Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Hanneke Groenteman ooit ontmoet toen ze bij mij in de wagon op de NS autoslaaptrein zat. Op elke reis reed er ook een wat "duurdere" wagon mee, was van een andere maatschappij en daar zaten vaker bekende Nederlanders.

Maar goed Hanneke Groenteman zat in mijn NS wagon en ik moest toen ook eten en drankjes bezorgen bij de passagiers. Mevrouw Groenteman had haar schoentjes lekker uitgedaan in de coupe en toen ik binnenkwam om de drankjes neer te zetten stond ik met mijn volle gewicht op haar voetje. Ik zag d'r gezicht vertrekken maar ze zei niks. Ik kreeg ook nog fooi, dus bijzonder lief.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-07-2021 23:55
Zeker!

Ik weet niks over Frans, heb hem nooit ontmoet en hoor ook nooit roddels over hem.
Frans is hartstikke lief. Collega van me kende hem via via. En vorig jaar in de lockdown mochten daarom een paar van onze bewoners (verst. Gehandicapten) met hem videobellen. Dat deed hij erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Qua celebs: ooit met Martijn Krabbé in het vliegtuig gezeten. Dat vond ik echt een rare snuiter.
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft voor zaken wel eens Laurentien en Constantijn ontmoet. Hele leuke en normale mensen volgens hem.

Tja en verder heeft natuurlijk iedere bekendheid zijn leuke en minder leuke kanten natuurlijk en liggen ze daarnaast onder een vergrootglas.
Alle reacties Link kopieren
wat een leuk topic!
Alle reacties Link kopieren
Arena89 schreef:
15-07-2021 12:39
Nee joh, ze wist allang dat het een vreemganger was. Alleen toen het aan de grote klok gehangen werd moest ze iets om te laten zien dat ze het niet accepteert. Vooral voor de buitenwereld.
Nu kan ze weer terug en kunnen ze weer op de oude voet verder..
Dat dus, 'ze laten de vorm los', dus Marco kan zijn gang gaan, zal proberen discreter rond te neuken, maar als hij weer betrapt wordt dan kunnen ze het daarop gooien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
15-07-2021 13:05
Qua celebs: ooit met Martijn Krabbé in het vliegtuig gezeten. Dat vond ik echt een rare snuiter.

Hoezo dan?
Wat deed hij anders dan gewoon in het vliegtuig zitten en wat lezen/luisteren?
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
15-07-2021 13:26
Dat dus, 'ze laten de vorm los', dus Marco kan zijn gang gaan, zal proberen discreter rond te neuken, maar als hij weer betrapt wordt dan kunnen ze het daarop gooien.
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook blegh! Dat je zo'n notoire vreemdganger terugneemt. En die kinderen ook. Ik snap an sich wel de loyaliteit aan de vader, maar dat je zo staat te kwelen als die Jada, nou ik had op die leeftijd al een behoorlijke mening. Ik zou niet publiekelijk mijn vader hebben afgevallen, maar het anders geformuleerd hebben en 'm thuis verteld hebben dat hij een lamzak is.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
15-07-2021 13:02
Ik heb Hanneke Groenteman ooit ontmoet toen ze bij mij in de wagon op de NS autoslaaptrein zat. Op elke reis reed er ook een wat "duurdere" wagon mee, was van een andere maatschappij en daar zaten vaker bekende Nederlanders.

Maar goed Hanneke Groenteman zat in mijn NS wagon en ik moest toen ook eten en drankjes bezorgen bij de passagiers. Mevrouw Groenteman had haar schoentjes lekker uitgedaan in de coupe en toen ik binnenkwam om de drankjes neer te zetten stond ik met mijn volle gewicht op haar voetje. Ik zag d'r gezicht vertrekken maar ze zei niks. Ik kreeg ook nog fooi, dus bijzonder lief.
Alweer heel wat jaren geleden was ik eens een weekend op Schiermonnikoog waar Hanneke Groenteman toen ook was met haar kleinkinderen. Ik kwam haar daar het hele weekend door tegen en vond haar zo lief en vrolijk met die kinderen. Heel relaxte vrouw. :)
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Shit, ik hoor net dat Peter R de Vries is overleden. Speciale uitzending RTL.
Verdorie!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
15-07-2021 14:04
Shit, ik hoor net dat Peter R de Vries is overleden. Speciale uitzending RTL.
Verdorie!

Aaaah Neeeeee!!!!
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
15-07-2021 14:04
Shit, ik hoor net dat Peter R de Vries is overleden. Speciale uitzending RTL.
Verdorie!
Neeee! Wat erg..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
15-07-2021 14:07
Aaaah Neeeeee!!!!
Echt he? Ik had zoveel stille hoop omdat hij nog steeds in leven was en zelfstandig ademde....
Al weet je de schade niet, je krijgt bij elke dag gewonnen een klein sprankje hoop erbij.
Ik vind het echt verschrikkelijk.
:'(
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
15-07-2021 14:04
Shit, ik hoor net dat Peter R de Vries is overleden. Speciale uitzending RTL.
Verdorie!
Jeetje, wat erg zeg...... Verschrikkelijk ..... :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Arme Peter en zijn nabestaanden. Wat een vreselijk onrecht. Gadverdamme.
koreana schreef:
15-07-2021 14:04
Shit, ik hoor net dat Peter R de Vries is overleden. Speciale uitzending RTL.
Verdorie!


Wel voor de G......

Dit nieuws is voor mij niet meer te overtreffen in 2021
Wat een kutbericht. Ik heb kippenvel en kan het niet bevatten.

Dit had je 2 weken geleden niet kunnen bedenken
Er zijn mensen die hebben hem zo nodig.
Alle reacties Link kopieren
Juliette schreef:
15-07-2021 15:02
Wel voor de G......

Dit nieuws is voor mij niet meer te overtreffen in 2021
Wat een kutbericht. Ik heb kippenvel en kan het niet bevatten.

Dit had je 2 weken geleden niet kunnen bedenken
Er zijn mensen die hebben hem zo nodig.
Ja he?
Ik zit gewoon te janken zo erg vind ik het.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
15-07-2021 11:02
Ze heeft wel een prachtig lijf.
Kippenkontje
fashionvictim schreef:
14-07-2021 22:58
Nee, ik heb gehoord dat het inderdaad over het W en/of het Conservatorium gaat. Het verhaal is dat zij en Freek daar voor Corona en voor de baby daar met regelmaat een weekendje boekten om daar te swingen. Freek schijnt het leuk te vinden om toe te kijken terwijl Katja .. hoe zeg ik dat netjes .. kennis maakt met andere mannen. Voor het raam. Waar andere gasten het kunnen zien.

Na de zoveelste klacht hebben ze allebei een hotelverbod gekregen.
Iig niet het W-hotel want daar is ze nu met haar dochter.
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
15-07-2021 17:46
Iig niet het W-hotel want daar is ze nu met haar dochter.
Misschien samen met Freek een verbod?
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
15-07-2021 16:09
Kippenkontje
Hé hé kippenkontjes hebben ook liefde nodig! ( Ja, hier ook een kippenkontje :lol:
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
15-07-2021 17:59
Hé hé kippenkontjes hebben ook liefde nodig! ( Ja, hier ook een kippenkontje :lol:
Hahaha same :lol:
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
15-07-2021 18:01
Hahaha same :lol:
Team kippenkontje :cheer2: :lol:
Alle reacties Link kopieren
BrilSmurf schreef:
14-07-2021 20:50
Oh sorry dames. 😊

Katja was inderdaad enorm onder allerlei invloed, destijds.
Als ex weer eens op kantoor bleef slapen, kon hij goed meegenieten, ook van de overlast.
Van voor Thijs dit.

Ze woonde wel gods gruwelijk mooi!
Was dit in Amsterdam West? Ze liep elke morgen langs mijn werkplek. Wist nog niet dat ze actrice was en ze had enorm lang ( extensions) haar.
Mijn latere partner was bevriend net haar, ze kwam toen vaak in de Roxy waar hij werkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de gelijkenis niet. :confused:

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven