Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
Libra86 schreef:
30-03-2020 08:47
Ik vind het vooral sneu dat ze elke nieuwe liefde de liefde van haar leven noemt en dit altijd op Instagram zet.
En het de volgende dag alweer over kan zijn, of dezelfde dag..
Ergens vind ik het ook wel sneu hoor. Die vrouw wil vast, net als iedereen, geliefd zijn. En telkens mislukken de relaties. Alleen met Michael hield ze het langere tijd uit.
Je zou het haar gunnen om gewoon een leuke man te vinden die oprecht is, maar ik vrees dat ze het al te bont gemaakt heeft en dat die mannen haar niet meer willen.
Alle reacties Link kopieren
Soms denk ik wel eens dat ze het erom doet,zulke teksten op insta “ mijn hartje, mijn ware liefde, mijn bla bla bla”. Ze weet dat er daarna weer over haar gepraat word, zo van “ heb je haar weer met een nieuwe vent”. Ze geilt enorm op de aandacht, maakt niet uit of dit Pos of neg is. Eigelijk best sneu dat ze dit doet. En die nieuwe liefde word daar gewoon voor gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
in hun reality deden ze dat toch al steeds, elkaar expres jaloers maken? Want ze wisten van elkaar dat ze jaloers zijn. En dan daarna dikke bonje en dan was het weer goed.
Dwarrel75 schreef:
31-03-2020 22:50
Soms denk ik wel eens dat ze het erom doet,zulke teksten op insta “ mijn hartje, mijn ware liefde, mijn bla bla bla”. Ze weet dat er daarna weer over haar gepraat word, zo van “ heb je haar weer met een nieuwe vent”. Ze geilt enorm op de aandacht, maakt niet uit of dit Pos of neg is. Eigelijk best sneu dat ze dit doet. En die nieuwe liefde word daar gewoon voor gebruikt.
Dat idee heb ik ook.
Ze is helemaal niet verliefd op deze Gerrit , dat zie je zo.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard moet Summant met Gerrit naar het strand.
Alle reacties Link kopieren
https://www.superguide.nl/nieuws/oeps-b ... B5GGMheqzY
Jeetje wat is ze oud geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar op die foto echt op Miss piggy lijken. Het is zo zonde. Ze zag er in haar oh oh cheese tijd toch beter uit.
.
Alle reacties Link kopieren
Flower350 schreef:
06-04-2020 19:50
.
Heb je een linkje?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
06-04-2020 19:59
Heb je een linkje?
Ik heb het opgezocht. Geen goed nieuws, als het waar is. :-?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
06-04-2020 20:08
Ik heb het opgezocht. Geen goed nieuws, als het waar is. :-?
In welk topic staat het dan?
minnimouse schreef:
06-04-2020 19:59
Heb je een linkje?
https://forum.fok.nl/topic/2534163/10/25
Alle reacties Link kopieren
Wow ... heftig.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft nu wel weer een foto op insta geplaatst, dus of dit (wat er in het linkje staat) om haar gaat? Dan is ze wel snel hersteld.
Alle reacties Link kopieren
haar maag is leeggepompt staat op twitter
zodra je lichamelijk weer okay bent wordt je gelijk ontslagen

Ik vind haar er wel verdrietig uit zien op die selfie
Alle reacties Link kopieren
2 dagen geleden plaatste ze ook berichtjes.
Ik vraag het me af of het om haar ging.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
07-04-2020 19:13
haar maag is leeggepompt staat op twitter
zodra je lichamelijk weer okay bent wordt je gelijk ontslagen

Ik vind haar er wel verdrietig uit zien op die selfie
Ok heftig! Vraag mij af wat nu de aanleiding was? Het valt mij wel op dat zodra ze een nieuwe liefde heeft dat ze een zelfmoordpoging doet.
Alle reacties Link kopieren
die Jake zei 2 weken terug op internet al dat hij vond dat het niet goed ging met Samantha. en dat een voorbode van zelfmoord idd is dat ze manisch is en allerlei vriendjes heeft die een slechte invloed op haar hebben. Zo is die Gerrit ook bekend om zijn seks- en drugsverslaving. (hij had zich destijds ook ingeschreven voor oh oh cherso)
Alle reacties Link kopieren
Poeh wat heftig zeg als dit waar is.
Ik vrees dat het nooit goedkomt met Samantha.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat heftig weer. Dit komt toch gewoon niet meer goed, en met elke poging die ze doet, staan haar kinderen weer een stukje verder weg van haar lijkt me, op deze manier krijgt ze die voorlopig helemaal niet meer terug.

Deze vrouw moet nodig aan zichzelf gaan werken, foute mannen aan de kant, want aan dat hoofd van haar nieuwe liefje en die vriend van haar nieuwe liefje kun je al zien dat dat ook niet hele frisse zijn.
Hoop voor haar dat ze ooit inziet waar het verkeerd gaat, sneu zat zo.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
07-04-2020 19:37
Poeh wat heftig zeg als dit waar is.
Ik vrees dat het nooit goedkomt met Samantha.
Ben ik ook bang voor. Ik denk dat het vreselijk is om Samantha te zijn. Sneu weer.
OldWood schreef:
07-04-2020 22:14
Jeetje wat heftig weer. Dit komt toch gewoon niet meer goed, en met elke poging die ze doet, staan haar kinderen weer een stukje verder weg van haar lijkt me, op deze manier krijgt ze die voorlopig helemaal niet meer terug.

Deze vrouw moet nodig aan zichzelf gaan werken, foute mannen aan de kant, want aan dat hoofd van haar nieuwe liefje en die vriend van haar nieuwe liefje kun je al zien dat dat ook niet hele frisse zijn.
Hoop voor haar dat ze ooit inziet waar het verkeerd gaat, sneu zat zo.
Gelukkig maar.
Gaat ze nooit inzien.
Alle reacties Link kopieren
OldWood schreef:
07-04-2020 22:14
Jeetje wat heftig weer. Dit komt toch gewoon niet meer goed, en met elke poging die ze doet, staan haar kinderen weer een stukje verder weg van haar lijkt me, op deze manier krijgt ze die voorlopig helemaal niet meer terug.

Deze vrouw moet nodig aan zichzelf gaan werken, foute mannen aan de kant, want aan dat hoofd van haar nieuwe liefje en die vriend van haar nieuwe liefje kun je al zien dat dat ook niet hele frisse zijn.
Hoop voor haar dat ze ooit inziet waar het verkeerd gaat, sneu zat zo.
Ik denk niet dat ze daar ooit nog de voogdij over krijgt.
minnimouse schreef:
07-04-2020 23:12
Ik denk niet dat ze daar ooit nog de voogdij over krijgt.
Gezag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven