Entertainment alle pijlers

Strictly come dancing

25-08-2012 21:03 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie trasht mee met wederom wat dansende B-artiesten?

[img]http://survation.com/wp-content/uploads ... icture.jpg[/img]
Ik vind Sylvana geweldig dansen.
Ik ben ook aan het kijken, weer met open mond naar de danskunsten van Mark van Eeuwen gekeken.

Ergens was ik het wel een beetje eens met het commentaar dat de rolstoelen teveel als showelement en bijna als een geintje werden beschouwd. Dat vond ik ook wel een beetje een belediging voor de mensen die (noodgedwongen) rolstoeldansen en voor wie deze sport bittere ernst is.

Hoewel ik het wel leuk vond dat ze het nederlands publiek een introductie gaven, maar dan hadden ze eigenlijk er niet uit moeten komen.

sylvana kijkt wel boos trouwens
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 september 2012 @ 21:21:

[...]

Ik vind de tekst ook helemaal niet bij een passionele tango passen.Zozáááááááál niet!
O dear, emosies....
quote:eleonora schreef op 08 september 2012 @ 21:21:

Ik vind Sylvana geweldig dansen.

Ik niet, het waren slechts een paar passen hoefde doen en vaak sleurde hij haar nog even naar de juiste plek omdat ze niet goed stond.

Gelukkig valt dat bij een tango niet enorm op.
Hoe heet die danser? Redmond?
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 september 2012 @ 21:23:

Hoe heet die danser? Redmond? Ja. Die had hij dus ook, na al dat gelebber
quote:S0LEIL schreef op 08 september 2012 @ 21:22:

[...]

Ik niet, het waren slechts een paar passen hoefde doen en vaak sleurde hij haar nog even naar de juiste plek omdat ze niet goed stond.

Gelukkig valt dat bij een tango niet enorm op.Ze heeft inderdaad vandaag meer gevlogen dan gedanst
Ach.het klinkt nog altijd beter dan Zweetlip. Of Glimkop
Ik vind hier dingen van.
Arjan bedoelt het niet slecht, van die rolstoel. Ik ken de man. Hij zegt net ook; 'iedereen kan dansen, iedereen moet dansen' en hij kreeg hulp van rolstoeldansers die zijn idee begrepen.

Hij heeft niemand willen kwetsen. No way.
Eens dat die Naomi danst als een boerin, geen greintje elegantie en vrouwelijkheid.

Sylvana vond ik vlammen, wat mooi haar houding en passie. Had wel met haar te doen; haar relatie is stuk en je zag haar dat als emotie er in gooien. Heftig maar ook heel puur.
quote:S0LEIL schreef op 08 september 2012 @ 21:22:

[...]

Gelukkig valt dat bij een tango niet enorm op.

Ze is geen ballroomdanseres.

In dit deelnemersveld vind ik haar heel goed. En ja, ze wordt gecorrigeerd en geholpen en rehtgezet en zo. Ze heeft een week om zo'n dans te leren en doet het niet al jaren.

Knap vind ik dat.
God-zij-dank heeft Reinout eindelijk dat struikgewas van zijn gezicht geschoren.
Ik vind hier dingen van.
allemaal wat leuk dat ik niet alleen kijk!
Stacey is dan weer iemand die blijft hangen in goede bedoelingen. Wel stoer trouwens want zij is helemáál geen danseres.
quote:Maryssa schreef op 08 september 2012 @ 21:28:

allemaal wat leuk dat ik niet alleen kijk! Nee hoor, we zijn er!
Ik vond Sylvana ge-wel-dig. Haar houding etc., uiteraard werd ze geholpen door Redmond maar ik vond het prachtig om te zien.
quote:missinnuenda schreef op 08 september 2012 @ 21:32:

Ik vond Sylvana ge-wel-dig. Haar houding etc., uiteraard werd ze geholpen door Redmond maar ik vond het prachtig om te zien.

Dag schat.

Vind ik ook!
Maar ik zie nu dat Reinout na het scheren van het eerdergenoemde struikgewas zijn kin met pokon heeft behandeld.
Ik vind hier dingen van.
Wie gaan er tegen elkaar dansen denken jullie?

Ik denk Arjan en Stacey.

(en ik hoop eigenlijk op Naomi en Danny)
Haha gelukkig Eleonora

Stacey doet ontzettend haar best en ik vond haar leuk om naar te kijken. Moest ontzettend lachen hoe ze de draad kwijt raakte bij het figuur waarbij ze naast elkaar staan en kicks geven op een snel ritme, ontwapenend was dat.

Ik vond ze allemaal niet geweldig dansen vanavond op Sylvana na; even denken wie mag er van mij uit.. Toch wel Naomi denk ik.
Ik hoop Naomi en Danny. Die eerste, Naomi, vind ik echt heel slecht.
Maryssa, ik vind Stacey ook iets ontwapenends hebben. Leuk om haar zo te zien.
Ik vind Naomi super, maar dansen, nee...

Dus zij mag er van mij ook uit.

Stacey vind ik enig maar veel mensen hebben een hekel aan haar. Met publieksstemmen denk ik dat zij er uit gaat.
Zow.

There, I'm blind.....van die jurk van de nationale kampioen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven