Entertainment alle pijlers

SPOILERTOPIC Married at first sight Australia (Videoland)

01-09-2020 10:54 955 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen is begonnen en er staan al 2 afleveringen op Videoland.
Op dit topic kunnen we vrij spoileren en vooruit babbelen, mits het op Videoland is uitgezonden

Óp naar 40+ nieuwe afleveringen.... spoiler hier lekker mee over de Videoland uitzendingen en laat het andere topic schoon.
bergje65 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 11:40
13.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
14-09-2020 13:34
Ik verbaas me meer en meer over Stacey het ijskonijn. Wat een gecompliceerde zuurpruim en waarom zoveel aan jezelf laten doen op die jonge leeftijd. iemand van 25 sprankelt toch nog door jeugd?
Ik denk juist dat ze zich daarachter kan verbergen. Geen zwakte/kwetsbaarheid laten zien en niet jezelf durven zijn maar als een ijskonijn door het leven gaan. Met als gevolg dat het lijkt alsof ze weinig emotie heeft en die ook niet toont terwijl ze volgens mij juist heel gevoelig is voor de meningen van anderen. Maar die man van haar is natuurlijk ook niet zo slim om zich steeds te bezatten en dan haar te beledigen. Dat doet ook wat met je vertrouwen waardoor het cirkeltje weer rond is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind conny er wat onverzorgd uit zien :cencored:

Ik heb ook snel last van puistjes, maar dat slierterige haar en bruin rondom de ogen en puistjes. Ik durf het eigenlijk niet te zeggen.

Maar ze kan toch wel iets beter haar gezicht verzorgen :-?
Alle reacties Link kopieren
Waarom ging die ene vrouw haar man voor de camera inzepen! o_o ik had dat lekker privé gedaan. Lijkt me verschrikkelijk voor die man.

Ik heb het idee dat dit seizoen minder stelletjes het gaan overleggen als het vorig seizoen.

Ik vind er meerdere rare bijzitten.

Die kwade dronk/liegen over het koken, die ik wil de hele dag kanoën, instagram verslaafde, allemaal een 'afwijking'.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat Jonathan denkt dat je zonder mobiel geen leuke plekken of restaurants kan vinden.

Dat heet leven in het moment. Naar bui gaan een stad verkennen op de bonne fooi en een leuk restaurant gewoon binnen stappen. Dan ontdek je juist de leukste dingen ipv alles voorgeplant en uitgezocht op je mobiel.
Ja viel mij ook op. Complete mismatches lijken het tot nu toe.
Go Stacey! Voor het eerst team Stacey.

Die Micheal is echt een idioot.
Amanda.. Zucht... Die heeft echt totaal geen zelfinzicht. Maar dan ook echt niet gewoon.
Ik vind Conny niet onverzorgd. Lekker zonder Makeup moet kunnen.
Die Jonethen is vreselijk geplakt aan zijn telefoon. Als je elkaar echt leuk vindt in het begin ga je vol voor elkaar. Hij verzint gewoon excuses en zal vast ook voor beroemdheid meedoen. Totaal niet van hem verwacht.

Die kerel van Hayley kan ik maar niet peilen.. Ik weet het niet met hem.

De zuster en de zieke gast zijn leuk! We zien erg weinig van hen, maar wss omdat hij ziek is.

Oja en Micheal zal vast een verslaving hebben (gokken en veel alcohol en keihard ontkennen, kindrol).
Helemaal afgekeken.

Wat kwam Steve eng binnenlopen zeg..
Volgens mij kan die aardig agressief worden.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
12-09-2020 09:32
Iets in Connie irriteert mij.
Weet niet precies wat
Heb ik ook.. Het is haar manier van praten en bepaalde bewegingen.
Alle reacties Link kopieren
lolanu schreef:
14-09-2020 22:31
Heb ik ook.. Het is haar manier van praten en bepaalde bewegingen.
Dit idd
Ik zit nu te kijken en hoe ze dan die brief schrijven opdringt aan jonethen.
Ik wil haar echt slaan
Ze zal best lief zijn, maar brrrrr.....
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
14-09-2020 22:25
Helemaal afgekeken.

Wat kwam Steve eng binnenlopen zeg..
Volgens mij kan die aardig agressief worden.
Die Steve is inderdaad een agressief mannetje. Bij mij gaan allerlei rode vlaggen wapperen.
Alle reacties Link kopieren
Case-je schreef:
11-09-2020 08:18
Connie werd in eerste instantie geïntroduceerd als een verlegen nerd die zich zo eenzaam voelde maar te verlegen was om opgemerkt te worden. Of zelf te merken dat ze opgemerkt was.
Inmiddels zie ik van dat plaatje helemaal niets terug. Ik vind haar irritant met overdreven gelach en gebaren en een nare stem.

Tash vind ik ook behoorlijk irritant. Het is prima dat ze geen klik voelt met Amanda, maar ze gedraagt zich openlijk onaardig tegenover Amanda. Amanda gedroeg zich waardig op het diner. Ze is beter af zonder Tash.

Poppy vind ik een huilebalk waarvan ik niet begrijp waarom ze meedoet. Jammer voor Luke, want dat lijkt me een prima kerel.

Haley en man mogen er van mij meteen uit. Beiden alleen maar vervelend om naar te kijken met hun onvolwassen gedrag.

Stacey en man vind ik ook niets aan. Vooral Stacey, die als een blad aan een boom draaide toen ze ontdekte dat ze man met geld en status had gekregen. Wat een barbie... is er iets echt aan haar gezicht?

Ivan en Aleks vind ik leuk. Hij lijkt me irritant, maar hen samen vind ik op de een of andere manier wel leuk.
Met alles eens!
pluisje26 schreef:
11-09-2020 09:12
Ik vind dit echt sneu voor luke.

Poppy heeft een boekje open gedaan over Luke, wat haar plotselinge exit zonder gedag te zeggen kan verklaren: https://soapdirt.com/married-at-first-s ... he-scenes/

Of het waar is, is natuurlijk de vraag. Maar als het wel waar is, dan is er een vies spelletje gespeeld.
Alle reacties Link kopieren
kleinhaasje schreef:
15-09-2020 05:00
Poppy heeft een boekje open gedaan over Luke, wat haar plotselinge exit zonder gedag te zeggen kan verklaren: https://soapdirt.com/married-at-first-s ... he-scenes/

Of het waar is, is natuurlijk de vraag. Maar als het wel waar is, dan is er een vies spelletje gespeeld.
En dan deel je je verhaal met iets dat 'Soapdirt' heet... i.p.v. aangifte te doen?
kleinhaasje schreef:
15-09-2020 05:00
Poppy heeft een boekje open gedaan over Luke, wat haar plotselinge exit zonder gedag te zeggen kan verklaren: https://soapdirt.com/married-at-first-s ... he-scenes/

Of het waar is, is natuurlijk de vraag. Maar als het wel waar is, dan is er een vies spelletje gespeeld.
Wauw heel heftig. Wat bezield de productie om dit achter te houden en iemand zo extreem wordt gepest. Alleen maar om winst uit zo'n programma te halen.

Dat Luke daar met zijn hand zit is niet oké en nooit niet ongewild!

Brr eng zeg zo'n programma. Ze laten zien wat ze ons willen laten geloven. We wisten allemaal wel hier dat ze Luke niet leuk vond, maar nu blijkt uit waarom. En dat is toch wel een ander verhaal. Sneu dat mensen haar helemaal afmaken op haar accounts, alleen omdat ze mens is en keuzes maakt. Maar dreigen met haar kinderen.. Eigenlijk zou zijn programma voor de rechter gesleept moeten worden en dan niet voor het uitzenden, maar voor wat er in het contract staat..
Alle reacties Link kopieren
Case-je schreef:
15-09-2020 09:39
En dan deel je je verhaal met iets dat 'Soapdirt' heet... i.p.v. aangifte te doen?
Daarom. Ik geloof er niks van
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotstreek van Michael om zo te roddelen en de boel Express te willen openbreken. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet uiteraard niet wat waar is en wat niet, maar ik merk wel dat ik het programma steeds erger vind.
De matches lijken me moedwillig verkeerd gekozen, zodat er veel reuring ontstaat. Als iemand zegt dat roken een dealbreaker is, waarom wordt die persoon dan aan een roker gekoppeld? Of als iemand zegt "Ik wil niemand die in het verleden een ander bedrogen heeft" waarom dan toch een match met zo iemand? Dat is het creëren van een onrustige basis voor de start van een relatie. Het levert uiteraard hoge kijkcijfers op, maar ik vind het ook wel heel gemeen.

Poppy heeft meteen op de trouwerij al laten zien dat ze niet anders kon dan huilen om haar kinderen en zei ook steeds dat ze een 'vader voor haar kinderen' zocht. Dat moet al eerder door haar verteld zijn, dat dat haar beweegreden was om mee te doen. Het lijkt me absoluut de verkeerde reden om deel te nemen en een zogenaamde 'expert' weet dat ook. (Tenzij de match almaar roept dat hij vooral vader wil zijn, maar dat bleek niet het geval.)

Het programma laat de kijkers het zo zien, alsof wij wel, maar de experts niet alle beelden te zien krijgen. In het vorige seizoen wist de kijker de hele tijd dat Iris en Sam en later Jess en Dan de boel bedonderden en hun partners in de show hielden omdat ze er dan zelf in konden blijven. Ik vond het vreemd dat er niet ingegrepen werd. Natuurlijk hebben de 'experts' diezelfde beelden gezien. Maar het levert lekker veel stof tot sensatie en roddels en daarmee hoge kijkcijfers om de boel op de spits te drijven.

Zouden er kandidaten meedoen die oprecht denken dat ze een partner gaan vinden in dit programma? Dat zou ik erg vinden. Maar dit is het zoveelste seizoen van het programma en ik vermoed dat inmiddels niemand meer blind kan zijn voor het gebrek aan kwaliteit ervan en dat het een heleboel narigheid over kandidaten uitstort (vooral als je social media belangrijk vindt). Ik vermoed dat er vooral behoorlijk instabiele mensen aan meedoen en/of mensen die ermee zichzelf in de kijker willen plaatsen. Die eerste groep zou tegen zichzelf beschermd moeten worden. Die tweede groep, daar heb ik geen medelijden mee.
Ik vind deze mensen veel minder leuk dan die van de vorige serie. Okee IK MIS MIKE GEWOON. :D
Heftig, dat diner. Benieuwd naar wie er uit gaan. Want volgens mij is dat onvermijdelijk.

Steve vind ik een nare, saaie en te serieuze man. Wat valt die tegen zeg.
En Michal die de boel expres laat ontploffen, hij geniet van onrust stoken. En zij doet er graag aan mee. Vreselijk koppel.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
15-09-2020 09:55
Wat een rotstreek van Michael om zo te roddelen en de boel Express te willen openbreken. Bah!
En van Stacey die moedigde het alleen maar aan.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
15-09-2020 09:42
Wauw heel heftig. Wat bezield de productie om dit achter te houden en iemand zo extreem wordt gepest. Alleen maar om winst uit zo'n programma te halen.

Dat Luke daar met zijn hand zit is niet oké en nooit niet ongewild!

Brr eng zeg zo'n programma. Ze laten zien wat ze ons willen laten geloven. We wisten allemaal wel hier dat ze Luke niet leuk vond, maar nu blijkt uit waarom. En dat is toch wel een ander verhaal. Sneu dat mensen haar helemaal afmaken op haar accounts, alleen omdat ze mens is en keuzes maakt. Maar dreigen met haar kinderen.. Eigenlijk zou zijn programma voor de rechter gesleept moeten worden en dan niet voor het uitzenden, maar voor wat er in het contract staat..
Zou het met een korreltje zout nemen hoor. Geloof er echt niks van. Zij moest gewoon niks van hem hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad, die halen het slechtste in elkaar naar boven.. bah..

Tash vind ik met de aflevering een grotere mieperd worden, ontevreden hoofd.. zeikerige stem.. Ik zou ook geen poppenkast spelen. Er werd Amanda aan tafel wat gevraagd, gelijk weer miepen.. Dat koppel is gewoon klaar..

De 10sec shine van Mikey was beschamend. Michael had zn mond moeten houden, maar ze had het gewoon helemaal niet naar buiten moeten brengen..

Steve.. yuk..
Nou ja.. dat dus..
Vief74 schreef:
15-09-2020 11:36
Ik vind deze mensen veel minder leuk dan die van de vorige serie. Okee IK MIS MIKE GEWOON. :D
Ik mis Mike ook. Heb veel minder met alle stellen die er nu in zitten. Kan van sommigen niet eens de namen onthouden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven