Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 3!

23-10-2020 18:00 3221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Hier weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig schrijft Glennis 'persoon' en niet 'vrouw'.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net een foto van die kont van Kim op internet voorbijkomen.
Maar jeminee wat een ding. Zo nep maar ook in zo lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat 'we laten elkaar los in liefde' altijd zo :facepalm: moddergooien willen we!
Stressed is just desserts spelled backwards
mick87 schreef:
23-10-2020 21:52
Ik zag net een foto van die kont van Kim op internet voorbijkomen.
Maar jeminee wat een ding. Zo nep maar ook in zo lelijk.
In het begin van de series had ze een rontgenfoto van haar reet laten maken om te bewijzen dat ze geen implantaten had. Maar dat zegt toch niks? Want naar mijn weten spuiten ze je eigen vet wat ze ergens anders vandaan halen in je reet bij een brazillian butt lift. Dus je kan wel degelijk een kont kopen zonder dat er wat raars te zien valt op een rontgenfoto. Correct me if I am wrong. Te lui om te googlen.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2020 21:53
Ik vind dat 'we laten elkaar los in liefde' altijd zo :facepalm: moddergooien willen we!
inderdaad!! :hamer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
23-10-2020 21:22
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik zo voor en na zie, ik het wel mee vind vallen hoeveel ze nou precies gedaan heeft. Die nose job (of meerdere nose jobs) zijn natuurlijk al enorm bepalend voor hoe een gezicht eruit ziet, en ze heeft zo te zien ook haar haarlijn en wenkbrauwen gedaan en veeeeeeeeel betere make up.

Kylie lijkt van allemaal het meest gedaan te hebben. Die lijkt zelfs spontaan een andere etniciteit gekregen te hebben.
Bij alle vier lijkt alsof de haarlijn flink naar boven verplaatst is. Zouden ze dat met een voorhoofdlift doen?
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
23-10-2020 22:00
Bij alle vier lijkt alsof de haarlijn flink naar boven verplaatst is. Zouden ze dat met een voorhoofdlift doen?
Yolanthe heeft dat ook gedaan, ik heb geen idee wat voor ingreep dat is. Ik denk gewoon laseren.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
23-10-2020 22:00
Bij alle vier lijkt alsof de haarlijn flink naar boven verplaatst is. Zouden ze dat met een voorhoofdlift doen?
Ze laseren je haarlijn
Alle reacties Link kopieren
eva-luna schreef:
23-10-2020 21:50
Wat dacht je van ‘bezig geweest met een statement dat normaal gesproken iedereen in mijn positie zou doen’ :hihi:
Ze dacht natuurlijk; Wim-Lex een filmpje, dan ik ook. Voor het volk natuurlijk :lol: .
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Maar misschien valt het ook wel mee met nosejobs enzo want de kunnen make-uppen als een malle.

Afbeelding

Kijk maar bij haar hoe een verschil, alleen door te shapen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Neuh, ik kan bij Nikkie wel goed zien hoe dun de neus au naturel is.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
23-10-2020 22:28
Maar misschien valt het ook wel mee met nosejobs enzo want de kunnen make-uppen als een malle.


Kijk maar bij haar hoe een verschil, alleen door te shapen.
Ja, ik geloof ook wel dat zij veel minder hebben laten doen dan algemeen wordt aangenomen. Gister zag ik in die Letterman show beelden van een jonge Kim en verbaasde het me hoe weinig veranderd ze eigenlijk is.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel uiteraard qua gezicht, niet qua lichaam.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Je neus verandert sowieso als je ouder wordt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
23-10-2020 22:55
Je neus verandert sowieso als je ouder wordt.
Klopt, maar smaller en kleiner wordt het toch niet.
fashionvictim schreef:
23-10-2020 22:51
Ja, ik geloof ook wel dat zij veel minder hebben laten doen dan algemeen wordt aangenomen. Gister zag ik in die Letterman show beelden van een jonge Kim en verbaasde het me hoe weinig veranderd ze eigenlijk is.
Iemand die van haar 20e tot haar 40e weinig verandert, heeft meestal wel het een en ander laten verbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Megan Fox haar ogen zijn inmiddels dicht gefillerd

https://www.instagram.com/p/CGkEwPvnN76 ... jz1kcimho6

Afbeelding
Net even dat filmpje van Glennis grace zitten kijken. Nou die spoort niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
23-10-2020 23:22
Megan Fox haar ogen zijn inmiddels dicht gefillerd

https://www.instagram.com/p/CGkEwPvnN76 ... jz1kcimho6

Afbeelding
Wat zonde.

Ik vind die fillers hype toch wel zoooo lelijk.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
23-10-2020 23:15
Iemand die van haar 20e tot haar 40e weinig verandert, heeft meestal wel het een en ander laten verbouwen.
Nee, dat ben ik echt niet met je eens. Ik ben voorbij de 40 en ik ben ook echt geen steek veranderd. Ja, dikker geworden, maar dat is het wel. Ik vind bijvoorbeeld als je kinderfoto's van mensen ziet dat mensen over het algemeen ook echt nauwelijks veranderen.

Juist mensen die wel veranderen hebben de plastisch chirurg te vaak bezocht.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
23-10-2020 22:28
Ze dacht natuurlijk; Wim-Lex een filmpje, dan ik ook. Voor het volk natuurlijk :lol: .
Ik zat dat filmpje net te kijken en ik heb meer het idee dat ze met "iedereen in mijn positie" iets bedoelt als "wat iedereen zou doen als ie bedrogen was / gedumpt was / verliefd op een ander geworden was". Volgens mij slaat dat "in mijn positie" op wat er tussen haar en die Levy gebeurd is.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
23-10-2020 23:22
Megan Fox haar ogen zijn inmiddels dicht gefillerd

https://www.instagram.com/p/CGkEwPvnN76 ... jz1kcimho6

Afbeelding
Ze kijkt wel Chinees! Zonde. Ik vond haar zo knap, veel knapper dan Kim K.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
23-10-2020 21:43
Dat laatste ben ik met je eens:

"In een videoboodschap die ze deelt op haar sociale mediakanalen spreekt een zichtbaar emotinele Glennis haar volgers toe: „Lieve allemaal, normaal gesproken ben ik niet zo van het naar buiten brengen van mijn privédingen. Maar aangezien ik een publiek persoon ben en ik het volgende wat ik jullie ga mededelen het beste vanuit mijzelf kan vertellen, zonder dat het een lang verhaal wordt, leek mij dit het beste.”

Sinds twee maanden zijn de 43-jarige zangeres en de zestien jaar jongere Lévy niet meer bij elkaar. „Ik heb heel erg de tijd moeten nemen om het naar buiten te brengen. En ik ben steeds bezig geweest met een statement dat normaal gesproken iedereen in mijn positie zou doen. Maar dat vond ik voor wat wij met z’n tweetjes hebben meegemaakt, qua onze relatie, te onpersoonlijk. Dus bij deze: wij zijn helaas uit elkaar. En dat doet mij heel erg veel pijn. En hem ook. Maar voor nu is dit het beste.(.....) Voor mij is het nu in ieder geval ’heel erg loslaten’. Want ik ben nog steeds heel erg gek van hem, en hij ook van mij. Er zijn geen rare dingen gebeurd. En als dat wel was gebeurd, dan had ik daar geen aandacht aan geschonken.(......)

"Aangezien ik een publiek persoon ben"...... nou nou nou. Alsof iedereen alles van haar bij houdt.
Wat een overdreven dramatische reactie. Alsof dat noodzakelijke is als je bekend bent, hou op zeg.
meisje22 schreef:
23-10-2020 19:59
Afbeelding


Eigenlijk is het ook nooit goed.
Als ze naturel is, dan lijkt ze op een stripfiguur, heeft ze aan zichzelf laten sleutelen, dan is het ook weer niet goed.
Rouge__ schreef:
23-10-2020 19:13
Afbeelding

even de hele fam erbij gepakt :hihi:


Khloë is echt niet te herkennen. Dat lijkt wel een compleet andere vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven