Entertainment alle pijlers

Roy Donders Altijd wat bijzonders

10-05-2023 15:05 107 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie gaat kijken? Lekker easy watch tv.
Ik vond de reality soap vorige keren wel grappig om te volgen. Roy springt er wel uit bij zijn familieleden, die zo lekker zichzelf blijven. Volgens mij is hij mentaal ook wel zichzelf gebleven ;-)


Nieuw seizoen:
De serie 'Roy Donders Altijd Wat Bijzonders' is vanaf 22 mei te zien op TLC en discovery+.

Afbeelding
scottiewinkie wijzigde dit bericht op 22-04-2024 16:36
Reden: Datum nieuw seizoen
13.67% gewijzigd
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
VanillaQueen schreef:
25-05-2023 14:32
Ik ben de aflevering van gisteren aan het terugkijken (aflevering 3).
Zij heeft al een kindje? Waar is die in dit verhaal? Of bewust buiten de schijnwerpers?
Het uitzoeken van de babykamer... OMG! Wansmaak is ook smaak...
Ik zag die ergens geblurd in beeld dus bewust buiten beeld denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haar oudste dochter wordt niet herkenbaar in beeld gebracht, ook niet op social media.
Heel goed van hun.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
25-05-2023 21:30
Ik zag die ergens geblurd in beeld dus bewust buiten beeld denk ik.

Daar zijn tegenwoordig toch regels voor begreep ik? Volgens mij was dat met de Meilandjes destijds aan de hand, dat dochtertje claire niet meer iedere aflevering in beeld mocht komen. Iets met bescherming, privacy en minderjarig zijn. Maar bluren is natuurlijk ook een optie. Ik snap het maar ik vind het niet prettig kijken. Mathilde van "Urk" zag je bijvoorbeeld in het laatste seizoen steeds met een baby zonder gezicht, dat was één ovale waas zonder ogen, neus en mond. Bijna monsterlijk eigenlijk. Maar nogmaals, ik snap het wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Michelle had eerst een relatie met volkszanger ferry de lits, tevens een goede vriend van roy.. dus wss heeft die haar eerst onderhouden?

Tevens houden ze die dochter idd uit de pers, zus Rian zet haar echter gewoon op instagram :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
balderdash schreef:
26-05-2023 07:53
Michelle had eerst een relatie met volkszanger ferry de lits, tevens een goede vriend van roy.. dus wss heeft die haar eerst onderhouden?

Tevens houden ze die dochter idd uit de pers, zus Rian zet haar echter gewoon op instagram :lol:
Je hebt het over de baby nu?
Ik denk dat ze vergeten zijn op een (wat ouder ?) fb account de foto's te stickeren. Maar verder is het eerste dochtertje van Mies overal, net als Hazes III, met sticker over het gezichtje gepost.
Die zanger waar Mies eerst mee was, werd gespot met Nicolleke.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
26-05-2023 07:40
Daar zijn tegenwoordig toch regels voor begreep ik? Volgens mij was dat met de Meilandjes destijds aan de hand, dat dochtertje claire niet meer iedere aflevering in beeld mocht komen. Iets met bescherming, privacy en minderjarig zijn. Maar bluren is natuurlijk ook een optie. Ik snap het maar ik vind het niet prettig kijken. Mathilde van "Urk" zag je bijvoorbeeld in het laatste seizoen steeds met een baby zonder gezicht, dat was één ovale waas zonder ogen, neus en mond. Bijna monsterlijk eigenlijk. Maar nogmaals, ik snap het wel.
Dit is dan weer heel dubbel met die vloggezinnen, die kids zijn ontelbaar vaak op beeld te zien en dat staat online 24/7.
Of Een huis vol: Veel kinderen ook een aantal uitzendingen? Dat mag dan wel?
Ik zie de kleine Donders gewoon op hun socials.
Een mooie baby is het in elk geval.
Op wie ze lijkt is moeilijk te zeggen ;) als haar ouders zoveel verbouwd hebben.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Gekopbloemen schreef:
10-05-2023 17:23
Dat roepen ze toch al jaren ? Dat hij het kind is van ons Rian.
Ik vind Rian er wel oud uitzien hoor.
Heb ik ook wel eens gehoord.
Rookt ze?
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
26-05-2023 08:44
Dit is dan weer heel dubbel met die vloggezinnen, die kids zijn ontelbaar vaak op beeld te zien en dat staat online 24/7.
Of Een huis vol: Veel kinderen ook een aantal uitzendingen? Dat mag dan wel?
Ik zie de kleine Donders gewoon op hun socials.
Een mooie baby is het in elk geval.
Op wie ze lijkt is moeilijk te zeggen ;) als haar ouders zoveel verbouwd hebben.
Ik weet het fijne er niet van. Volgens mij geldt die regel alleen voor televisie.
Heeft Michelle overigens ooit een baan gehad? Daar hoor je niks over (behalve een mislukte hondentrim cursus). Ze lijkt me een behoorlijke big spender. "Mijn vaste bakker, slager, pedicure, manicure, 2x per week naar de kapper, een winkel aan kleding en schoenen, dikke Mercedes onder haar verbouwde kont" dat heeft wat gekost allemaal.. Zou haar ex haar volledig onderhouden hebben, zoals nu ook Roy doet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Snaky schreef:
26-05-2023 08:49
Heb ik ook wel eens gehoord.
Rookt ze?

Ja, Ryan rookt of heeft in ieder geval gerookt. Een aflevering terug liet Nel foto's zien dat ze in het kraambed lag, Ryan zat naast het bed met een baby in haar armen. Lijkt me heel sterk dat ze dat 33 jaar geleden al in scène hebben gezet om Nel de moeder te laten lijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
26-05-2023 08:38
Je hebt het over de baby nu?
Ik denk dat ze vergeten zijn op een (wat ouder ?) fb account de foto's te stickeren. Maar verder is het eerste dochtertje van Mies overal, net als Hazes III, met sticker over het gezichtje gepost.
Die zanger waar Mies eerst mee was, werd gespot met Nicolleke.
Ik had het over Bibi, zie nu wel dat er foto's af zijn maar in de stories komt ze nog wel voor
Alle reacties Link kopieren Quote
Snaky schreef:
26-05-2023 08:49
Heb ik ook wel eens gehoord.
Rookt ze?
Als je even verder leest of naar afl 2 kijkt wordt duidelijk gezegd door Nel en Frans dat Roy een nakomertje is. Heel onverwachts maar ontzettend gewenst.
Inc. foto's van Nel in het kraambed met baby Roy.

Irritante gemene roddel dus
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Snaky schreef:
26-05-2023 08:49
Heb ik ook wel eens gehoord.
Rookt ze?
Als je even verder leest of naar afl 2 kijkt wordt duidelijk gezegd door Nel en Frans dat Roy een nakomertje is. Heel onverwachts maar ontzettend gewenst.
Inc. foto's van Nel in het kraambed met baby Roy.

Irritante gemene roddel dus
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
26-05-2023 11:17
Als je even verder leest of naar afl 2 kijkt wordt duidelijk gezegd door Nel en Frans dat Roy een nakomertje is. Heel onverwachts maar ontzettend gewenst.
Inc. foto's van Nel in het kraambed met baby Roy.

Irritante gemene roddel dus

Inderdaad, ik las in een interview van jaren terug al dat het Nel best wel erg kwetste dat dit gerucht de ronde ging. En nu steekt het opnieuw de kop op. Wat moeten deze mensen doen? Een publieke DNA test op het dorpsplein om te bewijzen dat Roy hun zoon is?
Nel heeft nu het fotoalbum van een pasgeboren Roy laten zien. Ryan zit als puber meisje naast het kraambed waar Nel op ligt. En nóg letten mensen niet op en is Ryan vast de moeder. Kom op mensen, hou er nu eens een keer over op!
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
26-05-2023 08:51
Ik weet het fijne er niet van. Volgens mij geldt die regel alleen voor televisie.
Heeft Michelle overigens ooit een baan gehad? Daar hoor je niks over (behalve een mislukte hondentrim cursus). Ze lijkt me een behoorlijke big spender. "Mijn vaste bakker, slager, pedicure, manicure, 2x per week naar de kapper, een winkel aan kleding en schoenen, dikke Mercedes onder haar verbouwde kont" dat heeft wat gekost allemaal.. Zou haar ex haar volledig onderhouden hebben, zoals nu ook Roy doet?
Komt dat bij de Meilandjes en ook bij de oudste van Michelle niet gewoon omdat tenminste 1 ouder het kind niet herkenbaar op tv wil? Dus bijv bij de Meilandjes wil moeder het wel, maar vader het niet, dus dan moet je blurren.

Volgens mij als je beiden toestemming geeft mag je kind wel op tv (wel wordt zo’n show wellicht gezien als arbeid dus zijn er alsnog strenge regels voor). Die ex van Maxime Meiland was heel lang niet in beeld en hebben ze vast niet om toestemming gevraagd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Desayuno schreef:
26-05-2023 13:58
Komt dat bij de Meilandjes en ook bij de oudste van Michelle niet gewoon omdat tenminste 1 ouder het kind niet herkenbaar op tv wil? Dus bijv bij de Meilandjes wil moeder het wel, maar vader het niet, dus dan moet je blurren.

Volgens mij als je beiden toestemming geeft mag je kind wel op tv (wel wordt zo’n show wellicht gezien als arbeid dus zijn er alsnog strenge regels voor). Die ex van Maxime Meiland was heel lang niet in beeld en hebben ze vast niet om toestemming gevraagd.

Ik heb geen idee hoe die regels zijn. De ex van Maxime heeft Claire nooit erkend, speelt geen rol in haar leven en heeft geen inspraak over wat er met claire gebeurd.
Dus dat zal het niet zijn..
Alle reacties Link kopieren Quote
balderdash schreef:
26-05-2023 10:40
Ik had het over Bibi, zie nu wel dat er foto's af zijn maar in de stories komt ze nog wel voor
Ooh niet gezien.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Snaky schreef:
26-05-2023 08:49
Heb ik ook wel eens gehoord.
Rookt ze?
Ja.
Ik dacht dat ze ouder was. Lees nu van '76.
https://mensenachterhetnieuws.nl/rian-donders/
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe dan ook, ik vind het geweldig
Dit ook :rofl:
https://www.rtlxl.nl/programma/roy-dond ... e4f3248b7c

Ik wist ook niet dat Roy zolang met Marvin is geweest.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Ons Rian is wel een lieve tante denk ik. Mooi om te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Roy als hetro oprechter overkomen dan als homo. Minder gemaakt en maniertjes.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind het een leuk programma!
Een super stel samen.
Wel denk ik dat Michelle enorm verwend is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Westcoast schreef:
29-05-2023 11:31
Ik vind het een leuk programma!
Een super stel samen.
Wel denk ik dat Michelle enorm verwend is.
Ik denk het ook, zo te zien zit haar vader er ook warmpjes bij. Ik weet niet goed hoe ze is, na die paar minuten dat ik haar zag. Maar alles willen bepalen zelf, ook voor een surpriseparty/ babyshower. Heel erg gericht op uiterlijk en matchende outfits. Dat is Roy ook maar hij vindt tegelijkertijd ook zijn familie superbelangrijk, niet alleen uiterlijk en materieel. Als zij ook zo is, is het een prima koppel. Ik vind haar wel jong om te niksen thuis.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Nou,dat dus idd Scottiewinkie.
Heel erg gericht op uiterlijk,matchende outfits en materieel.
Precies,haar vader lijkt er ook warmpjes bij te zitten,misschien is ze gewend om alles te krijgen wat ze wil.
Roy vindt idd familie super belangrijk en hij komt op mij over alsof ie ook met wat minder tevreden kan zijn.
Waarom zij niet werkt weet ik niet,zou het met haar diabetes te maken hebben?
Ik vind het wel heel mooi om te zien hoe verliefd ze zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
27-05-2023 11:18
Ik vind Roy als hetro oprechter overkomen dan als homo. Minder gemaakt en maniertjes.
Hij is bi lijkt me dan toch? Ik vind Roy ook leuk overkomen. Michelle vind ik erg ordi.
Geen motto

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven