Entertainment alle pijlers

Sexy Jack

11-05-2010 15:52 269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind m om op te vreten. Jack de Vries.







Nog meer fans in da house?
Alle reacties Link kopieren
Zo is dat, everybody happy



Slaap lekker Iwannalive, en hou je verrekijker scherp!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Haha leuk topic!



Wat ik niet begrijp is dat Jack de Wipper in een kazerne moet bivakkeren. Als ex-staatssecretaris krijgt-ie toch wel genoeg wachtgeld om een gemeubileerd tijdelijk appartementje te kunnen betalen?
quote:wiekje schreef op 12 mei 2010 @ 09:37:

Haha leuk topic!



Wat ik niet begrijp is dat Jack de Wipper in een kazerne moet bivakkeren. Als ex-staatssecretaris krijgt-ie toch wel genoeg wachtgeld om een gemeubileerd tijdelijk appartementje te kunnen betalen?Hij moet beveiligd wonen, vanwege zijn positie. Daar zal dus eerst goed naar gekeken moeten worden neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
Zó: even een update van Wilma uit de Telegraaf:



wo 12 mei 2010, 06:00



Melissa is 'manneneter' door Wilma Nanninga



AMSTERDAM - Melissa houdt van machtige mannen. Staatssecretaris Jack de Vries (42) was dan ook onweerstaanbaar voor zijn 30-jarige blonde minnares. De beste vriend van haar ex-geliefde praat openhartig: „Jack is niet haar eerste minnaar. Haar ex heeft drie jaar met haar samengewoond. Ze heeft hem vier keer eerder bedrogen.”



„De verhouding tussen de staatssecretaris en Melissa begon vorig jaar april”, vertelt de vriend van de 32-jarige jachtvlieger. „Die affaire was de reden dat hij zijn relatie met haar beëindigde. Het is cynisch. Jack zegt altijd dat hij zo goed voor zijn personeel zorgt. Toen mijn vriend afgelopen augustus terugkwam uit Oeroezgan, bleek hoe goed hij voor diens vrouw had gezorgd. Hij voelde zich zo belazerd.”



De ex merkte aan zijn vrouw dat er iets loos was. „Hij keek in haar mobiele telefoon. Daarin zaten talloze sms’jes van Jack. De staatssecretaris was daarin bepaald niet zakelijk. Hij was er kapot van. Het is ook zijn baas. Hij is toen uiteindelijk bij haar weggegaan.”



„Iets wat Melissa nooit had verwacht. Ze bleef tegen hem ontkennen, maar toen hij haar met de sms’jes confronteerde, kon ze natuurlijk niks meer zeggen. Het was misschien niet zo chic van hem om in haar berichten te kijken, maar Melissa had hem al eerder bedrogen.” De vriend: „Tegen vriendinnen bleek ze trouwens minder discreet te zijn geweest. Die meisjes gaven toe dat Melissa graag vertelde over Jack met zijn vlotte babbel en zelfs regelmatig met hem in het uitgaansleven te zien was… Ze was trots op haar verhouding. Melissa is, denk ik, gevallen voor de staatssecretaris om zijn positie. Ze kijkt graag tegen mannen op.”



Partnerschap



Melissa heeft nog altijd een geregistreerd partnerschap met haar ex: „Ze weigert dat te verbreken. Ze zijn al tijden met advocaten aan het touwtrekken. Melissa is dol op geld. Ze houdt van mooie kleren en uitgaan. En hij verdient meer dan zij. Dus ze wil alimentatie. Maar hij vindt dat onzin. Ze heeft een goedbetaalde baan, en ze hebben gelukkig geen kinderen. Bovendien heeft hij een hele lieve nieuwe vriendin. Het zou voor Melissa en hem beter zijn verder te gaan met hun leven.”



Melissa is in de zomer van 2007 militair assistent geworden van de staatssecretaris. „Dat betekent dat ze al zijn reizen en zeg maar alle logistiek organiseert. De verhouding is begonnen tijdens een reis naar het Verre Oosten”, zegt de vriend. „Dat was in april vorig jaar.” De blonde minnares werd zelf in de loop van de tijd steeds nonchalanter over haar verhouding. Op 15 december schreef ze op haar Twitter-pagina op internet: Soms ken je iemand na een relatief korte tijd zo goed dat je je afvraagt of je betrokkene in je vorig leven al vaak hebt ontmoet…



En op een recente reis naar Oeroezgan vergezelde ze de staatssecretaris toen Jan Smit er ging zingen voor de troepen. Daar viel al op hoe innig de twee met elkaar omgingen. Een reisgenoot: „In die militaire kampen slaap je in containers. De militair assistente lag altijd samen met de staatssecretaris in een container. Ze wisselden overdag een soort van intieme blikken uit. Dat vonden we al vreemd, maar daar heb je het dan niet over. De staatssecretaris is getrouwd en heeft twee jonge zonen. Dus je zoekt er niks meer achter dan een goede verstandhouding. We knepen ook maar een oogje dicht toen ze in het vliegtuig terug, op stoelen naast elkaar, onder één deken lagen.”



Mooie dame



Melissa is een mooie dame met niet alledaagse voorkeuren. Ze houdt volgens haar Hyves-pagina op internet van de lingerie van Marlies Dekkers, drinkt graag Moët & Chandon-champagne en is dol op sashimi en sushi. Om fit te blijven doet de blondine aan spinning en bodypump. Haar beste Hyves-vrienden beschermen haar, nu de affaire op straat ligt. „Ik vind het vervelend iets te zeggen over hun relatie”, zegt een aantal van hen.



Lied



Zelf laat ze haar gevoel via de digitale snelweg spreken. Melissa plaatste gistermiddag het lied Bleeding Love van Leona Lewis op haar Hyves-pagina. Waarschijnlijk als reactie op het uitlekken van het nieuws.



Jack zegt dat hij betreurt dat de problemen nu op deze wijze naar buiten zijn gekomen, „vooral voor mijn gezin en naaste omgeving”. „Ik erken dat de oorzaak is gelegen in een relatie op de werkvloer. Om die reden is al eerder besloten deze werkverhouding te beëindigen. Ik wil de komende tijd gebruiken om te zoeken naar een goede oplossing voor onze privésituatie”, zo staat in een verklaring.
marlies dekker niet alledaags? oh
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist de dingen die opgenoemd zijn als niet alledaags, behoorlijk alledaags
Stressed is just desserts spelled backwards
maar je zou maar zou afgeschilderd worden in de telegraaf door Wilma N.



Vind het haar ex wel sieren dat hij het vorig jaar al wist maar dat hij er niet mee naar de krant is gestapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 12 mei 2010 @ 09:39:

[...]



Hij moet beveiligd wonen, vanwege zijn positie. Daar zal dus eerst goed naar gekeken moeten worden neem ik aan.





En burgers dienen te betalen voor huisvesting van Defensie.

Militairen niet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 12 mei 2010 @ 12:01:

marlies dekker niet alledaags? ohVoor jou als hippe Viva Forumster natuurlijk wel, maar voor de doorsnee Telegraaf lezer en Hyver niet natuurlijk :-)
MD is voor mij zo alledaags dat ik maar een setje van haar heb.
Alle reacties Link kopieren
Ha, gelukkig lees ik dat er nog meer dames zijn die Jack sexy vinden. Goed bekeken dames!



Maar de insinuaties dat ik dan ook wel op JPB, Athur DvL of godbetert Dries Roelvink zal vallen, vind ik affreus.



Even voor de goede orde, voordat iemand erover begint> Peter R trap ik ook zo snel mogelijk mijn bed uit....



...om plaats te maken voor Jack uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2010 @ 16:14:

[...]





Valt mee, valt mee, er zijn genoeg vrouwen. Waaronder ik zelf

Er wordt naar gestreefd om meer functies te laten opvullen door vrouwen.Tevens wordt er naar gestreefd om meer vrouwen te laten opvullen door (mannen in allerlei) functies
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 12 mei 2010 @ 13:34:

[...]





Tevens wordt er naar gestreefd om meer vrouwen te laten opvullen door (mannen in allerlei) functies
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 12 mei 2010 @ 13:34:

[...]





Tevens wordt er naar gestreefd om meer vrouwen te laten opvullen door (mannen in allerlei) functies

Ik ben voor!



Hoewel ik Jack de Vries dan niet zo hoog op t lijstje heb staan.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jack ook iets aantrekkelijks hebben maar ook iets stiekums. Hij was bij DWDD een paar weken geleden en toen zag ik dat geniepige, nu snap ik het waarom ik dat zag (en mijn vriend zag dat ook). Hij gaat/ging vreemd.

Maar wel een lekke koppie.
Alle reacties Link kopieren
Dat Jack het vol voor zijn kiezen krijgt vind ik begrijpelijk. Ik heb toch een heeeeeel klein beetje medelijden met Melissa Goede. In de krant staat haar volle naam. Die is gewoon ook voorpagina nieuws op de Telegraaf en met een volle pagina op Telegraaf Prive. En passant wordt ze afgeschilderd als een golddigger. Met foto's van : "Dit is haar!" Jack is een publiek figuur. Melissa niet. Ik wil niet weten hoe dat voor haar reputatie moet zijn.

Men wat een drama voor twee bedrogen echtgenoten en wat een puinhoop. Vreemdgaan maakt meer kapot dan je lief is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nijntje schreef op 12 mei 2010 @ 13:20:

...om plaats te maken voor Jack uiteraard.



Je mag hem hebben hoor, hij zoekt zelf ook nog onderdak.

Ik hoop alleen voor je dat zijn vrouw dan niet met een pantoffel achter hem aanrent.



Hij is je gegund Nijn
Viva naar de knoppen.
-
misschien moet je hem live meemaken om zijn charme te zien. Ik geloof best dat hij een charismatisch persoon is; dat moet ook haast wel wil je zo ver in de politiek komen.
Alle reacties Link kopieren
Zie je wel Adnama, die uitstraling... ik voelde het gewoon, door mijn tv en computer scherm heen.
Alle reacties Link kopieren
Brrrr.....
Alle reacties Link kopieren
Affreus?







Mijn oprechte excuses Nijn
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 12 mei 2010 @ 17:40:

misschien moet je hem live meemaken om zijn charme te zien. Ik geloof best dat hij een charismatisch persoon is; dat moet ook haast wel wil je zo ver in de politiek komen.Ehm JPB is ook ver in de politiek gekomen.
ook die ken ik niet live. Maar wie weet heeft hij zijn positie wel gekocht
Alle reacties Link kopieren
Welnee, ondanks (of misschien wel dankzij) zijn ietwat onnozele uiterlijk is hij gewoon een hele slimme man die hogerop geklommen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven