Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Barbie ofwel Samantha de Jong doet een pikante omthulling
Barbie doet een pikante onthulling. Al tijdens haar huwelijk met Michael zou ze al verliefd zijn geworden op haar huidige vriendje Gerrit. Toen zij Gerrit voor het eerst zag dacht ze al: 'Jij wordt van mij'.

Uiteraard is ze nu helemaal gelukkig met Gerrit en hij kan zelfs heel goed overweg met de ouders van Barbie. Bovendien houdt hij haar, volgens eigen zeggen, op het rechte pad.

Of ze ook daadwerkelijk al in het bed lag te stoeien met Gerrit in de tijd dat ze was getrouwd met Michael wordt helaas niet duidelijk.

https://www.bekendeburen.nl/pikante-onthulling-barbie

:facepalm: :rofl:
Ze viel toch juist altijd op annabooltjes. Dat is deze Gerrit nou niet bepaald.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ik denk dat ze valt op mannen die haar aandacht geven, al is het heel weinig.
¡Apagando las luces!
VGM1980 schreef:
09-04-2020 08:57
Ze viel toch juist altijd op annabooltjes. Dat is deze Gerrit nou niet bepaald.
Ik las op fb dat het dus wel om gekke gerritje gaat, haar nieuwe vriend. Dus dat is toch wel een verkeerde. (Drugs en drank)
minnimouse schreef:
08-04-2020 23:36
Barbie doet een pikante onthulling. Al tijdens haar huwelijk met Michael zou ze al verliefd zijn geworden op haar huidige vriendje Gerrit. Toen zij Gerrit voor het eerst zag dacht ze al: 'Jij wordt van mij'.

Uiteraard is ze nu helemaal gelukkig met Gerrit en hij kan zelfs heel goed overweg met de ouders van Barbie. Bovendien houdt hij haar, volgens eigen zeggen, op het rechte pad.

Of ze ook daadwerkelijk al in het bed lag te stoeien met Gerrit in de tijd dat ze was getrouwd met Michael wordt helaas niet duidelijk.

En die kerel heeft tot nu gewacht om (terug) iets met haar te beginnen???

Ze is intussen toch al jaren gescheiden en het is onmogelijk dat ie dat in de "kwaliteitspers" gemist heeft :-) ?
Dwarrel75 schreef:
09-04-2020 18:59
Ik las op fb dat het dus wel om gekke gerritje gaat, haar nieuwe vriend. Dus dat is toch wel een verkeerde. (Drugs en drank)
Misschien is hij ‘a better man’ inmiddels (als het die persoon is)? Ik denk het niet maar vandaag doe ik aan positivisme. :sun:
Dwarrel75 schreef:
09-04-2020 18:59
Ik vind hem er niet op lijken maar misschien is hij veranderd is die jaren.
Ontmoet bij de ggz ?
https://www.story.nl/artikel/showbizz/b ... lde-plegen
minnimouse schreef:

Heeft ze dit ondertussen niet over al haar exen gezegd na Michael?
Snap niet zo goed waarom ze al haar exen nu af zit te kraken in de filmpjes op insta.
Als ze filmpjes maakt van hun samen zit ze alleen maar haar pruik goed te doen en naar zichzelf te kijken. :facepalm: Echte liefde!! :flirting:
minnimouse schreef:

Nee natuurlijk niet. Ze zat continu aan Michael's been te hangen als hij weg durfde te gaan.
He bah wat naar voor samantha
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... na-ongeluk
*2020* schreef:
20-04-2020 10:24
He bah wat naar voor samantha
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... na-ongeluk
'Wat naar' is nogal een understatement, als een moeder na een auto ongeluk in kritieke toestand ligt.

Ergens denk ik, laat het ook maar afgelopen zijn deze lijdensweg. Maar dat mag ik waarschijnlijk niet hardop zeggen.
.
Ik las het net, wat verschrikkelijk!

@Impala: dat laatste denk ik ook een beetje.
Het zou toch wat zijn. Dat ze na weet ik veel hoeveel zelfmoordpogingen overlijdt door een auto ongeluk.
De grote vraag is waarom de bestuurder de macht verloor over het stuur.
Het eerste wat ik dacht is dat ze waarschijnlijk onder invloed in die auto zaten en misschien/waarschijnlijk te hard of roekeloos reden. Pure speculatie natuurlijk en niet kies maar dat schoot gelijk door me heen.
nimue_iparis schreef:
20-04-2020 11:01
Het eerste wat ik dacht is dat ze waarschijnlijk onder invloed in die auto zaten en misschien/waarschijnlijk te hard of roekeloos reden. Pure speculatie natuurlijk en niet kies maar dat schoot gelijk door me heen.
Ik denk dat dat bij iedereen wel door het hoofd schiet gezien het verleden. Is er niet bekend bij wie ze in de auto zat eigenlijk? Bij die Gerrit of iemand anders?
impala schreef:
20-04-2020 10:34
Ergens denk ik, laat het ook maar afgelopen zijn deze lijdensweg. Maar dat mag ik waarschijnlijk niet hardop zeggen.
Ik hoop het niet, maar ik zou liegen als ik zeg dat het niet door mijn hoofd is geschoten.
impala schreef:
20-04-2020 10:34

Dat dacht ik ook hoor. ...

Op de politiefoto te zien lijkt ze gezien de voorruit geen gordel te hebben gedragen.
Ik ken die bocht heel goed; als je daar zo terecht komt moet je haast wel veel te hard hebben gereden. Ze kwamen vanaf het viaduct en daar rijdt sowieso iedereen altijd veel te hard; je moet dan best bijremmen om de snelweg goed op te draaien. Naar hoor!
Het ziet eruit alsof de auto met enorme snelheid uit die bocht is gekomen en daarna macht over het stuur verloren. Tja... :facepalm:
Als ze dit niet redt, zou het een triest einde zijn. Mocht ze hieruit komen, hoop ik dat het haar aan het denken zet (hoewel ik vrees van niet).
De auto was in ieder geval niet verzekerd volgens Regio15.
Gistermiddag was ze nog op een kamp, ze plaatste daar foto’s van op haar Insta. Ik vond het opvallend dat ze daar met vier anderen op staat zonder enige afstand
Triest meisje. Arme kinderen. Ik weet niet goed wat te hopen. Misschien is het fijner voor haar als het voorbij is, maar dat vind ik een zware gedachte. Ik gun haar liever inzicht.
Wat erg! In kritieke toestand nog wel. Ik hoop voor haar en vooral voor haar kinderen dat ze hier goed uitkomt.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Op de beelden zijn twee mannen te zien, wie aanspreekbaar zijn door de ambulancemedewerkers. Ze zijn geblurd, maar ik denk dat het Vriend Gerrit is en die Jan (wie ze broer noemt) en die vaker met hen op pad is met de auto
Er zitten ook een paar 'petjes' aan de kant van de weg, die zien er ongehavend uit. Wellicht valt het allemaal mee voor haar.
Sjulia schreef:
20-04-2020 11:36
Triest meisje. Arme kinderen. Ik weet niet goed wat te hopen. Misschien is het fijner voor haar als het voorbij is, maar dat vind ik een zware gedachte. Ik gun haar liever inzicht.
Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven