopieren
Kendall is verre van naturel. Google maar eens. Het zijn hele subtiele ingrepen, maar bijvoorbeeld haar neus, lippen en stand van wenkbrauwen zijn gedaan.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
24-10-2020 01:49
Van al die zussen vind ik Kendall Jenner zeker de mooiste.
Ik vind Kourtney het mooiste.
Die heeft volgens mij ook niks laten verbouwen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Yavanna schreef:
24-10-2020 01:24
Khloe vind ik soms best sneu, die kreeg heeft veel kritiek op haar neus, zelfs van Kris!
Dan had Kris het maar niet buiten de deur moeten doen :hihi:
Ik geloof er niks van dat Khloe dezelfde vader heeft.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-10-2020 09:17
Dan had Kris het maar niet buiten de deur moeten doen :hihi:
Ik geloof er niks van dat Khloe dezelfde vader heeft.
Lijkt me al die jaren al heel duidelijk, maar dat is de grote roze olifant waar niet over gesproken dient te worden. Of dan doen we nog een ingreepje dan lijkt Khloe wat meer op haar Kardashian zusters. En de Kendalls moesten ook VerKardashiannen, want dat is het verdienmodel dicteert smoeders.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
23-10-2020 21:51
Aangezien ik totaal vol van mezelf ben, de wereld stopt met draaien zonder nieuws van mij.... (het is beetje Gordon gedrag).

Al twee maanden is het uit. Al twee maanden heeft hier of in de bladen niemand dat opgepikt dus niemand in hun omgeving vond het boeiend genoeg om de mond er over open te trekken. Dus doet ze het zelf maar want stel je voor dat zoiets stilletjes voorbij gaat...

Echt wat een vreselijk dom wijf is het toch. Aandachtziek.
Valt me nog mee dat ze zelf niet de bladen heeft gebeld met dit ‘nieuws’.
Hadden we al een recente foto van Khloe gezien?

Afbeelding

Het is echt een totaal ander persoon. En eerlijk gezegd, gewoon een levende Barbie zo.
Alle reacties Link kopieren
Zo ziet ze er niet echt uit...het is photoshop https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity- ... d-22524305

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Georgia19zoveel schreef:
24-10-2020 01:21
Dat loeistrakke haar vind ik zo lelijk! Ik krijg al hoofdpijn als ik er naar kijk. Dan heb je zulk mooi haar en draag je het alsof je zo'n netje op je hoofd hebt waar een pruik over heen moet. Vreselijk lelijk.
Het is wel zo dat haar gezicht echt enorm opvalt doordat haar haar zo zit. Niets leidt van haar prachtige gezicht af op die manier. Dat is naar ik aanneem vast ook de reden van die haardracht.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
24-10-2020 09:29
Hadden we al een recente foto van Khloe gezien?

Afbeelding

Het is echt een totaal ander persoon. En eerlijk gezegd, gewoon een levende Barbie zo.
ik vind dit ook echt een beeldschone vrouw, hoor. En ook niet het soort vrouw waar ik als ik haar random zou zien zou denken "zo, die heeft zichzelf toegetakeld!" Sterker, ik zou niet eens denken dat zij plastisch chirurgie heeft gehad.

Ik vind serieus dat zij er allemaal super natuurlijk uit zien.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-10-2020 09:17
Dan had Kris het maar niet buiten de deur moeten doen :hihi:
Ik geloof er niks van dat Khloe dezelfde vader heeft.
Maar die Khloe lijkt toch gewoon sprekend op hun moeder? Dus waarom zou zij dan een andere vader hebben? Kan toch ook gewoon dat zij als enige het meest op haar moeder lijkt? Wel sneu voor haar, want het zijn duidelijk de Armeense genen die haar zussen zo bijzonder maken en zij heeft een beetje zo'n lomp Yankeehoofd.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-10-2020 09:17
Dan had Kris het maar niet buiten de deur moeten doen :hihi:
Ik geloof er niks van dat Khloe dezelfde vader heeft.
maar echt :bonk: khloe zei een keer in een intervieuw dat haar moeder wel is mopperde waarom ze niet ''wat slanker'' was o_o ze was helemaal niet dik..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
24-10-2020 09:29
Hadden we al een recente foto van Khloe gezien?

Afbeelding

Het is echt een totaal ander persoon. En eerlijk gezegd, gewoon een levende Barbie zo.
Dit is keiharde photoshop natuurlijk. De rechter foto is zelfs een hele rel geweest.
Wel jammer wat ook zij met haar lichaam heeft gedaan. Echt jammer die tik die ze, op Kourtney en Kendell na, allemaal lijken te hebben door zo'n groot mogelijke kont te willen waardoor het eruit ziet alsof ze een luier om hebben. Die in verhouding dunne benen met zo'n enorme kont. Zo ontzettend lelijk vind ik dat.
Die billen van de Kardashian-zusjes zijn inderdaad behoorlijk groot, maar ik zie er wel een pluspunt van. Doordat Kim zo populair werd (mede vanwege de bips), is het schoonheidsideaal verschoven van mager en vormeloos naar wulps.

Ik geef persoonlijk de voorkeur aan een wat voller, vrouwelijk lichaam met stevige borsten, een slanke taille, bredere heupen en een volle kont. Zo'n mager lijf zonder vorm vind ik persoonlijk (!) niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
24-10-2020 09:45
Maar die Khloe lijkt toch gewoon sprekend op hun moeder? Dus waarom zou zij dan een andere vader hebben? Kan toch ook gewoon dat zij als enige het meest op haar moeder lijkt?
Ik vind haar ook niet op haar moeder lijken en ze heeft een hele andere lichaamsbouw dan haar 2 zussen.
Hun vader was ook een kleine man, net als Kris is, dus waar heeft ze die lengte dan vandaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding

Waarom doe je jezelf dit aan? Benieuwd hoe dit bouwwerk tegen de zwaartekracht gaat vechten.
fashionvictim schreef:
24-10-2020 09:45
Maar die Khloe lijkt toch gewoon sprekend op hun moeder? Dus waarom zou zij dan een andere vader hebben? Kan toch ook gewoon dat zij als enige het meest op haar moeder lijkt? Wel sneu voor haar, want het zijn duidelijk de Armeense genen die haar zussen zo bijzonder maken en zij heeft een beetje zo'n lomp Yankeehoofd.


Ze lijkt sprekend op die Alex Roldan, google maar eens, dan zie je foto's van hun naast elkaar.
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
24-10-2020 10:17
Die billen van de Kardashian-zusjes zijn inderdaad behoorlijk groot, maar ik zie er wel een pluspunt van. Doordat Kim zo populair werd (mede vanwege de bips), is het schoonheidsideaal verschoven van mager en vormeloos naar wulps.

Ik geef persoonlijk de voorkeur aan een wat voller, vrouwelijk lichaam met stevige borsten, een slanke taille, bredere heupen en een volle kont. Zo'n mager lijf zonder vorm vind ik persoonlijk (!) niet mooi.
Ik ook niet, maar zo zwart/ wit hoeft het niet te zijn natuurlijk ;-)
De konten van de Kardashians zijn niet echt namelijk. Verhoudingsgewijs klopt er namelijk niks van.
meisje22 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 10:25
1.31% gewijzigd
meisje22 schreef:
24-10-2020 10:11
Dit is keiharde photoshop natuurlijk. De rechter foto is zelfs een hele rel geweest.
Wel jammer wat ook zij met haar lichaam heeft gedaan. Echt jammer die tik die ze, op Kourtney en Kendell na, allemaal lijken te hebben door zo'n groot mogelijke kont te willen waardoor het eruit ziet alsof ze een luier om hebben. Die in verhouding dunne benen met zo'n enorme kont. Zo ontzettend lelijk vind ik dat.


Rechts lijkt echt totaal niet meer op Khloë. Ze had net zo goed een foto kunnen plaatsen van een willekeurige celeb.
Dit, rechts dus, is een standaard hollywood-look. Heel mooi, maar wel dertien in een dozijn.
*TanteSjaan* schreef:
24-10-2020 10:17
Die billen van de Kardashian-zusjes zijn inderdaad behoorlijk groot, maar ik zie er wel een pluspunt van. Doordat Kim zo populair werd (mede vanwege de bips), is het schoonheidsideaal verschoven van mager en vormeloos naar wulps.

Ik geef persoonlijk de voorkeur aan een wat voller, vrouwelijk lichaam met stevige borsten, een slanke taille, bredere heupen en een volle kont. Zo'n mager lijf zonder vorm vind ik persoonlijk (!) niet mooi.



Ja, ik ook. En ik ben blij te zien dat Kim Kardashian ook cellulitis heeft!
Kanye heeft van zijn Armeense Kim een Afro-American gemaakt met dikke billen en dito lippen.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-10-2020 10:17
Ik vind haar ook niet op haar moeder lijken en ze heeft een hele andere lichaamsbouw dan haar 2 zussen.
Hun vader was ook een kleine man, net als Kris is, dus waar heeft ze die lengte dan vandaan.
Oh, ik vind haar qua gezicht juist enorm op haar moeder lijken, geef haar een kort bruin kapsel en je ziet een jonge Kris.
Maar het zou kunnen hoor, zoals ik al zei heb ik nog nooit hun serie gezien dus ik weet eigenlijk niks van ze.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heeft toch elke vrouw? Zeker boven de 30 zijn er maar weinig die dat niet hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven