Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

donderdag 15 april 2021 om 19:25
Het neemt inderdaad bizarre vormen aan, met als inzet kleine Dre....Zonnebrillie schreef: ↑15-04-2021 19:21Is deze al langsgekomen:
Sarah heeft een story over teenage stepmoms... is zij de teenage (vergeleken met Mo) stiefmoeder van Dreetje ?![]()
Als ik Mo was geweest had ik mijn biezen gepakt, kind onder de arm en terug naar mijn familie waar het veilig is.
donderdag 15 april 2021 om 19:26
ja ik schreef het net.Zonnebrillie schreef: ↑15-04-2021 19:21Is deze al langsgekomen:
Sarah heeft een story over teenage stepmoms... is zij de teenage (vergeleken met Mo) stiefmoeder van Dreetje ?![]()
Heerlijke soap dit
donderdag 15 april 2021 om 19:28
Net bij Boulevard wordt het ook nog even aangestipt. Heeft die Rob Goosens het over Ras en ouwe Dre alsof dat allemaal pais en vree was. Is die man zo slecht op de hoogte dat hij niet weet dat die twee in scheiding lagen! En waarom worden de Hazesjes keer op keer bij Boulevard en Jinek en Beau superpositief in het nieuws gebracht? Er zijn veel betere zangers dan Dreetje en dat ouwe vel vertelt ook niks nieuws.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

donderdag 15 april 2021 om 20:08
Dat zegt altijd heel veel. Mensen die naar zichzelf kijken ipv naar hun geliefde. Geilend op zichzelf. Tuurlijk gaat dit uit. Het is projectie. Ze zijn beiden verliefd op zichzelf en niet op elkaar.
donderdag 15 april 2021 om 20:12
Benieuwd hoe ze over 20 jaar genoemd wordt.Vlaginvaas schreef: ↑15-04-2021 20:09Leuk al die bijnamen voor ras
Het oude vel
Leren bank
Gefrituurde frikandel
Krokantje
Geniaal topic dit, echt
Als ze nu al zo'n oude kop heeft.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

donderdag 15 april 2021 om 20:54
Oooh een nieuw Child of the Bill!

donderdag 15 april 2021 om 20:57
Huh? Wie, wat, waar?solinge102 schreef: ↑15-04-2021 20:42Mijn hemel, je staat in de lift met een grote stapel dozen en dan nog denk je eraan om een foto van jezelf te maken , na de 7 die vandaag al gepasseerd zijn
Ik ben echt een andere generatie
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
donderdag 15 april 2021 om 21:14
donderdag 15 april 2021 om 21:17
GeweldigVlaginvaas schreef: ↑15-04-2021 20:09Leuk al die bijnamen voor ras
Het oude vel
Leren bank
Gefrituurde frikandel
Krokantje
Geniaal topic dit, echt

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 15 april 2021 om 21:19
Vlaginvaas schreef: ↑15-04-2021 20:09Leuk al die bijnamen voor ras
Het oude vel
Leren bank
Gefrituurde frikandel
Krokantje
Geniaal topic dit, echt

donderdag 15 april 2021 om 21:38
Ik heb net even opgezocht hoe oud ze is, maar ze is maar een paar jaar ouder dan ikBlauwetrui schreef: ↑15-04-2021 21:16Dit. Ik heb vanmiddag de eerste minuten van de docu gekeken (meer omdat ik benieuwd was naar Ron Brandsteder) en ik schrok me rot van haar stem joh
![]()

Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
donderdag 15 april 2021 om 21:41
HALLO
Ik mag toch echt werkelijk HOPEN dat kleine Dre niet blootgesteld wordt aan een nieuwe 'stiefmoeder - zijnde Sarah - voordat deze relatie op zijn minst 20 weken heeft geduurd?
Ik mag toch echt werkelijk HOPEN dat kleine Dre niet blootgesteld wordt aan een nieuwe 'stiefmoeder - zijnde Sarah - voordat deze relatie op zijn minst 20 weken heeft geduurd?
koreana wijzigde dit bericht op 15-04-2021 21:45
0.27% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.