Samantha en Michael scheiden ermee uit.

donderdag 16 november 2017 om 15:31
Ik zag hier nog geen topic over..Of misschien kijk ik eroverheen.
Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
Het was altijd al ordinair maar deze serie slaat alles.
Walgelijk hoe ze zich gedraagt waar die kindjes bijzijn.
Dat vloeken, praten over sex waar die kleintjes bij zitten.
Voor heel Nederland de vader van haar kinderen voor schut zetten, en die ouders die er nu ook in mee gaan.
Diep en diep triest dit.
zaterdag 20 januari 2018 om 16:14
Zoals ik eerder al zei bestaat haar hele leven uit tv en op den duur was ze wat luxe gewent natuurlijk. Als je dan moet kiezen tussen nog zo een rottige serie maar voor een leuk bedrag of een baan achter de kassa met bijbehorend salaris dan is een serie op de korte termijn natuurlijk wel heel verleidelijk.
Eigenlijk had iemand aan de rem moeten trekken na die camping serie, toen was heel duidelijk dat ze het niet trok. Die laatste serie hadden ze gewoon sowieso niet moeten maken, niemand had dat en goed idee moeten vinden..
Eigenlijk had iemand aan de rem moeten trekken na die camping serie, toen was heel duidelijk dat ze het niet trok. Die laatste serie hadden ze gewoon sowieso niet moeten maken, niemand had dat en goed idee moeten vinden..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

zaterdag 20 januari 2018 om 16:23
Jammer dat ze niet in Amerika woont. Ik denk dat ze daar meer kans had om zichzelf om te toveren in marketingtool zoals bijvoorbeeld kim kardashian, paris Hilton, etc. Dan kun je toch nog aardig een luxe leventje leiden. En natuurlijk het geluk hebben dat je profiteurs kan doorzien. Goede begeleiding en mediatraining misschien?
zaterdag 20 januari 2018 om 20:35
MwTheelepel schreef: ↑20-01-2018 16:14Zoals ik eerder al zei bestaat haar hele leven uit tv en op den duur was ze wat luxe gewent natuurlijk. Als je dan moet kiezen tussen nog zo een rottige serie maar voor een leuk bedrag of een baan achter de kassa met bijbehorend salaris dan is een serie op de korte termijn natuurlijk wel heel verleidelijk.
Je schrijft alsof je haar kent?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-

zaterdag 20 januari 2018 om 21:08
Zo denk ik er ook precies hetzelfde over, RTL heeft de extreme en asociale Barbie de kans gegeven op TV te komen. Zij heeft het enkel aan haar zelf te danken, door haar geschreeuw, haar gevloek ect toonde ze haar simpele asociale karakter. Zij wilde zelf in de aandacht staan, RTL gaf haar die aandacht.watdachtjehiervan schreef: ↑20-01-2018 10:18Hier wordt veel gezegd dat Samantha door de media "zo" is geworden. Deels is dat zo maar deels is het toch ook echt Samantha haar karakter. Dat zag je namelijk al in aflevering 1 van oh oh Gerso. Zij was al extremer en in mijn ogen asocialer dan de rest. En ik denk ook materialistischer. Het is niet voor niks dat er juist van haar een reallife soap werd gemaakt.
Ik vraag me dan ook hard af wat er van haar terrecht was gekomen zonder rtl.

zaterdag 20 januari 2018 om 22:04
Inderdaad, toch heeft Samantha eerder signalen gegeven dat ze met de aandacht geen raad wist,door in paniek in een ambulance afgevoerd te moeten worden.Dollylove schreef: ↑20-01-2018 21:08Zo denk ik er ook precies hetzelfde over, RTL heeft de extreme en asociale Barbie de kans gegeven op TV te komen. Zij heeft het enkel aan haar zelf te danken, door haar geschreeuw, haar gevloek ect toonde ze haar simpele asociale karakter. Zij wilde zelf in de aandacht staan, RTL gaf haar die aandacht.
Maar ik denk dat de aandacht er niet toe heeft geleid dat ze drugs is gaan gebruiken, ik denk dat ze voor Cherso daar al mee geexperimenteerd heeft.

zaterdag 20 januari 2018 om 22:22
Het lijkt me juist een open deur toch? Als je moet kiezen tussen hard werken voor een mager loontje of op de tv belanden en daardoor weer toegang krijgen tot een luxer leventje? Dat ze daardoor zichzelf wel erg slecht neerzet, misschien wel slechter dan ze werkelijk is. Dat ze daardoor verkeerde types aantrekt, is haar keuze geweest. Maar ik snap ergens wel dat ze de verleidingen moeilijk kon weerstaan en daardoor zichzelf is verloren. Sommige mensen gaan nou eenmaal erg ver voor geld.

zaterdag 20 januari 2018 om 22:28
Zou zij voor oh Cherio al aan de drugs gegaan zijn zal zij dit vermoedelijk uit geheel vrije wil gedaan hebben. Dit is haar eigen verantwoordelijkheid geweest.Sophiever schreef: ↑20-01-2018 22:04Inderdaad, toch heeft Samantha eerder signalen gegeven dat ze met de aandacht geen raad wist,door in paniek in een ambulance afgevoerd te moeten worden.
Maar ik denk dat de aandacht er niet toe heeft geleid dat ze drugs is gaan gebruiken, ik denk dat ze voor Cherso daar al mee geexperimenteerd heeft.

maandag 22 januari 2018 om 09:13
Er zaten hier mensen te zeuren dat het niet meer dan logisch is dat Michael terug gekomen is uit Spanje en ook iets in de trant van dat hij nu gelijk in een goed daglicht zou komen te staan.
Geen idee meer wie het schreef en wat er precies stond..geen zin om al die pagina's terug te lezen.
Maar voorlopig is deze man nog steeds in Nederland en "woont" nu in het huis van Samantha.
Je kan zeggen wat je wilt maar echt niet iedere ex kan dit zomaar ivm werk..Hij laat zien dat zijn kinderen voor alles gaan.
En zo vanzelf sprekend is het allemaal niet..als ik de verhalen om me heen hoor, als ik hier op viva lees.
Kinderen zien er ook goed verzorgd uit.
Ook dit mag weleens gezegd worden over Michael.
Fijn dat het zo goed geregeld is en dat Samantha zonder extra zorgen om haar kinderen op kan knappen en aan zichzelf kan gaan werken.
Niet iedereen heeft een goed vangnet als ze instorten.
Geen idee meer wie het schreef en wat er precies stond..geen zin om al die pagina's terug te lezen.
Maar voorlopig is deze man nog steeds in Nederland en "woont" nu in het huis van Samantha.
Je kan zeggen wat je wilt maar echt niet iedere ex kan dit zomaar ivm werk..Hij laat zien dat zijn kinderen voor alles gaan.
En zo vanzelf sprekend is het allemaal niet..als ik de verhalen om me heen hoor, als ik hier op viva lees.
Fijn dat het zo goed geregeld is en dat Samantha zonder extra zorgen om haar kinderen op kan knappen en aan zichzelf kan gaan werken.

maandag 22 januari 2018 om 09:22
Ik vind het wel normaal dat vaders dit doen. Dat andere vaders of moeders het niet zouden doen vind ik om te janken.blue123 schreef: ↑22-01-2018 09:13Er zaten hier mensen te zeuren dat het niet meer dan logisch is dat Michael terug gekomen is uit Spanje en ook iets in de trant van dat hij nu gelijk in een goed daglicht zou komen te staan.

maandag 22 januari 2018 om 09:29
Ja normaal ja.Maar niet vanzelfsprekend meer tegenwoordig.
En ja dat is in jou woorden "om te janken"maar het gebeurd zo ontzettend vaak.
Ging mij er ook om dat hij in de serie zwart werd gemaakt.
Dat hij uit werd gescholden op sociaal media dat hij zijn vrouw en kinderen in de steek liet.
Iedereen heeft kunnen zien dat Samantha zelf ook naar Spanje wou maar eenmaal daar wou ze toch ineens niet.
In hoeverre dit gespeeld is, geen idee.
Maar je gaat emigreren en na een paar "weken" geef je het al op en is het niks voor jou en wil je terug.Dat gaat niet zomaar.
Als Michael alles had laten klappen hadden ze waarschijnlijk hoge schulden gehad.
Dit is ook gezegd maar de azijnzeikers beseffen dit niet helemaal.
Dat hij uit werd gescholden op sociaal media dat hij zijn vrouw en kinderen in de steek liet.
Iedereen heeft kunnen zien dat Samantha zelf ook naar Spanje wou maar eenmaal daar wou ze toch ineens niet.
Maar je gaat emigreren en na een paar "weken" geef je het al op en is het niks voor jou en wil je terug.Dat gaat niet zomaar.
Als Michael alles had laten klappen hadden ze waarschijnlijk hoge schulden gehad.
maandag 22 januari 2018 om 17:55
maandag 22 januari 2018 om 19:44
Bram Bakker al voorbij gekomen met de definitieve analyse?MwTheelepel schreef: ↑22-01-2018 19:42O gelukkig Patty Brard geeft haar mening ook in de media, nu Patricia nog dan heeft iedereen zijn plasje erover gedaan.![]()
.

maandag 22 januari 2018 om 20:38
Mee eens. Ze besloten om samen naar Spanje te gaan. Daar is waarschijnlijk best wel wat geld in geïnvesteerd. En dan na een paar weken wil mevrouw alweer terug. Wat had Michael dan moeten doen? Gelijk maar weer mee terug? Iedere keer alles doen wat zijn wispelturige vrouw wil? Ik snap dat hij daar blijft. Volgens mij legt hij het in een uitzending ook een keer duidelijk uit. Dat hij wel klaar is met dat zij steeds wat anders wil. En dat hij daar geen zin meer in heeft.
blue123 schreef: ↑22-01-2018 09:29Ja normaal ja.Maar niet vanzelfsprekend meer tegenwoordig.

maandag 22 januari 2018 om 21:12
Hij heeft zijn cafe in een toeristen gebied hé en daar is nu echt niet zo heel veel te doen En bejaarden zie ik niet in zijn kroeg rondhangen eigenlijk.blue123 schreef: ↑22-01-2018 09:13Er zaten hier mensen te zeuren dat het niet meer dan logisch is dat Michael terug gekomen is uit Spanje en ook iets in de trant van dat hij nu gelijk in een goed daglicht zou komen te staan.

woensdag 24 januari 2018 om 10:52
Zo zie je maar dat hij blijkbaar een gewoon leven kan hebben buiten rtl en Barbie om.watdachtjehiervan schreef: ↑24-01-2018 10:47Op de site van Boulevard staat dat Micheal terug is naar zijn kroeg in Oostenrijk. Ik wist niet dat hij daar (ook) een kroeg had.
En in Oostenrijk is het wél hoogseizoen.

woensdag 24 januari 2018 om 15:14
Niet dat ik het 100% kan beoordelen, maar ik gok dat Michel bewust is door gegaan in Spanje. Juist omdat hij het zonder haar wel redt.watdachtjehiervan schreef: ↑24-01-2018 10:47Op de site van Boulevard staat dat Micheal terug is naar zijn kroeg in Oostenrijk. Ik wist niet dat hij daar (ook) een kroeg had.
Ze heeft nogal een geld slurpend uitgavenpatroon. Alles roze en dat is niet te verkopen. Na aanschaf waardeloos.
Hij kan feesten en werken beter uit elkaar houden.
(Oooo, gisteren zag ik bij JINEK (maar kan ook de slimse mens zijn geweest) een afgrijselijke en enge man die zich had laten ombouwen tot een Kevin. Ik kreeg er buikpijn van. )
Maar jammer, dat er niet staat hoe het met haar is.
Ik werd alleen maar nieuwsgierig omdat elders iets over een val met kind door hoge hakken.
Maar niets is zeker en ik zie het wel als het door haar en familie zelf in het nieuws mag komen.

woensdag 24 januari 2018 om 15:16
Ik dacht alleen in Spanje????watdachtjehiervan schreef: ↑24-01-2018 10:47Op de site van Boulevard staat dat Micheal terug is naar zijn kroeg in Oostenrijk. Ik wist niet dat hij daar (ook) een kroeg had.

woensdag 24 januari 2018 om 15:19

woensdag 24 januari 2018 om 15:21
Ik denk dat Patricia liever heeft dat er iemand een plasje over haar doetMwTheelepel schreef: ↑22-01-2018 19:42O gelukkig Patty Brard geeft haar mening ook in de media, nu Patricia nog dan heeft iedereen zijn plasje erover gedaan.![]()

(sorry, heel flauw, maar kon het niet laten)