Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent heb ik ook gehad! Notabene met Herman Brood. Ik was eens op avontuur een dagje in Amsterdam, zie ik hem lopen. Was zeker nog wel 5 jaar voordat hij overleed hoor, dus niet in zijn laatste dagen.

Ik zeg ook Hallo, en hij ook, heel vriendelijk. Ik was met een vriendin, en (hopelijk) buiten gehoorsafstand tegen vriendin: komt me zo bekend voor maar kan hem even niet plaatsen.
Vriendin moest zich aan een lantaarnpaal vasthouden van het lachen en zei toen: dat is Herman Brood, domoortje!

Echt, ik ben in staat om de koning en koningin niet te herkennen als ze voor mijn neus staan. Of ja, ik herken ze wel, maar moet nog even naamkaartje zoeken.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
15-07-2021 10:16
Ik heb dat al vaker verteld maar ik ben een keer bij Rick, hoe heet ie ook alweer, die arts uit GTST, in het kruis gevallen.
Het was op een vlucht van Nice naar Amsterdam. Ik zat op de achterste rij en hij stond te wachten voor het toilet. Ik keek gebiologeerd naar zijn mooie riem. Toen kwam er een luchtzak......en zat ik met mijn snufferd in zijn kruis. Mijn vriendinnen zaten aan de overkant van het gangpad in een stuip.
:rofl: Rick Engelkes?
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-07-2021 09:40
O ik was altijd wel heel gecharmeerd van Youri Mulder.

Maar toen was ik bij een concert en ging drinken halen en toen stond hij ineens naast me en stond hij heel erg luidruchtig te klagen dat hij het schandalig vond dat hij als VIP drinken moest halen tussen de normale mensen.
Echt o_o
Nou, weer een illusie minder. Ik vond hem ook altijd leuk....
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn! :HA:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
watdachtjehiervan schreef:
15-07-2021 09:16
Ludo is een rol he?
Erik lijkt me juist een zacht gekookt ei.


Ludo moet Erik zijn. Nog al !ogisch dat ik niet iemand beoordeel naar de rol die hij speelt.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
15-07-2021 10:07
Ja, dat hoor ik ook. Zij is niet zo leuk, schijnt. Ze zijn allebei ook wel arrogant hoor, ik zie ze vaak lopen en dan lopen ze wel rond alsof ze Wim en Max zijn. Maar hij schijnt in de omgang wel prima te zijn.
:proud:
Mijn vriend (ja sorry, komt-ie weer) heeft lang geleden als hengelaar bij GTST gewerkt en toen waren ze al onuitstaanbaar. Gedroegen ze zich ook al als een soort koningskoppel.
Nothing happens for a reason
Blauwetrui schreef:
15-07-2021 09:12
Het is eerder andersom. Ik ken iemand die gefigureerd heeft in GTST en die zei dat Caroline echt niet tof is. Heel veeleisend.
Erik schijnt wel relaxed te zijn.


Had dit niet verwacht. Zo zie je maar.
Rest leescikvanavond bij
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
15-07-2021 10:18
:rofl: Rick Engelkes?
Ja die. Hij moest zelf ook erg lachen.

Youri is een lul de behanger.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-07-2021 09:37
Ik kwam Caroline Tensen een keer tegen op straat toen ik aan het winkelen was in mijn eigen woonplaats. Mijn hersenen: jij kent haar gezicht dus zeg nu automatisch hallo!!!!

Ik zeg: Hallo
Zij heel verbaast terug: Hallo

Mijn hersenen: Sukkel, je kent haar alleen van TV en niet in het echt

:facepalm:

Die vond altijd dat ze voor moest bij de bakker, want, belangrijk. 'Weten jullie niet wie ik ben?'
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-07-2021 05:52
Tygho zegt zelf in verschillende interviews dat hij maar ca 2 jaar zwaar aan de coke verslaafd is geweest (rond zijn 20e) en dat hij zich in zijn leven het meest schaamt voor die periode en hoe hij met zijn toenmalige vriendin omging. Hij zegt wel elke dag te blowen en alleen bij gelegenheid nog te snuiven.
Ik wil hem graag geloven, maar hij ziet er zo enorm verrot uit dat ik daar moeite mee heb. Ik vind hem wel een hele goeie acteur en in zijn programma's (Tygho in de ghb, in de jeugdcriminaliteit..) vind ik hem ook erg goed. En het lijkt me ook een lieve jongen, maar wel onzeker.
En hij heeft idd alleen maar hele mooie en leuke en intelligente vriendinnen gehad, sommigen ook best lang. Maar hij zegt dat hij seksueel niet monogaam is, dat zal wel een issue geweest zijn.
Oh ik dacht dat-ie helemaal clean was... ik heb dan ook altijd het idee dat gebruikers de neiging hebben om hun inname naar beneden in hun voordeel af te ronden, dus er zal wel meer aan de hand zijn.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Sarah Ferguson is ook niet goed wijs. Blijft vierkant achter enge Andrew staan.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-07-2021 09:37
Ik kwam Caroline Tensen een keer tegen op straat toen ik aan het winkelen was in mijn eigen woonplaats. Mijn hersenen: jij kent haar gezicht dus zeg nu automatisch hallo!!!!

Ik zeg: Hallo
Zij heel verbaast terug: Hallo

Mijn hersenen: Sukkel, je kent haar alleen van TV en niet in het echt

:facepalm:
:proud:
Ik heb wel eens gelezen dat BN'ers dat heel vaak meemaken.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
15-07-2021 10:39
Sarah Ferguson is ook niet goed wijs. Blijft vierkant achter enge Andrew staan.
Die stelt zelf niks voor en moet haar momentjes van faam en invloed nog halen als ex-van en moeder-van. Dus uiteraard blijft ze achter Andrew staan, hoe ziek dat ook is.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
14-07-2021 22:42
Afbeelding ze was dus haar eigen inspiratie voor deze shoot 😆
Ze heeft wel een prachtig lijf.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
15-07-2021 10:39
Sarah Ferguson is ook niet goed wijs. Blijft vierkant achter enge Andrew staan.
Dat is denk ik ook een geld kwestie. Die man heeft haar meermaals uit de penarie gered.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-07-2021 11:07
Dat is denk ik ook een geld kwestie. Die man heeft haar meermaals uit de penarie gered.
Dat dus.
Ze is nog net niet de RF uitgetrapt volgens mij, maar ik begrijp dat ze geen cent krijgt, en dus op de zak van Andrew teert, dus sja, iets met een kip en gouden eieren.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
15-07-2021 11:02
Ze heeft wel een prachtig lijf.
Absoluut!
Alle reacties Link kopieren
Leontine post in haar IG een foto van haar waar ze omarmd wordt door Marco.
Ik baal gewoon collectief dat ze weer in zijn geglij is getrapt. Ook al is het haar eigen zaak, en heb ik mij er niet mee te bemoeien (behalve hier, natuurlijk :proud: ) maar ik had het hem gegund dat hij kon ophoepelen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Chips, verkeerde topic.... :$
koreana wijzigde dit bericht op 15-07-2021 12:03
91.62% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
yasmijn schreef:
15-07-2021 10:39
Sarah Ferguson is ook niet goed wijs. Blijft vierkant achter enge Andrew staan.


Die is koekoek

https://youtu.be/u2J0Z5aVU14


Kan het even niet zo gauw vinden. Maar in een van de clips praat ze met de knuffels.
Moet leuk overkomen voor de kinderen maar op de een of andere manier ik weet niet. Ze zit echt in haar rol zeg maar 😆
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-07-2021 09:37
Ik kwam Caroline Tensen een keer tegen op straat toen ik aan het winkelen was in mijn eigen woonplaats. Mijn hersenen: jij kent haar gezicht dus zeg nu automatisch hallo!!!!

Ik zeg: Hallo
Zij heel verbaast terug: Hallo

Mijn hersenen: Sukkel, je kent haar alleen van TV en niet in het echt

:facepalm:
Haha, ik had iets soortgelijks. Ik was op een congres, en liep door een grote groep heen richting toilet. Hoor ik ineens een stem die ik kende! Kennelijk HERkende ik de stem niet, want toen ik bíjna heel enthousiast diegene op z'n rug wilde tikken, zo van "hey, jij hier!", draaide diegene zich om, en bleek dat ík diegene wel kende, maar hij mij natuurlijk niet :facepalm: :-$
(oh, het was Ursul de Geer :-$ )
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
15-07-2021 12:09
Haha, ik had iets soortgelijks. Ik was op een congres, en liep door een grote groep heen richting toilet. Hoor ik ineens een stem die ik kende! Kennelijk HERkende ik de stem niet, want toen ik bíjna heel enthousiast diegene op z'n rug wilde tikken, zo van "hey, jij hier!", draaide diegene zich om, en bleek dat ík diegene wel kende, maar hij mij natuurlijk niet :facepalm: :-$
(oh, het was Ursul de Geer :-$ )
Je had kunnen vragen of hij het daar ook zo fantastisch vond :whistle:
Gebeurde hem vast vaker haha
Alle reacties Link kopieren
Ursul was wel leuk. Ik ben hem weleens in Cuba tegen gekomen en ik dacht: nee niet hier ook al.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
koreana schreef:
15-07-2021 11:56
Leontine post in haar IG een foto van haar waar ze omarmd wordt door Marco.
Ik baal gewoon collectief dat ze weer in zijn geglij is getrapt. Ook al is het haar eigen zaak, en heb ik mij er niet mee te bemoeien (behalve hier, natuurlijk :proud: ) maar ik had het hem gegund dat hij kon ophoepelen.
Nee joh, ze wist allang dat het een vreemganger was. Alleen toen het aan de grote klok gehangen werd moest ze iets om te laten zien dat ze het niet accepteert. Vooral voor de buitenwereld.
Nu kan ze weer terug en kunnen ze weer op de oude voet verder..
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-07-2021 23:48
Een meisje had naar All you need geschreven want ze was verliefd op een kroegzanger die ze meermaals had zien optreden. Ze had zo'n klik met hem dat ze hem zelfs had geboekt voor haar verjaardag volgens mij, en ze had dus het gevoel gekregen dat hij haar ook wel zag zitten.
Terwijl zij dat allemaal in geuren en kleuren had zitten vertellen en hoe lief hij was en wat voor klik ze hadden zei Robert ten Brink iets als " nou jaaaaaa! we hebben nog een brief gekregen!"
En daar kwam dame 2, met een ongeveer vergelijkbaar verhaal. Ze heetten ook nog eens allebei Diana.

En enter Frans Bauer, die de volkszanger in kwestie bleek te zijn. Ze vragen hem allebei om verkering in de studio en hij kiest de blonde. Vervolgens vlogen ze elkaar in de studio als twee viswijven in de haren, want ze waren allebei overtuigd dat zij zijn grote liefde waren en de roodharige is helemaal over de zeik dat hij haar niet kiest.

En ondertussen was hij dus al lang met Mariska.
In die tijd zat hij bij mij op school. Wij lachten hem een beetje uit, nu is het andersom :-D . Hij is een prima vent, ons Maris staat inderdaad anders bekend 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven