Entertainment alle pijlers

Serie Extant

10-01-2015 20:22 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Astronaute Molly Woods komt weer thuis na dertien maanden alleen op het ruimtestation Seraphim te hebben verbleven. Na haar medisch onderzoek krijgt ze te horen dat ze zwanger is. Thuis wordt ze opgewacht door haar man John, die werkt aan de ontwikkeling van androïdes die opgroeien en leren als echte kinderen, en Ethan, het prototype dat ze samen opvoeden.

Halle Berry speelt de hoofdrol in dat serie, nu ik naar dat serie zit te kijken vraag ik mij

af word het in de toekomst ook zo?
Miss M Paar mensen zitten achter Molly aan ze willen niet dat Molly erachter komt van wie of wat ze zwanger is.
Spannende cliffhanger
Ik vind het wel een leuke serie, ben in ieder geval nieuwsgierig genoeg om verder te kijken.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik heb gezien dat je dit serie niet terug kan kijken op YouTube wel jammer dat word dus downloaden ik kan het niet opnemen.

Als ik het ooit mis

Het is inderdaad heel errug spannend nu.
Ik heb aflevering 4 niet af gezien. Heb vanaf 00.30 gekeken. En na 1.30 ben ik in slaap gevallen. Laatste wat ik heb gezin is dat ze bij haar vader waren. Is er daarna nog wat spannends gebeurd?
Je kunt toch gewoon online terugkijken via net5?

http://www.net5.nl/programmas/extant/
Daar moet je voor betalen Bieb. Dat doe ik niet.
Beschrijving per aflevering (dus niet verder scrollen ): wiki
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
http://watchseries.lt/serie/Extant

Kan je elke aflevering kijken. heb ik gedaan, vond het al bij al niet heel goed. En wat ziet Goran Visjnic er slecht uit, ook een slappe vent speelt hij. Halle Berry is dan weer een lust voor het oog as usual

Edit: in het begin vond ik het wel heel leuk (ben dol op sci-fi sowieso). De android Ethan is leuk!
quote:strikjemetstippels schreef op 18 januari 2015 @ 17:09:

http://watchseries.lt/serie/Extant

Kan je elke aflevering kijken. heb ik gedaan, vond het al bij al niet heel goed. En wat ziet Goran Visjnic er slecht uit, ook een slappe vent speelt hij. Halle Berry is dan weer een lust voor het oog as usual

Edit: in het begin vond ik het wel heel leuk (ben dol op sci-fi sowieso). De android Ethan is leuk!Thanks
Aparte manier van echo wat ze net bij Molly hadden gedaan.
Iemand die nu kijkt?
Ja ik.
quote:granny71 schreef op 24 januari 2015 @ 20:18:

Ja ik.

Cool

Molly is nu ''opeens'' niet meer zwanger hebben ze dan zo vlug haar kind weggehaald en weer

terug gelegd in de bos? Lijkt wel een complot theorie
Daar draait het allemaal om.
quote:granny71 schreef op 24 januari 2015 @ 20:30:

Daar draait het allemaal om.Ja want zelfs de dokter/vriendin van Molly weet opeens niks meer.
Volgens mij is dat ene vrouw verliefd op de vader van Ethan want ze

hadden hem samen gebouwd.
Is dit serie nu afgelopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven