Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 5!

19-01-2021 11:03 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
20-01-2021 12:12
Oh, had niet door dat het zijn sterfdag is. Tja... Dan nog, als ze zo innig waren nog (volgens mij op het laatst niet meer, maar goed), dan had ze dat graf zelf natuurlijk ook bij kunnen houden wanneer ze daar zoveel waarde aan hecht.. Of één van hun kinderen. En dat in alle stilte kunnen doen.

Ik heb toch meer het idee dat om aandacht gaat. Véél aandacht. Voor haar. Niet voor haar overleden ex.
Eens
Alle reacties Link kopieren
De nabestaanden van Hans zijn haar eigen kinderen, en de zoon uit zijn eerste huwelijk. In plaats van de Telegraaf had ze ook een van haar kinderen kunnen bellen om te zeggen om het graf een beetje bij te houden, als dat zo belangrijk is.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
19-01-2021 23:37
Ach ja, die jongen doet niemand kwaad, het is zijn piemel en als hij daar flink geld mee kan binnen harken, more power to him. Zoals hij zelf ook zegt, hij moet ook de coronacrisis door. Van zingen moet ie het in ieder geval niet hebben :D .
Hij doet er zeker niemand kwaad mee. Weet je wanneer je je mag schamen? Wanneer je bij de belastingdienst werkt en je hebt meegewerkt mensen kapot te maken en daarna je best doet het onder de pet te houden. Of wanneer je op andere manieren fraudeert of mensen verkeerd behandelt.

Ik ken de site verder niet, maar zoals ik heb het begrepen bepaalt hij zelf wat hij plaatst en hoe hij met mensen communiceert. Lijkt me, als je dan toch gezegend bent met een goed uiterlijk en open-minded bent, niet eens zo slecht werk.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
19-01-2021 22:18
Oh god dat type. Tegenwoordig ook een wappie en anti vaccin. Niet dat ze eruit ziet alsof ze bang is voor een spuitje en om geen lichaamseigen toestanden in haar lijf te hebben, maar dat terzijde.
idd, las ooit een intervieuw waarin ze het had over haar ingrepen en zei dat ze beste versie van zichzelf wilde worden... had liever kunnen investeren in een psychologisch onderzoek :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
20-01-2021 12:12
Oh, had niet door dat het zijn sterfdag is. Tja... Dan nog, als ze zo innig waren nog (volgens mij op het laatst niet meer, maar goed), dan had ze dat graf zelf natuurlijk ook bij kunnen houden wanneer ze daar zoveel waarde aan hecht.. Of één van hun kinderen. En dat in alle stilte kunnen doen.

Ik heb toch meer het idee dat om aandacht gaat. Véél aandacht. Voor haar. Niet voor haar overleden ex.
Mee eens. In de laatste levensjaren heeft ze haar ex behoorlijk laten vallen. Hij woonde toen in Engeland in Londen geloof ik en gedurende zijn ernstige ziekte wilde ze ook niet meer met hem te maken hebben. Hij is best eenzaam gestorven en was gebrouilleerd met de meeste kinderen uit het huwelijk met Connie. Zij was toen met die Eugene. Die relatie is dramatisch afgelopen. Als Connie iemand niet meer moet, kan ze keihard zijn. Blijft het een apart mens vinden.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-01-2021 01:02
Reden: Copyright
99.78% gewijzigd
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
Oh ja hij had in België nog een vrouw of vriendin ofzo.
Rouge__ schreef:
19-01-2021 22:01
bff van Maria Tailor & Josh Veldhuizen

Ik word oud. Geen idee wie of wat deze mensen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het siert haar dat ze het graf netjes maakt, al denk ik ook ergens waar bemoei je je mee, maar hou het privé :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Kan het dan zijn dat zijn erven in Londen wonen? Het is nooit verboden om een paar plantjes op een graf te zetten, bij mijn weten, dus vind het een nogal hypocriet verhaal.
Alle reacties Link kopieren
KittyMeow schreef:
19-01-2021 12:59
'Ubergutmensch oftewel k*twijf opzouten'

Zij schreef 'de zoveelste hond in de rij, wanneer moet hij weer weg'.
Gorden kan nooit tegen kritiek dan veranderd hij in een valse pitbull :whip:
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
20-01-2021 13:10
Het siert haar dat ze het graf netjes maakt, al denk ik ook ergens waar bemoei je je mee, maar hou het privé :nooo:
Dat vond ze zelf nou ook. Dus daarom gelijk maar een fotograaf meegenomen :-D
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
20-01-2021 13:41
Dat vond ze zelf nou ook. Dus daarom gelijk maar een fotograaf meegenomen :-D
Precies daarom ook, hou het privé
Alle reacties Link kopieren
De kinderen van kunstenaar Florentijn Hofman, die in de nieuwe serie mee deed aan Wie is de Mol heten: Das, Dit, Zij en Mimi. Heel aparte namen.
Alle reacties Link kopieren
Marvin is wel een erfgenaam. Hans had hem en Constanza onterfd, ze zijn naar de rechter gestapt, en die bepaalde dat ze recht hadden op hun kindsdeel.
Pappa's poen is tenslotte altijd welkom.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
20-01-2021 15:26
Marvin is wel een erfgenaam. Hans had hem en Constanza onterfd, ze zijn naar de rechter gestapt, en die bepaalde dat ze recht hadden op hun kindsdeel.
Pappa's poen is tenslotte altijd welkom.
En dat terwijl Constanza papa's kluis ook al had leeg geroofd
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
20-01-2021 15:26
Marvin is wel een erfgenaam. Hans had hem en Constanza onterfd, ze zijn naar de rechter gestapt, en die bepaalde dat ze recht hadden op hun kindsdeel.
Daar hoefden ze niet voor naar de rechter, compleet onterven kan nooit namelijk, je kun een (klein) deel van de erfenis nog steeds opvragen als je onterft bent. Je hebt dan alleen geen recht op goederen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
20-01-2021 15:14
De kinderen van kunstenaar Florentijn Hofman, die in de nieuwe serie mee deed aan Wie is de Mol heten: Das, Dit, Zij en Mimi. Heel aparte namen.
Mini zelfs ipv Mimi

je bent er maar klaar mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... 5Z2n763mgg

Jan Dulles vertelt over het overlijden van zijn dochter. Wat vreselijk zeg, in zijn armen overleden..
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
20-01-2021 16:49
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... 5Z2n763mgg

Jan Dulles vertelt over het overlijden van zijn dochter. Wat vreselijk zeg, in zijn armen overleden..
Ik blijf dit zo vreselijk vinden. Moet best vaak aan ze denken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
20-01-2021 15:14
De kinderen van kunstenaar Florentijn Hofman, die in de nieuwe serie mee deed aan Wie is de Mol heten: Das, Dit, Zij en Mimi. Heel aparte namen.
Het laatste kind gaat "Toch nog" heten.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
20-01-2021 16:46
Daar hoefden ze niet voor naar de rechter, compleet onterven kan nooit namelijk, je kun een (klein) deel van de erfenis nog steeds opvragen als je onterft bent. Je hebt dan alleen geen recht op goederen.
Hans dacht het opgelost te hebben door het testament in Engeland op te stellen. Kinderen zijn naar een Nederlandse rechtbank gestapt om het aan te vechten. Omdat de rechter vond dat het niet aannemelijk was dat Hans zich voor altijd in Engeland zou vestigen, besloot hij dat het Nederlandse erfrecht zou gelden.
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
20-01-2021 13:09
Ik word oud. Geen idee wie of wat deze mensen zijn.
inmiddels bijna onbekend deden ooit mee met een tv-programma modemeisjes met een missie.

maria werd uitvoerig besproken inde vorige delen over haar huwelijk en scheiding, Josh is modeontwerpster
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
20-01-2021 09:39
Misschien wordt hij wel een hit in de wereldwijde gay scene en wordt hij schathemelrijk.
Net zoals Bobbie Eden ooit.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven