Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Married at first sight 2019

14-04-2019 20:28 151 berichten
Om het topic ‘Married at first sight 2019’ spoilervrij te houden maar mensen toch de kans te geven hun spoilers te delen, bij deze een spoilertopic!

Het gewone topic: entertainment/married-at-first-sight-20 ... #p29770661
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 20:35
30.43% gewijzigd
Tja..verbaast mij niks.
Maxime twijfelde al na 1 nacht samenwonen. En Pascal is te opdringerig
Alle reacties Link kopieren
Maar kunnen het geen oude tinderprofielen zijn? Lijkt mij niet dat je je al in de aanbieding mag gooien voor het eind van het programma?
Lijkt mij ook maar of de deelnemers daar zo over denken? Kan ook zijn dat iemand de boel lekker wil opschudden.
We komen er vanzelf achter.
En ze zullen heus teruggefloten worden door rtl lijkt mij.

Ik las net een artikel over een deelneemster van 2018 die haar jurk en ring op marktplaats zette. Kennelijk krijgen ze dit dus cadeau. Waarde: jurk 2600. En dan de ring nog.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
27-05-2019 21:09
Maar kunnen het geen oude tinderprofielen zijn? Lijkt mij niet dat je je al in de aanbieding mag gooien voor het eind van het programma?
Dat kan idd ook nog.
Wilde zeggen. Tinderprofielen wil weinig zeggen. Als je het niet volledig verwijderd kan je volgens mij nog altijd voorbij komen. Nog los van het feit dat er veel 'BN'ers' gebruikt worden voor nepprofielen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weer even teruggekeken naar de aflevering van komende zondag. Maxime die twijfelt ineens.... gelijk heeft ze. Ik vind Nick wel een leuke jongen, maar er zit weinig pit in. Woont nog bij papie en mamie thuis, doet de dingen wat hij leuk vindt, weinig verantwoordelijkheid terwijl Maxime al een stuk verder is in het leven, ik heb het idee, dat zei wel toe is aan een man waar ze kinderen mee gaat krijgen. En dat ziet ze niet in Nick. Ik begrijp de twijfel van Maxime heel goed.

Pascal en Miriam: tja, ik zou het erg benauwd krijgen van een man zoals Pascal, man man wat is die man opdringerig.

Ronald en Monique: jammer van het experiment, maar Monique heeft haar eigen glazen ingegooid, dom dom dom.

Joost en Milly: tot nu toe vind ik hen het leukste stel van dit seizoen. Ik heb wel het idee dat ze met elkaar verder gaan. In deze aflevering heb ik gezien dat Joost ook wel pit heeft, want waar ik bang voor was, was natuurlijk dat Milly haar persoonlijkheid teveel naar voren zou komen. Maar hij kan haar aan, heb ik zo het idee. Leuk stel.

Peter en Paul: ik zag in deze aflevering dat Peter voor zichzelf al besloten heeft niet met Paul verder te gaan. En aan de andere kant vind ik het wel goed, ik vind Paul namelijk nog wat onzeker overkomen en Peter neemt altijd het voortouw in deze relatie onbewust. Het gaat hem niet worden ben ik bang.


Tot zover mijn analyse.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
28-05-2019 21:05
Ik heb ook weer even teruggekeken naar de aflevering van komende zondag. Maxime die twijfelt ineens.... gelijk heeft ze. Ik vind Nick wel een leuke jongen, maar er zit weinig pit in. Woont nog bij papie en mamie thuis, doet de dingen wat hij leuk vindt, weinig verantwoordelijkheid terwijl Maxime al een stuk verder is in het leven, ik heb het idee, dat zei wel toe is aan een man waar ze kinderen mee gaat krijgen. En dat ziet ze niet in Nick. Ik begrijp de twijfel van Maxime heel goed.

Peter en Paul: ik zag in deze aflevering dat peter voor zichzelf besloten heeft niet met Paul verder te gaan. En aan de andere kant vind ik het wel goed, ik vind Paul namelijk nog wat onzeker overkomen en dat Peter altijd het voortouw neemt in deze relatie onbewust. Het gaat hem niet worden ben ik bang.
Die twijfel van Maxime kan ook een teaser zijn en dan blijkt straks dat het heel ergens anders over ging ofzo ;-)
Nou ja, we zullen zien.

Ik vind Peter best wel aardig en leuk, maar ik vind hem ergens ook afstandelijk. Volgens mij zit het hem helemaal niet lekker dat Paul vader en zelfs al opa is. Peter zegt wel een serieuze man te zoeken, maar zegt ook dat hij meer een vrije man is; etentje hier, filmpje daar. In het leven van Paul kan dat misschien een stuk minder.
Los van elkaar best wel leuke mannen, maar niet voor elkaar denk ik.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
28-05-2019 21:05
Ik heb ook weer even teruggekeken naar de aflevering van komende zondag. Maxime die twijfelt ineens.... gelijk heeft ze. Ik vind Nick wel een leuke jongen, maar er zit weinig pit in. Woont nog bij papie en mamie thuis, doet de dingen wat hij leuk vindt, weinig verantwoordelijkheid terwijl Maxime al een stuk verder is in het leven, ik heb het idee, dat zei wel toe is aan een man waar ze kinderen mee gaat krijgen. En dat ziet ze niet in Nick. Ik begrijp de twijfel van Maxime heel goed.
Maar dat hadden de 'wetenschappers' toch van tevoren kunnen voorspellen? Ze zitten in een compleet andere levensfase. Sowieso zijn mannen die op die leeftijd thuiswonen vaak van die papkindjes die worden vertroeteld door mams. Dat is toch voor geen enkele onafhankelijke meid van begin 30 aantrekkelijk?
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
25-05-2019 17:13
Joost en Milly weet ik ook niet. Hij is een enorme pleaser ('attent' noemen ze dat in het programma) en is meer een doetje dan een echte vent. Ook zijn postuur en alles. Echt zo'n kantoor-lijfje. Zij is qua persoonlijkheid te krachtig voor hem.
Postuur zegt niet zoveel hoor. Kijk maar eens naar de grootste leiders die de geschiedenis gekent heeft. Dat waren allemaal kleine, iele mannetjes... Julius Caesar, Napoleon, Hitler, Mao, Genghis Khan, Alexander de Grote, etc, etc.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
28-05-2019 21:17
Maar dat hadden de 'wetenschappers' toch van tevoren kunnen voorspellen? Ze zitten in een compleet andere levensfase. Sowieso zijn mannen die op die leeftijd thuiswonen vaak van die papkindjes die worden vertroeteld door mams. Dat is toch voor geen enkele onafhankelijke meid van begin 30 aantrekkelijk?
Klopt, dat hadden wij al kunnen voorspellen, daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn.
CourtneyTT schreef:
28-05-2019 22:00
Postuur zegt niet zoveel hoor. Kijk maar eens naar de grootste leiders die de geschiedenis gekent heeft. Dat waren allemaal kleine, iele mannetjes... Julius Caesar, Napoleon, Hitler, Mao, Genghis Khan, Alexander de Grote, etc, etc.
Maar dat zegt ook niet zoveel. Qua aantrekkingskracht voor vrouwen dan. Dat je als man klein/ielig/niet aantrekkelijk bent daar kom je toch vooral mee weg bij veel vrouwen als je óf macht hebt/een hoge positie, óf heel rijk bent. Of allebei.

Nu wil ik niet zeggen dat ik Joost een onaantrekkelijke man vind of zo.
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
28-05-2019 22:06
Maar dat zegt ook niet zoveel. Qua aantrekkingskracht voor vrouwen dan. Dat je als man klein/ielig/niet aantrekkelijk bent daar kom je toch vooral mee weg bij veel vrouwen als je óf macht hebt/een hoge positie, óf heel rijk bent. Of allebei.

Nu wil ik niet zeggen dat ik Joost een onaantrekkelijke man vind of zo.
Ik vind Joost zijn postuur ook niet mooi, ik wil wel wat kunnen vast houden en een brede lichaam om op te kunnen liggen. Gelukkig ben ik zelf kort en dun en vriend langer en gespierd.
Alle reacties Link kopieren
Miss-Pippilotta schreef:
28-05-2019 22:06
Maar dat zegt ook niet zoveel. Qua aantrekkingskracht voor vrouwen dan. Dat je als man klein/ielig/niet aantrekkelijk bent daar kom je toch vooral mee weg bij veel vrouwen als je óf macht hebt/een hoge positie, óf heel rijk bent. Of allebei.

Nu wil ik niet zeggen dat ik Joost een onaantrekkelijke man vind of zo.
Ze voerde als argument aan dat zij qua persoonlijkheid te krachtig is voor hem.

Dat heeft dat niets met postuur te maken. Een iel ventje kan wel degelijk over een sterke persoonlijkheid beschikken.
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
28-05-2019 22:29
Ze voerde als argument aan dat zij qua persoonlijkheid te krachtig is voor hem.

Dat heeft dat niets met postuur te maken. Een iel ventje kan wel degelijk over een sterke persoonlijkheid beschikken.
Ah, zo... ja, dat kan.
Al lijkt Joost me inderdaad qua persoonlijkheid/karakter erg meegaand en ‘soft’, lief, weinig tegengas geven.
Dat heeft dan echter weer niks met zijn postuur te maken inderdaad.
Ik heb vanochtend de laatste aflevering bekeken, toch wel verrassende uitslag bij sommige koppels vond ik.

Ook komt er nog een aflevering ‘4 maanden verder’, benieuwd hoe het er dan voorstaat.
Ik ga dit topic maar even mijden volgens mij :P
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
02-06-2019 14:27
Ik heb vanochtend de laatste aflevering bekeken, toch wel verrassende uitslag bij sommige koppels vond ik.

Ook komt er nog een aflevering ‘4 maanden verder’, benieuwd hoe het er dan voorstaat.
Welke uitslag dan?
Wil het wel graag weten
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
02-06-2019 14:44
Welke uitslag dan?
Wil het wel graag weten

Milly & Joost + Peter & Paul blijven getrouwd.

Maxime bleek dus te zijn gedumpt na het samenwonen.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
02-06-2019 14:27
Ik heb vanochtend de laatste aflevering bekeken, toch wel verrassende uitslag bij sommige koppels vond ik.

Ook komt er nog een aflevering ‘4 maanden verder’, benieuwd hoe het er dan voorstaat.
Pascal en Mirjam dus uit elkaar?
minnimouse schreef:
02-06-2019 15:52
Pascal en Mirjam dus uit elkaar?
Klopt, hij wilde getrouwd blijven, Mirjam niet. Zij voelt alleen een hele goeie vriendschap.
Alle reacties Link kopieren
En wat zeiden Monique en Ronald over elkaar??
loisnvt schreef:
02-06-2019 14:52
Milly & Joost + Peter & Paul blijven getrouwd.

Maxime bleek dus te zijn gedumpt na het samenwonen.
Maxime?? Ik dacht dat zij twijfelde en ik vond hem altijd wel enthousiast. Verrassend
loisnvt schreef:
02-06-2019 16:03
Klopt, hij wilde getrouwd blijven, Mirjam niet. Zij voelt alleen een hele goeie vriendschap.
Geen verrassing :-D
Het is dus aannemelijk dat ze op Tinder staat . Net als Nick.
Merel7 schreef:
02-06-2019 17:27
En wat zeiden Monique en Ronald over elkaar??
Ronald gaf Monique advies om bij een evt volgende man zich meer open te stellen en niet zo snel te oordelen. Peter vroeg aan Ronald of hij liever had gehad dat Monique bij het altaar ‘nee’ had gezegd en daarop was zijn antwoord dus ja.

Monique zei eigenlijk niet zoveel bijzonders. Haar kledingkeuze hield ze wel in stand, het jasje wat ze droeg was werkelijk 3 maten te klein ;-)
Milly en Joost had ik niet verwacht. Dacht er meer een vriendschap in te zien. Wat zeiden ze over elkaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven