Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 8!

20-11-2021 17:25 4161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Everybody ready? Here we go. :yes:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
22-11-2021 10:03
Hier hebben ze de achternaam weggehaald. Maar het was bekend wie het was https://forum.fok.nl/topic/2543301/1/999
Zo dan, hier hebben ze het over een Braziliaanse zwanger gemaakt, naast alle mogelijke vermeende dames....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
22-11-2021 11:10
Zo dan, hier hebben ze het over een Braziliaanse zwanger gemaakt, naast alle mogelijke vermeende dames....
Zou dat niet de aupair zijn waar Yvonne het even over had?
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
22-11-2021 11:18
Zou dat niet de aupair zijn waar Yvonne het even over had?
Ja verhip! Zou zomaar kunnen.
Maar dan is de zwangerschap op de een of andere manier afgebroken.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
20-11-2021 18:43
https://www.mediacourant.nl/2021/11/son ... bij-story/

Sonja Bakker is behoorlijk pissig op Guido den Aantrekker, de hoofdredacteur van de Story. Ze stelt dat hij onwaarheden heeft verkondigd over haar abrupte vertrek bij zijn tijdschrift.
En ja hoor Sonja heeft weer nieuwe haarextentions en fillers in d'r gezicht en volgens haar nietszeggende interview met foto in de Telegraaf van zaterdag jl. is ze weer op de rit met een nieuw IG pagina en heeft ze een leuk leven met Barry.
Natuurlijk zijn ze individueel in therapie gegaan, wat volgens Sonja erg heeft geholpen. Ook met elkaar salsa dansen heeft hun dichter bij elkaar gebracht. Barry heeft het hoger beroep ingetrokken.
Het plagiaat verhaal was een storm in een glas water, maar door de media erg opgeblazen. De gevallen over plagiaat zijn nu geschikt en zand erover. Sonja slaapt weer goed, en telt haar zegeningen. Het gaat goed met iedereen en haar gezin en met kerst eten ze natuurlijk weer gevulde kalkoen. Het jaar sluit ze positief af vergeleken met het begin van dit jaar.
Altijd en eeuwig positief die Sonja, gaap.... gaap....
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
22-11-2021 11:37
Ja verhip! Zou zomaar kunnen.
Maar dan is de zwangerschap op de een of andere manier afgebroken.
Ja, waarschijnlijk. En als het überhaupt waar is.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
22-11-2021 08:58
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... pmerkingen

Doutzen Kroes heeft haar excuses gemaakt voor een filmpje op Instagram. Daarin bedankte het model het coronavirus. Dat was volgens haar een eerbetoon aan de stilte en de natuur. Die opmerking schoot bij haar volgers in het verkeerde keelgat.
Dat is al een bericht uit maart 2020 he.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Salsadansen heeft ze dichter bij elkaar gebracht? Nou ja, is weer eens wat anders dan een coach of goeroe :-D
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
22-11-2021 11:45
Dat is al een bericht uit maart 2020 he.
Toen was ze nog soft vergeleken met nu. Waar ze gisteren in haar stories naar linkte vond ik wel even andere koek. Knettergek, opruiend en gevaarlijk.
cuculuscanorus schreef:
21-11-2021 19:23
Wat ik me afvraag, ik kijk af en toe naar RTL Boulevard, maar die Rob Goossens, is dat nou echt een naar mannetje of lijkt dat maar zo? Wat een onsympathiek figuur.

Ja vreselijk. Al mijn nekharen gaan overeind van die man.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
20-11-2021 18:09
Ik zeg al jaren dat die tweeling uit een reageerbuisje komen. Een jongen en een meisje, fijn in 1 keer klaar.
Dat komt heel veel voor bij de bekendere medemens. Vind dat altijd zeer verdacht, daar is de natuur een handje geholpen.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
22-11-2021 08:51
Sowieso vind ik die Samantha Steenwijk vreselijk en nergens verstand van hebben.
Wat Shelly en Mattie te melden hebben over de F1 is mij ook volslagen onduidelijk.
Samantha Steenwijk likt alleen maar Hazeskontjes.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Dat filmpje waar Doutzen naar linkte, ik kan het bijna niet aanzien, maar heb toch een stukje gekeken... Al die antivaccers denken dus echt dat 'de schaapjes' degene die gevaccineerd zijn, straks massaal het loodje leggen? Om de wereldpopulatie in te dammen?
En als er straks maar niks gebeurt?

Net als mensen die wachten op het einde van de wereld. Die komen volgens mij ook niet tot inzicht als de genoemde datum voorbij gaat en er niks gebeurt. Dan komen ze gewoon met een nieuwe theorie.

Hoe dom kan je zijn? En dat een Doutzen daar compleet in meegaat.
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
22-11-2021 12:22
Dat filmpje waar Doutzen naar linkte, ik kan het bijna niet aanzien, maar heb toch een stukje gekeken... Al die antivaccers denken dus echt dat 'de schaapjes' degene die gevaccineerd zijn, straks massaal het loodje leggen? Om de wereldpopulatie in te dammen?
En als er straks maar niks gebeurt?

Net als mensen die wachten op het einde van de wereld. Die komen volgens mij ook niet tot inzicht als de genoemde datum voorbij gaat en er niks gebeurt. Dan komen ze gewoon met een nieuwe theorie.

Hoe dom kan je zijn? En dat een Doutzen daar compleet in meegaat.
Las er net over bij metronieuws inderdaad. Wat compleet geschift zeg...

https://www.metronieuws.nl/entertainmen ... n-twijfel/
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
22-11-2021 12:22
Dat filmpje waar Doutzen naar linkte, ik kan het bijna niet aanzien, maar heb toch een stukje gekeken... Al die antivaccers denken dus echt dat 'de schaapjes' degene die gevaccineerd zijn, straks massaal het loodje leggen? Om de wereldpopulatie in te dammen?
En als er straks maar niks gebeurt?


Net als mensen die wachten op het einde van de wereld. Die komen volgens mij ook niet tot inzicht als de genoemde datum voorbij gaat en er niks gebeurt. Dan komen ze gewoon met een nieuwe theorie.

Hoe dom kan je zijn? En dat een Doutzen daar compleet in meegaat.
Volgens die anti-vaxers zouden we al 2 keer het loodje gelegd moeten hebben. Toen ik nog op twitter zat was er zo'n clubje wat riep dat we op die datum om die tijd massaal zouden sterven.
Voor zover ik weet leven we nog steeds :P
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
22-11-2021 15:55
Volgens die anti-vaxers zouden we al 2 keer het loodje gelegd moeten hebben. Toen ik nog op twitter zat was er zo'n clubje wat riep dat we op die datum om die tijd massaal zouden sterven.
Voor zover ik weet leven we nog steeds :P
Wat erg. En dat er zoveel mensen in meegaan.
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
22-11-2021 16:06
Wat erg. En dat er zoveel mensen in meegaan.
Ja.. Diep triest. Meer woorden heb ik er niet voor.
Alle reacties Link kopieren
Volgens Yvonne heeft Marco Borsato een gebroken arm. Misschien wilde de koe de wei niet meer delen.
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
22-11-2021 12:03
Ja vreselijk. Al mijn nekharen gaan overeind van die man.
Bij mij ook.
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
22-11-2021 17:13
Volgens Yvonne heeft Marco Borsato een gebroken arm. Misschien wilde de koe de wei niet meer delen.
Wie moet wie nu aanklagen?

Marco die koe voor mishandeling?
Of die koe Marco voor zijn wei afpakken en huisvredebreuk?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
22-11-2021 17:42
Wie moet wie nu aanklagen?

Marco die koe voor mishandeling?
Of die koe Marco voor zijn wei afpakken en huisvredebreuk?
Heb op de een of andere manier toch vooral medelijden met de koe.
Wissewis schreef:
22-11-2021 17:42
Wie moet wie nu aanklagen?

Marco die koe voor mishandeling?
Of die koe Marco voor zijn wei afpakken en huisvredebreuk?
Blijkbaar optie 3:
Marco klaagt Yvonne aan voor smaad/laster...
Alle reacties Link kopieren
Pinto schreef:
22-11-2021 18:13
Blijkbaar optie 3:
Marco klaagt Yvonne aan voor smaad/laster...
Ja, las het. Vraag me af hoe ver hij daarmee kan komen en hoe het precies werkt. Want roddelbladen en -programma's roepen ook vanalles en komen er mee weg. En helpt het als je termen gebruikt als 'schijnbaar' en 'volgens de geruchten'? Het ljikt me iig vermoeiend om Yvonne te zijn, want je begeeft je wel echt op glad ijs.
Alle reacties Link kopieren
Jillian69 schreef:
22-11-2021 12:22
Al die antivaccers denken dus echt dat 'de schaapjes' degene die gevaccineerd zijn, straks massaal het loodje leggen? Om de wereldpopulatie in te dammen?
Ik mis hier ook wel wat logica. Dat moet toch sneller kunnen als dat het doel is. En daarnaast blijven nu dan de mensen leven waar je als regering geen reet aan hebt na die great reset. Het gros is werkschuw en trekt een uitkering omdat ze niet geloven in kapitalisme enzo en brengen hun dagen biodanza-end door.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-11-2021 18:29
Ik mis hier ook wel wat logica. Dat moet toch sneller kunnen als dat het doel is. En daarnaast blijven nu dan de mensen leven waar je als regering geen reet aan hebt na die great reset. Het gros is werkschuw en trekt een uitkering omdat ze niet geloven in kapitalisme enzo en brengen hun dagen biodanza-end door.
Ja, en dan ondertussen niet zien dat hun manier van leven een luxe is die ze juist in deze westerse samenleving kunnen permiteren.
Alle reacties Link kopieren
Pinto schreef:
22-11-2021 18:13
Blijkbaar optie 3:
Marco klaagt Yvonne aan voor smaad/laster...
Ik moet nu ook denken aan Bridget die een kort geding heeft verloren tegen Privé. Er kwamen toen ook echt getuigen naar voren die het verhaal van de Privé steunden. Dus mogelijk trekt Marco op deze manier alleen meer ellende naar zich toe en vooral ook veel meer aandacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven