Entertainment alle pijlers

Roy Donders Altijd wat bijzonders

10-05-2023 15:05 106 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie gaat kijken? Lekker easy watch tv.
Ik vond de reality soap vorige keren wel grappig om te volgen. Roy springt er wel uit bij zijn familieleden, die zo lekker zichzelf blijven. Volgens mij is hij mentaal ook wel zichzelf gebleven ;-)


Op Woensdag te zien bij TLC om 20:30 uur en vooruit te kijken op Discovery+.

Afbeelding
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-und-Roelie schreef:
10-05-2023 20:55
Nou....hij lijkt totaal niet op die andere mensen op de foto, volgens mij is hij dan een koekoeksjong maar niet eentje van die twee oudere mensen samen.
Het is gewoon hun kind.
En ja hij ziet er anders uit maar dat krijg je als je je haar verft, zonnebank gebruikt, allerlei schoonheidsoperaties ondergaat enzo.
Wil niet zeggen dat het hun kind niet is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schakel nu pas in.
Wat ik me afvraag: Is er nog iets natuurlijk aan hun uiterlijk????
You can be anything you want to be, just turn yourself into anything you think that you could ever be. - Freddie Mercury
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het leuke tv hoor. Die mensen doen zich niet anders voor. Rookt ook vd camera.
Ik moet nog wennen aan 'Mies'.
Zo over the top, die gender reveal. Die gewrapte auto met panterprint. Op een of andere manier stoort me dat bij iedereen, behalve bij hem. Kan niet duur genoeg zijn en dan moet ons pap de kast maken.
Tja de botox, fillers en liftjes dat vind ik persoonlijk echt zonde. En ik zag haar hoofd in de auto van achter daar zat duidelijk een haarstukje maar goed, als zij het mooi vinden.. Ik wist niet dat hij nu zo'n salon had.
Ik mag hopen dat zij er niet werkt.
Geen goede reclame was dat. Pech, stukje goede tattoo weg.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
10-05-2023 21:41
Ik vind het leuke tv hoor. Die mensen doen zich niet anders voor. Rookt ook vd camera.
Ik moet nog wennen aan 'Mies'.
Zo over the top, die gender reveal. Die gewrapte auto met panterprint. Op een of andere manier stoort me dat bij iedereen, behalve bij hem. Kan niet duur genoeg zijn en dan moet ons pap de kast maken.
Tja de botox, fillers en liftjes dat vind ik persoonlijk echt zonde. En ik zag haar hoofd in de auto van achter daar zat duidelijk een haarstukje maar goed, als zij het mooi vinden.. Ik wist niet dat hij nu zo'n salon had.
Ik mag hopen dat zij er niet werkt.
Geen goede reclame was dat. Pech, stukje goede tattoo weg.
:rofl:
Ja geweldig toch.
Ik vind Michelle wel een mooi gezicht hebben eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Slechts 50.000 kijkers gisterenavond? Das niet best...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben inmiddels wel gewend aan het gemak waarmee mensen fillers, botox en correcties laten uitvoeren. De fake wenkbrauwen, facings over gezonde tanden, sneeuwwit gebleekte tanden, wimpers en dikke lippen- hype... niet, ik zie er echt geen mooiere dingen van.
Waarschijnlijk val ik in de categorie: I'm to old for this shit.
Maar dat terzijde, ik ben eigenlijk niet echt geschokt dat Roy druppels in zijn èn haar ogen plempt ' omdat je de adertjes dan niet ziet' maar mooi egaal oogwit.
Maar wel dat hij achteloos met rollende ogen zegt; die kun je kopen in Spanje, Italië, eigenlijk overal behalve in Nederland.
Nou.....dat zal niet voor niks zijn!!
Hij mompelt wel nog; ach, het is natuurlijk ook niet gezond oid. Maar gewoon doen...
Hij is oud genoeg om die beslissing te nemen. Ik hoop dat jonge kijkbuiskinderen niet van die flesjes gaan aanschaffen nu, op vakantie of online.
Sommige dingen moeten ze gewoon niet uitzenden.

Grtz, iemand uit de vorige eeuw.

Edit: ik bedenk me nu dat ik het nu in principe ook promoot. Warning: don't try this at home! :$
makiko wijzigde dit bericht op 11-05-2023 11:15
4.78% gewijzigd
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
11-05-2023 08:59
Slechts 50.000 kijkers gisterenavond? Das niet best...
Oooh dit had ik niet gelezen. Dan is er nog hoop.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
11-05-2023 11:13
Maar dat terzijde, ik ben eigenlijk niet echt geschokt dat Roy druppels in zijn èn haar ogen plempt ' omdat je de adertjes dan niet ziet' maar mooi egaal oogwit.
Maar wel dat hij achteloos met rollende ogen zegt; die kun je kopen in Spanje, Italië, eigenlijk overal behalve in Nederland.
Nou.....dat zal niet voor niks zijn!!
Hij mompelt wel nog; ach, het is natuurlijk ook niet gezond oid. Maar gewoon doen...
Doet hij dat? Ach ja, die aders zijn er alleen maar voor de doorbloeding van je oog, zuurstoftoevoer en zo..... Schoonheid tegen elke prijs? Alsof iedereen naar zijn ogen kijkt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het echt leuk.

Afl 2 gaat Nel wat verder in op haar zwangerschap van Roy.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
10-05-2023 21:51
:rofl:
Ja geweldig toch.
Ik vind Michelle wel een mooi gezicht hebben eigenlijk.
Vind ze allebei leuk en oprecht happy met elkaar.
Frankly my dear, I don"t give a damn
PoesmetLaarzen schreef:
10-05-2023 17:30
Oh ja echt?


(Ik ken 'ze' blijkbaar niet 😁)
Ik weet niet of je graag zou willen kennen. :-D
Zelf vond ik de serie vroeger ook grappig hoor.
Ik ga ook kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
11-05-2023 11:13
Ik ben inmiddels wel gewend aan het gemak waarmee mensen fillers, botox en correcties laten uitvoeren. De fake wenkbrauwen, facings over gezonde tanden, sneeuwwit gebleekte tanden, wimpers en dikke lippen- hype... niet, ik zie er echt geen mooiere dingen van.
Waarschijnlijk val ik in de categorie: I'm to old for this shit.
Maar dat terzijde, ik ben eigenlijk niet echt geschokt dat Roy druppels in zijn èn haar ogen plempt ' omdat je de adertjes dan niet ziet' maar mooi egaal oogwit.
Maar wel dat hij achteloos met rollende ogen zegt; die kun je kopen in Spanje, Italië, eigenlijk overal behalve in Nederland.
Nou.....dat zal niet voor niks zijn!!
Hij mompelt wel nog; ach, het is natuurlijk ook niet gezond oid. Maar gewoon doen...
Hij is oud genoeg om die beslissing te nemen. Ik hoop dat jonge kijkbuiskinderen niet van die flesjes gaan aanschaffen nu, op vakantie of online.
Sommige dingen moeten ze gewoon niet uitzenden.

Grtz, iemand uit de vorige eeuw.

Edit: ik bedenk me nu dat ik het nu in principe ook promoot. Warning: don't try this at home! :$
:HA:
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt gewoon lekker .
Mies' stem klinkt hetzelfde als die van Barbie. De ouders en s'Rian zijn gewoon leuk, lief, hartelijk, simpel dat is mooi om te zien. Geen poespas. Gewoon zichzelf.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Roy echt oprecht een sympathieke knul.
Hij is superlief voor Mies, zijn echt stapelgek op elkaar.
Ik vind het leuk om naar te kijken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet nog 2 afleveringen inhalen nu.
Maar ik vind die mensen allemaal wel leuk om te volgen. Op de lichamelijke verbouwingen na, zijn ze volgens mij echt zichzelf.
Leuker om te zien dan die gescripte series.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Zij werkt niet zei hij.
Hij heeft thuis een laser apparaat om tattoos weg te halen en doet iets met wenkbrauwen enz. ?? En zingt.
Nu hij weer op tv komt wordt hij misschien meer geboekt maar ik heb eerlijk gezegd geen optreden meer aangekondigd zien worden in die tussentijd.
Maw waar doen ze het van? Hij had een miljoen ongeveer wordt geschat maar ze geven het ook wel makkelijk uit.
Toch goed geboerd dan met die juichpakken.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet zo lachen; die dure babykamer via een gehuurd lift dat uitgebouwde volksbuurt huis in.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind ze leuk!!! Leuke serie om naar te kijken. Jammer van de lage kijkcijfers... al is het voor TLC nog niet heel weinig denk ik
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je het online terugkijken zonder reclame?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
emanina schreef:
25-05-2023 12:40
Kan je het online terugkijken zonder reclame?
Ik kijk via de KPN app. Reclame kan je doorspoelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben de aflevering van gisteren aan het terugkijken (aflevering 3).
Zij heeft al een kindje? Waar is die in dit verhaal? Of bewust buiten de schijnwerpers?
Het uitzoeken van de babykamer... OMG! Wansmaak is ook smaak...
You can be anything you want to be, just turn yourself into anything you think that you could ever be. - Freddie Mercury
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet iemand waar Mies van leefde voor ze Roy leerde kennen? Ik begreep vorige week dat ze niet werkte.
Alle reacties Link kopieren Quote
montblanc schreef:
25-05-2023 14:37
Weet iemand waar Mies van leefde voor ze Roy leerde kennen? Ik begreep vorige week dat ze niet werkte.
Dat vraag ik me ook af. Wekelijks wimpers bijvullen, nagels, zonnebank etc. Dat is niet goedkoop denk ik
You can be anything you want to be, just turn yourself into anything you think that you could ever be. - Freddie Mercury

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven