Entertainment alle pijlers

SPOILERTOPIC Married at first sight Australia (Videoland)

01-09-2020 10:54 955 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen is begonnen en er staan al 2 afleveringen op Videoland.
Op dit topic kunnen we vrij spoileren en vooruit babbelen, mits het op Videoland is uitgezonden

Óp naar 40+ nieuwe afleveringen.... spoiler hier lekker mee over de Videoland uitzendingen en laat het andere topic schoon.
bergje65 wijzigde dit bericht op 03-09-2020 11:40
13.36% gewijzigd
Inderdaad. Er is een punt geweest waarop ze bedacht dat meedoen een goed idee was. Maar ik vind haar insteek discutabel; meedoen om een papa te vinden voor haar kinderen.

Ze profileert zich als een moederkloek, niet als een partner. Een zeurende ook nog. Voor een man niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Ze was ook nog verontwaardigd toen Luke aangaf het nog een week te geven. Wat moet hij dan. Ze had vanaf begin af aan al de handdoek in de ring gegooid en is niet meer bijgedraaid. Hij deed echt zijn best voor haar maar als het een andere man was die ze we echt leuk vond was ze inderdaad vast gebleven. Wat een poppenkast weer.
agaig wijzigde dit bericht op 11-09-2020 12:02
1.85% gewijzigd
Ach, nu krijgen we tenminste weer vers bloed. Leuker om naar te kijken dan die huilerige Poppy. Er gebeurde echt niks tussen die twee.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
11-09-2020 12:00
Ach, nu krijgen we tenminste weer vers bloed. Leuker om naar te kijken dan die huilerige Poppy. Er gebeurde echt niks tussen die twee.
Er schijnt wel wat gebeurd te zijn tussen hun buiten de camera’s om.
Alle reacties Link kopieren
Poppy.. jankbal zeg.. en Luke bleef maar rustig en verzorgend.. en eten maken/halen..

Tash, vind ik zo'n mieperd . Amanda is pittig qua karakter, dat wel.. maar dan nog..

Ik kijk uit naar de volgende aflevering..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
11-09-2020 14:59
Er schijnt wel wat gebeurd te zijn tussen hun buiten de camera’s om.
Ah zo.. misschien komt daar haar huilerige gedrag dan ook wel vandaan.
Nou ja.. dat dus..
bloosje schreef:
11-09-2020 15:10
Poppy.. jankbal zeg.. en Luke bleef maar rustig en verzorgend.. en eten maken/halen..

Tash, vind ik zo'n mieperd . Amanda is pittig qua karakter, dat wel.. maar dan nog..

Ik kijk uit naar de volgende aflevering..
Echt? Ik snap Tash wel. Wij zien maar 15 minuten, maar zij zat al een hele week met een dwingend iemand opgescheept. Ik vind Amanda heel manipulerend inspelen op een schuldgevoel. Ze is zo ontzettend dwingend en heeft een hele nare manier van communiceren. Ze knikt alleen bij de veranderingen die Tash moet doormaken, maar kijkt totaal niet naar haar eigen deel. Ze zit in een slachtofferrol met een verdraaide waarheid.

Ik kan dit soort mensen maar heel moeilijk uitstaan.

Tash lijkt mij verder wel leuk, ik zie haar graag met een rustiger iemand om te kijken wat voor persoon het is.

Ik wil Luke terug!!

Hayley vind ik ergens wel leuk! Niemand is positief over haar op reddit, maar ik zie wel wat in haar.
En tijdens de ceromonie was er wat geplakt en geknipt, waardoor het lijkt of ze van de ene emotie overspringt naar de andere.

Het jammere is dat je vele koppels gewoon nu al niet ziet slagen. Er zijn er maar weinig die er goed gaan uitkomen verwacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat we zo verschillend gevoel hebben bij Tash en Amanda.. Ik heb ook het idee dat het zaadje wat de bruidsmeisjes van Tash bij Tash in haar hoofd geplant hebben tijdens de trouwceremonie niet meewerkt aan het openstaan voor het experiment.

Bij Hayley heb ik trouwens ook een ander gevoel, daar zou ik het geen uur mee uithouden. Tis, geloof ik, niet hoe ze het geknipt hebben maar meer die uitstraling. Ik vind naar zo onstabiel overkomen... Eerst beweerde ze bij hoog en laag dat ze niks over z'n salaris had gezegd, toen later was het weer een grapje en op het eind was het toch niet zo'n leuke uitspraak.

Luke lijkt me leuk! Maar weet niet wat er zich achter de camera's heeft afgespeeld.
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
.
bloosje wijzigde dit bericht op 11-09-2020 20:35
Reden: Dubbel
99.72% gewijzigd
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
.
bloosje wijzigde dit bericht op 11-09-2020 20:37
Reden: Twee dubbel
99.72% gewijzigd
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
.
bloosje wijzigde dit bericht op 11-09-2020 20:38
Reden: Sorry! Drie dubbel..
99.72% gewijzigd
Nou ja.. dat dus..
bloosje schreef:
11-09-2020 20:32
Grappig dat we zo verschillend gevoel hebben bij Tash en Amanda.. Ik heb ook het idee dat het zaadje wat de bruidsmeisjes van Tash bij Tash in haar hoofd geplant hebben tijdens de trouwceremonie niet meewerkt aan het openstaan voor het experiment.

ja dat maakt het zo leuk! Verschillende meningen. Ik ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld.
Zou best zo kunnen zijn wat je zegt. Ik ben benieuwd!

Bij Hayley heb ik trouwens ook een ander gevoel, daar zou ik het geen uur mee uithouden. Tis, geloof ik, niet hoe ze het geknipt hebben maar meer die uitstraling. Ik vind naar zo onstabiel overkomen... Eerst beweerde ze bij hoog en laag dat ze niks over z'n salaris had gezegd, toen later was het weer een grapje en op het eind was het toch niet zo'n leuke uitspraak.
Dat dus wat eigenlijk iedereen zegt.. Dus ik ben benieuwd of het toch goed afloopt voor Hayley. Ik vind haar ergens wel leuk. Niet perfect en wat zoekende en dat maakt haar weer anders dan een Jess of Martha. Maar ze is wel wat wisselvallig. Die vent van haar is wel echt een zeikerd. Rete irritant.
Luke lijkt me leuk! Maar weet niet wat er zich achter de camera's heeft afgespeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
11-09-2020 20:15
Echt? Ik snap Tash wel. Wij zien maar 15 minuten, maar zij zat al een hele week met een dwingend iemand opgescheept. Ik vind Amanda heel manipulerend inspelen op een schuldgevoel. Ze is zo ontzettend dwingend en heeft een hele nare manier van communiceren. Ze knikt alleen bij de veranderingen die Tash moet doormaken, maar kijkt totaal niet naar haar eigen deel. Ze zit in een slachtofferrol met een verdraaide waarheid.

Ik kan dit soort mensen maar heel moeilijk uitstaan.

Tash lijkt mij verder wel leuk, ik zie haar graag met een rustiger iemand om te kijken wat voor persoon het is.

Ik wil Luke terug!!

Hayley vind ik ergens wel leuk! Niemand is positief over haar op reddit, maar ik zie wel wat in haar.
En tijdens de ceromonie was er wat geplakt en geknipt, waardoor het lijkt of ze van de ene emotie overspringt naar de andere.

Het jammere is dat je vele koppels gewoon nu al niet ziet slagen. Er zijn er maar weinig die er goed gaan uitkomen verwacht ik.
Ondanks dat vind ik haar wel erg hoge pieken en diepe dalen hebben hoor. Erg onstabiel voor mijn gevoel. En daar past Dave niet goed bij want daar is hij niet ruim denkend genoeg voor naar mijn idee.
Alle reacties Link kopieren
Iets in Connie irriteert mij.
Weet niet precies wat
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
12-09-2020 09:32
Iets in Connie irriteert mij.
Weet niet precies wat
Mij ook. Kan er ook de vinger niet opleggen.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
12-09-2020 09:32
Iets in Connie irriteert mij.
Weet niet precies wat
Dit heb ik ook. Weet ook niet precies wat, ik denk dat het haar onzekerheid is en wat ze daarin verwacht van anderen, wat mij stoort.

Ook lijkt ze soms een ongeleid projectiel. Met veel rare bewegingen, ongecontroleerde lach en uitspraken.

Ik mocht dit eigenlijk niet van mezelf denken. Zeker omdat ze al zo onzeker is. Maar ik vind ook iets irritant aan haar.
Jeetje zeg..nu ook heibel bij Stacey en Michael en bij Dave en ... dat oudere stel. Kortom: never dull.
Alle reacties Link kopieren
Connie irriteert mij ook. Ik weet ook niet waarom.

Blij dat Poppy weg is, al vind ik het best onbeschoft om niet even te zeggen dat je weggaat.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
12-09-2020 10:43
Dit heb ik ook. Weet ook niet precies wat, ik denk dat het haar onzekerheid is en wat ze daarin verwacht van anderen, wat mij stoort.

Ook lijkt ze soms een ongeleid projectiel. Met veel rare bewegingen, ongecontroleerde lach en uitspraken.

Ik mocht dit eigenlijk niet van mezelf denken. Zeker omdat ze al zo onzeker is. Maar ik vind ook iets irritant aan haar.
Ik krijg niet de indruk dat ze onzeker is, al werd ze in het begin wel heel nadrukkelijk op die manier gepresenteerd. Ik zie het eigenlijk nergens in terug, qua gedrag. Ik vind haar ook geen goede match met Jonethen, die me veel te rustig, vriendelijk en oprecht lijkt.
Connie komt op mij niet oprecht over.
Alle reacties Link kopieren
Jammer trouwens dat het in het weekend niet is.

Is de langere van de vrouwen Amanda en die met meer tatoeages Tash of andersom.

Ik vind Tash qua naam meer bij die lange horen namelijk, maar uit jullie schrijven denk ik dat ik de namen in mijn hoofd verwissel.

Die 2 zijn volgens mij gewoon totaal geen match, als het nu al zo stroef gaat.

Zag ik nu in een voorstukje dat dit seizoen 1 iemand van vorig seizoen een 2e kans krijgt, die met die enge make up em ogen en lange nagels.
Elizabeth ja. Maar zij is niet dezelfde qua uiterlijk. Je herkent haar amper nog.
Tash is de kleinere inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
12-09-2020 10:43
Dit heb ik ook. Weet ook niet precies wat, ik denk dat het haar onzekerheid is en wat ze daarin verwacht van anderen, wat mij stoort.

Ook lijkt ze soms een ongeleid projectiel. Met veel rare bewegingen, ongecontroleerde lach en uitspraken.

Ik mocht dit eigenlijk niet van mezelf denken. Zeker omdat ze al zo onzeker is. Maar ik vind ook iets irritant aan haar.
Ik vind haar ook een beetje vreemde vrouw. Rare lachjes, gekke uitspraken. Ik had vroeger een autistisch (zeer slim) meiske in de klas zitten. Daar doet ze me aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me meer en meer over Stacey het ijskonijn. Wat een gecompliceerde zuurpruim en waarom zoveel aan jezelf laten doen op die jonge leeftijd. iemand van 25 sprankelt toch nog door jeugd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven