Entertainment alle pijlers

Roddel mee over het wel en wee van onze Dré

25-05-2021 19:14 4761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog bijkomend van de enorme scoop van vandaag ( no pun intended) kunnen we hier weer verder kletsen .

Deel 1

entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206

Deel 2 entertainment/roddel-hier-mee-over-de-l ... #p32796968
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 25-06-2021 10:20
0.00% gewijzigd
fruityjuice schreef:
15-06-2021 21:11
Rachel is goed op dreef heeft op haar IG account een foto van zichzelf gepost op een ligbed in haar tiny bikini. Ze heeft dankzij een fotofilter een beeldig strak rimpelloos figuurtje en krijgt op de foto veel enthousiaste reacties en likes :thumbsup:
Alles ziet er anders uit als de zon schijnt, tja met een dik filter ook. Maar je ziet wel door de filter dat het bij haar bil er niet helemaal top uitziet. Maar goed bij de meesten niet boven de 50.
Julus schreef:
15-06-2021 18:31
Mooie foto. En haar boobies zijn dus echt, zo te zien. Mysterie ook weer opgelost.
Niet helemaal

https://beaumonde.nl/artikel/118217/mon ... een-circus

‘ En ik heb vier jaar terug mijn borsten laten doen. Ik had altijd grote borsten, maar toen ik ging schommelen met mijn gewicht, raakte mijn cup ook van slag, haha. Mijn borstomvang transformeerde van een E- naar een B-cup, naar een C en weer naar een D. De rek was er helemaal uit. De huid die ik over had, heb ik laten opvullen zodat ik mijn oude borsten weer had. ‘

Laten opvullen met vet of siliconen of wat anders weet ik niet, maar er is iig wat aan gesleuteld
polydox schreef:
15-06-2021 21:16
Alles ziet er anders uit als de zon schijnt, tja met een dik filter ook. Maar je ziet wel door de filter dat het bij haar bil er niet helemaal top uitziet. Maar goed bij de meesten niet boven de 50.
De italiaanse ex-vriend, Niccolo, reageert ook. En Rachel bij hem…
Oh is dat een filter?
Ik moet echt meegaan met mijn tijd, ik vond haar er al zo goed - qua figuur - uitzien.
:facepalm:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
https://www.mediacourant.nl/2021/06/joh ... -hazes-jr/

En André moet gewoon zijn waffel houden, meent Johan. “Is er nou niemand in zijn omgeving die zegt: ‘Nu hou je een maand je bek en je gaat niet met vreemde wijven en niet met dames op een feest dat de dame haar slipje op de enkels heeft hangen.’ Dat soort eenvoudige dingen, weet je wel? Die jongen is zijn eigen carrière volledig aan het afbreken.”

“We hebben hem ook wel eens hier gehad. In principe is het helemaal niet zo’n onaardige jongen, maar hij is op hol geslagen, hè? Wij zijn door onze successen toch ook niet op hol geslagen?”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Yvonne reageert op Insta op het bericht dat Angela zich druk maakt of A2 de nieuwe coach in the Voice wordt, met de opmerking; en dat Andre dan als enige voor je draait.... :HA:
Hoewel Sarah zich nu ook redelijk rustig houdt, af en toe wat nieuwe filmpjes. Haar meest laatste heb ik het idee dat ze haar lippen opnieuw heeft laten opspuiten.
Volgens mij was de vorige keer nog niet zo lang geleden.
Hoe vaak moet dat eigenlijk?
Ik ben dus echt een nitwit met dit soort dingen.
watdachtjehiervan schreef:
15-06-2021 18:39
Nadat filmpje van hem en Waylon ben ik Ali toch met andere ogen gaan zien.
Zeker geen mooi plaatje nee.
Werd tijd ook, dat de echte Ali eens in beeld kwam.
.
Volgens Fawry hebben de Van Soelens een huis in Altea, Spanje en is Dre daar dus heen gevlogen. Sarah post bewust (reeds eerder opgenomen en ook uitgezonden) flutfilmpjes van Chicas en de sportschool om de indruk te wekken dat ze in Nederland is, maar volgens Fawry zit het hele spul gewoon in Spanje.
koreana schreef:
16-06-2021 13:08
Volgens Fawry hebben de Van Soelens een huis in Altea, Spanje en is Dre daar dus heen gevlogen. Sarah post bewust (reeds eerder opgenomen en ook uitgezonden) flutfilmpjes van Chicas en de sportschool om de indruk te wekken dat ze in Nederland is, maar volgens Fawry zit het hele spul gewoon in Spanje.
Die Fawry wie is dat eigenlijk en waar verdient hij zijn geld mee ? Die leeft ook een luxeleventje
Yildizlar2 schreef:
16-06-2021 13:16
Die Fawry wie is dat eigenlijk en waar verdient hij zijn geld mee ? Die leeft ook een luxeleventje
Fawry presenteert zichzelf als roddelkoning en daar verdient hij een leuke boterham mee.
Ik heb echt het verkeerde beroep gekozen. Eigenlijk moet ik een permanentje en een bloemetjesjurk aantrekken en ben ik meteen een roddeltante.
koreana schreef:
16-06-2021 13:25
Fawry presenteert zichzelf als roddelkoning en daar verdient hij een leuke boterham mee.
Ik heb echt het verkeerde beroep gekozen. Eigenlijk moet ik een permanentje en een bloemetjesjurk aantrekken en ben ik meteen een roddeltante.
Hou op hoor! Ik verwar jouw avatar nu af en toe al met Pejeka ;-D.
K0koro schreef:
16-06-2021 14:55
:HA:
K0koro schreef:
16-06-2021 14:55
Omg ik ook! Zeker als ik wat sneller voorbij scroll
koreana schreef:
16-06-2021 13:25
vergeet je glitterbril niet :p:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dré zal wel een glaasje heffen op de Viva-dames uit Appelscha die noodgedwongen weer over de buurtbewoners moeten gaan kletsen…
mdh wijzigde dit bericht op 16-06-2021 22:15
1.87% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
koreana schreef:
16-06-2021 07:37
Hoewel Sarah zich nu ook redelijk rustig houdt, af en toe wat nieuwe filmpjes. Haar meest laatste heb ik het idee dat ze haar lippen opnieuw heeft laten opspuiten.
Dat is onder meer afhankelijk van de kwaliteit van het spul, maar internet vertelt mij dat tussen de 6-10 maanden het opnieuw moet. Ik zie overigens wel mooie voorbeelden, als je het niet overdrijft kan het best mooi zijn.
koreana schreef:
16-06-2021 07:37
Dat is onder meer afhankelijk van de kwaliteit van het spul, maar internet vertelt mij dat tussen de 6-10 maanden het opnieuw moet. Ik zie overigens wel mooie voorbeelden, als je het niet overdrijft kan het best mooi zijn.
Waar moeten we nou verder kletsen over de Hazes mensen??? 😱
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
16-06-2021 20:20
Jep, wie gaat mij als Belgje nu vanuit Nederland op de hoogte houden?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
yasmijn schreef:
:'( Hier moet gewoon een oplossing voor komen.
yasmijn schreef:

Zo kut. Zit ik dan in Afrika. Niemand weet wie Hazes is. Voortaan dan maar de poll invullen bij mediacourant. Kan ik tenminste nog ergens mijn ergernis kwijt.
Ik geloof dat fok! ook een Hazes-topic heeft.
Maar het is niet leuk als forummers versplinterd raken over diverse fora.
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
16-06-2021 22:17
Ik geloof dat fok! ook een Hazes-topic heeft.
Maar het is niet leuk als forummers versplinterd raken over diverse fora.
Nee we moeten ergens weer verenigd worden hoor dit kan zo maar niet . Heb geen leven naast het forum .
https://www.mediacourant.nl/2021/06/and ... -in-altea/

We moeten vragen of Fawry, Juice en Yvonne ons forum niet kunnen sponsoren. Zij spinnen garen op wat wij hier allemaal roeptoeteren en krijgen daardoor ook volgens op Insta.
They owe us.

Maar goed, A2 zit in Altea, en Yvonne zegt er dit over:
Waar André compleet stil is op Instagram, laat Sarah af en toe nog wél wat selfies zin. Gisteren was de arm van André te zien in haar Instagram-stories.

Geestig, vindt showdeskundige Yvonne Coldeweijer: “Sarasoel denkt: maar ik wil WEL die media-aandacht!! Hallo waarom heb ik anders een relatie met deze druif! 🤣🤣🤣

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven