Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
21-06-2020 15:08
Dat is ze toch ook? Ziek!
Je wordt echt niet uit de ouderlijke macht gezet omdat je kinderen met een snottebel liepen of vieze sokken droegen.
Ik vind het gewoon diep triest dat wanneer een rechter bepaald dat het niet verantwoord is dat je eigen twee kleine kinderen bij jou verblijven... je het in je botte kop haalt om dan maar een nieuw exemplaar te maken met vriendje nummer zoveel!!!
Krijg dan eerst je leven op orde.
Zorg dat je eerst goed kunt zorgen voor de kinderen die je al hebt vóór er een kindje bijkomt.


Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
21-06-2020 15:32
Tja als dat de richtlijn is volgens jou om psychisch niet in orde te zijn: 'domme acties doen = niet psychisch in orde?
Dan zullen er nog wel heel veel meer mensen niet psychisch niet in orde zijn, ik denk niet dat Samantha de enigste is die domme acties doet.

Maar ieder zijn oordeel hoor, ik denk alleen niet dat het zo zwart wit is.

Dus de rechter wil haar gewoon pesten?
Die heeft haar uit de ouderlijke macht gezet omdat ze een paar domme acties begaan heeft??

Overigens vind ik een overdosis pillen nemen en de andere dag zelf de roddelbladen inlichten,
of jezelf onder invloed uit je slaapkamerraam laten vallen, nou niet echt onder de noemer 'domme acties' vallen.
Het lijkt me wel wat ernstiger dan dat.

Maar ja, leven en laten leven schreef jij toch?

Heb jij überhaupt enig idee hoe het is om een hysterische en labiele moeder te hebben.
Ik namelijk wel.
Nemain• schreef:
21-06-2020 12:45
Als jij haar stabiel en psychisch gezond vindt heb je ook een wat bijzonder mensbeeld.

Ze ís ziek, ze heeft een persoonlijkheidsstoornis, verslavingsproblematiek en wie weet wat nog meer.
Ik zeg nergens dat ik zulke dingen gezond vind, totaal niet.

Ik ken samantha niet persoonlijk en weet niet wat Samantha heeft qua aandoeningen.
In het verleden heeft ze bizarre dingen gedaan. Maar kan iemand niet verbeteren? Kan ze niet afgekickt zijn, en met medicijnen haar persoonlijkheidsstoornis onder controle houden zodat ze normaal kan functioneren?

Ik heb geen idee of dat bij haar daadwerkelijk is (afgekickt & medicijnen voor haar persoonlijkheidsstoornis).
Maar wat ik echt bizar vind is dat ze compleet met de grond gelijk hier wordt gemaakt...
Dat vind ik erg.
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
21-06-2020 15:54

In het verleden heeft ze bizarre dingen gedaan.
Nog steeds hoor.
Of je moet zwanger raken van een vent die je nauwelijks kent, terwijl je niet eens in staat bent voor je oudste 2 kinderen te zorgen, niet bizar vinden.
Pindakaasjes schreef:
21-06-2020 15:51
Dus de rechter wil haar gewoon pesten?
Die heeft haar uit de ouderlijke macht gezet omdat ze een paar domme acties begaan heeft??

Overigens vind ik een overdosis pillen nemen en de andere dag zelf de roddelbladen inlichten,
of jezelf onder invloed uit je slaapkamerraam laten vallen, nou niet echt onder de noemer 'domme acties' vallen.
Het lijkt me wel wat ernstiger dan dat.

Maar ja, leven en laten leven schreef jij toch?

Heb jij überhaupt enig idee hoe het is om een hysterische en labiele moeder te hebben.
Ik namelijk wel.
Waar zeg ik nu dat de rechter haar wil pesten?
Er zal wel een gegronde reden zijn geweest om haar uit de ouderlijke macht te zetten, dat ontken ik totaal niet!

Maar kan ze niet jaren later verbeterd zijn? Ik heb geen idee?
Maar om nu haar nu in de grond te trappen hier, terwijl niemand (volgens mij) de exacte situatie van Samantha kent...
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
21-06-2020 15:54

Maar wat ik echt bizar vind is dat ze compleet met de grond gelijk hier wordt gemaakt...
Dat vind ik erg.
Als ze zich rustig en op de achtergrond hield, zou niemand ervan weten.
Zij is degene die doorlopend filmpjes plaatst van haar avonturen en de roddelpers inlicht.
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
21-06-2020 15:57


Maar kan ze niet jaren later verbeterd zijn? Ik heb geen idee?
Nooit een filmpje van haar bekeken?
Niets bekend van haar acties via de pers?
hannaa45 schreef:
21-06-2020 16:00
Als ze zich rustig en op de achtergrond hield, zou niemand ervan weten.
Zij is degene die doorlopend filmpjes plaatst van haar avonturen en de roddelpers inlicht.
Met je eens.
hannaa45 schreef:
21-06-2020 16:02
Nooit een filmpje van haar bekeken?
Niets bekend van haar acties via de pers?
Zijn wel genoeg andere personen die op soortgelijk manier 'media geil' zijn en 'domme acties' doen.
(Dan spreek ik natuurlijk niet over haar zelfmoordpoging / drugsverslaving).
wolkje75 schreef:
21-06-2020 15:57
Waar zeg ik nu dat de rechter haar wil pesten?
Er zal wel een gegronde reden zijn geweest om haar uit de ouderlijke macht te zetten, dat ontken ik totaal niet!

Maar kan ze niet jaren later verbeterd zijn? Ik heb geen idee?
Maar om nu haar nu in de grond te trappen hier, terwijl niemand (volgens mij) de exacte situatie van Samantha kent...
Heb je hier wel gelezen dan?
Volgens mij niet. Sally en ik hebben niet anders gedaan dan ook een andere kant belichten. Of kom je even een 11 spuiten.
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
21-06-2020 15:57
Waar zeg ik nu dat de rechter haar wil pesten?
Er zal wel een gegronde reden zijn geweest om haar uit de ouderlijke macht te zetten, dat ontken ik totaal niet!

Maar kan ze niet jaren later verbeterd zijn? Ik heb geen idee?
Maar om nu haar nu in de grond te trappen hier, terwijl niemand (volgens mij) de exacte situatie van Samantha kent...

Ze etaleert anders genoeg van zichzelf hoor.
Daar kun je al je conclusies uittrekken.
Nemain• schreef:
21-06-2020 16:10
Heb je hier wel gelezen dan?
Volgens mij niet. Sally en ik hebben niet anders gedaan dan ook een andere kant belichten. Of kom je even een 11 spuiten.

Sorry, ik zit al vele jaren op dit forum maar 'spuit 11' heb ik nog nooit gespeeld :hyper:

Ik lees niet elke dag, dus ik zal vast wel (positieve) berichten gemist hebben, maar laatste pagina's was alleen maar negativiteit t.o.v Samantha..
En daarop reageerde ik (in het algemeen).
Alle reacties Link kopieren
eind december 2019 plaatste nog een filmpje waarbij ze coke van haar vagina liet snuiven om daarna nog even een ruzie uit te vechten op insta. Dus om nou te zeggen dat ze jaren later verbeterd is?

https://axed.nl/nieuw-schandaal-rond-barbie-2/
Alle reacties Link kopieren
Nee verbeterd is ze zeker niet want ze stapt nog steeds bij een vriendje in de auto die had gedronken en gesnoven. Op dat moment had ze moeten nadenken en niet in moeten stappen. Wat voor voorbeeld ben je dan voor je kinderen? Om over alle andere acties maar te zwijgen.
Alle reacties Link kopieren
Uit de Story

Bron
Vernoemd
Gerrit had al besloten dat als het een jongetje zou zijn, hij zou worden vernoemd. ‘Een paar jaar geleden was mijn dochter Thea zwanger en na ruim vier maanden kwam ze erachter dat hun kindje eigenlijk niet levensvatbaar was,’ vertelt Gerrit. ‘Dat was ontzettend moeilijk voor haar. Het beste was om de zwangerschap af te breken. Maar dat is een zwaar proces om te accepteren. Uiteindelijk is Thea voortijdig bevallen van een zoontje. Ze heeft hem de naam Djemino Marco gegeven en zo gaat het zoontje van Samantha en mij ook heten. We hebben daar lang over nagedacht, maar ik zou niet anders willen dan dat onze zoon diezelfde naam krijgt. Hij gaat dus Djemino Marco Meerts heten.’


Welke naam werd hier ook alweer gegokt? Zat in de buurt, toch?
VGM1980 schreef:
21-06-2020 16:28
eind december 2019 plaatste nog een filmpje waarbij ze coke van haar vagina liet snuiven om daarna nog even een ruzie uit te vechten op insta. Dus om nou te zeggen dat ze jaren later verbeterd is?

https://axed.nl/nieuw-schandaal-rond-barbie-2/
Tja dit soort nieuws kom ik dus nooit tegen, ik zal dan wel niet op de 'goede mediakanalen' zitten zeker.
Ik vraag mij alleen wel af, is dit schandaal wel helemaal de waarheid of zijn er ook verzonnen dingen bij (door dat exvriendje)?

Er zullen vast wel waarheden in zitten hoor, maar ik denk toch ook dat er toch een aantal dingen 'verzonnen' worden om Samantha nog meer in een negatief daglicht te laten komen.
Alle reacties Link kopieren
heb het destijds zien staan op haar eigen Insta. En het was duidelijk ook Samantha in dat filmpje, oa haar tattoo's waren duidelijk in beeld en je hoorde haar ook praten.
Dat negatieve daglicht, dat deed ze helemaal zelf.
Ook nog bekvechten met ene Kimberley dat destijds haar BFF was, het schijnt dat ze het met elkaars vent deden uit wraak.
Alle reacties Link kopieren
Kan mij trouwens ook uit dit topic nog een foto herinneren dat ze lekker aan de wijn en een joint zat, en toen was ze al zwanger.
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
21-06-2020 16:42
Tja dit soort nieuws kom ik dus nooit tegen, ik zal dan wel niet op de 'goede mediakanalen' zitten zeker.
Tuurlijk.
Jij leest alleen de "goede" kranten, slaat alle roddel en achterklap over en wil alleen het goede in elk mens zien.
Een echt goedmens dus.
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
21-06-2020 16:42
Tja dit soort nieuws kom ik dus nooit tegen, ik zal dan wel niet op de 'goede mediakanalen' zitten zeker.
Ik vraag mij alleen wel af, is dit schandaal wel helemaal de waarheid of zijn er ook verzonnen dingen bij (door dat exvriendje)?

Er zullen vast wel waarheden in zitten hoor, maar ik denk toch ook dat er toch een aantal dingen 'verzonnen' worden om Samantha nog meer in een negatief daglicht te laten komen.
Nou volgens mij liegen filmpjes toch echt niet. Dat filmpje heeft ze zelf geplaatst met haar zatte kop. En de volgende dag tien ze nuchter(der) was weer verwijdert omdat ze toen wel in de gaten had dat dit echt te ver ging. Maar toen was het “ kwaad” al geschied. Sorry hoor maar als zij zo graag haar kinderen terug wil of in ieder geval contact met haar kinderen zonder toezicht erbij dan denk je toch echt wel 100x na voordat je deze stommiteiten uithaalt. En nu is ze opnieuw zwanger. Je gaat mij niet wijs maken dat ze nu ineens wel haar verstand heeft gevonden. Ze laat nl elke x weer zien dat ze dat nog steeds niet heeft. (Filmpjes met een fles bier voor haar neus en ja toen was ze dus al zwanger)
.
anoniem_63c432eff37cd wijzigde dit bericht op 21-06-2020 17:14
99.59% gewijzigd
[quote=wolkje75 post_id=31551944 time=1592752032 user_id=13530]
Natuurlijk niet, maar die link die doorgestuurd is is wel een onbekendere media kanaal in vergelijking met bijvoorbeeld ad, nu.nl telegraaf, enz..


Ik heb nergens gezegd dat ik een alleen maar het goede zie in mensen, er zitten ontzettende rotte appels tussen en mensen die niet labiel zijn ed.
Maar ik geloof ook niet dat er alleen maar slechte dingen in mensen zijn. Ik geloof niet dat Samantha alleen maar zo labiel en "ziek" is zoals ze hier wordt beschreven. Ik ben gewoon anti-afkraken van mensen en alleen maar negativiteit willen zien.
Je kan het niet willen geloven, maar het is gewoon nav wat je letterlijk ziet en hoort in haar vlogs en eigen statements naar de pers.
Ze was echt flink de weg krijt en ik hoop dat ze, nu ze zwanger is, wat meer op het pad blijft.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-06-2020 18:10
Je kan het niet willen geloven, maar het is gewoon nav wat je letterlijk ziet en hoort in haar vlogs en eigen statements naar de pers.
Ze was echt flink de weg krijt en ik hoop dat ze, nu ze zwanger is, wat meer op het pad blijft.
Ik hoop het met je mee.
Met alles wat ze zelf post is het heel knap als mensen er nog 'iets bij kunnen verzinnen' zoals hier eerder nogal verwijtend geschreven werd. De werkelijkheid gaat zowat elk voorstellingsvermogen te boven. Jammer genoeg.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
21-06-2020 18:14
Ik hoop het met je mee.
Met alles wat ze zelf post is het heel knap als mensen er nog 'iets bij kunnen verzinnen' zoals hier eerder nogal verwijtend geschreven werd. De werkelijkheid gaat zowat elk voorstellingsvermogen te boven. Jammer genoeg.
Dat dan weer niet. Ik ken wel gekkere verhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven