Entertainment alle pijlers

Roy Donders Altijd wat bijzonders

10-05-2023 15:05 107 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie gaat kijken? Lekker easy watch tv.
Ik vond de reality soap vorige keren wel grappig om te volgen. Roy springt er wel uit bij zijn familieleden, die zo lekker zichzelf blijven. Volgens mij is hij mentaal ook wel zichzelf gebleven ;-)


Nieuw seizoen:
De serie 'Roy Donders Altijd Wat Bijzonders' is vanaf 22 mei te zien op TLC en discovery+.

Afbeelding
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 22-04-2024 16:36
Reden: Datum nieuw seizoen
13.67% gewijzigd
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Eens pindakaasjes,dat extreem op uiterlijk focussen vond ik ook irritant worden,zeker bij de baby inderdaad.
Wees gewoon gelukkig.
Je kunt ook happy zijn zonder al die luxe en zonder dat je er perfect uit ziet.
Er is zoveel meer belangrijk in het leven dan dat.
Ik weet nog dat Roy mee deed aan expeditie Robinson.Hij was helemaal klaar met altijd maar perfect moeten zijn.
Heeft ie alleen niet lang vol gehouden.
Jammer,want ze zijn goed zoals ze zijn.
Maar wat betreft de baby vond ik het inderdaad echt niet oke.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gister de laatste aflevering pas gekeken, jammer dat het weer afgelopen is.
De laatste twee afleveringen kwam Mies wat meer aan het woord.
Al die over the top verbouwingen zijn een wat minder goed voorbeeld. Roy ziet er wel goed uit, eerlijk is eerlijk. Ik weet niet hoe Mies er 'origineel' uitzag. De meeste veelverbouwde vrouwen lijken op elkaar, te dikke lippen, te lange nepwimpers, te witte rechte tanden etc. Je moet er van houden.
Bij hun vind ik het niet storend, ze zijn er ook zo open over en met de nodige zelfspot, misschien is dat de reden. Ik hou wel van die humor. Maar wel sneu dat ze verbouwingen zelf zo nodig vinden. Al die schoenen mee voor een paar daagjes bij een ingreep :rofl:
Ook mooi om te zien; opa en oma lekker kneuterig met de kleine.
Ik vind het leuk om te volgen.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
01-07-2023 07:13
Zeker lieve mensen, al begon vooral de laatste 2 afleveringen, dat geobsedeerd met uiterlijk bezig zijn, me wel tegen te staan aan Roy en Michelle. Zelfs bij hun baby van een paar weken oud zaten ze te miepen. "Oh, ze heeft ook die frons, oh' ze gaat later vast ook hangende oogleden krijgen, ah' wat jammer dat ze zo'n dunne bovenlip heeft!"
Ik begon me er eigenlijk best aan te ergeren. Ik dacht dat het over Roy en zijn nieuwe gezinnetje/leven zou gaan, maar het ging allemaal vooral over kunstingrepen en plastische chirurgie.
Ik lees nu jouw reactie.
Ik zag het meer als zelfspot, die frons. Over een dunne bovenlip heb ik hun niet gehoord. Dat is aan mij voorbijgegaan dan. Dat is wel minder ja.
Het is echt een mooi kindje en als ze het niet zou zijn, zouden ze echt niet minder van haar houden.
Ik vind het tonen van de verbouwingen wat minder geslaagd voor mensen die onzeker over zichzelf zijn. Of nog jonge mensen, die opgroeien met het idee dat dit normaal is, want dat hoor ik om me heen van pubers 'iedereen doet dat of laat dat doen'
Op ons vakantieadres liepen een moeder en dochter rond, compleet verbouwd. Ondanks de vele ingrepen zag je toch dat moeder de oudste was. Een oude rimpelloze kop op een kinderlichaam met opgevulde kont en voorgevel, zei mijn man. Ze trokken ook veel bekijks, niet omdat het wauw was maar er werd om gelachen. Ik vind het triest. Een subtiele ingreep kan ik goed begrijpen maar is blijkbaar niet goed genoeg. Tegen de tijd dat Romi groot is, is deze hype hopelijk over.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schoot wel even in de lach, ik keek Bij ons op het Kamp, komt Roy daar met zijn gezin binnen gelopen, in dezelfde kliniek. Ook met camera's.
Zou het gesponsord zijn bij allebei?
Ik vond het wel grappig. Heerlijk om te kijken, stukken beter dan Massa is kassa.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Hhahaha ik zag het ook,super grappig.
Allebei met camera’s inderdaad.
Is er ook een topic van bij ons op het kamp?
Alle reacties Link kopieren Quote
Westcoast schreef:
04-11-2023 17:42
Hhahaha ik zag het ook,super grappig.
Allebei met camera’s inderdaad.
Is er ook een topic van bij ons op het kamp?
Volgens mij niet maar wel de moeite om een topic te hebben.
Ik zag Lizet, volgens mij, in een voorstukje van Donders nieuw seizoen.
Roy Donders Altijd Wat Bijzonders is vanaf eind mei te zien bij TLC en op discovery+.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Het was al bekend dat de realityserie van Roy Donders (33) een tweede seizoen zou krijgen, maar nu is ook de startdatum bekendgemaakt. De serie 'Roy Donders Altijd Wat Bijzonders' is vanaf 22 mei te zien op TLC en discovery+.
een èigen vàllei, een èigen vàllei

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven