Entertainment alle pijlers

Stomme Telegraaf

27-01-2012 20:37 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word echt gek van de Telegraaf, wat een stomme krant. Ik heb de krant altijd gelezen. Tot vandaag, ik ga er mee stoppen want ik kom steeds meer stomme dingen tegen.

Lees hier een recept van de telegraaf:

2 el boter ~ 1 kleine ui, fijngesnipperd ~ 400 g risottorijst ~ 100 ml droge witte wijn ~ 1½ l groente- of kippenbouillon ~ 100 g doperwtjes ~ 1 lente-ui, in dunne ringetjes ~ 250 g gemengde paddenstoelen, in vieren ~ 300 g gorgonzola, verkruimeld

Bereiding:

Leg een vochtige, schone theedoek in een vergiet en zet er een kom onder. Schep yoghurt in de doek, leg een bord op het vergiet en sla de punten van de doek eroverheen. Laat 24 uur in de koelkast uitlekken, tot de yoghurt de dikte heeft van kwark. Rasp de citroenschil, voor de garnering. Schil de sinaasappels, snij de partjes eruit, zonder wit en pitjes. Zet de partjes met voldoende water en suiker op het vuur en laat inkoken tot een stroperige massa. Laat de compote volledig afkoelen en breng op smaak met citroensap. Schraap het merg uit het vanillestokje en roer door de uitgelekte yoghurtmassa. Sla slagroom stijf. Rooster in een koekenpan de noten, bestrooi met wat suiker en laat karamelliseren. Hak ze, eenmaal afgekoeld, in grove stukken en voeg samen met de citroenrasp, kardemon en kaneelpoeder bij de yoghurt. Breng op smaak met poedersuiker. Spatel voorzichtig de geslagen slagroom door het mengsel. Schep een beetje van de yoghurtmassa in doorzichtige cocktailglazen. Leg daarop een lepel compote en er druppel wat honing rond.

BEREIDINGSTIJD 45 minuten + 24 uur uitlekken

Echt zo stom!

Wat vinden jullie van de telegraaf?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
En alleen daarom vind je de Telegraaf stom? Aha.
Nee niet alleen daarom, ook omdat ik vind dat het te veel verkeerde informatie plaats.
Zoals?
quote:[message=11052263,noline]

Echt zo stom!

Wat vinden jullie van de telegraaf?Ik vind dat je dit topic heel terecht bij entertainment hebt gezet en niet bij actueel. De telegraaf dat is naar mijn idee geen echte krant, maar meer entertainment.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Je doet net als de telegraag: je maakt een hoop heisa om niks. Dat is precies de reden dat IK de telegraaf stom vind.

Foutje, kan gebeuren toch, hoeveel spelfouten ik wel niet uit de nrc heb gevist...
Kan er niets abnormaals aan ontdekken, of je moet de bereidingstijd bedoelen? Maar dat is een gebruikelijke manier om het aan te geven.

Dat maakt de krant nog niet stom!!!!

Voor die 45 minuten kan je wel wat meer tijd rekenen, het is een richttijd maar niet iedereen werkt even snel.
Ik vind het best grappig dat je de Telegraaf stom vind om een recept

De Telegraaf is geen krant, maar een pulpblad wat bol staat van de ongenuanceerde berichten, onjuiste artikelen, doorspekt met wat sensatieverhalen.
quote:carenza schreef op 27 januari 2012 @ 20:48:

Kan er niets abnormaals aan ontdekken, of je moet de bereidingstijd bedoelen? Nou volgens mij zijn de ingredienten anders dan het beschreven recept?
quote:carenza schreef op 27 januari 2012 @ 20:48:

Kan er niets abnormaals aan ontdekken, of je moet de bereidingstijd bedoelen? Maar dat is een gebruikelijke manier om het aan te geven.

Dat maakt de krant nog niet stom!!!!

Voor die 45 minuten kan je wel wat meer tijd rekenen, het is een richttijd maar niet iedereen werkt even snel.Je ziet niet een klein verschil tussen de ingredienten en de producten die worden genoemd in de bereidingswijze?
Ja eeka, best knap als je hangop kunt maken van risottorijst en doperwten.
Hahaha, ik vind het hilarisch!
Vind het nogal raar dat je de Telegraaf stom vindt alleen om een recept.

En daarna zeg je nog dat ze teveel verkeerde informatie plaatsen... (ook wat vaag).

Waarom in hemelsnaam een topic hierover?

Ja, ik vind de telegraaf ook stom. Ik vind het een grote sensatiekrant, meer een roddelblad dan een krant. Maar ik lees de telegraaf dan ook al nooit meer (en las hem alleen als hij ergens in een wachtkamer lag en daar was ik op een gegeven moment al klaar mee).

Dus doe niet zo moeilijk en stop met lezen van die krant als je het niets vindt....
Er zijn gewoon twee recepten door elkaar heen gehaald, dat kan toch bij iedere krant gebeuren? Ik heb thuis een kinderkookboek met een recept waarbij de plaatjes in de verkeerde volgorde staan. Kan ook gebeuren.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
En waren ze ook niet haske fout in de oorlog?

Nee, de Televaag is mijn krant duidelijk niet, teveel sensatie, opgeklopte onzin en way te veel roddel en achterklap....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Natuurlijk niet alleen om het recept, gewoon als ik de Telegraaf lees en daarna het ad, dan denk ik: Het lijkt wel of 3/4 niet in de Telegraaf heb gelezen. Ik lees alleen maar roddels stomme berichten.

Het recept was meer de sinaasappel compote die de hangop deed overlopen..
Ik vind het eigenlijk behoorlijk vreemd dat jij zwaar over de zeik gaat over een verkeerd geplaatst recept en de telegraaf niet meer wil lezen, maar dat het sneaky laag bij de grondse interview met het jongetje wat de vliegramp in Libië heeft overleefd dat blijkbaar niet voor elkaar kreeg.
kijk eens naar de zembla uitzending chocoladeletters van de telegraaf. Moedwillig mensen hun leven kapot maken is wat ze doen. Vreselijke krant!!
En waarom lees je die krant?
Meid, ik voel je!
quote:flowerbombje schreef op 27 januari 2012 @ 21:12:

Ik vind het eigenlijk behoorlijk vreemd dat jij zwaar over de zeik gaat over een verkeerd geplaatst recept en de telegraaf niet meer wil lezen, maar dat het sneaky laag bij de grondse interview met het jongetje wat de vliegramp in Libië heeft overleefd dat blijkbaar niet voor elkaar kreeg.Waarom vat jij mijn mening toch altijd zo zwaar op? Er is hier niemand die zwaar over de zeik gaat...en ik snap je hele post niet.
Telegraf noemen wij dat.
De Televaag.
liedje
Ik hou wel van sensatie en dus stiekem ook wel van de Telegraaf.

Vind het eerlijk op de zaterdag Je moet gewoon alles met een korreltje zout nemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven