Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Het Spaanse dorp Polopos

10-07-2019 17:50 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook dit jaar vestigen zich vijf Nederlandse stellen in een uitgestorven dorp! Dit jaar trekken ze naar het Spaanse dorp Popolos. In het dorp, waar de jongeren masaal wegtrekken om elders aan het werk te gaan kopen de vijf Nederlandse koppels voor 1 euro een huis. Het huis moeten ze opknappen tot een bewoonbaar geheel. Zolang dat nog niet zover is, wonen ze op een camping in de buurt. Ondertussen zetten ze hun eigen onderneming op om weer toeristen te trekken naar Videoland.

De deelnemers van dit jaar zijn:
Familie Rutten: camperplaats en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Omdat Videoland voorloopt op RTL en het gewone topic niet willen verpesten met spoilers, is hier een speciaal spoilertopic. Het topic zonder spoilers vind je hier: entertainment/het-spaanse-dorp-polopos/ ... #p30114841
Seriously?
MeredithGrey schreef:
28-08-2019 22:21
Ik zou het ook anders aanvliegen, maar ik sta er gewoon niet van te kijken. Het is niet de eerste keer dat ik het in speeches hoor denk ik.
Ik snap precies wat je zegt.
Het is ook geen gekke opmerking, eerder een misplaatste.
whateverever schreef:
28-08-2019 22:22
Ik snap precies wat je zegt.
Het is ook geen gekke opmerking, eerder een misplaatste.
Ja dat bedoelde ik ook. Ik snap ook wel dat een inkomen nodig is maar als je wilt dat mensen op je stemmen om te winnen moet je dat juist niet zeggen denk ik.
Ja laatste aflevering gezien, leuk en verdiend! Dat wordt afkicken. Ik heb eerst Olalai achter elkaar gekeken (vorig jaar niet gezien) en de afgelopen weken Polopos. Ik hoop dat er over een tijdje weer een paar afleveringen komen hoe het ze nu vergaat en wie er nog zijn.
dolfje schreef:
28-08-2019 22:25
Ja dat bedoelde ik ook. Ik snap ook wel dat een inkomen nodig is maar als je wilt dat mensen op je stemmen om te winnen moet je dat juist niet zeggen denk ik.
Dat sowieso, daar in Polopos moet je eerder op hun gemoed inwerken, het tegenovergestelde dus.
Ik zou Christiaan wel te vriend houden als ik er deelnemer was.
Alleen al om je zakelijke plannen mee te bespreken, natuurlijk kun je niet altijd op zijn raad vertrouwen maar die voegt zeker iets toe aan je eigen enthousiasme. Realiteitszin bijvoorbeeld.
whateverever schreef:
28-08-2019 22:42
Ik zou Christiaan wel te vriend houden als ik er deelnemer was.
Alleen al om je zakelijke plannen mee te bespreken, natuurlijk kun je niet altijd op zijn raad vertrouwen maar die voegt zeker iets toe aan je eigen enthousiasme. Realiteitszin bijvoorbeeld.
Tja, daarom is hij coach geworden :biggrin:
VivaYfke schreef:
28-08-2019 22:43
Tja, daarom is hij coach geworden :biggrin:
Nou ja, coaching is een groot woord. Advies is al genoeg.🙂
De Ruttens zouden erbij gebaat zijn in ieder geval.
Ik denk niet dat hij het huren van een camping die al jaren niet meer geëxploiteerd wordt een goed idee zou vinden.
whateverever wijzigde dit bericht op 28-08-2019 22:48
31.24% gewijzigd
Raad van Christiaan?? Hmm...gelukkig heb ik mijn man aan mijn zijde...die is 100 x meer zakelijk dan onze Chris. Niet dat ik als "accountzijnde" iets zakelijks wil beginnen. Maar ik vind C. echt drie keer niks een een hoop bla bla....

Oh ik moest wel la chen om het uitje van Demi en zoon Rutten...dat ze even met z'n twee "qualitytime"wilden...en dat lachje erna.... ;-)
Leuke laatste aflevering en terecht dat ze gewonnen hebben! Jammer dat er nu een eind is gekomen aan de serie, juist de laatste afleveringeren zaten goed in elkaar. Er gebeurde een hoop!
Account2 schreef:
28-08-2019 22:46
Raad van Christiaan?? Hmm...gelukkig heb ik mijn man aan mijn zijde...die is 100 x meer zakelijk dan onze Chris. Niet dat ik als "accountzijnde" iets zakelijks wil beginnen. Maar ik vind C. echt drie keer niks een een hoop bla bla....

Oh ik moest wel la chen om het uitje van Demi en zoon Rutten...dat ze even met z'n twee "qualitytime"wilden...en dat lachje erna.... ;-)
Ik zeg ook niet dat zijn raad zaligmakend is, wel misschien een goede aanvulling.
Ik probeer hem ook te mogen en kwaliteiten toe te dichten, denk ik.
Of zou hij die wijndeal alleen hebben kunnen sluiten omdat de andere deelnemende stellen dat niet gedaan zouden hebben ?
whateverever wijzigde dit bericht op 28-08-2019 22:53
15.00% gewijzigd
whateverever schreef:
28-08-2019 22:50

Ik probeer hem ook te mogen, denk ik.
Niet zulke gekke dingen zeggen hoor!!!! Ik maak me bijna zorgen... ;-)
Account2 schreef:

En toch is het ook goed om naar mensen te luisteren die je niet zo mag. Zakelijk gezien zeker, ze kunnen dingen zeggen waar je nooit aan hebt gedacht. Maar daar moet je je wel overheen kunnen zetten natuurlijk.
Seriously?
Het zullen je afkick verschijnselen wel zijn...ga maar vroeg naar bed....
Account2 schreef:
28-08-2019 22:51
Niet zulke gekke dingen zeggen hoor!!!! Ik maak me bijna zorgen... ;-)
Ik vind dat niet zo schrikbarend.
Na de finale ben ik ze zo vergeten, de deelnemers.
MeredithGrey schreef:
28-08-2019 22:52
En toch is het ook goed om naar mensen te luisteren die je niet zo mag. Zakelijk gezien zeker, ze kunnen dingen zeggen waar je nooit aan hebt gedacht. Maar daar moet je je wel overheen kunnen zetten natuurlijk.
Sorry...kan ik niet...

hahahah net wat ik zeg...mijn eigen vent heeft gelukkig veel meer zakelijk inzicht (en we hebben het gelukkig ook niet nodig). Ik verdenk die coachingsessie ook gewoon zonder echte klant en zeker in 20 takes opgenomen....

Nee echt...sorry Christiaan zou ik nooit naar kunnen luisteren...ik kan hem niet serieus nemen.
MeredithGrey schreef:
28-08-2019 22:52
Precies dat.
Account2 schreef:
28-08-2019 22:55
Sorry...kan ik niet...

hahahah net wat ik zeg...mijn eigen vent heeft gelukkig veel meer zakelijk inzicht (en we hebben het gelukkig ook niet nodig). Ik verdenk die coachingsessie ook gewoon zonder echte klant en zeker in 20 takes opgenomen....

Nee echt...sorry Christiaan zou ik nooit naar kunnen luisteren...ik kan hem niet serieus nemen.
Dan heb je geluk dat je met je eigen man kunt sparren.😀
whateverever schreef:
28-08-2019 22:58
Dan heb je geluk dat je met je eigen man kunt sparren.😀
Ja dat heb ik zeker!!! ;-)
Alle stellen, zelfs M en D op sportief vlak, zouden de Ruttens verder kunnen helpen dan ze nu komen in eigen kring.
Niet alleen Christiaan, ook W en T wat betreft het samenwerken met en het dingen gunnen aan anderen, John wat betreft klussen en het wat leuker aankleden van hun locaties, als ze W en T te artistiek vinden, er zou veel mogelijk zijn.
Maar dat is een utopie met Elisa aan het roer.
whateverever wijzigde dit bericht op 28-08-2019 23:28
11.52% gewijzigd
Account2 schreef:

Amen!
Ik lees hier normaal niet, maar kan morgen niet kijken en wilde weten wie gewonnen hebben.
Leuk en terechte winnaars, had het al voorspeld.
Cum non tum age
Account2 schreef:

Datzelfde grapje maakte Jurgen ook al. Ik vind het wel humor.
Blondie456 schreef:
29-08-2019 00:59
Datzelfde grapje maakte Jurgen ook al. Ik vind het wel humor.
Ja als je nooit raad van iemand anders dan je partner wilt aannemen..
Seriously?
Ik krijg bij D&M de hele tijd het spek en bonen gevoel. Eerst moesten ze wachten tot alle kandidaten gescreend waren en toen er niets beters aantrad mochten ze meedoen. Tijdens de opdrachten kwamen ze niet uit de verf. Ze kregen het huis waar het minste aan moest gebeuren en ga zo maar door. Opvulling van het programma.
We’re all mad here
Ja, en ze worden zo ontzettend sullig neergezet. Vooral hij. Ik zou daar niet blij mee zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven