Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
14-07-2021 23:57
Die is er nog
https://m.youtube.com/watch?v=1yepmMn7MjQ
:rofl:
:rofl:
heerlijk om terug te zien! Deze scene, samen met die van Frans Bauer, zit echt in het collectief geheugen van alle AYNIL kijkers denk ik!
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
15-07-2021 07:58
:rofl:
heerlijk om terug te zien! Deze scene, samen met die van Frans Bauer, zit echt in het collectief geheugen van alle AYNIL kijkers denk ik!
Nou gisteren Thijs Römer als onderwerp bij de slimste mens ik voel nieuwe onderwerpen aan komen
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-07-2021 05:52
Tygho zegt zelf in verschillende interviews dat hij maar ca 2 jaar zwaar aan de coke verslaafd is geweest (rond zijn 20e) en dat hij zich in zijn leven het meest schaamt voor die periode en hoe hij met zijn toenmalige vriendin omging. Hij zegt wel elke dag te blowen en alleen bij gelegenheid nog te snuiven.
Ik wil hem graag geloven, maar hij ziet er zo enorm verrot uit dat ik daar moeite mee heb. Ik vind hem wel een hele goeie acteur en in zijn programma's (Tygho in de ghb, in de jeugdcriminaliteit..) vind ik hem ook erg goed. En het lijkt me ook een lieve jongen, maar wel onzeker.
En hij heeft idd alleen maar hele mooie en leuke en intelligente vriendinnen gehad, sommigen ook best lang. Maar hij zegt dat hij seksueel niet monogaam is, dat zal wel een issue geweest zijn.
Ik ging eens even Googlen naar hoe hij eruit zag in z’n tijd van Fort Alpha. Gewoon een fris koppie:
https://indebuurt.nl/amersfoort/toen-in ... and~60790/

En in 1999 ook nog:
https://www.story.nl/artikel/showbizz/z ... roeger-uit

Maar inderdaad, dat junkerige uiterlijk past mijn inziens niet bij een kortdurende coke verslaving.
Alle reacties Link kopieren
In principe zijn anti-depressiva en andere medicijnen ook een vorm van drugs. Tygo heeft veel mentale problemen gehad.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
15-07-2021 08:46
In principe zijn anti-depressiva en andere medicijnen ook een vorm van drugs. Tygo heeft veel mentale problemen gehad.
Nou nee hoor.
Alle reacties Link kopieren
ADHD medicatie wel bijvoorbeeld: valt onder de opium wet.
Hij is als kind al gediagnosticeerd met ADHD. Van speed wordt je niet knapper. Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de heerlijke verhalen weer.
Die verhalen over Katja en Frans Bauer verbazen me niet.
*Sally* schreef:
14-07-2021 20:09
Oh gets jongens nee, Erland :pukey:
Wat een afschuwelijk zuur stuk chagrijn is die man toch. Ik kan hem niet meer los zien van zijn midlifecrisis.


Vind het een glijer...



Bijna 10 pagina's hier volgeschreven na gisteravond😱. Heb wat te doen vandaag.

@FV Carolien en Erik Vogel. Zien er ook zo gelukkig uit. Of hebben ze wel eens slaande bonje onderweg naar Meerdijk? Ludo lijkt me zo dominant die eigenlijk een gedwee ja knikkend vrouwtje moet hebben(ja vrouwtje dus). Maar dat is Carolien niet...denk ik.
Is het een dominante vent en heeft zij hem getemd 😁.
Alle reacties Link kopieren
Het is eerder andersom. Ik ken iemand die gefigureerd heeft in GTST en die zei dat Caroline echt niet tof is. Heel veeleisend.
Erik schijnt wel relaxed te zijn.
BrilSmurf schreef:
14-07-2021 20:56
En nog als laatste; ik ben Winston, ver voor Renate, veel tegengekomen in diverse homobars. Vond het zo onwaarschijnlijk dat hij toen met Renate een relatie kreeg... 🙈


Waaaaat !!!
Juliette schreef:
15-07-2021 09:10
Vind het een glijer...



Bijna 10 pagina's hier volgeschreven na gisteravond😱. Heb wat te doen vandaag.

@FV Carolien en Erik Vogel. Zien er ook zo gelukkig uit. Of hebben ze wel eens slaande bonje onderweg naar Meerdijk? Ludo lijkt me zo dominant die eigenlijk een gedwee ja knikkend vrouwtje moet hebben(ja vrouwtje dus). Maar dat is Carolien niet...denk ik.
Is het een dominante vent en heeft zij hem getemd 😁.
Ludo is een rol he?
Erik lijkt me juist een zacht gekookt ei.
Alle reacties Link kopieren
Tycho lijkt me een hele leuke man om als vriend te hebben. Niet als partner, maar als gewone vriend.
Erland vind ik echt een bal, bah..
Blauwetrui schreef:
15-07-2021 09:12
Het is eerder andersom. Ik ken iemand die gefigureerd heeft in GTST en die zei dat Caroline echt niet tof is. Heel veeleisend.
Erik schijnt wel relaxed te zijn.
Ik ben ze een keer in een kledingwinkel tegengekomen, ik vond haar niet fijn. Hij was aardig.
polydox schreef:
15-07-2021 09:32
Ik ben ze een keer in een kledingwinkel tegengekomen, ik vond haar niet fijn. Hij was aardig.
Caroline was ooit erg boos omdat Sophie Hilbrand in haar programma over botox had gezegd dat Caroline Botox gebruikt.
Blauwetrui schreef:
15-07-2021 09:12
Het is eerder andersom. Ik ken iemand die gefigureerd heeft in GTST en die zei dat Caroline echt niet tof is. Heel veeleisend.
Erik schijnt wel relaxed te zijn.
Heb ik ook begrepen. Volgens mij is het IRL andersom, vergeleken met GTST
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam Caroline Tensen een keer tegen op straat toen ik aan het winkelen was in mijn eigen woonplaats. Mijn hersenen: jij kent haar gezicht dus zeg nu automatisch hallo!!!!

Ik zeg: Hallo
Zij heel verbaast terug: Hallo

Mijn hersenen: Sukkel, je kent haar alleen van TV en niet in het echt

:facepalm:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
O ik was altijd wel heel gecharmeerd van Youri Mulder.

Maar toen was ik bij een concert en ging drinken halen en toen stond hij ineens naast me en stond hij heel erg luidruchtig te klagen dat hij het schandalig vond dat hij als VIP drinken moest halen tussen de normale mensen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-07-2021 09:37
Ik kwam Caroline Tensen een keer tegen op straat toen ik aan het winkelen was in mijn eigen woonplaats. Mijn hersenen: jij kent haar gezicht dus zeg nu automatisch hallo!!!!

Ik zeg: Hallo
Zij heel verbaast terug: Hallo

Mijn hersenen: Sukkel, je kent haar alleen van TV en niet in het echt

:facepalm:
:rofl: overigens herkenbaar. Ik heb het met Victor gehad van First Dates toen ik hem tegenkwam in Kruidvat.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-07-2021 09:40
O ik was altijd wel heel gecharmeerd van Youri Mulder.

Maar toen was ik bij een concert en ging drinken halen en toen stond hij ineens naast me en stond hij heel erg luidruchtig te klagen dat hij het schandalig vond dat hij als VIP drinken moest halen tussen de normale mensen.
O dat ken ik. Hij woont hier in de stad dus ik zie hem regelmatig op terassen/in kroegen. Vervelende vent.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
15-07-2021 09:34
Caroline was ooit erg boos omdat Sophie Hilbrand in haar programma over botox had gezegd dat Caroline Botox gebruikt.
Sophie had haar naam niet genoemd toch? Maar daar was wel een relletje over inderdaad, dat kan ik me nog herinneren ja.
Blauwetrui schreef:
15-07-2021 10:00
Sophie had haar naam niet genoemd toch? Maar daar was wel een relletje over inderdaad, dat kan ik me nog herinneren ja.
Ze had haar naam inderdaad niet duidelijk genoemd maar het was heel duidelijk dat het over Caroline ging.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
14-07-2021 21:14
Hoho, er is maar 1 koningin en dat is Yas :heart:
Excuses, onderkoningin!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
15-07-2021 00:02
Maris daarentegen staat wel enorm bekend om haar arrogantie in de fendert ofwel Fijnaart hun woonplaats
Echt? Ik heb een klein beetje overlap met ze qua kringen, dus kom hen (soms ook hun zonen) al jaren af en toe tegen op feestjes en die indruk geeft ze helemaal niet. Ik vind hen echt hele normale en vriendelijke mensen.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
15-07-2021 09:12
Het is eerder andersom. Ik ken iemand die gefigureerd heeft in GTST en die zei dat Caroline echt niet tof is. Heel veeleisend.
Erik schijnt wel relaxed te zijn.
Ja, dat hoor ik ook. Zij is niet zo leuk, schijnt. Ze zijn allebei ook wel arrogant hoor, ik zie ze vaak lopen en dan lopen ze wel rond alsof ze Wim en Max zijn. Maar hij schijnt in de omgang wel prima te zijn.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat al vaker verteld maar ik ben een keer bij Rick, hoe heet ie ook alweer, die arts uit GTST, in het kruis gevallen.
Het was op een vlucht van Nice naar Amsterdam. Ik zat op de achterste rij en hij stond te wachten voor het toilet. Ik keek gebiologeerd naar zijn mooie riem. Toen kwam er een luchtzak......en zat ik met mijn snufferd in zijn kruis. Mijn vriendinnen zaten aan de overkant van het gangpad in een stuip.

Op diezelfde vlucht zaten Constantijn en Laurentien en Maurits en Marilene.
Bij het inchecken stonden ze voor ons. Claus zat nog in de buggy, ik zat direct op mijn knieen natuurlijk en Laurentien vroeg me: vind je hem leuk? En zo raakten we in gesprek.
Aan boord hielp Maurits ons heel galant met de trolleys in de bagagebakken te zetten.
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven