Entertainment alle pijlers

Sinterklaasintocht 2012

17-11-2012 11:51 367 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal hij wel op tijd aankomen, zal alles goed gaan dit jaar?

Wie kijkt er mee naar de intocht op NL3, ik zit klaar!
quote:coolpack2 schreef op 17 november 2012 @ 12:39:

Ach, een vleugje ome willem doet het ook altijd goed volgens mij :-)pffffffff las even vluggertje ome willem, Het wordt tijd dat ik wat in huis ga doen voor er visite komt
Niet zo'n held met paarden volgens mij
Hier ook geen kinderen maar kijk elk jaar! :-) Bram was de echte Sint en nu is Kees de echte Sint! :-)
quote:Pippin schreef op 17 november 2012 @ 12:38:

hahaha ben ik de enige die bij die scheepstoeter Paultje Pils van de Coen en Sander Show hoorde gillen: Heeeet iiiiis wieieieiekeeeeeeeend Ik dacht al dat ik de enige zou zijn....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
We blijven stiekum kleuters he hahaha
Kees is ABSOLUUT NIET de echte Sint! Zal hij ook nooit worden. Bram is en blijft de échte Sint!
Deed die Dolores het al es eerder? Ze lijkt er nog wat aan ehh te moeten wennen ;-p
Volgens mij heeft Sinterkees nog wat paardrijlessen nodig..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Oh hoi Truffel-met-feiten-ipv-meningen, gezellig.
Ik denk nu dus steeds dat hij dag rakkers gaat zeggen
Dochter constateert hier net de Sint iedereen hè lieverd noemt en lieve schatten..
Pssst Truffel, Sinterklaas bestaat niet.
Voor de generatie die nu gelooft is dit de Echte Sinterklaas.. maar voor ons blijft Bram de echte.

Maar ik vind nogmaals, hij doet het een stuk beter dan vorig jaar.
Leuk toch, dat je als volwassene elk jaar toch weer een beetje die Sinterklaaskriebels hebt? Olief zei gisteren voor we gingen slapen: hoe laat is de intocht? Moet de tv aan hoor!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat een mensenmassa!!
quote:coolpack2 schreef op 17 november 2012 @ 12:43:

Deed die Dolores het al es eerder? Ze lijkt er nog wat aan ehh te moeten wennen ;-p

Ze komt mij niet bekend voor. Maar ik weet het eigenlijk ook niet.

Ze zit al de hele week in het Sintjournaal, de postbode heeft een oogje op haar, zo grappig!
Meesje, mijn dochter ook. En die besloot maar meteen dat Sinterklaas dus liever dan papa en mama is.
Wel zo eerlijk, dat-ie iedereen lieverd noemt toch haha.

Dat zijn light-pepernoten zo te zien.
Hier ook iemand die meekijkt (zonder kinderen). zIt met een grijns te kijken haha. Blijft toch altijd weer leuk!

Maar wat mij opviel, volgens mij heeft Sint een andere mijter op...In ieder geval niet de mijter die Bram altijd had.

O en ik mis ook Aart Staartjes....
1 x is genoeg!
Ook dat Aart ja..
quote:Pippin schreef op 17 november 2012 @ 12:44:

Voor de generatie die nu gelooft is dit de Echte Sinterklaas.. maar voor ons blijft Bram de echte.

Maar ik vind nogmaals, hij doet het een stuk beter dan vorig jaar.helemaal mee eens Pip!
Heerlijk rustig zonder rellerige koters
quote:Star schreef op 17 november 2012 @ 12:44:

Pssst Truffel, Sinterklaas bestaat niet.Joh!
quote:Star schreef op 17 november 2012 @ 12:45:

Meesje, mijn dochter ook. En die besloot maar meteen dat Sinterklaas dus liever dan papa en mama is.Briljante conclusie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven