Entertainment alle pijlers

Sympathieke BN-ers

10-02-2016 13:33 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Irritante BN-er topic is hier de variant voor BN-ers die we wel sympathiek vinden.

Welke namen zullen op beide topics te zien zijn en welke zien we alleen hier.

Als het kan graag een kleine toelichting erbij.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Martine Bijl

Floortje Dessing

Robert ten Brink
Hij presenteert volgens mij niet meer, maar Rik Felderhof. Fijne, rustige man met mooie stem.
Timor Steffens

Geraldine Kemper
quote:koos03 schreef op 10 februari 2016 @ 14:58:

Ik zag iemand prinses laurentien noemen.... nou..

Zij is dus ECHT NIET aardig. Ja als er camera's op gericht zijn is ze poeslief, totdat die weg gaan.. Veranderd ze echt in een heks. :( Ik vind (vond) haar ook zo aardig.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Prinses Mabel.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Frank visser
Johny de Mol omdat het me oprecht een aardige gozer lijk, Barry Atsma komt ook zeker sympathiek over.
Veel mensen lijken leuk op tv maar zijn dat in het echt niet. Ik dacht dat er meer echte ervaringen zouden komen maar ik lees toch dat veel alleen maar het beeld van tv kennen.

Schuurman en zus, gewone mensen, aardig. Andre van duin idd heel sympathiek en geduldig Op tv vind ik 'm vreselijk overkomen , het is dan ook mijn humor totaal niet.

Anouk vond ik altijd leuk maar is nogal veranderd. Zie haar niet meer, kwam haar eerder nogal eens tegen.

Renee Froger. Lijkt erg sympathiek en dat kan hij ook best zijn in de kroeg bv. Maar het kan een enorme agressieve omhooggevallen etterbak zijn als het ff niet naar zijn zin gaat. Heeft dan ook een kwade dronk. Jeroen van der boom is een schatje! Echt (iig een aantal jaar geleden) een hele lieve persoon.

Gordon lijkt erg op tv maar valt in real life best mee, vind ik tenminste. Is iig ongeveer hetzelfde gebleven als toen hij niet bekend was.
quote:koos03 schreef op 10 februari 2016 @ 14:58:

Ik zag iemand prinses laurentien noemen.... nou..

Zij is dus ECHT NIET aardig. Ja als er camera's op gericht zijn is ze poeslief, totdat die weg gaan.. Veranderd ze echt in een heks. :(

Nee echt niet. Mabel is wat omhooggevallen, of ze erg onaardig kan zijn weet ik niet.

Wie erg aardig zijn is bernard zoon van vollenhoven en zijn vrouw Annette (zij was wel bang van honden ) Beetje een korpsbal met een biertje op (ooit toen we jong waren) maar een echt leuk en lief stel, en mét humor.
Johnny de Mol

Tim Hofman

Sophie Hilbrand

Victor Brand (heb hem op de huishoudbeurs wel een paar keer gezien, hele sympathieke man, ook als de camera's niet draaien)

Jeroen van Koningsbrugge

Beau van Erven doorens (geen idee of ik zijn naam goed schrijf)

Peter van der Vorst
Victor Brand is de reden dat ik VT Wonen kijk. Zo geestig, vrolijk en leuk. Dus mee eens, Victor deugt!
Hallo?!
Viktor Brand is inderdaad erg leuk

Rop ( die nu in Familie Kruis speelt) vind ik ook leuk

Jamai lijkt me ook een sympathieke knul

Froukje de Both vind ik op tv niet echt talentvol, maar ze lijkt me wel supergezellig

Geiza Weisz vind ik ook erg plezierig
Froukje lijkt mij nou juist een vreselijke zeur.
Jamai lijkt me ook een hele sympathieke gast.

Ik vond Martijn Krabbé ook een leuke gast totdat ik hem in Idols zag. Maar hoorde ook van een vriendin dat ie in het echt niet zo tof is. maar misschien had hij toen een rotdag ofzo. Alhoewel ik zijn naam hier ook weleens voorbij zie komen, en niet in positieve zin..

Ruud de Wild was ik trouwens nog vergeten. Dat vind ik ook een hele sympathieke man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven