Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 8!

20-11-2021 17:25 4161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Everybody ready? Here we go. :yes:
Stressed is just desserts spelled backwards
Metallover schreef:
21-11-2021 14:28
En hij was toch ook heel lang vreemdgegaan met die vrouw van Warchild?
Misschien heeft dat er ook mee te maken.
:lightbulb:

Dit heeft er zeker mee te maken. Willemijn Verloop (de vrouw van Warchild) is intussen al een tijdje gescheiden, en de reden voor die scheiding was Marco Borsato. Heel dom van Willemijn. Ze had een heel leuke, slimme, aardige man. Onvergelijkbaar veel leuker dan Marco.

Maar goed, zo'n campagne ligt natuurlijk gevoelig nu er allerlei roddels de ronde doen over Marco's schuinsmarcheerderij. Heel grote kans dat er vragen gesteld gaan worden. Dat is voor Willemijn ook niet leuk. Dat is voor niemand leuk.
Wat ik me afvraag, ik kijk af en toe naar RTL Boulevard, maar die Rob Goossens, is dat nou echt een naar mannetje of lijkt dat maar zo? Wat een onsympathiek figuur.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vette roddel op reality.fbi weer. Ik meldde al dat Jan en Monique Smit kennelijk wat banden hebben doorgesneden.
De reden (aldus rf): Lisa, de vrouw van Jan, is vreemd gegaan toen Jan met een burnout zat. Monique vindt dat Jan zijn Lisa wel erg gemakkelijk vergeeft, en ws. heeft eea. te maken met haar eigen ervaringen op dit gebied.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
21-11-2021 19:12
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... r-fragment

Het Friese model deelt een lang fragment, dat begint met: "De grootste misdaad in de wereldgeschiedenis." Al heel snel is een vrouw te zien met een flesje in haar handen met de tekst 'COVID-19 VACCIN', waaronder verschijnt: "Dit systeem wordt geleid door satanisten."
compleet gestoord en loei gevaarlijk
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
21-11-2021 19:12
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... r-fragment

Het Friese model deelt een lang fragment, dat begint met: "De grootste misdaad in de wereldgeschiedenis." Al heel snel is een vrouw te zien met een flesje in haar handen met de tekst 'COVID-19 VACCIN', waaronder verschijnt: "Dit systeem wordt geleid door satanisten."
Hoe komt iemand toch zo ver? Gewoon eng.

Wanneer je op die link naar beneden scrolt zie je een stukje van Dave Roelvink en zijn vriendin. Ik zag haar al vaker langskomen en volgens mij is die vrouw echt een verademing in dat wereldje. Geen opgebotoxte lippen, geen 10 lagen make-up en allesvoordeviewsgedrag. Het lijkt me echt een hele leuke meid!
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
21-11-2021 19:40
compleet gestoord en loei gevaarlijk
Volgens mij zit die in een psychose ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Jan en Monique hebben al 2 x eerder ruzie gehad toch, waarbij hij haar niet meer wilde zien.
Blauwetrui schreef:
21-11-2021 21:04
Volgens mij zit die in een psychose ofzo.
Nu maar hopen dat die 7 miljoen volgers alleen naar de mooie plaatjes kijken 8-)
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
21-11-2021 21:23
Nu maar hopen dat die 7 miljoen volgers alleen naar de mooie plaatjes kijken 8-)
Dat hoop ik dan ook ja.
7 miljoen volgers? Wow.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
21-11-2021 21:16
Jan en Monique hebben al 2 x eerder ruzie gehad toch, waarbij hij haar niet meer wilde zien.
Ze hebben al jarenlang ruzie volgens mij. Toen Monique net wat hits had opgenomen met Tim Douwsma was er al ruzie.
Alle reacties Link kopieren
Zat ik vanavond RTL Boulevard te kijken, is een van de onderwerpen nieuws over de formule 1. Wordt dit onderwerp belicht door de meningen van Samantha Steenwijk en Shelly Sterk (wie kent haar nog?) Hadden ze daar nou geen echte F1 kenner voor?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
22-11-2021 00:48
Zat ik vanavond RTL Boulevard te kijken, is een van de onderwerpen nieuws over de formule 1. Wordt dit onderwerp belicht door de meningen van Samantha Steenwijk en Shelly Sterk (wie kent haar nog?) Hadden ze daar nou geen echte F1 kenner voor?
Echt en dan ook nog Mattie Valk….vreselijk
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
22-11-2021 00:48
Zat ik vanavond RTL Boulevard te kijken, is een van de onderwerpen nieuws over de formule 1. Wordt dit onderwerp belicht door de meningen van Samantha Steenwijk en Shelly Sterk (wie kent haar nog?) Hadden ze daar nou geen echte F1 kenner voor?
Sowieso vind ik die Samantha Steenwijk vreselijk en nergens verstand van hebben.
Wat Shelly en Mattie te melden hebben over de F1 is mij ook volslagen onduidelijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/11/lin ... ijferflop/

De Dating Quiz kwam gisteren uit op 640.000 kijkers (11 procent) – bijna een laagterecord – en dat is toch wel zuur voor zo’n groots opgezet programma op SBS 6. Het gesponsorde woonprogrammaatje ‘vtwonen’ trok direct ervoor, in de vooravond, nagenoeg evenveel kijkers: 637.000 (13 procent). En daarmee is de datingshow een regelrechte kijkcijferflop.

Ook voor Wendy van Dijk zitten er geen hoge kijkcijfers in. Haar programma Wie Kent Nederland trok aansluitend 587.000 kijkers (12 procent). Dat komt in de buurt van kijkcijfers die andere programma’s aan het begin van de middag scoren: Buitenhof zat iets na twaalf uur op 545.000 kijkers.


Het vertrek van Wendy en de De Molletjes naar SBS6 heeft bepaald niet het succes gebracht waar ze op hoopten. Sindsdien scoren ze flop na flop.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... pmerkingen

Doutzen Kroes heeft haar excuses gemaakt voor een filmpje op Instagram. Daarin bedankte het model het coronavirus. Dat was volgens haar een eerbetoon aan de stilte en de natuur. Die opmerking schoot bij haar volgers in het verkeerde keelgat.

Excuses: bericht is uit 2020. Ik dacht dat het een reactie was op haar eerdere posting van 21.11.2021.
koreana wijzigde dit bericht op 22-11-2021 18:46
13.10% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, soms twijfel je waar je een nieuwtje moet plekken, maar toch hier.

Chicas deelden een bericht met daarop: "Is 'Fuck You' an emotion? Because I feel it all the time."

Ons aller Leontine liket deze post van de Chicas.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Yvonne is on a roll.

Er is een blad dat heet Fabulous Mama.
De hoofdredactrice, Flory Huisman, wie kent haar niet? heeft zichzelf niet alleen op de voorkant gezet maar ook laten interviewen over maar liefst 14 kantjes!
Wauw, waarom kennen wij deze vreselijk interessante persoon nog niet?
Waarom heeft zij nog geen eigen pijler?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Zo, reality.fbi is ook lekker bezig. Die is nu de 'Naomi' uit de video van Yvonne aan het achterhalen, de fanclubdame die samen met Marco voor wat geloei in de wei zorgde, zeg maar.
En hij is best wel ver met zijn speurwerk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/11/leo ... the-voice/

Voor wie de video van Yvonne over Marco niet trekt:

Leontine Borsato heeft er jaren geleden voor gezorgd dat Iris Hond niet zou optreden in de finale van The Voice of Holland. Ze dreigde Marco anders op straat te zetten, meldt Yvonne Coldeweijer.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
22-11-2021 00:48
Zat ik vanavond RTL Boulevard te kijken, is een van de onderwerpen nieuws over de formule 1. Wordt dit onderwerp belicht door de meningen van Samantha Steenwijk en Shelly Sterk (wie kent haar nog?) Hadden ze daar nou geen echte F1 kenner voor?
Leuke openingstopic weer Male :cheer:

Samantha Steenwijk vind ik best een aardig mens, maar waarom zij zoveel op tv is, overal aanschuift en in panels deelneemt? Ze is een zangeres, maar niemand kan een hit opnoemen van haar.

En wat doet Shelley tegenwoordig nadat ze er bij Shownieuws werd uitgebonjourd na haar bevalling? Ze plaatst wel leuke foto's op IG over de verbouwing van haar huis in Spanje.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
22-11-2021 09:17
Zo, reality.fbi is ook lekker bezig. Die is nu de 'Naomi' uit de video van Yvonne aan het achterhalen, de fanclubdame die samen met Marco voor wat geloei in de wei zorgde, zeg maar.
En hij is best wel ver met zijn speurwerk.
Misschien ben ik in de war, maar het was toch allang bekend wie het was? De eerste keer dat hij aan het rommelen was met haar en haar man contact opnam met Leontine? Ik meen her en der foto's van haar te hebben gezien, misschien op Fok, ofzo.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
22-11-2021 09:05
Yvonne is on a roll.

Er is een blad dat heet Fabulous Mama.
De hoofdredactrice, Flory Huisman, wie kent haar niet? heeft zichzelf niet alleen op de voorkant gezet maar ook laten interviewen over maar liefst 14 kantjes!
Wauw, waarom kennen wij deze vreselijk interessante persoon nog niet?
Waarom heeft zij nog geen eigen pijler?
Wow, lekker narcistisch ook :-D
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben ze de achternaam weggehaald. Maar het was bekend wie het was https://forum.fok.nl/topic/2543301/1/999
Alle reacties Link kopieren
En hier zie je ook gewoon haar achternaam staan. Oud nieuws. Het nieuwe is alleen dat ze nu dus blijkbaar weer bezig zijn.
https://forum.fok.nl/topic/2539474/6/50
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
22-11-2021 08:58
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... pmerkingen

Doutzen Kroes heeft haar excuses gemaakt voor een filmpje op Instagram. Daarin bedankte het model het coronavirus. Dat was volgens haar een eerbetoon aan de stilte en de natuur. Die opmerking schoot bij haar volgers in het verkeerde keelgat.
misschien moet Doutzen gewoon even haar grote gebektesmoelwerk houden en zich lekker terugtrekken op haar boerderijtje
koreana schreef:
22-11-2021 09:05
Yvonne is on a roll.

Er is een blad dat heet Fabulous Mama.
De hoofdredactrice, Flory Huisman, wie kent haar niet? heeft zichzelf niet alleen op de voorkant gezet maar ook laten interviewen over maar liefst 14 kantjes!
Wauw, waarom kennen wij deze vreselijk interessante persoon nog niet?
Waarom heeft zij nog geen eigen pijler?

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven