superdik-Superdun
woensdag 11 mei 2011 om 23:00
@steph ben 33 kilo afgevallen met de weight watchers is 14 maanden tijd. Het stomme is dat ik nu net zo zwaar ben als toen ik toen stopte en mij op dat moment geweldig voelde met mijn nieuwe lijf. Voor de bruiloft nog wat extra's afgevallen en was toen dus op mijn slankst. Nba mijn zwangerscap 7 kilo blijven plakken m en voel mij er helemaal niet lekker bij terwijl dit 4 jaar geleden mijn streefgewicht was en ik mij superslank voelde
woensdag 11 mei 2011 om 23:03
quote:knorretje28 schreef op 11 mei 2011 @ 23:00:
@steph ben 33 kilo afgevallen met de weight watchers is 14 maanden tijd. Het stomme is dat ik nu net zo zwaar ben als toen ik toen stopte en mij op dat moment geweldig voelde met mijn nieuwe lijf. Voor de bruiloft nog wat extra's afgevallen en was toen dus op mijn slankst. Nba mijn zwangerscap 7 kilo blijven plakken m en voel mij er helemaal niet lekker bij terwijl dit 4 jaar geleden mijn streefgewicht was en ik mij superslank voeldeWauw, wat knap zeg. En nog maar 7kg meer na een zwangerschap, jij bent nu nog mooier dan ooit denk ik.
@steph ben 33 kilo afgevallen met de weight watchers is 14 maanden tijd. Het stomme is dat ik nu net zo zwaar ben als toen ik toen stopte en mij op dat moment geweldig voelde met mijn nieuwe lijf. Voor de bruiloft nog wat extra's afgevallen en was toen dus op mijn slankst. Nba mijn zwangerscap 7 kilo blijven plakken m en voel mij er helemaal niet lekker bij terwijl dit 4 jaar geleden mijn streefgewicht was en ik mij superslank voeldeWauw, wat knap zeg. En nog maar 7kg meer na een zwangerschap, jij bent nu nog mooier dan ooit denk ik.
woensdag 11 mei 2011 om 23:05
woensdag 11 mei 2011 om 23:06
quote:_yellowlove_ schreef op 11 mei 2011 @ 23:05:
Knorretje dat herken ik wel hoor. Toen ik 120 woog dacht ik als ik 90 weeg is het prima. Uiteindelijk tot 70 gegaan, en nu weeg ik wewer 90 en voel ik me heel dik. Terwijl toen ik van 120 naar 90 ging voelde ik me juist heel erg slank met mijn 90 kg. Nog net niet in bikini op straat rondgerend Sis, ik zei Gok.......Reageer please.
Knorretje dat herken ik wel hoor. Toen ik 120 woog dacht ik als ik 90 weeg is het prima. Uiteindelijk tot 70 gegaan, en nu weeg ik wewer 90 en voel ik me heel dik. Terwijl toen ik van 120 naar 90 ging voelde ik me juist heel erg slank met mijn 90 kg. Nog net niet in bikini op straat rondgerend Sis, ik zei Gok.......Reageer please.
woensdag 11 mei 2011 om 23:11
woensdag 11 mei 2011 om 23:13
quote:Liesken schreef op 11 mei 2011 @ 23:09:
Ik ben zo iemand met overgewicht door ziekte en medicatie. Soms erg frustrerend!
Maar goed, daar zal ik me deels bij neer moeten leggen.
Wil je delen met waarom je medicatie moet innemen?
Ik overigens vanwege epilepsie, gelukkig DE dikmaker depakine allang niet meer, maar die kg's sleep ik er ook nog eens bij.
Ik ben zo iemand met overgewicht door ziekte en medicatie. Soms erg frustrerend!
Maar goed, daar zal ik me deels bij neer moeten leggen.
Wil je delen met waarom je medicatie moet innemen?
Ik overigens vanwege epilepsie, gelukkig DE dikmaker depakine allang niet meer, maar die kg's sleep ik er ook nog eens bij.
woensdag 11 mei 2011 om 23:13
quote:kitty.elastic schreef op 11 mei 2011 @ 23:05:
[...]
ja, kijk en dat is dus wat ik niet snap. Ik ben zelf slank/gespierd. ben vorig jaar door een knieblessure en 9 maanden niet kunnen sporten 6 kg aangekomen, maar dat gaat er dus nu wel af...Ik zei ook niet dat het logisch was Ik weet niet, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik denk dat misschien meer mensen dat hebben wat ik had?
[...]
ja, kijk en dat is dus wat ik niet snap. Ik ben zelf slank/gespierd. ben vorig jaar door een knieblessure en 9 maanden niet kunnen sporten 6 kg aangekomen, maar dat gaat er dus nu wel af...Ik zei ook niet dat het logisch was Ik weet niet, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik denk dat misschien meer mensen dat hebben wat ik had?
woensdag 11 mei 2011 om 23:17
woensdag 11 mei 2011 om 23:21
woensdag 11 mei 2011 om 23:21
quote:_yellowlove_ schreef op 11 mei 2011 @ 23:18:
Lieskens en Steph Het lijkt me heel vervelend als het zo 'buiten jezelf om' gebeurt.
Ik ben er vanaf van die medicatie heb nu al een tijd andere die niet dikmakend zijn.
Hopelijk komt zoiets ook voor Lieskens en alle anderen die daardoor oa dikker worden.
Lieskens en Steph Het lijkt me heel vervelend als het zo 'buiten jezelf om' gebeurt.
Ik ben er vanaf van die medicatie heb nu al een tijd andere die niet dikmakend zijn.
Hopelijk komt zoiets ook voor Lieskens en alle anderen die daardoor oa dikker worden.
woensdag 11 mei 2011 om 23:22
quote:Liesken schreef op 11 mei 2011 @ 23:21:
yellowlove en Steph@ LIEFFF zijn jullie!
Ik kan er wel mee leven verder hoor, alleen soms is het zuur.
Nu bijvoorbeeld met dat mooie weer en kleding.
Is steeds weer een drempel.
Soms heb ik er schijt aan, soms camoufleer ik en som zwelg ik.
En nu ga ik lekker slapen.
Welterusten lieve mensen!Slaap ze.
yellowlove en Steph@ LIEFFF zijn jullie!
Ik kan er wel mee leven verder hoor, alleen soms is het zuur.
Nu bijvoorbeeld met dat mooie weer en kleding.
Is steeds weer een drempel.
Soms heb ik er schijt aan, soms camoufleer ik en som zwelg ik.
En nu ga ik lekker slapen.
Welterusten lieve mensen!Slaap ze.