Entertainment alle pijlers

Schaaaam! Vroeger was ik fan van....vul in

23-02-2007 16:34 307 berichten
Ik zat eens met wat mensen herinneringen op te halen aan de Goeie Oude Tijd. Een vriendin van me was verliefd op alle backstreet boys. Ikzelf... schaaam.... gek op Kapitein Kirk van Star Trek. En David Hasselhoff. We speelden altijd baywatch op het schoolplein. Daarvoor was het Beverly Hills 90210 en dan ruzieden we over wie Dylan mocht 'hebben'. Ook hadden we allemaal van die clubjes (rond groep 8 leeftijd)



Als je er nu over nadenkt heb je zoiets van OMG What was I thinking!!!



Beken...van wie waren jullie fan?
Alle reacties Link kopieren





Sto, ook voor jou,,,,,,,,,,,,,



Nog steeds een lekker ding he? Hoeven we ons niet voor te schamen hoor...
Alle reacties Link kopieren








Richenel (oftewel Hubertus :D)
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een jaar of zeven was had ik een schriftje waarin ik plaatjes van albert west en rob de nijs plakte. :$



Songtekst: Albert West - "Ob-la-di ob-la-da"

Desmond has a barrow in the market place

Molly is the singer in a band

Desmond says to Molly, girl I like your face

And Molly says this as she t...
Alle reacties Link kopieren
Maar enendertig jaar geleden zag hij er nog heel anders uit. :D
Alle reacties Link kopieren
Albert West was vroeger wel stoer hoor! Ik sta nog met hem op de foto (in 1980 ofzo) en daar draagt hij een rood leren pak, heeeel hip :P
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Alle reacties Link kopieren
Wow Vishnu! Ja ik kan me ook herinneren dat hij vroeger een lekker ding was, maar ik wist niet of dat aan mij lag. ;) 





Drie jaar later ongeveer werd ik heel erg fan van Ritchie Blackmore, gitarist van Deep Purple en later van Rainbow. Ik kan maar geen foto uit die tijd vinden, hij zag er euh.. intrigerend uit en noemde zichzelf Evil Eye en Prince of DarknessO+



 

Blackmore is degene bovenaan.
Alle reacties Link kopieren
O ja en ik was ook fan van hem omdat hij zo goed gitaar kon spelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was als kind helemaal verliefd op Danny de Munk, en ook was ik fan van Andre van Duin....let wel, ik was nog onder de 10!:$
Alle reacties Link kopieren


Oh, schaam, ik was helemaal gek van Danny de Munk (ik was 11, maar toch).





Ik was ook (als 10-jarige) zwaar verliefd op Danny. Ik moet bekennen dat ik nu ook nog graag naar de musicals ga waar hij in speelt want ik heb nog steeds een zwak voor hem :$.



Ik was ook fan van Michael Jackson en Take That.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en ik vond Urbanus helemaaal geweldig
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een jaar of twaalf was stopte ik even met dromen over Ritchie Blackmore en werd ik verliefd op de heren van Wham, beide. Ik had geen keuze kunnen maken, ik denk dat ik die andere (dus niet George) nét iets leuker vond. 

Gelukkig heb ik ook nooit hoeven kiezen ;)



O, en ik iets later was ik op Johnnie Rotten van PIL. Ik had toen dus al een voorkeur voor van die heel foute exemplaren.
Alle reacties Link kopieren
Die foto van Duran Duran deed me aan dit blondje denken, Kajagoogoo.





Maar meer permanent was mijn liefde voor John Travolta -natuurlijk-, Paul Stanley -natuurlijk- en Peter Tosh.
Alle reacties Link kopieren
En toen was er David Bowie.



Ik droeg david bowie buttons, david bowie t-shirts :$ plakte david bowie stickers, keek op een david bowie kalender en had een stuk of vier david bowieplakboeken.
Alle reacties Link kopieren
Op die middelste van kayagoogoo ben ik ook verliefd geweest mamzelle
Alle reacties Link kopieren
Sid Vicious was veel leukerder dan Johnny Rotten, Pink. Al dood eer ik erachter kwam, maar dat maakte toen niet zo uit, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
en Jos Brink! Toen ik een jaar of acht was:$:P. Toen was hij echt prachtig. Vind hem nog steeds mooi trouwens. Alleen heb ik begrepen dat hij langs heilige huisjes gaat én homo is, dus had ik sowieso nooit kans gehad. 

  .
Alle reacties Link kopieren
Ikke was op Julien Clerc:$



Toen:





Maar ik vind hem nu veeeel leuker
Alle reacties Link kopieren
Sid Vicious was veel leukerder dan Johnny Rotten, Pink. Al dood eer ik erachter kwam, maar dat maakte toen niet zo uit, geloof ik.
Johnnie Rotten wás ook helemaal niet leuk, geloof ik ;)

Ik viel ook vaak op overleden mannen. Bijvoorbeeld Bon Scott van AC/DC!!!

(hoe kan een meisje voor haar tiende al zo'n vat rondgierende hormonen zijn?:? ik vraag me tijdens het enthousiast reageren op dit topic af op wie ik nu eigenlijk níet verliefd ben geweest toen ik nog een pieterpeuterig pinkie was)
Alle reacties Link kopieren
Zuigwortel ik óók!! En ik vroeg ( was ik zes?) aan miijn moeder een LP van Julien Clerque maar dat vond ze zonde van het geld want ze dacht dat ik niet wist wat ik eigenlijk wilde. Toen kreeg ik een LP met franse chansons, waarop Julien maar twee liedjes zong.
toen ik een jaar of acht was gerard joling;) Dat heb ik moeten horen op mijn vrijgezellenfeest. Mijn getuige is een vriendin uit die tijd en had leuk even een plaatje aangevraagd in de kroeg, en ik moest op de bar gaan staan zodat ze even goed konden zien wie dat was die fan van hem was.



Daarna was het madonna en gloria estefan.
Alle reacties Link kopieren
Hier was ik een waanzinnige fan van, ik had zelfs 1 singletje van hun, kep ut helemaal grijs gedraaid:D

Non non rien à changé - Les Poppies
Alle reacties Link kopieren
singletje = singeltje
Alle reacties Link kopieren


Hier was ik een waanzinnige fan van, ik had zelfs 1 singletje van hun, kep ut helemaal grijs gedraaid:D

Non non rien à changé - Les Poppies



Aaah. *;

Je bent wel frans geörienteerd he? 

Ken je dat franse nummer met die groene vogel? Het was vrij theatraal, ik kan het zo neuriën maar weet de tekst niet meer. Ik vond het intrigerend. Ook al maakte die groene vogel verder geen warme gevoelens bij me los.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuigwortel reageerde



Hier was ik een waanzinnige fan van, ik had zelfs 1 singletje van hun, kep ut helemaal grijs gedraaid:D

Non non rien à changé - Les Poppies



Aaah. *;

Je bent wel frans geörienteerd he? 

Ken je dat franse nummer met die groene vogel? Het was vrij theatraal, ik kan het zo neuriën maar weet de tekst niet meer. Ik vond het intrigerend. Ook al maakte die groene vogel verder geen warme gevoelens bij me los.

Ja, ik heb  veel met de franse taal, ik vind het een waanzinnige mooie romantische taal, de mensen vind ik heel erg aardig ( mijn persoonlijke mening ) en ik heb een franse achternaam. Onze familie komt oorspronkelijk uit France.



Alleen spreek ik geen Frans. Ja.... toilet, mayonaise, trotoir, portefuille en..........Dekoeliephardenviel.:D
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuigwortel reageerde



Hier was ik een waanzinnige fan van, ik had zelfs 1 singletje van hun, kep ut helemaal grijs gedraaid:D

Non non rien à changé - Les Poppies



Aaah. *;

Je bent wel frans geörienteerd he? 

Ken je dat franse nummer met die groene vogel? Het was vrij theatraal, ik kan het zo neuriën maar weet de tekst niet meer. Ik vond het intrigerend. Ook al maakte die groene vogel verder geen warme gevoelens bij me los.

Maar dat nummer met die franse groene vogel? Die ken ik niet zo 1 2 3, misschien als ik het nummer hoor? Maar zo zegt het me niks eingelijk. Misschien moet ik even gaan goegelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven