Seven Year Switch: blijven of scheiden

woensdag 9 januari 2019 om 19:36
In de Engelse variant moeten ze ook een bed verdelen. (Die ben ik nu terug aan het kijken). Dus ze hebben goed research gedaan aan welk programma ze meedoen.. Die twee die er zo’n punt van maken.
Ik vind dat die therapeut echt een punt heeft bij die kerel die er zo om ontploft. Bij die vrouw voelde je zoveel opluchting toen ze aan een kerel gematched werd die gewoon zei “Tuurlijk gaan we niet samen slapen, is toch zo opgelost”. En hij schopt een partij stennis.. Als je niet getest wil worden waarom doe je dan mee?
Ik vind dat die therapeut echt een punt heeft bij die kerel die er zo om ontploft. Bij die vrouw voelde je zoveel opluchting toen ze aan een kerel gematched werd die gewoon zei “Tuurlijk gaan we niet samen slapen, is toch zo opgelost”. En hij schopt een partij stennis.. Als je niet getest wil worden waarom doe je dan mee?

woensdag 9 januari 2019 om 19:53
Lekker veel temparement ?juliadenders schreef: ↑08-01-2019 02:34Die Jeroen vind ik eng, en van z'n vrouw is niet veel meer over. Lijkt me veel beter hoor haar en de kinderen dat ze uit elkaar gaan. Dit is niet gemonteerd hoor, je ziet het aan alles bij hem dat hij ze niet op een rijtje heeft. En dat hij de dag erop zo van mening was veranderd... Hij was natuurlijk enorm door de mand gevallen en moest dit recht zetten op tv.
Ik moet zeggen dat die vrouw waar hij nu mee moet wonen ook niet de meest warme persoon is. Ik vind haar ook totaal niet bij haar man passen. Aan haar irriteer ik me ook.
De rest vind ik heel ok. Ja Monique heeft lekker veel temperament, maar dat mag ik wel.
Belachelijk hoe ze liep te zieken in die filmpjes alletwee een agressieprobleem in dat huwelijk.
woensdag 9 januari 2019 om 23:34
Ik heb net ook dat stukje in aflevering 1 van de Engelse variant gezien waar ze ontdekten dat er in die enorme villa maar 1 slaapkamer is en wat me opviel was dat Tony in de Engelse variant precies zo reageert als Jeroen, hij wou er ook mee stoppen, zijn vrouw ophalen en de terugvlucht zelf betalen.. Uiterlijk lijken ze ook nog eens op elkaar..YellowLemon schreef: ↑09-01-2019 19:36In de Engelse variant moeten ze ook een bed verdelen. (Die ben ik nu terug aan het kijken). Dus ze hebben goed research gedaan aan welk programma ze meedoen.. Die twee die er zo’n punt van maken.
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.

donderdag 10 januari 2019 om 08:34
Nou dat zou toch wel weer diep triest zijn zeg als dit ook allemaal wordt nagespeeld en in scene is gezet......
Maar ja van RTL kan je tegenwoordig net als van SBS alles verwachten dus zou niet eens raar opkijken.

donderdag 10 januari 2019 om 09:38
Het is in dit programma natuurlijk wel de bedoeling om iemands iets minder fraaie kanten en trekken bloot te leggen. Want daar lopen de echte partners ook tegenaan.Turtlerain schreef: ↑09-01-2019 17:38Inderdaad, niemand wil op vakantie op de bank slapen toch? Vreemd ook, heb je een superluxe villa en dan maar 1 slaapkamer?
En dat gaat niet lukken in een luxe villa waar alles piekfijn voor elkaar is met de perfecte partner. Uiteindelijk doet iedereen mee omdat ze willen veranderen en hun relatie willen redden (tenminste daar ga ik vanuit) en dus zullen er pijntjes aangeprikt moeten worden .....

donderdag 10 januari 2019 om 10:11
Misschien heel stom van me, maar als ik op deze link klik, kom ik in dit topic terecht.....het ging er toch om dat er nog 1 was???nerdopviva schreef: ↑09-01-2019 18:05entertainment/seven-year-switch-blijven ... ges/434946
Heel gek, hij staat niet in de lijst. Ik heb het nu gevonden via Google.
donderdag 10 januari 2019 om 10:44
Het eerste topic was onvindbaar dus heb ik een (nieuw) topic geopend.
Toen ik erachter kwam dat er twee topics waren heb ik de moderators gevraagd er 1 te sluiten.
Zij hebben ze samengevoegd.

donderdag 10 januari 2019 om 11:12
No way dat ik met een andere man in bed ga liggen. Of het nu een bekende of onbekende man voor me is. Vind ik veel te intiem. Met een vrouw trouwens ook niet. Of het moet een hele goede vriendin of mijn zus zijn.abisha1980 schreef: ↑09-01-2019 19:40Zag van de week even en stukje wat is de big deal met naast en andere te legen?
je gaat echt geen sex hebben hoor.
En ik weet dat mijn man daar gelukkig hetzelfde over denkt. Ik zou echt jaloers zijn als hij met een andere vrouw het bed zou delen. En ik vind dat ik niet jaloers aangelegd ben. Maar dat gaat me echt te ver.
donderdag 10 januari 2019 om 13:39
Ik vind het zelf wel fraai dat Jeroen de enige man is die laat merken dat de confrontatie met het bed niet past in de setting om je relatie te redden.
Naar mijn mening juist erg correct dat hij op deze manier van zich laat horen, en eerlijk: hij is net aangekomen, heeft afscheid genomen van zijn vrouw, wil gaan werken aan zijn relatie en krijgt dit voor zijn kiezen...
Ik zou niet weten hoe ik zou reageren, maar niet zo meewerkend als de andere stellen laten zien..
Naar mijn mening juist erg correct dat hij op deze manier van zich laat horen, en eerlijk: hij is net aangekomen, heeft afscheid genomen van zijn vrouw, wil gaan werken aan zijn relatie en krijgt dit voor zijn kiezen...
Ik zou niet weten hoe ik zou reageren, maar niet zo meewerkend als de andere stellen laten zien..
donderdag 10 januari 2019 om 15:24
donderdag 10 januari 2019 om 15:54
Daar heb je wel gelijk in, het was heel irritant dat ze hem telkens onderbrak. Maar volgens mij voelt ze zich niet serieus genomen door hem. Geen goede match die 2. Halen het slechte in elkaar naar boven.

donderdag 10 januari 2019 om 16:33
Ik had het er voor het slapen gaan met mijn vriend nog even over. Ik vind iedereen eigenlijk vooral verschrikkelijk verwend.LandelijkWonen schreef: ↑10-01-2019 13:39Ik vind het zelf wel fraai dat Jeroen de enige man is die laat merken dat de confrontatie met het bed niet past in de setting om je relatie te redden.

donderdag 10 januari 2019 om 16:37
Nou, in die hitte heb ik minimaal een airco nodig. In die eigen slaapkamer natuurlijk.YellowLemon schreef: ↑10-01-2019 16:33Ik had het er voor het slapen gaan met mijn vriend nog even over. Ik vind iedereen eigenlijk vooral verschrikkelijk verwend.Ik zou al blij zijn met een tent en een luchtbed op zo’n locatie.
donderdag 10 januari 2019 om 18:41
Op Videoland, ik weet niet of je dat hebt.

donderdag 10 januari 2019 om 20:32
Ja ik ben er ondertussen aan begonnen!

vrijdag 11 januari 2019 om 20:51
Die Monique werkt echt GIGANTISCH op mijn zenuwen. Wat een afschuwelijke vrouw is dat zeg. Ik krijg behoefte haar te slaan. Heel erg hard ook!
Verder vind ik Jeroen een hele enge vent. Type Joran van der sloot. Ik vermoed dat daar een flinke narcist in schuil gaat. Ik denk dat ik echt binnen 5 minuten ontzettend ruzie met dit stuk vreten zou hebben.
Dat volgzame onzekere miepje van hem trek ik ook niet. Komop mens: grow some balls!
Verder vind ik Jeroen een hele enge vent. Type Joran van der sloot. Ik vermoed dat daar een flinke narcist in schuil gaat. Ik denk dat ik echt binnen 5 minuten ontzettend ruzie met dit stuk vreten zou hebben.
Dat volgzame onzekere miepje van hem trek ik ook niet. Komop mens: grow some balls!
vrijdag 11 januari 2019 om 21:17