Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Married at first sight 2019

14-04-2019 20:28 151 berichten
Om het topic ‘Married at first sight 2019’ spoilervrij te houden maar mensen toch de kans te geven hun spoilers te delen, bij deze een spoilertopic!

Het gewone topic: entertainment/married-at-first-sight-20 ... #p29770661
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 20:35
30.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, Il Giardino is Italiaans.
Alle reacties Link kopieren
Lachen! Wat hadden ze besteld? Geen paella denk ik dus haha.
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
05-05-2019 18:27
Lachen! Wat hadden ze besteld? Geen paella denk ik dus haha.
Dat werd volgens mij niet gezegd, ik zat ook te wachten tot ze pasta gingen bestellen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even dit topic uppen om over het verschrikkelijke pakje van Monique te praten.
Dat pakje kan nog net als je 16 bent en heel slank maar daarna echt niet meer.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
13-05-2019 14:57
Ik kom even dit topic uppen om over het verschrikkelijke pakje van Monique te praten.
Dat pakje kan nog net als je 16 bent en heel slank maar daarna echt niet meer.
Hahaha dit ja. Ik dacht eerst dat ze alleen een shirtje aan had en verder niets.
Was maar alleen het pakje verschrikkelijk aan haar.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik schrok ook van dat rare pakje.
Die trouwjurk vond ik ook al zo verschrikkelijk staan. Ze leek een ingesnoerde Hansworst. En op een bepaalde leeftijd moet je ook gewoon geen glamourjurk met blote armen meer dragen.
En nu dus weer dat stoeipakje. En dat haar ook. En die bril. En die kromme houding. En dat chagrijnige hoofd. Alles.
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Mirjam lijkt me een leuke vrouw maar sinds ze Pascal heeft gezien is ze zo stijf als wat. Lijkt te lachen als een boer met kiespijn en verder zo rustig.. ik denk dat zij stiekem wat teleursgesteld is. Hopelijk stelt zij zich straks wel wat open voor Pascal (die indruk krijg ik wel) en gaan ze elkaar toch wel vinden. Hoewel ik ook nog wel twijfel of ze qua innerlijk ook wel passen..
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
14-05-2019 09:38
Ja, ik schrok ook van dat rare pakje.
Die trouwjurk vond ik ook al zo verschrikkelijk staan. Ze leek een ingesnoerde Hansworst. En op een bepaalde leeftijd moet je ook gewoon geen glamourjurk met blote armen meer dragen.
En nu dus weer dat stoeipakje. En dat haar ook. En die bril. En die kromme houding. En dat chagrijnige hoofd. Alles.
Zo.
Inderdaad! Maar zei ze op het laatst in de vooruitblik écht dat ze gezoend hebben en dat ze het ‘niet onplezierig’ vond??
Alle reacties Link kopieren
Nijntje* schreef:
14-05-2019 11:09
Mirjam lijkt me een leuke vrouw maar sinds ze Pascal heeft gezien is ze zo stijf als wat. Lijkt te lachen als een boer met kiespijn en verder zo rustig.. ik denk dat zij stiekem wat teleursgesteld is. Hopelijk stelt zij zich straks wel wat open voor Pascal (die indruk krijg ik wel) en gaan ze elkaar toch wel vinden. Hoewel ik ook nog wel twijfel of ze qua innerlijk ook wel passen..
Mirjam lijkt me ook leuk en ze ziet er goed uit maar van Pascal zou ik de kriebels krijgen.. de bewondering voor Mirjam ligt er zo dik bovenop, ik zou er op afknappen. Ik vind het geen aantrekkelijke man
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
05-05-2019 11:23



Verder vind ik dat er een vreemde verdeling van de budgetten is. Een jurk van de Bruidshoek of van Mary (Mery?) Borsato, alhoewel de laatste niet direct beter over komt. Of denk ik alleen dat zij jurken in een veel duurdere prijsklasse verkoopt?
De bruidshoek verkoopt hele mooi merken, zoals Rembo Styling (beetje mooi begint bij 1800 euro) en dat is alleen nog de jurk, dan heb je nog schoenen, korset, kousen, sjaaltjes etc.
Borsato zal overeenkomen, al ga ik liever naar de Bruidshoek dan die heks van Borsato.
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
14-05-2019 11:40
Inderdaad! Maar zei ze op het laatst in de vooruitblik écht dat ze gezoend hebben en dat ze het ‘niet onplezierig’ vond??
Ja ze zei ook nog dat het een heeeele lange zoen was :-P
Alle reacties Link kopieren
reckless schreef:
14-05-2019 11:40
Inderdaad! Maar zei ze op het laatst in de vooruitblik écht dat ze gezoend hebben en dat ze het ‘niet onplezierig’ vond??

Ja, zoiets zei ze hè? Ik wist niet wat ik hoorde! o_o
Ben heel benieuwd. Zou ze 'm toch leuk gaan vinden?...
AnAppleADay schreef:
13-05-2019 14:57
Ik kom even dit topic uppen om over het verschrikkelijke pakje van Monique te praten.
Dat pakje kan nog net als je 16 bent en heel slank maar daarna echt niet meer.

Hahahahahaha nou zeg, wat genant was dat!

Monique heeft gewoon geen zelfbeeld. In de eerste aflevering zei ze al dat ze na haar scheiding zo is veranderd en zich ook sexier durft te kleden, dat zeggende terwijl ze in een onflatteuze fleece trui liep 😂😂
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
16-05-2019 14:21
Hahahahahaha nou zeg, wat genant was dat!

Monique heeft gewoon geen zelfbeeld. In de eerste aflevering zei ze al dat ze na haar scheiding zo is veranderd en zich ook sexier durft te kleden, dat zeggende terwijl ze in een onflatteuze fleece trui liep 😂😂
Nou dit pakje was wel wat sexier, maar niet op een goede manier :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Het pakje was weer terug! Maar dit keer op de boot dus iets minder ongepast.
Wat een soap zeg, bij Monique en Ronald, goed dat hij er niet in mee gaat.
Alle reacties Link kopieren
Iemand al vooruit gekeken toevallig?
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
19-05-2019 21:32
Iemand al vooruit gekeken toevallig?
Ja.
Ronald gaat er niet in mee.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
19-05-2019 21:47
Ja.
Ronald gaat er niet in mee.
Maar hij heeft hààr toch gezoend? Kan helaas niet vooruit kijken, maar ben wel nieuwsgierig!
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
19-05-2019 22:04
Maar hij heeft hààr toch gezoend? Kan helaas niet vooruit kijken, maar ben wel nieuwsgierig!
Ja, toen ze een paar drankjes op hadden ;-)
Maar hij zei daarna letterlijk dat na die vakantie hun wegen scheiden.
Good for him! Hij verdient inderdaad beter! En hij zei al dat hij vond dat ze zoveel praatte over onbenulligheden. Zij is veel te druk voor hem
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn de mannen gaan koken in Portugal? Peter gaf aan thuis graag uit eten te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
20-05-2019 08:57
Waarom zijn de mannen gaan koken in Portugal? Peter gaf aan thuis graag uit eten te gaan.
Omdat het meeste wordt gescript en men reuring wil
AnAppleADay schreef:
19-05-2019 20:28
Het pakje was weer terug! Maar dit keer op de boot dus iets minder ongepast.
Wat een soap zeg, bij Monique en Ronald, goed dat hij er niet in mee gaat.
Nou, Ronald kon anders alles vol van onder bekijken toen zij van dat 'uitkijkpunt' af kwam.

Monique heeft haar eigen glazen in gegooid, maar ergens vind ik het ook onterecht dat Ronald het experiment niet afmaakt. Het is duidelijk in de eerste aflevering gezegd dat je je conformeert aan het hele proces doorlopen als je meedoet en dus ook aan het samenwonen. Vind het ook vreemd dat hij uitgebreid met haar zoent en meer (aldus Monique) en dan zegt geen interesse meer te hebben.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
20-05-2019 19:31
Nou, Ronald kon anders alles vol van onder bekijken toen zij van dat 'uitkijkpunt' af kwam.

Monique heeft haar eigen glazen in gegooid, maar ergens vind ik het ook onterecht dat Ronald het experiment niet afmaakt. Het is duidelijk in de eerste aflevering gezegd dat je je conformeert aan het hele proces doorlopen als je meedoet en dus ook aan het samenwonen. Vind het ook vreemd dat hij uitgebreid met haar zoent en meer (aldus Monique) en dan zegt geen interesse meer te hebben.
Hij had een paar glazen alcohol op, zei hij.
Ik snap wel dat hij er geen zin meer in heeft; Monique heeft hem beledigd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven