Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 8!

20-11-2021 17:25 4161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Everybody ready? Here we go. :yes:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... d-campagne

Marco Borsato zit niet meer in de campagne van Warchild samen met HEMA. Warchild vertelt aan Shownieuws dat hij de komende tijd niet beschikbaar is en dat hij daarom niet zal deelnemen aan de campagne.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
21-11-2021 10:17
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... d-campagne

Marco Borsato zit niet meer in de campagne van Warchild samen met HEMA. Warchild vertelt aan Shownieuws dat hij de komende tijd niet beschikbaar is en dat hij daarom niet zal deelnemen aan de campagne.

Ik denk inderdaad dat er een hoop shit aan zit te komen en dat hij alvast ‘onderduikt’.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
21-11-2021 10:22
Ik denk inderdaad dat er een hoop shit aan zit te komen en dat hij alvast ‘onderduikt’.
Zoiets suggereerde reality.fbi ook al. Ze zeiden: hij is al 20 jaar het gezicht, zeker met Kerst, en ineens doet hij niet meer mee?!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
En nog meer informatie.

https://www.mediacourant.nl/2021/11/mar ... n-de-hand/

Opvallend is wel dat Marco zich ineens weer volledig lijkt terug te trekken in zijn verdrietholletje. Waar hij woensdag zijn clubtour afzegde, wordt nu, een paar dagen later, duidelijk dat hij ook een grote campagne voor War Child heeft afgezegd. Op het állerlaatste moment, zegt Weekend-hoofdredacteur Bart Ettekoven.

Bart deed zijn verhaal gisterenavond in Shownieuws. “Mij kwam van de week ter ore dat hij op het laatste moment een campagne heeft gezegd die hij heel groot zou gaan doen voor War Child, waar hij natuurlijk al 23 jaar ambassadeur van is. Hij is hét gezicht al jaren. Als je aan War Child denkt, denk je aan Marco Borsato.”

Natacha Harlequin daarop meedogenloos: “Nee, ik denk dan aan vreemdgaan nu.”

De hele studio was in shock. Borsato-bestie Anouk Smulders: “Oh, wow.”

Airen Mylene: “Zo, zo.” En Patty Brard: “Wát?!”

‘Beetje raar allemaal’
Airen: “Als je aan Marco denkt, denk je eraan? Dus niet als je aan War Child denkt?”

Natacha: “Nee, bij Marco, maar de combinatie wordt natuurlijk wel gemaakt.”


Serieus, de hele studio in shock?
Natacha is dus de enige normale van het hele stel. Rest heeft boter op het hoofd.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
21-11-2021 10:22
Ik denk inderdaad dat er een hoop shit aan zit te komen en dat hij alvast ‘onderduikt’.
Het is inderdaad wel heel raar dat hij zich nu terugtrekt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het tijd voor een jongere artiesten om zich in te zetten.
Ik begrijp echt die hetze niet.
Hij heeft het 20 jaar met liefde er zich voor ingezet.
Alle reacties Link kopieren
Hij kampt natuurlijk wel met depressieve gevoelens (en of hij dit nou deels zelf veroorzaakt heeft, is een ander verhaal). maar hij moet nu optredens afzeggen vanwege corona, misschien wordt het allemaal even teveel. Kan toch ook.

veel artiesten zijn er wel echt ziek van dat ze niet mogen optreden.
maleficent wijzigde dit bericht op 21-11-2021 10:43
0.50% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
In de zeik gezet door Juice channels na 23 jaar inzet voor War child
Goed kan men weer lekker door roddelen op dit topic via Yvonne die graag mensen stuk maakt.
Kliko schreef:
21-11-2021 10:43
In de zeik gezet door Juice channels na 23 jaar inzet voor War child
Goed kan men weer lekker door roddelen op dit topic via Yvonne die graag mensen stuk maakt.
Ach je inzetten voor een stichting is af en toe een reisje maken dat gefilmd wordt. Een manier van heel veel geld verdienen voor weinig. Stelt niet veel voor hoor.

En ja, er komt shit aan.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
20-11-2021 17:42
Er werd gezegd dat de zussen van Albert haar al lang het leven zuur maken. Geen idee wat er waar van is allemaal.

Vlak voor het huwelijk probeerde ze nog snel terug te vliegen naar Zuid-Afrika, dat was ook allemaal erg raar toen.


Ohjaaaa, toen wilde ze ontsnappen of zo, toch?
Alle reacties Link kopieren
ClaireUnderwood schreef:
21-11-2021 11:28
Ach je inzetten voor een stichting is af en toe een reisje maken dat gefilmd wordt. Een manier van heel veel geld verdienen voor weinig. Stelt niet veel voor hoor.

En ja, er komt shit aan.
Zou het kunnen dat Warchild en MB op een chique manier uit elkaar zijn gegaan, dat wil zeggen, Warchild, gericht op kinderen, heeft geen trek in iemand waar een zweem van kindermisbruik shadyness om heen hangt. Kan je cancelcultuur noemen, maar gebeurt niet voor het eerst, op basis van geruchten een besluit nemen.
Alle reacties Link kopieren
Marlin2007 schreef:
21-11-2021 14:24
Zou het kunnen dat Warchild en MB op een chique manier uit elkaar zijn gegaan, dat wil zeggen, Warchild, gericht op kinderen, heeft geen trek in iemand waar een zweem van kindermisbruik shadyness om heen hangt. Kan je cancelcultuur noemen, maar gebeurt niet voor het eerst, op basis van geruchten een besluit nemen.

En hij was toch ook heel lang vreemdgegaan met die vrouw van Warchild?
Misschien heeft dat er ook mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Kliko schreef:
21-11-2021 10:41
Misschien is het tijd voor een jongere artiesten om zich in te zetten.
Ik begrijp echt die hetze niet.
Hij heeft het 20 jaar met liefde er zich voor ingezet.
Eens!
Alle reacties Link kopieren
ordinaire tvp, sorry! :$
We're just two lost souls
Marlin2007 schreef:
21-11-2021 14:24
Zou het kunnen dat Warchild en MB op een chique manier uit elkaar zijn gegaan, dat wil zeggen, Warchild, gericht op kinderen, heeft geen trek in iemand waar een zweem van kindermisbruik shadyness om heen hangt. Kan je cancelcultuur noemen, maar gebeurt niet voor het eerst, op basis van geruchten een besluit nemen.
Je slaat de spijker op zijn kop! Er komt straks vast een mooi PR verhaal aan.
Alle reacties Link kopieren
Hugo de Jonge en Kajsa Ollongren glamorous op de cover van de Linda.....

Niet handig volgens mij in deze tijd en Linda de Mol heeft toch alleen maar gladde niks zeggende interviews in haar blad dat inmiddels gebruikt wordt om zaken glad te strijken, denk Marco en Tien. (Och Tien staat er ook.)

Afbeelding
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als organisatie die zich richt op het welzijn van kinderen niet blij worden als een van mijn meest in het oog springende ambassadeurs verdacht wordt van foute zaken ten aanzien van jonge kinderen.
Voorts heb je dan de nodige geruchten met vreemdgaan. Dat zijn weliswaar volwassenen, maar het kleeft wel aan je imago in dat geval. Het straalt op War Child af.
Dan mag hij dat 23 jaar gedaan hebben, maar met dit soort geruchten distantieer je je wel hiervan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Dat vreemdgaan is al tijden bezig en ook al tijden bekend.

Vreemd dat ze dan nooit eerder hem vriendelijk hebben verzocht op te hoepelen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
21-11-2021 18:56
Dat vreemdgaan is al tijden bezig en ook al tijden bekend.

Vreemd dat ze dan nooit eerder hem vriendelijk hebben verzocht op te hoepelen.
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Ik weet niet of er vorig jaar rond deze tijd veel aandacht was voor War Child vanwege Corona, en als dat zo is/was, hebben ze het misschien wel even op zijn beloop gelaten vanwege Corona, maar ik gok dat de nieuwtjes rondom vermeend gedoe bij de Voice wel eens definitief de druppel geweest kan zijn.
Volgens mij kwam namelijk pas vorig jaar alles uit over oa. Iris, en was de rest vooral vage geruchten, maar volgens mij was het eind vorig jaar, begin dit jaar echt wel duidelijk dat hij 'aantoonbaar' vreemd was gegaan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/11/leo ... ockelmann/

Leontine is alleen geloofwaardig als ze zich laat interviewen door een kritisch journalist, vindt Jan. “Je zou het eigenlijk moeten laten doen door Sven Kockelmann bijvoorbeeld of Johan Derksen. Die gaan daar wel op inhaken.”

Zo’n interview in de LINDA is drie keer niks, zegt hij. “Je verwacht dat er toch eens iets gezegd wordt over het vreemdgaan van haar man. Heeft het haar beschadigd en hoe is het verlopen en hoe kijkt ze erop terug? Het is een beetje een zoetsappig verhaaltje geworden. Het kan ook niet anders, want Linda is natuurlijk een goede vriendin van de familie Borsato. Je krijgt dan een soort Goois praatje.”


En dan dit, God helpe ons de brug over...... :facepalm:

Het zou Telegraaf-presentator Pim Sedee niets verbazen als Leontine straks bij Linda’s Wintermaand zit. “Is het een opmaat naar Linda’s Wintermaand dat we Leontine en Marco daar samen gaan zien? Er zijn al wat gasten bekend, maar er komt nog iets moois aan, zei Linda.”

Jan: “Dat zou het kunnen zijn, maar dan krijgen we nog niet de waarheid te horen.”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... en-met-zus

Jan Smit werkt niet langer samen met zijn zus Monique. Volgens RTL Boulevard heeft hij zelfs 'definitief met haar gebroken'...

In de studio van RTL Boulevard wordt verbaasd op de uitspraken gereageerd. Eric de Munck: "Hij praat ijskoud over zijn eigen zus. Dat vond ik best wel heftig om te zien zo." Ook Eddy Zoey is verbaasd. "Het voelt inderdaad een beetje vreemd."
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... r-fragment

Het Friese model deelt een lang fragment, dat begint met: "De grootste misdaad in de wereldgeschiedenis." Al heel snel is een vrouw te zien met een flesje in haar handen met de tekst 'COVID-19 VACCIN', waaronder verschijnt: "Dit systeem wordt geleid door satanisten."
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
21-11-2021 19:12
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... r-fragment

Het Friese model deelt een lang fragment, dat begint met: "De grootste misdaad in de wereldgeschiedenis." Al heel snel is een vrouw te zien met een flesje in haar handen met de tekst 'COVID-19 VACCIN', waaronder verschijnt: "Dit systeem wordt geleid door satanisten."

Tjongejonge… die Doutzen daalt ook steeds verder af bij elk bericht dat ze post…
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
21-11-2021 19:12
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... r-fragment

Het Friese model deelt een lang fragment, dat begint met: "De grootste misdaad in de wereldgeschiedenis." Al heel snel is een vrouw te zien met een flesje in haar handen met de tekst 'COVID-19 VACCIN', waaronder verschijnt: "Dit systeem wordt geleid door satanisten."
:O
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
21-11-2021 19:15
Tjongejonge… die Doutzen daalt ook steeds verder af bij elk bericht dat ze post…
Ze zit aardig vast in de fabeltjesfuik ja.

Deze mensen denken echt dat dit erger is dan de Holocaust.
Ik vraag me af wanneer alle schaapjes dood omvallen door de vaccinaties. Duurt al wel heel lang zo.
Ik heb mijn laatste in juli gehad, hoe lang heb ik nu nog?
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven