Stomme Telegraaf
vrijdag 27 januari 2012 om 20:37
Ik word echt gek van de Telegraaf, wat een stomme krant. Ik heb de krant altijd gelezen. Tot vandaag, ik ga er mee stoppen want ik kom steeds meer stomme dingen tegen.
Lees hier een recept van de telegraaf:
2 el boter ~ 1 kleine ui, fijngesnipperd ~ 400 g risottorijst ~ 100 ml droge witte wijn ~ 1½ l groente- of kippenbouillon ~ 100 g doperwtjes ~ 1 lente-ui, in dunne ringetjes ~ 250 g gemengde paddenstoelen, in vieren ~ 300 g gorgonzola, verkruimeld
Bereiding:
Leg een vochtige, schone theedoek in een vergiet en zet er een kom onder. Schep yoghurt in de doek, leg een bord op het vergiet en sla de punten van de doek eroverheen. Laat 24 uur in de koelkast uitlekken, tot de yoghurt de dikte heeft van kwark. Rasp de citroenschil, voor de garnering. Schil de sinaasappels, snij de partjes eruit, zonder wit en pitjes. Zet de partjes met voldoende water en suiker op het vuur en laat inkoken tot een stroperige massa. Laat de compote volledig afkoelen en breng op smaak met citroensap. Schraap het merg uit het vanillestokje en roer door de uitgelekte yoghurtmassa. Sla slagroom stijf. Rooster in een koekenpan de noten, bestrooi met wat suiker en laat karamelliseren. Hak ze, eenmaal afgekoeld, in grove stukken en voeg samen met de citroenrasp, kardemon en kaneelpoeder bij de yoghurt. Breng op smaak met poedersuiker. Spatel voorzichtig de geslagen slagroom door het mengsel. Schep een beetje van de yoghurtmassa in doorzichtige cocktailglazen. Leg daarop een lepel compote en er druppel wat honing rond.
BEREIDINGSTIJD 45 minuten + 24 uur uitlekken
Echt zo stom!
Wat vinden jullie van de telegraaf?
2 el boter ~ 1 kleine ui, fijngesnipperd ~ 400 g risottorijst ~ 100 ml droge witte wijn ~ 1½ l groente- of kippenbouillon ~ 100 g doperwtjes ~ 1 lente-ui, in dunne ringetjes ~ 250 g gemengde paddenstoelen, in vieren ~ 300 g gorgonzola, verkruimeld
Bereiding:
Leg een vochtige, schone theedoek in een vergiet en zet er een kom onder. Schep yoghurt in de doek, leg een bord op het vergiet en sla de punten van de doek eroverheen. Laat 24 uur in de koelkast uitlekken, tot de yoghurt de dikte heeft van kwark. Rasp de citroenschil, voor de garnering. Schil de sinaasappels, snij de partjes eruit, zonder wit en pitjes. Zet de partjes met voldoende water en suiker op het vuur en laat inkoken tot een stroperige massa. Laat de compote volledig afkoelen en breng op smaak met citroensap. Schraap het merg uit het vanillestokje en roer door de uitgelekte yoghurtmassa. Sla slagroom stijf. Rooster in een koekenpan de noten, bestrooi met wat suiker en laat karamelliseren. Hak ze, eenmaal afgekoeld, in grove stukken en voeg samen met de citroenrasp, kardemon en kaneelpoeder bij de yoghurt. Breng op smaak met poedersuiker. Spatel voorzichtig de geslagen slagroom door het mengsel. Schep een beetje van de yoghurtmassa in doorzichtige cocktailglazen. Leg daarop een lepel compote en er druppel wat honing rond.
Echt zo stom!
Wat vinden jullie van de telegraaf?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
zaterdag 28 januari 2012 om 14:47
{sorry...off topic]
Je zal je redenen hebben MV, maar ik vind het absoluut niet netjes en van weinig respect getuigen naar iedereen die daar z'n best voor jou heeft gedaan, om dat topic achter de schermen te laten sluiten, zonder daar kennis van te geven. En dan ook nog zeggen dat je zondag wel gaat reageren.
Je zal je redenen hebben MV, maar ik vind het absoluut niet netjes en van weinig respect getuigen naar iedereen die daar z'n best voor jou heeft gedaan, om dat topic achter de schermen te laten sluiten, zonder daar kennis van te geven. En dan ook nog zeggen dat je zondag wel gaat reageren.
zaterdag 28 januari 2012 om 15:03
Ik heb hem nog nooit gelezen Moon, maar wat ik ervan gehoord heb door de jaren heen, is het beslist ook niet mijn krant.
Om weer even off topic te gaan: MV, ik heb via een staf om opheldering gevraagd. Niet om je te staffen uiteraard. Maar om uitleg te kunnen krijgen van de mods, aangezien het niet van jouw kant blijkt te komen.
Om weer even off topic te gaan: MV, ik heb via een staf om opheldering gevraagd. Niet om je te staffen uiteraard. Maar om uitleg te kunnen krijgen van de mods, aangezien het niet van jouw kant blijkt te komen.
zaterdag 28 januari 2012 om 15:07
MV, wat jammer dat je niet even langs komt op het mod topic om te reageren. Ik denk echt oprecht dat je hiermee je eigen glazen ingooit, dit hele voorval is immers al eens eerder gebeurd, het is een herhaling van zetten. Men (tenminste ik ) krijgt het idee dat je in eerste instantie graag geholpen wilt worden, maar als er dan hulp komt, in welke vorm dan ook, dan sla je alles af, en blijft er alleen nog zelfmedelijden over. En dat is zo jammer, er is voor jou nog zoveel winst te behalen, in zoveel opzichten.
zaterdag 28 januari 2012 om 15:20
quote:maroon5 schreef op 28 januari 2012 @ 15:07:
MV, wat jammer dat je niet even langs komt op het mod topic om te reageren. Ik denk echt oprecht dat je hiermee je eigen glazen ingooit, dit hele voorval is immers al eens eerder gebeurd, het is een herhaling van zetten. Men (tenminste ik ) krijgt het idee dat je in eerste instantie graag geholpen wilt worden, maar als er dan hulp komt, in welke vorm dan ook, dan sla je alles af, en blijft er alleen nog zelfmedelijden over. En dat is zo jammer, er is voor jou nog zoveel winst te behalen, in zoveel opzichten.Precies. En MV, juist door je topic zo stiekem te laten sluiten trek je veel meer de aandacht ermee dan wanneer je gewoon had uitgelegd in het topic zelf waarom je dat verzoek zou gaan doen. Niet gek dat mensen zich nu gepasseerd voelen, en geen zin meer hebben om in de toekomst nog energie in jou en je problemen te steken.
MV, wat jammer dat je niet even langs komt op het mod topic om te reageren. Ik denk echt oprecht dat je hiermee je eigen glazen ingooit, dit hele voorval is immers al eens eerder gebeurd, het is een herhaling van zetten. Men (tenminste ik ) krijgt het idee dat je in eerste instantie graag geholpen wilt worden, maar als er dan hulp komt, in welke vorm dan ook, dan sla je alles af, en blijft er alleen nog zelfmedelijden over. En dat is zo jammer, er is voor jou nog zoveel winst te behalen, in zoveel opzichten.Precies. En MV, juist door je topic zo stiekem te laten sluiten trek je veel meer de aandacht ermee dan wanneer je gewoon had uitgelegd in het topic zelf waarom je dat verzoek zou gaan doen. Niet gek dat mensen zich nu gepasseerd voelen, en geen zin meer hebben om in de toekomst nog energie in jou en je problemen te steken.
zaterdag 28 januari 2012 om 17:02
Je moet eens in de spiegel kijken MV, en je afvragen hoe het komt dat jouw topics over dit soort persoonlijke zaken telkens zo eindigen. Dat kan toch onmogelijk aan al die anderen liggen, je hebt zelf op z'n minst een aandeel in het geheel. Verder: als je iemand beschuldigt van stalken (of dat laat doorschemeren) terwijl je het zelf aantoonbaar mis hebt (voorbeeld: iemand leest een bericht van vorige week waarin je het over een missend onderdeel van je hometrainer hebt, en jij beweert dat je dat alleen een jaar eerder in een ander topic gezegd hebt) dan zou het je sieren als je je excuses zou aanbieden.
Kom op, grow up, kom uit die slachtofferrol, erken je eigen aandeel in de loop van je leven en maak er iets van!
Kom op, grow up, kom uit die slachtofferrol, erken je eigen aandeel in de loop van je leven en maak er iets van!
zaterdag 28 januari 2012 om 17:08
Het is inderdaad niet de eerste keer dat een topic zo eindigt. Denk alleen al aan het verwarmingstopic en aan het conditieopbouwtopic. Ik heb in het verleden (ook onder vorige nicks) mijn vingers meer dan eens blauw zitten typen om je te helpen, maar ik ben ermee gestopt. Je lijkt toch niets met de gegeven tips te willen doen, en reageert heel raar als mensen normale vragen stellen. Prima als je bepaalde vragen niet wilt beantwoorden, maar open dan ook niet meer van dat soort topics, waarin je alle suggesties afwijst, alleen maar denkt dat mensen je stalken of het niet goed met je voor hebben. Terwijl ik juist zie dat mensen heel veel om je geven, echt bezorgd om je zijn, heel veel geduld opbrengen om je te helpen en je tegen alle negativiteit in keer op keer van goede raad proberen te voorzien. Zonde dat je niet eens wat meer zelfinzicht toont en ook daadwerkelijk iets met alle hulp doet.
dinsdag 4 december 2012 om 16:12
quote:norma_jeane schreef op 27 januari 2012 @ 20:37:
Ik word echt gek van de Telegraaf, wat een stomme krant. Ik heb de krant altijd gelezen. Tot vandaag, ik ga er mee stoppen want ik kom steeds meer stomme dingen tegen.
Bereiding:
Echt zo stom!
Wat vinden jullie van de telegraaf?Te
Bereiding:
Echt zo stom!
Wat vinden jullie van de telegraaf?Te
dinsdag 4 december 2012 om 16:16
Ik vind de Telegraaf een zeer stomme krant die berichten vaak verkeerd weergeeft ( niet onderzocht) ook hun website is dom ; vooral reacties op hun artikelen worden hevig gecensureert.Vaak alleen domme reacties en opruiende reacties tegen links worden geplaatst . Maar owee ;als je iets slechts zegt over dit ' Nomas Ettur ' kabinet wordt het niet geplaatst!
dinsdag 4 december 2012 om 16:16
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 januari 2012 @ 13:26:
Vandaag las ik een artikel dat een moslimpartij een verbod wil om honden thuis/binnen te houden. Dan kan je erop reageren en ik had geschreven dat ik vind dat die partij zich dan beter eerst kon hardmaken dat er geen schapen meer in een badkuip geslacht worden. Was al uren geleden en kreeg net bericht dat ze dat niet plaatsen omdat het tegen de regels is. Werd niet bij vermeld welke regels maar goed.
Vind het ook echt een kansloze reactie, sorry.
Dat gelul over dat hondenverbod is ook achterlijk, daar niet van.
Vandaag las ik een artikel dat een moslimpartij een verbod wil om honden thuis/binnen te houden. Dan kan je erop reageren en ik had geschreven dat ik vind dat die partij zich dan beter eerst kon hardmaken dat er geen schapen meer in een badkuip geslacht worden. Was al uren geleden en kreeg net bericht dat ze dat niet plaatsen omdat het tegen de regels is. Werd niet bij vermeld welke regels maar goed.
Vind het ook echt een kansloze reactie, sorry.
Dat gelul over dat hondenverbod is ook achterlijk, daar niet van.