Entertainment alle pijlers

SPOILERTOPIC Married at first sight Australia (Videoland)

01-09-2020 10:54 955 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen is begonnen en er staan al 2 afleveringen op Videoland.
Op dit topic kunnen we vrij spoileren en vooruit babbelen, mits het op Videoland is uitgezonden

Óp naar 40+ nieuwe afleveringen.... spoiler hier lekker mee over de Videoland uitzendingen en laat het andere topic schoon.
bergje65 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 11:40
13.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een poppenkast tijdens de dinnerparty (afl. 8)
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
08-09-2020 12:05
Ik weet wie je bedoelt maar het lijken me eerder broers. Ze zijn beiden van middelbare leeftijd.
iemand zei tijdens de dinnerparty dat ze enorm op elkaar lijken. nog niet duidelijk of het familie is in afl. 8
Amanda geeft de echt de rillingen, wat een dwingende vrouw is dat.
Alle reacties Link kopieren
Ja, misschien komt ze ook zo over door hoe het tussen haar en Tash gaat maar ik snap helemaal wat je bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Moeten ze dat etentje nou zelf betalen of was dat een grapje?
Alle reacties Link kopieren
Vief74 schreef:
09-09-2020 11:01
Amanda geeft de echt de rillingen, wat een dwingende vrouw is dat.
Gek is dat... heb ik helemaal niet. Ik krijg eerder de rillingen van Tash.
Alle reacties Link kopieren
AGAIG schreef:
09-09-2020 12:20
Moeten ze dat etentje nou zelf betalen of was dat een grapje?
dit heb ik niet meegekregen, kijk soms met een half oog terwijl ik andere dingen doe :hyper:
Even TVP. Heb seizoen 6 ook gebinged en had niet door dat seizoen 7 er nog niet volledig op stond, dus nu moet ik ineens geduld hebben aangezien ik bij gekeken ben. Dus dan maar hier meer gaan roddelen ;)
Hm het was wat saai het diner. Die man van Haley vond ik maar irritant. Bleef maar zaniken en geeft niet goed zijn grenzen weer en wordt dan boos. Totaal geen zelfreflectie.

Tash was wel snitchy naar Amanda toe vanavond, maar Amanda was ook weer behoorlijk dwingend tijdens huwelijksreis. Ik denk dat we dan net te weinig hebben gezien om beide personen goed te kennen in deze situatie.
En Ivan! Vonden jullie Haleys reactie terecht?
Wat mij opviel is hoe enorm veel bevestiging Ivan nodig heeft. Het lijkt wel alsof hij aan iedereen wil laten zien hoe goed ze samen zijn. Het was wel wat vreemd hoe hij ineens begon over Haleys relatie. Kwam wat drammerig over. Volgens mij is hij erg onzeker.

Ik zie helemaal niks tussen Poppy en Luke. Hij was totaal niet met haar bezig.

En Tash..geilt volgens mij op andere vrouwen. Onbeschaamd aan het flirten. Alsof ze haar vrouw wilde jennen.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
09-09-2020 20:03
En Ivan! Vonden jullie Haleys reactie terecht?
Ja ze had goed door dat hij alleen maar zat te stangen en niet even kwam praten uit interesse. Maar Hayley is ook niet echt netjes. Hij was denk ik uit op wat drama. Maar helemaal irritant hoe hij steeds maar aan Aleks vroeg hoe het ging.
Ik vind Connie clumsy en ongemakkelijk en haar lach heel erg vervelend. Ik heb bij haar het idee dat ze een beetje een rol speelt. Ze moet het liefste buurmeisje met het hoge iq voorstellen maar is eigenlijk vooral awkward en onhandig en weet zich geen houding te geven en komt zenuwachtig en neurotisch over. Maar eigenlijk is ze dat ook weer niet. Dus word daar zelf ongemakkelijk van.
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil schreef:
10-09-2020 08:33
Ik vind Connie clumsy en ongemakkelijk en haar lach heel erg vervelend. Ik heb bij haar het idee dat ze een beetje een rol speelt. Ze moet het liefste buurmeisje met het hoge iq voorstellen maar is eigenlijk vooral awkward en onhandig en weet zich geen houding te geven en komt zenuwachtig en neurotisch over. Maar eigenlijk is ze dat ook weer niet. Dus word daar zelf ongemakkelijk van.
Ja precies dat dacht ik dus ook dat ze eigenlijk een rol speelt. Zo vermoeiend lijkt me dat.
Yggdrasil schreef:
10-09-2020 08:33
Ik vind Connie clumsy en ongemakkelijk en haar lach heel erg vervelend. Ik heb bij haar het idee dat ze een beetje een rol speelt. Ze moet het liefste buurmeisje met het hoge iq voorstellen maar is eigenlijk vooral awkward en onhandig en weet zich geen houding te geven en komt zenuwachtig en neurotisch over. Maar eigenlijk is ze dat ook weer niet. Dus word daar zelf ongemakkelijk van.
Hm wel sterk dat je dit doorziet. Ik lees altijd de reacties op reddit na van elke aflevering. Daarin beschrijven ze dat Conny helemaal niet zo introvert lijkt volgens haar Instagram. Veel wezen reizen en stond telkens met andere op de foto en ze was een make-up model toen dit werd uitgezonden. Dus wie weet zit er wel waarheid in inderdaad.
Dat riekt naar meedoen voor de bekendheid.

Haar man maakte er ook een opmerking over.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
10-09-2020 09:52
Dat riekt naar meedoen voor de bekendheid.

Haar man maakte er ook een opmerking over.
Dat heb ik even gemist maar een rol spelen voor meer bekendheid is een beetje misselijkmakend en eng. Ik heb een beetje medelijden met haar man die wel oprecht lijkt. Maar zo zijn er sowieso meer in het programma zoals Stacey daar geloof ik ook niks van.

Aleks zeurt naar mijn idee teveel en vergroot dingen uit.

Amanda is dwingend. Maar Tash voelt het gewoon niet en je kan liefde nu eenmaal niet afdwingen.

Josh en Caty zijn het meest oprechte koppel vind ik samen met het acne meisje ( naam even kwijt) en haar man.
Ik zag in het voorstukje dat Jonethen zegt dat ze veel aandacht nodig heeft. Ziet er niet hoopvol uit. Ze lijkt per keer uitbundiger te worden en een echte introvert trekt dat niet.

Ik vrees dat er een paar voortijdig stoppen. Poppy en Luke en Amanda en Tash wordt hem echt niet zo te zien.
We weten al dat Elizabeth in week 6 er in stapt.
Alle reacties Link kopieren
Connie werd in eerste instantie geïntroduceerd als een verlegen nerd die zich zo eenzaam voelde maar te verlegen was om opgemerkt te worden. Of zelf te merken dat ze opgemerkt was.
Inmiddels zie ik van dat plaatje helemaal niets terug. Ik vind haar irritant met overdreven gelach en gebaren en een nare stem.

Tash vind ik ook behoorlijk irritant. Het is prima dat ze geen klik voelt met Amanda, maar ze gedraagt zich openlijk onaardig tegenover Amanda. Amanda gedroeg zich waardig op het diner. Ze is beter af zonder Tash.

Poppy vind ik een huilebalk waarvan ik niet begrijp waarom ze meedoet. Jammer voor Luke, want dat lijkt me een prima kerel.

Haley en man mogen er van mij meteen uit. Beiden alleen maar vervelend om naar te kijken met hun onvolwassen gedrag.

Stacey en man vind ik ook niets aan. Vooral Stacey, die als een blad aan een boom draaide toen ze ontdekte dat ze man met geld en status had gekregen. Wat een barbie... is er iets echt aan haar gezicht?

Ivan en Aleks vind ik leuk. Hij lijkt me irritant, maar hen samen vind ik op de een of andere manier wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit echt sneu voor luke.
Luke is echt leeeeuk! Wel een feeder, maar ach🙈.

Ik had enige symphatie voor Hayley, maar met wat nalezen op internet blijk i echt de enige te zijn.
Ik ken zelf ex drugsverslaafden en zo'n opmerking was wel echt keihard.
Hij kijkt sindsdien op haar neer en verbloemt dat met de opmerking over zijn salaris.
Ik geloof Hayley wel dat ze er niks van meende. Maar tactisch was het niet.
Ze moet wel zo snel mogelijk bij hem weg, want die kerel gaat haar emotioneel helemaal de grond intrappen.
Verder vind ik haar aanwezigheid flink irritant. Te overdreven druk en ze wilt teveel aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Poppy had nooit mee moeten doen met zulke kleine kinderen. Ze heeft Luke echt tekort gedaan.

Connie vind ik echt een nep, vervelend mens.
Ik vond eerst dat ze tijdens de huwelijksceremonie recht had op haar emoties, maar dat dit zover doortrok.
Luke had geen ruimte om haar te leren kennen. Heel erg sneu voor hem. En ik vond het te asociaal voor woorden dat ze geen afscheid nam van hem en zelf het bericht mededeelde. Ze vond hem waarschijnlijk niet leuk.
Waste of time voor Luke. Misleiding is het. Ze wist dit echt wel van te voren. Ze is geen enkel moment blij of optimistisch geweest.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-09-2020 11:24
Waste of time voor Luke. Misleiding is het. Ze wist dit echt wel van te voren. Ze is geen enkel moment blij of optimistisch geweest.


Eens. Ik vraag me af of ze haar kinderen ook zo enorm zou hebben gemist als ze gekoppeld zou zijn aan een man die ze hartstikke aantrekkelijk vond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven