Entertainment alle pijlers

Roy Donders Altijd wat bijzonders

10-05-2023 15:05 107 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie gaat kijken? Lekker easy watch tv.
Ik vond de reality soap vorige keren wel grappig om te volgen. Roy springt er wel uit bij zijn familieleden, die zo lekker zichzelf blijven. Volgens mij is hij mentaal ook wel zichzelf gebleven ;-)


Nieuw seizoen:
De serie 'Roy Donders Altijd Wat Bijzonders' is vanaf 22 mei te zien op TLC en discovery+.

Afbeelding
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 22-04-2024 16:36
Reden: Datum nieuw seizoen
13.67% gewijzigd
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Mies vind ik wat stil en passief. Zou dat stand houden?
Een bietje teveul info over Roy en Johan.
En tòch is het van deze familie te hebben.
Het is net of je bij hun aan de keukentafel of op de bank zit.
Ik hou totaal niet van blingbling, frutselfroezelstrikjes maar die box vind ik toch wel mooi.
Hopelijk krijgt het kind ook speelgoed dat niet matcht bij het interieur.
Rian, Roy en die ouders.. heerlijk! Ik zie dit 100000000x liever dan Gillis of Meiland.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
08-06-2023 12:16
Mies vind ik wat stil en passief. Zou dat stand houden?
Een bietje teveul info over Roy en Johan.
En tòch is het van deze familie te hebben.
Het is net of je bij hun aan de keukentafel of op de bank zit.
Ik hou totaal niet van blingbling, frutselfroezelstrikjes maar die box vind ik toch wel mooi.
Hopelijk krijgt het kind ook speelgoed dat niet matcht bij het interieur.
Rian, Roy en die ouders.. heerlijk! Ik zie dit 100000000x liever dan Gillis of Meiland.
Stil en passief??
Ze is hartstikke zwanger, heeft diabetes type 2. Ze heeft het zwaar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
08-06-2023 15:02
Stil en passief??
Ze is hartstikke zwanger, heeft diabetes type 2. Ze heeft het zwaar
Oh, dan kun je niet praten?
En daarvoor was het idem.


Of er is geen speld tussen Roy en Rian te krijgen. :biggrin:
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
08-06-2023 15:02
Stil en passief??
Ze is hartstikke zwanger, heeft diabetes type 2. Ze heeft het zwaar

Ik vond haar in de aflevering van gisteren ook wel een behoorlijke prinses op de erwt hoor! Komt ook door Roy, die haar haast als een klein kind behandeld. Ik vind het lief hoor, hoe dol ze op elkaar zijn. Maar ik vond Roy gisteren meer mantelzorger dan partner/geliefde. Ieder zijn ding natuurlijk, voor hun werkt dit blijjkbaar prima. En ik geloof ook vast en zeker dat ze hele lieve ouders zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb genoten, wat een liefde straalt die familie uit en dan met humor. Echt een mooie baby.
En Roy met zijn happen uit zijn baard.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
scottiewinkie schreef:
15-06-2023 15:21
Ik heb genoten, wat een liefde straalt die familie uit en dan met humor. Echt een mooie baby.
En Roy met zijn happen uit zijn baard.
Geweldig he
Zo oprecht ook. Een verademing om naar te kijken itt de familie Gillis
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
15-06-2023 15:24
Geweldig he
Zo oprecht ook. Een verademing om naar te kijken itt de familie Gillis

Daar keek al nooit naar. Vreselijke man die Peter. Zo omhoog gevallen en denigrerend ook. Spreekt zijn personeel en zelfs zijn kinderen aan alsof het idioten zijn.
Ik was ook wel een beetje Meiland moe geworden. Dat gegil en geschreeuw! De Dondertjes zijn zo lekker relaxed en vrolijk. Een verademing om naar te kijken. Ik pinkte bijna een traantje mee toen Ryan moest huilen en Nel Michelle kuste en bedankte voor dit prachtige cadeau dat ze de familie had geschonken. Het ontroerde me omdat het zo oprecht, niet geacteerd was. En wat is Romi een mooi kindje! En Roy een stralende vader.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het echt leuk om te zien. Inderdaad een verademing na die arrogante en gescripte reality soapies.
En soms zo lekker over the top.
Er zit heel veel zelfspot in, ik hou er van. Als ik mijn buren kon uitkiezen, zou ik de familie Donders op 1 zetten, zeg maar.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
16-06-2023 11:29
Ik vind het echt leuk om te zien. Inderdaad een verademing na die arrogante en gescripte reality soapies.
En soms zo lekker over the top.
Er zit heel veel zelfspot in, ik hou er van. Als ik mijn buren kon uitkiezen, zou ik de familie Donders op 1 zetten, zeg maar.
Absoluut.

Roy is ook oprecht gek op Mies en zij op hem.
Ryan is ook stapelgek op haar broer en zo lekker direct. Geen poes-pas.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat Nel haar schoondochter bedankte voor zo'n prachtig cadeau. Dat vond ik toch zo'n mooi gebaar.
Hele liefdevolle familie.
Kijk er graag naar.
Ik heb Roy ooit eens ontmoet en hij is echt heel leuk. Geen kapsones. Maakt met iedereen een praatje omdat hij dat zelf ook leuk vindt om te doen.
Het lijkt me een hele lieve jongen.

Ik vind Rianne soms Roy wel erg claimen. Dat Romi voelt als haar eigen dochter zou mij benauwen maar Roy en Mies vinden dat volgens mij alleen maar leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
08-06-2023 15:02
Stil en passief??
Ze is hartstikke zwanger, heeft diabetes type 2. Ze heeft het zwaar
Type 1. Een wezenlijk verschil.
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
08-06-2023 15:44
Oh, dan kun je niet praten?
En daarvoor was het idem.


Of er is geen speld tussen Roy en Rian te krijgen. :biggrin:
Als je niet lekker bent van je diabetes type 1, is normaal functioneren en meedoen met een gesprek soms inderdaad een flinke uitdaging.

Maar je tweede theorie zou ook best kunnen kloppen
Alle reacties Link kopieren Quote
Flipflop schreef:
16-06-2023 20:08
Type 1. Een wezenlijk verschil.

Calvijn1 is zo ondersteboven van de Donders, dat dit soort zaken af en toe aan hem/haar voorbij gaan!😉
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 17-06-2023 07:16
2.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
scottiewinkie schreef:
15-06-2023 15:21
Ik heb genoten, wat een liefde straalt die familie uit en dan met humor. Echt een mooie baby.
En Roy met zijn happen uit zijn baard.
Ja, ik vind ze ook leuk!
Heb wel een zwak voor ze.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
16-06-2023 19:28


Ik vind Rianne soms Roy wel erg claimen. Dat Romi voelt als haar eigen dochter zou mij benauwen maar Roy en Mies vinden dat volgens mij alleen maar leuk.
Daar moet je tegen kunnen inderdaad. Ryan zet zichzelf nogal graag op de eerste plaats. Viel mij ook op. Ze vond het lastig dat Roy minder aandacht voor haar had sinds Michelle in beeld is.
Ook waar ze zei dat ze er wel op rekende dat zij als peettante werd benoemd, anders zouden de rapen gaar zijn. En de kraamverzorgende kon ook wel naar huis als Ryan er was :-D
Komt vast uit een goed hart en Michelle vind het duidelijk allemaal wel best.
Edit: ik denk dat het grote leeftijdsverschil tussen Roy en Ryan hier ook wel de grootste oorzaak van is. Ik scheel zelf 12 jaar met een van mijn zusjes (Ryan en Roy bijna 15 jaar). Toen zij een vaste relatie kreeg en ook zwanger raakte, betrapte ik mezelf er op dat ik te veel aan het moederen en bemoeien was, en dat haar partner hierdoor een beetje naar de zijlijn werd geduwd. Het is wel goed om op een gegeven moment je plaats te weten en wellicht gas terug te nemen. Ik denk dat Ryan wel mag oppassen dat ze zichzelf niet te belangrijk gaat maken in het hele Roy, Mies en Romi verhaal. Dat gaat een keer frictie geven, hoe hecht ze ook zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
16-06-2023 20:25
Calvijn1 is zo ondersteboven van de Donders, dat dit soort zaken af en toe aan hem/haar voorbij gaan!😉
Haar :cheer2:

Ik had mij vergist in het type inderdaad.
Domme ik, komt vast door de warmte en mijn haarkleur :blond:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
17-06-2023 07:15
Daar moet je tegen kunnen inderdaad. Ryan zet zichzelf nogal graag op de eerste plaats. Viel mij ook op. Ze vond het lastig dat Roy minder aandacht voor haar had sinds Michelle in beeld is.
Ook waar ze zei dat ze er wel op rekende dat zij als peettante werd benoemd, anders zouden de rapen gaar zijn. En de kraamverzorgende kon ook wel naar huis als Ryan er was :-D
Komt vast uit een goed hart en Michelle vind het duidelijk allemaal wel best.
Edit: ik denk dat het grote leeftijdsverschil tussen Roy en Ryan hier ook wel de grootste oorzaak van is. Ik scheel zelf 12 jaar met een van mijn zusjes (Ryan en Roy bijna 15 jaar). Toen zij een vaste relatie kreeg en ook zwanger raakte, betrapte ik mezelf er op dat ik te veel aan het moederen en bemoeien was, en dat haar partner hierdoor een beetje naar de zijlijn werd geduwd. Het is wel goed om op een gegeven moment je plaats te weten en wellicht gas terug te nemen. Ik denk dat Ryan wel mag oppassen dat ze zichzelf niet te belangrijk gaat maken in het hele Roy, Mies en Romi verhaal. Dat gaat een keer frictie geven, hoe hecht ze ook zijn.
Klopt, mijn schoonzus is hierdoor al jaren niet welkom bij ons. Wij werden er knettergek van.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
scottiewinkie schreef:
17-06-2023 14:35
Klopt, mijn schoonzus is hierdoor al jaren niet welkom bij ons. Wij werden er knettergek van.
Ik heb daardoor ook jaren moeizaam contact met mijn schoonvader gehad. Die stond letterlijk altijd bij alles vooraan en met zijn neus er bovenop. Ook (welliswaar meestal goed bedoeld) de deur platlopen en met adviezen aankomen of ongevraagd dingen voor ons regelen. Gewoon een bepaalde plek binnen ons gezin opeisen. Ik tolereerde het heel lang want tja: "het zijn toch ook zijn kleinkinderen, en het is natuurlijk ook zijn zoon!" Maar het ging toch steeds meer wringen en irriteren. Wellicht zie ik het daarom bij Ryan ook wel als potentiële valkuil. Dat ze zich helemaal op het kersverse gezinnetje van haar broertje gaat storten en ze te veel gaat worden. Hoe lief ze ook is.
Ik kreeg tijdens de afleveringen ook wel eens de indruk dat ze zelfs een beetje jaloers was op Michelle, omdat alle aandacht van Roy nu naar haar gaat, en zij ook nog eens zwanger is van de dochter die Ryan ook graag had gekregen. Of ik zie spoken, kan natuurlijk ook!😁
Alle reacties Link kopieren Quote
Fucking lange lap tekst maar :bye: Ik denk niet dat ze jaloers is. Volgens mij is het echt een lief goed mens. Die gewoon gek is op de kleine. Ze zijn wel heel hecht en lopen de deur plat bijelkaar, daar moet je dus tegen kunnen. Roy's ouders en Johan zijn wat nuchterder denk ik. En ik denk dat zij dat ook wel zullen zeggen tegen Rian.
Ik zie haar niet zo bemoeierig doen als mijn schoonzus deed. Die kwam onder andere een paar keer per dag vertellen wat voor kleertjes en merk luiers onze kind aan moest, en alles wat de kraamhulp vertelde wist zij beter. Niks was goed van babykamer tot maxi cosi. Heel negatief allemaal ook. En het werd steeds erger. Aangegeven dat we meer (andere) bezoekers kregen, ook eens geen bezoek wilden. Tegen dovemansoren. Als we niet open deden bleef ze aanbellen en kloppen, zelfs bij buren om te vragen of we er waren. Eerst voorzichtig aangegeven, daarna nog een keer of 5. Toen kind 3 was is de bom gebarsten. Een enorme opluchting en rust..ze probeerde het nog een paar keer maar we hielden onze poot stijf. En ze doet het nog steeds. Voor de grootouders zijn we beleefd tegen haar. Maar ze is niet welkom bij ons.
Ik denk niet dat het daar zo gaat.
Michelle lijkt het allemaal prima te vinden dat anderen bezig zijn met haar kind. Hopelijk is dat ook echt zo.
Het zou jammer zijn als het fout gaat. Ik heb Rian alleen gek gezien op het meisje en de froezeltjes, niks geen commentaar of zoiets. :thumbsup:
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik quote even niet, maar over bovenstaande dat ging door tot kind 3 was o_o . Ik ben niet erg assertief maar meerdere keren per dag een bemoeizuchtige schoonzus aan de deur had ik echt geen 3 jaar volgehouden
Alle reacties Link kopieren Quote
norajade schreef:
17-06-2023 16:03
Ik quote even niet, maar over bovenstaande dat ging door tot kind 3 was o_o . Ik ben niet erg assertief maar meerdere keren per dag een bemoeizuchtige schoonzus aan de deur had ik echt geen 3 jaar volgehouden
Het moest er even uit :cencored:
Ja te lang gepikt voor de lieve vrede. Daarom die haat ontwikkeling. Maar de laatste 2 jaar was gelukkig niet dagelijks, een keer of 4 per week, nog te vaak. Kwam je thuis van werk zat ze al voor de deur..
De familie Donders lijkt me een goede verstandhouding te hebben met elkaar en ook recht voor zijn raap kunnen zeggen, zonder langslepende geruzie wat wel of niet kan. Rian heeft ook zelfkennis, dat zal wel loslopen bij hun.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt nog?...
Ik heb net terug gekeken.
Toch wel echt een leuke serie.
Ze zijn zo ‘echt’.Puur.

Wat betreft Michelle,ik heb niet het idee dat ze passief is.
Misschien camera schuw?
Ze leek in de latere afleveringen vlotter.
Ik denk wel dat veel op haar manier gebeurd en zij de broek aan heeft.

Het enige wat ik jammer vind is dat materialistische.
Geen enkele slabber mooi genoeg dus laten we ze zelf maar maken,dat soort dingen.
Verder super leuk programma en lieve mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeker lieve mensen, al begon vooral de laatste 2 afleveringen, dat geobsedeerd met uiterlijk bezig zijn, me wel tegen te staan aan Roy en Michelle. Zelfs bij hun baby van een paar weken oud zaten ze te miepen. "Oh, ze heeft ook die frons, oh' ze gaat later vast ook hangende oogleden krijgen, ah' wat jammer dat ze zo'n dunne bovenlip heeft!"
Ik begon me er eigenlijk best aan te ergeren. Ik dacht dat het over Roy en zijn nieuwe gezinnetje/leven zou gaan, maar het ging allemaal vooral over kunstingrepen en plastische chirurgie.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven