Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Married at first sight 2019

14-04-2019 20:28 151 berichten
Om het topic ‘Married at first sight 2019’ spoilervrij te houden maar mensen toch de kans te geven hun spoilers te delen, bij deze een spoilertopic!

Het gewone topic: entertainment/married-at-first-sight-20 ... #p29770661
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 20:35
30.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer, zij sprak op dat moment gewoon haar gevoel uit. Nu trekt hij er een streep onder omdat hij gekwetst is en niet omdat hij haar niet ziet zitten.
Alle reacties Link kopieren
saartje007 schreef:
20-05-2019 19:45
Ik vind het jammer, zij sprak op dat moment gewoon haar gevoel uit. Nu trekt hij er een streep onder omdat hij gekwetst is en niet omdat hij haar niet ziet zitten.
Nou, volgens mij zag hij haar inmiddels niet meer zitten. Hij zei iets over dat hij nog liever alleen is dan met haar door het leven te gaan.

Ik snap hem wel; soms komt iets gewoon bij je binnen en knap je daarom af op iemand.
Monique moet leren dat ze niet alles hoeft te zeggen wat ze denkt.
Tuurlijk, Monique moet ook leren en dat heeft ze ook wel gedaan denk ik. Maar net zo goed als dat Monique zich aan het experiment moest houden in mijn ogen, moet Ronald dat ook. En wat Monique zei zo klonk het voor mij ook. Oftewel... dat hij zich vooral door de mening van zijn vriend laat leiden. Zij heeft fouten begaan, maar hij scoort hier ook geen punten mee. Los van dat ik het snap heeft ook hij zich aan het experiment geconformeerd.
Overigens vind ik alcohol geen excuus voor wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een stunt dat Ronald háár nu een blauwtje liet lopen. Ze had duidelijk vanaf het begin al het idee dat zij de controle had, en dat ze Ronald in the pocket had. Ze hoefde alleen nog even te beslissen of zij hem ook wilde.

Toen bleek dat ze die controle niet (meer) had en hij zijn eigen gang ging, moest ze hem opeens weer hebben.
Ronald heeft met een paar borrels op even lekker zitten zoenen, maar ziet het verder niet zitten met haar. En geef hem eens ongelijk.
Ze probeerde het nog wél door hem even 'per ongeluk' uitzicht te geven op haar flamoes. Maar dat werd 'm ook niet. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Joost en Milly weet ik ook niet. Hij is een enorme pleaser ('attent' noemen ze dat in het programma) en is meer een doetje dan een echte vent. Ook zijn postuur en alles. Echt zo'n kantoor-lijfje. Zij is qua persoonlijkheid te krachtig voor hem.

Leuk hoor, dat ie een leuk koelkastmagneetje voor z'n schoonma uitzoekt, maar woestaantrekkelijk wordt hij er niet van. Ik zou de kriebels krijgen van zo'n 'man'.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
20-05-2019 20:03
Tuurlijk, Monique moet ook leren en dat heeft ze ook wel gedaan denk ik. Maar net zo goed als dat Monique zich aan het experiment moest houden in mijn ogen, moet Ronald dat ook. En wat Monique zei zo klonk het voor mij ook. Oftewel... dat hij zich vooral door de mening van zijn vriend laat leiden. Zij heeft fouten begaan, maar hij scoort hier ook geen punten mee. Los van dat ik het snap heeft ook hij zich aan het experiment geconformeerd.
Ik snap je wel, maar ik vind dit toch een andere situatie.
Monique zegt meteen keihard NEE na 1 (?) dag en doet de moeite niet hem te leren kennen en zegt ook nog even niet geil te worden van hem. Dan snap ik dat je op zo iemand afknapt en het verder laat zitten.

Overigens waren er in eerdere seizoenen ook mensen die het vroegtijdig lieten afweten: die Nathalie uit seizoen 1 die er niet tegen kon dat Yori een biertje dronk.
Morgen weer een tipje van de sluier :-D :popcorn:
@minnimouse:
Klopt hoor, maar dat was volgens mij nu juist de reden dat ze expliciet aan het begin van het programma iedereen zich hebben laten conformeren aan het concept van dit jaar; het hele traject doorlopen inclusief samenwonen. Eerdere seizoenen gebeurde dat samenwonen sowieso niet of alleen als het op de vakantie iets leek te zijn.

Samenwonen in deze vorm is trouwens nog niet heel handig vind ik. Ik ben echt voorstander van de manier in België. Gewoon een onafhankelijk appartement tijdelijk laten bewonen. Anders wordt het gelijk een gevecht waar gewoond wordt en heb je altijd dat de één daar meer op zijn gemak is dan de ander omdat het zijn/haar huis is.
Alle reacties Link kopieren
Dat samenwonen stelt toch sowieso niks voor? Maxime is 1 nacht bij Nick geweest en nu gaat hij naar haar. Voor hoelang? Kan me niet voorstellen dat dat weken of maanden duurt. Is meer een logeerpartijtje.
Noesa schreef:
25-05-2019 17:13
Joost en Milly weet ik ook niet. Hij is een enorme pleaser ('attent' noemen ze dat in het programma) en is meer een doetje dan een echte vent. Ook zijn postuur en alles. Echt zo'n kantoor-lijfje. Zij is qua persoonlijkheid te krachtig voor hem.

Leuk hoor, dat ie een leuk koelkastmagneetje voor z'n schoonma uitzoekt, maar woestaantrekkelijk wordt hij er niet van. Ik zou de kriebels krijgen van zo'n 'man'.
Ik vind Joost,tot nu toe, een ontzettende lieve leuke man. En als je wil kun je er wel vrijwel ongemerkt voor zorgen,bij het avondeten, dat hij wat koolhydraatrijker eet als ze gaan samenwonen,dan komen er wel wat pondjes bij :-D
minnimouse schreef:
26-05-2019 08:18
Dat samenwonen stelt toch sowieso niks voor? Maxime is 1 nacht bij Nick geweest en nu gaat hij naar haar. Voor hoelang? Kan me niet voorstellen dat dat weken of maanden duurt. Is meer een logeerpartijtje.
Gezien volgende week blijkbaar al de laatste aflevering is stelt dat in Nederland blijkbaar inderdaad niets voor. Wat een aanfluiting vind ik dit seizoen. Eeuwen moeten kijken naar de voorbereidingen en als het experiment eindelijk begint dan starten ze de laatste aflevering al in. In België zie je dus echt 4 afleveringen (als het niet meer is) dat ze met elkaar samenwonen en de laatste dag na het samenwonen gaan ze één nachtje terug naar huis en dan moeten ze beslissen of ze het huwelijk willen voortzetten of uit elkaar willen gaan waarna ze nog een lange periode zonder camera's hebben voordat de 'reünie' is om te zien hoe het verder is gegaan en of het echt iets is geworden.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
26-05-2019 14:48

Gezien volgende week blijkbaar al de laatste aflevering is stelt dat in Nederland blijkbaar inderdaad niets voor.

9 juni is de laatste aflevering. Dus ná vanavond komen er nog 2. Maar goed, het blijft weinig. De serie wordt pas interessant vanaf het moment dat ze trouwen. Er worden veel teveel afleveringen besteed aan die saaie voorbereidingen: de selectie van de kandidaten, de 'wetenschappers' met hun uitleg, trouwkleding kopen, vrijgezellenfeest enz... Zo niet boeiend. En daarna is het opeens heel snel klaar. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
poppiejoppie schreef:
26-05-2019 08:57

Ik vind Joost,tot nu toe, een ontzettende lieve leuke man. En als je wil kun je er wel vrijwel ongemerkt voor zorgen,bij het avondeten, dat hij wat koolhydraatrijker eet als ze gaan samenwonen,dan komen er wel wat pondjes bij :-D

Ja, dat is hij ook echt wel. Maar zij heeft zo'n sterke persoonlijkheid...naast haar komt hij nogal 'gay' over, zeg maar. Zo'n softie. In mijn optiek is het geen match. Maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb.
Noesa schreef:
26-05-2019 17:36
9 juni is de laatste aflevering. Dus ná vanavond komen er nog 2. Maar goed, het blijft weinig. De serie wordt pas interessant vanaf het moment dat ze trouwen. Er worden veel teveel afleveringen besteed aan die saaie voorbereidingen: de selectie van de kandidaten, de 'wetenschappers' met hun uitleg, trouwkleding kopen, vrijgezellenfeest enz... Zo niet boeiend. En daarna is het opeens heel snel klaar. Jammer.
9 juni is de laatste aflevering op tv. Volgende week is de laatste aflevering dus voor de mensen die vooruitkijken zoals in dit topic. Lieten ze ook duidelijk bij de vooruitblik naar volgende week zien.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
26-05-2019 18:22

9 juni is de laatste aflevering op tv. Volgende week is de laatste aflevering dus voor de mensen die vooruitkijken zoals in dit topic.

Oh ja, da's waar. Ik kijk zelf ook vooruit, stom. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
26-05-2019 17:44
Ja, dat is hij ook echt wel. Maar zij heeft zo'n sterke persoonlijkheid...naast haar komt hij nogal 'gay' over, zeg maar. Zo'n softie. In mijn optiek is het geen match. Maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb.
Ik denk ook niet dat het een match is. Het is een aardig joch... Maar geen kerel. Walst zij zo overheen.
Ik vond dat in de aflevering van vandaag dus best wel meevallen. Als je die vriend van hem hoort te praten heeft hij een beetje pit ook wel nodig.
Alle reacties Link kopieren
Pascal noemt haar al 'Mir' :proud:
Alle reacties Link kopieren
Sorry, even een tvp
apppie schreef:
26-05-2019 20:42
Ik denk ook niet dat het een match is. Het is een aardig joch... Maar geen kerel.
Milly is anders positief over haar man. Hij is romantisch en attent. Ik was er wel mee getrouwd gebleven :flirting:
Ik vind Joost en Milly eigenlijk wel leuk tot nu toe. Had ik niet verwacht. Ik vind Milly eigenlijk ook wel meevallen, vind haar wel relaxed en ze reageert ook leuk en lief op Joost. Ik had haar ‘pittiger’ (in de negatieve zin van het woord) verwacht.
Ik vind Joost een leuke man hoor. Ik zou dat met die magneet ook wel enorm lief en attent hebben gevonden, eigenlijk.

Ik krijg de kriebels van Pascal. Dat continu aanraken.... echt TE. De héle tijd een hand op haar rug houden (bij het ontbijt in het hotel), kusjes, arm om haar heen, enz.
Zou voor mij echt too much zijn.
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
27-05-2019 20:38
Ik vind Joost en Milly eigenlijk wel leuk tot nu toe. Had ik niet verwacht. Ik vind Milly eigenlijk ook wel meevallen, vind haar wel relaxed en ze reageert ook leuk en lief op Joost. Ik had haar ‘pittiger’ (in de negatieve zin van het woord) verwacht.
Ik vind Joost een leuke man hoor. Ik zou dat met die magneet ook wel enorm lief en attent hebben gevonden, eigenlijk.
Eens.
Leuk en attent dat hij dat onthouden heeft.
Er zijn 2 deelnemers op Tinder gespot..
Dat is hem niet geworden
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-05-2019 20:49
Er zijn 2 deelnemers op Tinder gespot..
Dat is hem niet geworden
Wie?

Ik zie het al.
Jammer zeg, als dat waar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven