Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael scheiden ermee uit.

16-11-2017 15:31 3115 berichten
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.

Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-01-2018 00:09
Iew Georgina Verbaan :cencored:
Verschrikkelijk mens idd.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Een slotje op Georgina vind ik een heel goed idee :)
Nou Georgina heeft hier en daar wel een punt.
8102 schreef:
19-01-2018 20:43
Samantha heeft een broertje maar ik denk niet dat die in staat is om kinderen op te voeden.
Bij een van de laatste uitzendingen zaten ze samen een liedje in te zingen of zo.

Bedoel je dat nummer van barbie en ken?
Want dat was met die Chiel Harten die zijn verhaal in de story heeft gedaan.

Verder is het alleen Michael die 2 keer een nummer heeft opgenomen.

Als ik het me goed herinner wou Samantha haar broer vanaf begin af aan niks met de serie te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Verstandige jongen dan!
MwTheelepel schreef:
19-01-2018 18:30
Trouwens, als de kinderen niet bij Samantha kunnen wonen worden ze waarschijnlijk bij haar ouders geplaatst of bij Micheal als hij dat kan organiseren. Met hem is toch niets mis als vader? Buiten het drama in de serie heeft hij zijn zaken gewoon op orde en doet hij geen rare dingen. Hij is ook meteen in het vliegtuig gestapt om naar ze toe te komen. Als het even kan worden kinderen binnen het eigen netwerk van de ouders geplaatst.
Schelden waar de kinderen bij zijn, regelmatig in contact geweest met de politie door geweldpleging ( als ik de media moet geloven) , verhuizen naar Spanje, schreeuwen tegen de moeder van de kinderen, ik zou Micheal niet als vader van mijn kinderen willen.
Alle reacties Link kopieren
Al dit soort stukjes maken vooral duidelijk dat er veel betere begeleiding moet komen voor mensen die op tv komen, zeker als het om jonge mensen gaat. Het nadeel aan een jonge leeftijd is vooral dat je dan nog geen leven hebt opgebouwd waar je op terug kunt vallen buiten de schijnwerpers. Samantha was pas 20 toen ze meedeed aan oh oh Cherso, ze heeft haar hele volwassen leven moeten opbouwen met de invloed van de media, alles is daarmee verweven geraakt. Dat brengt een hoop stress met zich mee maar laat ook een groot gat achter als het stopt.

Die Ronnie is een slimme vent, groot gelijk heeft hij dat hij zich hier niet in mee wil laten slepen. Gebeurd wel vaker, de oudste dochter van Sharon en Ozzy Osbourne wilde ook niet meedoen aan hun series.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
20-01-2018 09:09
Schelden waar de kinderen bij zijn, regelmatig in contact geweest met de politie door geweldpleging ( als ik de media moet geloven) , verhuizen naar Spanje, schreeuwen tegen de moeder van de kinderen, ik zou Micheal niet als vader van mijn kinderen willen.

Zover ik kan vinden is Micheal vrijgesproken voor mishandeling, wel veroordeelt voor de handel in softdrugs. Maar dat speelde voor de kinderen werden geboren. Terug schreeuwen tijdens een ruzie met iemand die altijd als een hysterisch viswijf staat te schreeuwen vind ik niet zo raar. Verhuizen naar Spanje hebben ze toch echt samen gedaan en daarna is Samantha vertrokken met de kinderen, hij is niet van zijn kinderen weggelopen ofzo. Dat achterlijke schelden is natuurlijk belachelijk maar niet gevaarlijk voor de kinderen. Het is niet de ideale vader maar ik zie ook geen reden waarom die kinderen daar niet kunnen wonen. Als we alle kinderen waar thuis geschreeuwd en/of gescholden wordt en alle kinderen wiens ouders weleens veroordeelt zijn moeten weghalen dan moet de rest van Nederland er allemaal verplicht een kind bijnemen om ze een plek te kunnen geven.. Dan ga je ook voorbij aan het feit dat een uit huis plaatsing ook extreem heftig voor de kinderen is, gescheiden worden van de ouders is traumatisch voor ze. Wij kunnen het wel waardeloze ouders vinden het zijn wel hun mama en papa. Het is in veel gevallen helaas kiezen tussen twee kwade en dan moet de minst slechte optie gekozen worden.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Een kind uit huis plaatsen is nooit de beste optie, het is de minst slechte optie in sommige gevallen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
MwTheelepel schreef:
20-01-2018 09:35
Zover ik kan vinden is Micheal vrijgesproken voor mishandeling, wel veroordeelt voor de handel in softdrugs. Maar dat speelde voor de kinderen werden geboren. Terug schreeuwen tijdens een ruzie met iemand die altijd als een hysterisch viswijf staat te schreeuwen vind ik niet zo raar. Verhuizen naar Spanje hebben ze toch echt samen gedaan en daarna is Samantha vertrokken met de kinderen, hij is niet van zijn kinderen weggelopen ofzo. Dat achterlijke schelden is natuurlijk belachelijk maar niet gevaarlijk voor de kinderen. Het is niet de ideale vader maar ik zie ook geen reden waarom die kinderen daar niet kunnen wonen. Als we alle kinderen waar thuis geschreeuwd en/of gescholden wordt en alle kinderen wiens ouders weleens veroordeelt zijn moeten weghalen dan moet de rest van Nederland er allemaal verplicht een kind bijnemen om ze een plek te kunnen geven.. Dan ga je ook voorbij aan het feit dat een uit huis plaatsing ook extreem heftig voor de kinderen is, gescheiden worden van de ouders is traumatisch voor ze. Wij kunnen het wel waardeloze ouders vinden het zijn wel hun mama en papa. Het is in veel gevallen helaas kiezen tussen twee kwade en dan moet de minst slechte optie gekozen worden.
Ik ben niet voor een uit huis plaatsing. Ik reageer op de zin: " Met Michael als vader is niks mis".
Alle reacties Link kopieren
Nou, Georgina Verbaan heeft haar 15 minutes of fame ook weer gehad. Want, ging het nou over Samantha of Georgina? (Het was toch Georgina die ooit in een interview zei dat ze Osama bin Laden zo'n lekker ding vond?).

Mensen in de showbizzz geilen vooral op zichzelf en vinden het over het algemeen fantástisch om met hun kop op tv te zijn. Totdat het misgaat. Dan is het ineens de schuld van de zender, de manager, de kijker, de buurman of de rijdende rechter...
tanteslankie wijzigde dit bericht op 20-01-2018 10:19
12.27% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Hier wordt veel gezegd dat Samantha door de media "zo" is geworden. Deels is dat zo maar deels is het toch ook echt Samantha haar karakter. Dat zag je namelijk al in aflevering 1 van oh oh Gerso. Zij was al extremer en in mijn ogen asocialer dan de rest. En ik denk ook materialistischer. Het is niet voor niks dat er juist van haar een reallife soap werd gemaakt.
Ik vraag me dan ook hard af wat er van haar terrecht was gekomen zonder rtl.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
20-01-2018 10:18
Hier wordt veel gezegd dat Samantha door de media "zo" is geworden. Deels is dat zo maar deels is het toch ook echt Samantha haar karakter. Dat zag je namelijk al in aflevering 1 van oh oh Gerso. Zij was al extremer en in mijn ogen asocialer dan de rest. En ik denk ook materialistischer. Het is niet voor niks dat er juist van haar een reallife soap werd gemaakt.
Ik vraag me dan ook hard af wat er van haar terrecht was gekomen zonder rtl.
Bijstand?
watdachtjehiervan schreef:
20-01-2018 10:18
Hier wordt veel gezegd dat Samantha door de media "zo" is geworden. Deels is dat zo maar deels is het toch ook echt Samantha haar karakter. Dat zag je namelijk al in aflevering 1 van oh oh Gerso. Zij was al extremer en in mijn ogen asocialer dan de rest. En ik denk ook materialistischer. Het is niet voor niks dat er juist van haar een reallife soap werd gemaakt.
Ik vraag me dan ook hard af wat er van haar terrecht was gekomen zonder rtl.
Ja dat klopt ook wel
karin12345 schreef:
19-01-2018 14:13
Ze wilde zelf ook maar al te graag.
Het werkt naar twee kanten toe.
Ik vind het een beetje makkelijk om haar achteraf neer te zetten als een slachtoffer van de media.
Er zijn drie kanten: Samantha zelf, RTL en wij de kijkers.
Piratesse schreef:
20-01-2018 11:17
Er zijn drie kanten: Samantha zelf, RTL en wij de kijkers.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Georgina Verbaan is gewoon het oudere, iets wijzere zusje van Barbie.

Ze moet niet denken dat ze zoveel beter is.
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
20-01-2018 11:30
Georgina Verbaan is gewoon het oudere, iets wijzere zusje van Barbie.

Ze moet niet denken dat ze zoveel beter is.
Daarom reageert ze ook denk ik? Omdat ze zich ermee identificeert. Ik lees niet dat zij zich beter voelt. Dat maak jij ervan in jouw hoofd.
.
Watdachtjehiervan dit ben ik helemaal met je eens!
Dit wilde ik net postten.Echt precies gewoon wat jij zegt,stukje karakter je zag t al bij cherso.Ook dat aso gedrag idd.
Idd ook wat je zegt dat de media overal de schuld van krijgt dat klopt ook niet.
Miss heeft de media t verergerd maar ik geloof niet dat dat de oorzaak is geweest.
Mammii30 schreef:
20-01-2018 12:29
Watdachtjehiervan dit ben ik helemaal met je eens!
Dit wilde ik net postten.Echt precies gewoon wat jij zegt,stukje karakter je zag t al bij cherso.Ook dat aso gedrag idd.
Idd ook wat je zegt dat de media overal de schuld van krijgt dat klopt ook niet.
Miss heeft de media t verergerd maar ik geloof niet dat dat de oorzaak is geweest.
Natuurlijk zit dit al in haar. Maar dan komt de ethische vraag, wil je als omroep iemand die zo weinig weerbaar is bewust naar de rand duwen.
Schijnbaar is dat ja.
Mammii30 schreef:
20-01-2018 12:29
Watdachtjehiervan dit ben ik helemaal met je eens!
Dit wilde ik net postten.Echt precies gewoon wat jij zegt,stukje karakter je zag t al bij cherso.Ook dat aso gedrag idd.
Idd ook wat je zegt dat de media overal de schuld van krijgt dat klopt ook niet.
Miss heeft de media t verergerd maar ik geloof niet dat dat de oorzaak is geweest.
Geloof ook niet dat de media de oorzaak is geweest.
Zag gister toevallig een stukje op youtube hoe ze zich gedroeg bij oh oh cherso en dat was gewoon al aso en ordinair.
Samantha sprong er absoluut uit met haar gedrag.
Ze is gewoon zo, ze ziet dat er om gelachen wordt, dat erover gepraat wordt, ze ziet dat het kijkers trekt en doet er wellicht nog een schepje bovenop.

Nu krijgt de scheiding ook de schuld en dat ze achterblijft met 2 kleine kindjes. (jake) Tuurlijk is dat zwaar.
Maar laat het hele gebeuren dan niet filmen waardoor heel Nederland mee kan kijken.
Iedereen weet dat je dan ook kritiek over je heen krijg en helemaal met zulk gedrag.Dat mensen dan een bepaalde mening over je krijgen omdat je je gewoon ordinair gedraag moet je dan ook maar voor lief nemen.
En dan heb ik het natuurlijk niet over de reactie s die werden gegeven dat ze dood moest etc. etc.
Eens blue123.
http://muzul.com/nl/celebrity/samantha-de-jong/

Vreemd hier staat dat ze een zus heeft genaamd Ronnie de Jong?
blue123 schreef:
20-01-2018 14:18
Geloof ook niet dat de media de oorzaak is geweest.
Zag gister toevallig een stukje op youtube hoe ze zich gedroeg bij oh oh cherso en dat was gewoon al aso en ordinair.
Samantha sprong er absoluut uit met haar gedrag.
Ze is gewoon zo, ze ziet dat er om gelachen wordt, dat erover gepraat wordt, ze ziet dat het kijkers trekt en doet er wellicht nog een schepje bovenop.

Nu krijgt de scheiding ook de schuld en dat ze achterblijft met 2 kleine kindjes. (jake) Tuurlijk is dat zwaar.
Maar laat het hele gebeuren dan niet filmen waardoor heel Nederland mee kan kijken.
Iedereen weet dat je dan ook kritiek over je heen krijg en helemaal met zulk gedrag.Dat mensen dan een bepaalde mening over je krijgen omdat je je gewoon ordinair gedraag moet je dan ook maar voor lief nemen.
En dan heb ik het natuurlijk niet over de reactie s die werden gegeven dat ze dood moest etc. etc.
Er zijn heel veel mensen die de gevolgen van hun gedrag helemaal niet kunnen overzien. Laat staan op zo’n lange termijn en dan ook nog eens op zo’n grote schaal.

Als mediamaker kan je dat wel en hoor je daar verantwoording in te nemen.
Maar dat is niet van belang, want hoe gekker zij doet, hoe meer ze aan haar verdienen.
Alle reacties Link kopieren
Samantha is niet voor niets gecast voor oh oh Cherso en het is niet zomaar dat zij een eigen serie heeft gekregen natuurlijk. Ze viel op en genereerde veel (sociale) media aandacht met haar gedrag. Er zijn heel wat mensen die het gevolg van hun keuzes (zeker op de lange termijn) niet goed kunnen overzien en Samantha was pas 20 en dan zijn je hersenen nog niet eens volgroeid en juist dat soort dingen als het kunnen overzien van gevolgen ontwikkeld zich pas laat. En dan nog is niet elke volwassene daar even goed in, dat hangt onder andere samen met intelligentie en daar loopt Samantha ook niet van over. Drugs kunnen ook het beoordelingsvermogen aantasten.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven