Entertainment alle pijlers

Sterft de Videotheek uit?

23-01-2010 17:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net wilde ik een dvd gaan huren bij de videotheek: is ie er niet meer! Zit nu iets anders in. Da's nu de derde videotheek in een jaar tijd die dicht is gegaan. En ik woon gewoon in één van de grote steden des lands. Ik baal, nu moet ik weer ergens lid gaan worden en weer verder fietsen. Geen drama, maar fijn is anders :-)

Hoe doen jullie dat? Allemaal dvd's kopen (maar meeste films hoef ik maar één keer te zien) of allemaal op je pc/laptop kijken? Nu ben ik sowiezo niet goed met downloaden van films, maar ik vind het juist fijn om gewoon op de bank te hangen en op een groot scherm te kijken.

Update: ik ben er net achter gekomen dat 'mijn' videotheek niet gesloten, maar verhuisd is naar een paar straten verderop. Ik had even op hun website gekeken.....
Hier in de UK huur ik via Amazon.co.uk, zij sturen ze op en als je de envelop op een bepaalde manier afscheurt kun je hem daarin terug sturen.

Is er ook niet zoiets in NL te vinden.
Je kunt ook gewoon online films kijken.
Am Yisrael Chai!
quote:heejhallo schreef op 23 januari 2010 @ 19:15:

Hier in de UK huur ik via Amazon.co.uk, zij sturen ze op en als je de envelop op een bepaalde manier afscheurt kun je hem daarin terug sturen.

Is er ook niet zoiets in NL te vinden.In m'n kerstpakket zat zo'n kadobon waarmee je oa kon kiezen om via moviemile.nl dvd's via de post te huren. Je krijgt ze toegestuurd in een doosje waarmee je ze ook gratis kan terugsturen. Heb me net gister geregistreerd dus ik ben benieuwd of het een beetje werkt.. het irritante is wel dat je niet garantie hebt op de precieze film die je wil zien. Je moet een wenslijst aanmaken van minimaal 20 titels en dan maar afwachten welke beschikbaar is...
quote:poisongirl schreef op 24 januari 2010 @ 15:19:

[...]

In m'n kerstpakket zat zo'n kadobon waarmee je oa kon kiezen om via moviemile.nl dvd's via de post te huren. Je krijgt ze toegestuurd in een doosje waarmee je ze ook gratis kan terugsturen. Heb me net gister geregistreerd dus ik ben benieuwd of het een beetje werkt.. het irritante is wel dat je niet garantie hebt op de precieze film die je wil zien. Je moet een wenslijst aanmaken van minimaal 20 titels en dan maar afwachten welke beschikbaar is...Ik zag dat het minimaal 10 euro per maand kost om je erop te abonneren. Dat vind ik te duur. Huur misschien 4 keer per maand iets. Wel interessant als je vaker huurt denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven