Entertainment alle pijlers

Sympathieke BN-ers

10-02-2016 13:33 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Irritante BN-er topic is hier de variant voor BN-ers die we wel sympathiek vinden.

Welke namen zullen op beide topics te zien zijn en welke zien we alleen hier.

Als het kan graag een kleine toelichting erbij.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:AnAppleADay schreef op 10 februari 2016 @ 13:45:

En ik vind die Erik van der Hof ook altijd leuk.Ai, die heeft onlangs zijn vrouw ingeruild voor een jonger exemplaar.....
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:AnAppleADay schreef op 10 februari 2016 @ 13:45:

En ik vind die Erik van der Hof ook altijd leuk.Ja! Een tijd terug waren er herhalingen te zien van 'Samenwonen', wat bracht hij dat leuk! Is alweer 20 jaar geleden inmiddels, maar hij blijft een sympathieke man.
Pip Pellens en d'r vriend Pim

Fockeline Ouwerkerk

John Williams
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Humberto, Brecht van Hulten, Herman Finkers.

Jack van Gelder als hij live verslag doet van voetbal op de radio.

Angela Groothuizen, Ali B als hij huilt en stopt met die irritante telefoonreclames.

Door wie is de mol en expeditie robinson: Ellie Lust, Vivienne van den Assem, en Elle Bandita.

Genevieve van Paul Fisher, natuurlijk geen BN-er maar het programma speelde in Nederland.
We zijn John Williams vergeten!

Edit: o nee, gelukkig toch niet.
Robert ten Brink vind ik ook sympathiek overkomen.

Beau van Erven Dorens ook.
quote:SweetFirefly schreef op 10 februari 2016 @ 13:51:

We zijn John Williams vergeten!

Edit: o nee, gelukkig toch niet.Crosspost
quote:Teemo schreef op 10 februari 2016 @ 13:51:

Humberto, Brecht van Hulten, Herman Finkers.

Jack van Gelder als hij live verslag doet van voetbal op de radio.

Angela Groothuizen, Ali B als hij huilt en stopt met die irritante telefoonreclames.

Door wie is de mol en expeditie robinson: Ellie Lust, Vivienne van den Assem, en Elle Bandita.

Genevieve van Paul Fisher, natuurlijk geen BN-er maar het programma speelde in Nederland.Ik vind dat zij Moltalk opvallend goed doet!
Johnny de mol.

Enorme sympathieke man, betrokken, met beiden benen op de grond, enorm aardig.

Paul de leeuw.

Kan mij ook heus voorstellen dat mensen hem irritant vinden. Maar ik mag dat rebelse wel. Ook een erg betrokken man, erg talentvol.

Ik zou er dikke lol mee kunnen hebben.

Katja Schuurmans.

Respect voor alles wat ze heeft gedaan in haar carrière. Dat zijn toch dingen die menig mens voor geen miljoen zou doen.

Vrouw met veel lef, talent, aardig.

Lorreta schrijver.

Wat een vrolijk hilarisch mens!

Irene moors.

Warme intelligente vrouw.
- Beau van Erven Doorns. Heb ooit meegewerkt aan een van zijn programma's en ik was blij verrast over hoe sympathiek hij is. Had daarvoor altijd een heul ander idee bij die man.

- Maarten van Rossem. Die vind ik zo grappig. Dat gemopper altijd... héérlijk.

- Angela Groothuizen, lijkt mij gewoon een gezellige vrouw.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik heb er nog een paar bedacht:

Alexander Pechtold, Job Cohen, Jan Marijnissen, Femke Halsema, Dieuwertje Blok, Erben Wennemars,meneer Aart, Dirk Kuyt, Arjen Robben, Simone Kleinsma, Erica Terpstra

En tot slot:

Maxima
quote:Teemo schreef op 10 februari 2016 @ 14:04:

Ik heb er nog een paar bedacht:

Alexander Pechtold, Job Cohen, Jan Marijnissen, Femke Halsema, Dieuwertje Blok, Erben Wennemars,meneer Aart, Dirk Kuyt, Arjen Robben, Simone Kleinsma, Erica Terpstra

En tot slot:

Maxima Die eerste vier van jou zouden bij mij in het andere topic komen
Philip Freriks.
verba volant, scripta manent.
quote:SweetFirefly schreef op 10 februari 2016 @ 14:06:

[...]

Die eerste vier van jou zouden bij mij in het andere topic komen Dat kan ik me voorstellen, maar voor een politicus vind ik ze dus meevallen.
Jan versteegh en Patricia paay vind k leuk!
Gerdi Vebeet, Mark Tuitert, Lies Visschedijk, Saskia Noort, Angela Groothuizen, Nick van Simon.
quote:rvdlem schreef op 10 februari 2016 @ 14:19:

Gerdi Vebeet, Mark Tuitert, Lies Visschedijk, Saskia Noort, Angela Groothuizen, Nick van Simon.Lies Visschedijk! Goeie!
Chantal Janzen! Ik vind haar oprecht en puur overkomen.
Angela Groothuizen

Jan de Hoop

Ellemieke Vermolen

Katja Schuurman

Dieuwertje Blok inderdaad! Zo'n leuk mens!

Chantal Jansen

Pip Pellens

Erica Terpstra. Ik heb haar in een oude baan eens aan de telefoon gehad en ze was zo gezellig! We hebben over van alles en nog wat gekeuveld voordat ik haar doorverbond.

Maxima en Willem-Alexander

Prinses Laurentien

Johnny de Mol

Linda de Mol

Suzan Visser

Josje van K3

Martijn Krabbé

René van der Gijp

Renate Verbaan
Annet Malherbe, Humberto Tan

Anouk (gewoon omdat ze geen blad voor de mond neemt en niet per se geliefd wil zijn bij iedereen. Vind ik stoer. Iedereen laat maar de neppe kant zien)

Paul de Leeuw

Die man van vermist, ben ff zn naam kwijt
1. Maxim hartman - ik vind hem gewoon een hele leuke, goede presentator, televisie maker/ bedenker.

2. Kees van der Spek - ik kan zijn lef zeer waarderen, tot nu toe vind ik zijn programma's leuk en goed in elkaar gezet.

3. Johnie de mol - maakt leuke programma's (behalve dan die voetbal show) stelt leuke/ goede vragen.

1. Floortje dessing - maakt mooie/ erg goede programma's

2. Georgina Verbaan - vind ik gewoon een leuke vrouw

3. Fajah Lourens - vind ik gewoon een leuke vrouw
anoniem_211418 wijzigde dit bericht op 10-02-2016 14:31
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
i've got places to go
Vind ik ook van Anouk. Begreep niet dat ze zoveel kritiek krijgt. Ze is gewoon eerlijk.
Floortje Dessing!
Art rooijakkers 😍😍😍
Ik ben Georgina Verbaan vergeten! Stom, want ik vind haar zo leuk!

Verder nog Lieke van Lexmond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven