Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
17-12-2019 20:55
Wonen die kinderen nog in Spanje ?
Ik zou ze daar laten als ik Michael was . Hopelijk krijgen ze dan weinig mee van wat hun moeder doet en de kinderen om hun heen ook ,het zal je mama maar zijn en dan ook nog alles in de media . Dieptriest is het .
Michael woont daar ook niet meer. Volgens mij woont Angelina bij Samantha’s ouders en Milano bij Michael.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
17-12-2019 21:01
Michael woont daar ook niet meer. Volgens mij woont Angelina bij Samantha’s ouders en Milano bij Michael.
Apart dat ze niet beide bij hem wonen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
17-12-2019 21:01
Michael woont daar ook niet meer. Volgens mij woont Angelina bij Samantha’s ouders en Milano bij Michael.
Ik volg die mensen niet ,ik wist dat niet .
Ook broertje en zusje zijn dan uit elkaar gehaald.
Wat een ellende daar . Ook voor die ouders van Samantha .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
17-12-2019 22:03
Apart dat ze niet beide bij hem wonen.
Ja geen idee hoe of wat verder. Meen dit laatst ergens gelezen te hebben, maar pin me er niet op vast.
minnimouse schreef:
17-12-2019 21:01
Michael woont daar ook niet meer. Volgens mij woont Angelina bij Samantha’s ouders en Milano bij Michael.
Niet weer allebei bij hun vader toen hij terug kwam uit Spanje?
Alle reacties Link kopieren
Volgens dit artikel woont Angelina bij de moeder van Michael (foutje van mij) omdat ze niet kon wennen in Spanje.
Zou kunnen dat ze inmiddels wel weer allebei bij Michael wonen omdat hij ook niet meer naar Spanje terug gaat:

Spanje
Begin 2018 ging het voor het eerst flink mis. Barbie deed een zelfmoordpoging. Al snel werd duidelijk dat haar dochtertje Angelina aanwezig was in dezelfde woning en haar moeder zelfs bewusteloos heeft zien liggen. Michael greep meteen in en nam Angelina en Milano onder zijn hoede. De afgelopen anderhalf jaar zijn de kinderen eerst naar Spanje gebracht waar ze gingen wonen. Maar toen Angelina daar niet kon wennen ging ze terug naar Nederland. Inmiddels woont zij bij haar oma, de moeder van Michael. Maar broer en zus zijn dus nu gescheiden. ,,Uiteindelijk is het de bedoeling dat broer en zus weer bij elkaar gaan wonen. Ze zien elkaar wel heel vaak”, zegt Michael tegen weekblad Privé. ,,Ze heeft zoveel meegemaakt dat ze een beetje het vertrouwen in de mens is kwijtgeraakt. Sinds ze bij mijn moeder woont, gaat het steeds beter met mijn meisje.”
Alle reacties Link kopieren
Ach gossie. Dat meisje heeft natuurlijk moeite zich te hechten en heeft wellicht een trauma.
Frizz schreef:
18-12-2019 02:08
Ach gossie. Dat meisje heeft natuurlijk moeite zich te hechten en heeft wellicht een trauma.
Of het leek de ouders van Barb niet zo'n goed plan om dat kind - dat intussen gewoon schoolplichtig is - heel de tijd over en weer te slepen tussen Samantha, Michael, Spanje, Nederland, ...

Elke paar maanden op een andere school beginnen, nieuwe vriendinnen maken, weer een andere taal, ... lijkt mij voor een pakweg 7-jarige ook niet simpel. Zeker als dat gecombineerd gaat met een vader die in Spanje een horeca-tent te runnen heeft / had en dus maar beperkt tijd heeft / had voor ouderschap.
Alle reacties Link kopieren
Michael heeft in dat interview bij Diana Gabriels verteld dat Angelina niet bij hem woont omdat ze haar moeder erg miste, en niet bij Michael wilde wonen.
Hoe dan ook lijkt het me beter als de kinderen ook niet bij Michael wonen. Die zeult de kinderen ook van hot naar her en lult alle grieten die hij heeft de vernieling in.
Alle reacties Link kopieren
Nou er staat bij dat het meisje het vertrouwen in de mens is kwijtgeraakt. Als dat met 7 jaar het geval is is het flink mis. En wellicht heeft Michael ook allang niet meer te bepalen waar de kinderen wonen, en zijn beide ouders in deze overruled door de rechtbank.
Alle reacties Link kopieren
Heel sneu voor die kinderen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat er mensen bestaan die anderen zo door het slijk halen. Kijk eerst of je zelf helemaal perfect ben en kom dan tot de conclusie dat ook jij dat niet bent. Zou jij het dan prettig vinden als je tekortkomingen op social media gedeeld zouden worden....
Alle reacties Link kopieren
nou ik heb het heel erg lang voor haar opgenomen en ik vond het zielig voor haar omdat ze psychisch in de war is, maar nu blijft ze het keer op keer toch echt zelf opzoeken en op instagram gooien. Dus zielig nee. Haar kinderen, en haar ouders wel.
Alle reacties Link kopieren
Niemand is perfect , maar ik gooi niet van die rare dingen op het internet over mezelf.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
truusperenat schreef:
18-12-2019 16:42
Jammer dat er mensen bestaan die anderen zo door het slijk halen. Kijk eerst of je zelf helemaal perfect ben en kom dan tot de conclusie dat ook jij dat niet bent. Zou jij het dan prettig vinden als je tekortkomingen op social media gedeeld zouden worden....
Die vrouw zet toch zelf alles op internet?
Alle reacties Link kopieren
Haar insta blijft opvallend stil moet ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ja die moet nu bijkomen na een nacht doorhalen met coke
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
18-12-2019 19:04
Ja die moet nu bijkomen na een nacht doorhalen met coke
Ze heeft nu vast spijt dat ze met haar coke kop alles op internet heeft gezet. Onder invloed leek dat misschien een leuk plan maar nu de troep is uitgewerkt, komt de day after dip.
Alle reacties Link kopieren
En het is weer uit met die Sonny.

Komt een hoop bij kijken op haar instagram zo te zien, drama is het weer.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
18-12-2019 19:14
Ze heeft nu vast spijt dat ze met haar coke kop alles op internet heeft gezet. Onder invloed leek dat misschien een leuk plan maar nu de troep is uitgewerkt, komt de day after dip.
Wat had ze er op gezet?

Ik zie nu wel de meest vreselijke apps voorbij komen.

Wat een drama weer.

Ik hoop dat ze ooit rust vindt om een enigszins stabiel leven op te kunnen bouwen en al die foute mannen links laat liggen.
Alle reacties Link kopieren
Samantha roept op Insta iedereen op om Milano te volgen !
Volg onze grote vriend...

Het kind is 4 en heeft dus niet zelf een account aangemaakt.
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
24-12-2019 13:17
Samantha roept op Insta iedereen op om Milano te volgen !
Volg onze grote vriend...

Het kind is 4 en heeft dus niet zelf een account aangemaakt.
- zucht- Ze moeten dat gaan verbieden die "kinder" accounts op insta , youtube ; de hele mikmak .
Privacy is ver te zoeken tegenwoordig.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
24-12-2019 13:17
Samantha roept op Insta iedereen op om Milano te volgen !
Volg onze grote vriend...

Het kind is 4 en heeft dus niet zelf een account aangemaakt.
En hij houdt oa van zeuren :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
24-12-2019 13:36
En hij houdt oa van zeuren :facepalm:
Aan een appelboom groeien geen peren. Ik hoop dat zijn vader kan zorgen dat dat account weggaat .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven